Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 56  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 17:02 

Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 22:18 

Donateur

Als je zo'n bank niet hebt zou ik gewoon een decline bankje onder de smith gooien ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 22:56 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Als je zo'n bank niet hebt zou ik gewoon een decline bankje onder de smith gooien ja.

Hebben we hier niet, pleur wel een Incline bankje er onder en zet hem dan op decline stand. Kijken of dat gaat werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 02:37 

Donateur

Kaasboer schreef:
Afbeelding

Die kan ik dan wel weer 100 kg mee :D
Is eigenlijk ook veel beter als gewoon bankdrukken om dat je nu veel meer focust op het midden gedeelte ipv de pecs die je extra pakt bij plat bankdrukken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 02:41 

Donateur

Ik volg nu zelf trouwens dit schema:
Legs

Delts & Triceps

Chest & Biceps

Back

(Ook in de volgorde zoals ik ze heb neergezet, dat vindt ik persoonlijk het fijnst, doe niet graag de rug vlak na de benen of andersom, als je de filmpjes kijkt zie je misschien wel waarom!)

Ik heb bijna bij alle spiergroepen gewoon een week lang spier pijn terwijl ik al jarenlang hard train, heerlijk om weer is te hebben! 1e keer dat ik de benen had getraind wel helse , maar dan ook echt HELSE spierpijn gehad in de kuiten de hele week lang maar vandaag voor de 2e keer gedaan en nog nergens last van tot nu toe :D

& nog de tips van de 6-voudig Mr. Olympia!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 02:45 

Donateur

Ook 1 van de weinigen die mij echt inspireren! (Dorian Yates)
de 'Yo Elliot' filmpjes hebben ook hele handige tips, maar dat is soms best langdradig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 02:47 

Donateur

dawasiknie schreef:
Bankdrukken gaat altijd minder snel dan andere oefeningen. Hangt ook een beetje van je lichaamsbouw af. Ik heb zelf hele lange dunne armen, als ik ooit de 100 kilo haal met bankdrukken mag je dat gerust een klein wonder noemen.

Mja bankdrukken is ook maar een oefening, hecht er zelf niet zoveel waarde aan :P

Ik denk dat ik ongeveer dezelfde bouw heb :P
Maar het is best mogelijk hoor!
Gewoon goed blijven trainen, variëren in je oefeningen en goed eten/slapen en altijd proberen zo hard mogelijk te trainen tot je ECHT NIET meer kunt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 13:44 

Donateur

frankhardenberg schreef:
Ook 1 van de weinigen die mij echt inspireren! (Dorian Yates)
de 'Yo Elliot' filmpjes hebben ook hele handige tips, maar dat is soms best langdradig!

Die filmpjes van Strengthcamp zijn heel erg handig. Hij maakt denk ik de meest nuttige filmpjes die je maar kan verzinnen om je techniek en kracht te verbeteren (ook al is hij een powerlifter). Hij legt alles ook enorm goed uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 03:50 

Donateur

dawasiknie schreef:
Die filmpjes van Strengthcamp zijn heel erg handig. Hij maakt denk ik de meest nuttige filmpjes die je maar kan verzinnen om je techniek en kracht te verbeteren (ook al is hij een powerlifter). Hij legt alles ook enorm goed uit.

Klopt, dat is ook zo'n beetje de enige die ik echt volg op youtube! Maar Dorian Yates is ook een hele grote baas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 16:51 

Hardtraxxer

Interessante filmpjes, vooral die van Yo Elliot! daar heb je wel wat aan.

Over slechte filmpjes gesproken..

:') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 12:06 

Hardtraxx Elite

Tering, net pull ups met wide grip gedaan (met gewicht onder de voeten) wat ik normaal ook altijd doe, en opeens schiet het in m'n linker schouder (aan de voorkant). Het is niet dat ik echt niet meer kan maar het voelt niet lekker aan. Toen even instructeur meelaten kijken en die zei ook dat het gewoon goed was.

