81,2kg 5 januari
79,8kg 12 januari
79,0kg 19 januari
77.8kg 26 januari
Gaat lekker.
79,8kg 12 januari
79,0kg 19 januari
77.8kg 26 januari
Gaat lekker.
Zonder kracht kwijt te raken?jRn wrote:81,2kg 5 januari
79,8kg 12 januari
79,0kg 19 januari
77.8kg 26 januari
Gaat lekker.
Ik heb die periode 2,5 g eiwit per kg gegeten en daarbij gewoon de KT gedaan dus nee. Zie ook geen merkbaar verschil.mrazura wrote:Zonder kracht kwijt te raken?jRn wrote:81,2kg 5 januari
79,8kg 12 januari
79,0kg 19 januari
77.8kg 26 januari
Gaat lekker.
Huh, waarom powerlift je steeds minder? Ben je geen echte fitnessboy ofzo?jRn wrote:81,2kg 5 januari
79,8kg 12 januari
79,0kg 19 januari
77.8kg 26 januari
Gaat lekker.
Ik powerlift nooit zittend.Jolle wrote:Ik weet niet of jij op gewichten van 77.8 kilo zit te powerliften maar ik denk dat dat zijn eigen gewicht is
TechnoboyYNWA wrote:Ik powerlift nooit zittend.Jolle wrote:Ik weet niet of jij op gewichten van 77.8 kilo zit te powerliften maar ik denk dat dat zijn eigen gewicht is

ne jo doek nie an gewon af en toe gewigte pakke en dan lkkr met boddypump naar een feessie is vel beter ha ha nou dagTechnoboyYNWA wrote:Huh, waarom powerlift je steeds minder? Ben je geen echte fitnessboy ofzo?jRn wrote:81,2kg 5 januari
79,8kg 12 januari
79,0kg 19 januari
77.8kg 26 januari
Gaat lekker.
Goed bezig!!jRn wrote: en dan even serieus:
Op een verzoek aan de sportschool om een decline bench neer te zetten is mijn verzoek gehonoreerd. Vanfa volgende week staat er een.
Serieus geen incline bij je oude gym?Kaasboer wrote:Goed bezig!!jRn wrote: en dan even serieus:
Op een verzoek aan de sportschool om een decline bench neer te zetten is mijn verzoek gehonoreerd. Vanfa volgende week staat er een.
Ben van gym veranderd en daar hebben ze ook geen decline maar gelukkig wel een incline, keer wat anders!
Ik zit inmiddels op dag 3 van de spierpijn aan m'n benen, kan nog steeds niet normaal lopen. Laat staan de trap op! Doe de volgende keer maar wat rustiger aan want dit is echt extreem!!jRn wrote:Morgen benen. Hopelijk Zaterdag een beetje kunnen lopen bij Hardbass. Laatste paar keren echt gewoon twee dagen last van m'n poten.
wij hebben dat ook niet. wat is daar zo erg aan? pak je toch gewoon dumbells.STAN- wrote:Serieus geen incline bij je oude gym?Kaasboer wrote:Goed bezig!!jRn wrote: en dan even serieus:
Ben van gym veranderd en daar hebben ze ook geen decline maar gelukkig wel een incline, keer wat anders!
Dit was de laatste pallet met 1.3 DMAA er bij in, dus dat heb ik nog welKepro wrote:bijna geen 1 PWO zonder 1.3 dmaa werkt goed. En aangezien dat stofje nu verboden is is importeren eigelijk de enige optie.
Verschilt per pwo. Dextrose direct na je training helpt.Kettingzaag wrote:De crash bij die 1.3 DMAA producten is altijd zo kut. Stick chagrijnig na mijn training dan.
http://www.sportfood.nl/raw-iron-sports-whey-5kg/Draidy wrote:Ben opzoek naar een niet extreem dure naturel (geen smaak/zoetstoffen) whey. Wie kan mij helpen?