Iemand hier ervaring mee? Oefening om m'n schouder sterker te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 15:13 

Hardtraxx Addict

jRn schreef:
Tering, net pull ups met wide grip gedaan (met gewicht onder de voeten) wat ik normaal ook altijd doe, en opeens schiet het in m'n linker schouder (aan de voorkant). Het is niet dat ik echt niet meer kan maar het voelt niet lekker aan. Toen even instructeur meelaten kijken en die zei ook dat het gewoon goed was.

Dit kan natuurlijk heel veel zijn. Het kan zijn dat je een spiertje hebt verrekt. Dan moet je even paar dagen rust houden en dan moet het over zijn. Niemand hier is er bij geweest of heeft je klacht onderzocht dus blijft het gokken voor iedereen wat het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 14:26 

Hardtraxx Elite

Phase 2 schreef:
jRn schreef:

Dit kan natuurlijk heel veel zijn. Het kan zijn dat je een spiertje hebt verrekt. Dan moet je even paar dagen rust houden en dan moet het over zijn. Niemand hier is er bij geweest of heeft je klacht onderzocht dus blijft het gokken voor iedereen wat het is.

Waren wss m'n rotator cuffs die geirriteerd waren. Gister even wat oefeningen ervoor gedaan en heb nu geen lsat meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 16:39 

Hardtraxxer

ook interessant

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 04:02 

Donateur

jRn schreef:
Phase 2 schreef:
jRn schreef:

Waren wss m'n rotator cuffs die geirriteerd waren. Gister even wat oefeningen ervoor gedaan en heb nu geen lsat meer!

Laat daar nou net een goeie blessure preventie oefening voor bij zitten bij Chest & Biceps van Dorian Yates!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 04:03 

Donateur

pkadini schreef:
ook interessant

Kijk ik binnenkort wel even! Nu geen tijd meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 23:54 

Hardtraxxer

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 04:26 

Donateur

Mwah mwah, die Mike O´ Hearn vindt ik altijd een beetje twijfelachtig, komt niet echt op me over van; jij snapt het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 09:27 

Hardtraxxer

Afgelopen zaterdag heb ik mijn hardste borst-tricep sessie ooit gehad..
Met hard bedoel ik dat ik echt over mijn grens ben gegaan (op een goede manier).

Voelde heel goed, alleen de dag erna had ik enorme spierpijn.. O.a in mijn rug... Wat erg onprettig was..
Nu ben ik dus gisteren lekker lichtjes wat rug gaan trainen en de spierpijn was na die training helemaal weg.. :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 20:55 

Hardtraxx Elite

borst triceps trainen en dan de dag erna last van je rug? ik denk dat je toch iets fout hebt gedaan....
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 21:32 

Kaasboer schreef:
Interessante filmpjes, vooral die van Yo Elliot! daar heb je wel wat aan.

Over slechte filmpjes gesproken..

:') :')

wat een mongool
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 00:29 

Hardtraxxer

RobertV schreef:
borst triceps trainen en dan de dag erna last van je rug? ik denk dat je toch iets fout hebt gedaan....

Dumbell pull over
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 17:31 

Hardtraxx Elite

Kaasboer schreef:
RobertV schreef:

Dumbell pull over

van 1 oefening krijg je toch zeker geen spierpijn in die spier.... ik heb sowieso 9 vd 10x geen spierpijn in mijn rug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 17:37 

Hardtraxxer

Haha nee tuurlijk niet!
Ik heb meestal wel spierpijn als ik mijn rug train. Veel varieren en veel oefeningen! en natuurlijk de deadlift en de chin-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 09:51 

Hardtraxxer

RobertV schreef:

Ja heeft denk ik te maken met de benchpress.. Ik denk ik bij mijn laatste setje teveel kracht uit mn rug heb gehaald.

Of het was een teken dat ik mijn rug gewoon meer moet trainen...
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 56  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic