Hebben we hier niet, pleur wel een Incline bankje er onder en zet hem dan op decline stand. Kijken of dat gaat werken.dawasiknie wrote:Als je zo'n bank niet hebt zou ik gewoon een decline bankje onder de smith gooien ja.
Die kan ik dan wel weer 100 kg meeKaasboer wrote:
Ik denk dat ik ongeveer dezelfde bouw hebdawasiknie wrote:Bankdrukken gaat altijd minder snel dan andere oefeningen. Hangt ook een beetje van je lichaamsbouw af. Ik heb zelf hele lange dunne armen, als ik ooit de 100 kilo haal met bankdrukken mag je dat gerust een klein wonder noemen.
Mja bankdrukken is ook maar een oefening, hecht er zelf niet zoveel waarde aan
Die filmpjes van Strengthcamp zijn heel erg handig. Hij maakt denk ik de meest nuttige filmpjes die je maar kan verzinnen om je techniek en kracht te verbeteren (ook al is hij een powerlifter). Hij legt alles ook enorm goed uit.frankhardenberg wrote:Ook 1 van de weinigen die mij echt inspireren! (Dorian Yates)
de 'Yo Elliot' filmpjes hebben ook hele handige tips, maar dat is soms best langdradig!
Klopt, dat is ook zo'n beetje de enige die ik echt volg op youtube! Maar Dorian Yates is ook een hele grote baas!dawasiknie wrote:Die filmpjes van Strengthcamp zijn heel erg handig. Hij maakt denk ik de meest nuttige filmpjes die je maar kan verzinnen om je techniek en kracht te verbeteren (ook al is hij een powerlifter). Hij legt alles ook enorm goed uit.
Dit kan natuurlijk heel veel zijn. Het kan zijn dat je een spiertje hebt verrekt. Dan moet je even paar dagen rust houden en dan moet het over zijn. Niemand hier is er bij geweest of heeft je klacht onderzocht dus blijft het gokken voor iedereen wat het is.jRn wrote:Tering, net pull ups met wide grip gedaan (met gewicht onder de voeten) wat ik normaal ook altijd doe, en opeens schiet het in m'n linker schouder (aan de voorkant). Het is niet dat ik echt niet meer kan maar het voelt niet lekker aan. Toen even instructeur meelaten kijken en die zei ook dat het gewoon goed was.
Iemand hier ervaring mee? Oefening om m'n schouder sterker te maken?
Waren wss m'n rotator cuffs die geirriteerd waren. Gister even wat oefeningen ervoor gedaan en heb nu geen lsat meer!Phase 2 wrote:Dit kan natuurlijk heel veel zijn. Het kan zijn dat je een spiertje hebt verrekt. Dan moet je even paar dagen rust houden en dan moet het over zijn. Niemand hier is er bij geweest of heeft je klacht onderzocht dus blijft het gokken voor iedereen wat het is.jRn wrote:Tering, net pull ups met wide grip gedaan (met gewicht onder de voeten) wat ik normaal ook altijd doe, en opeens schiet het in m'n linker schouder (aan de voorkant). Het is niet dat ik echt niet meer kan maar het voelt niet lekker aan. Toen even instructeur meelaten kijken en die zei ook dat het gewoon goed was.
Laat daar nou net een goeie blessure preventie oefening voor bij zitten bij Chest & Biceps van Dorian Yates!jRn wrote:Waren wss m'n rotator cuffs die geirriteerd waren. Gister even wat oefeningen ervoor gedaan en heb nu geen lsat meer!Phase 2 wrote:Dit kan natuurlijk heel veel zijn. Het kan zijn dat je een spiertje hebt verrekt. Dan moet je even paar dagen rust houden en dan moet het over zijn. Niemand hier is er bij geweest of heeft je klacht onderzocht dus blijft het gokken voor iedereen wat het is.jRn wrote:Tering, net pull ups met wide grip gedaan (met gewicht onder de voeten) wat ik normaal ook altijd doe, en opeens schiet het in m'n linker schouder (aan de voorkant). Het is niet dat ik echt niet meer kan maar het voelt niet lekker aan. Toen even instructeur meelaten kijken en die zei ook dat het gewoon goed was.
Kijk ik binnenkort wel even! Nu geen tijd meer
wat een mongoolKaasboer wrote:Interessante filmpjes, vooral die van Yo Elliot! daar heb je wel wat aan.
Over slechte filmpjes gesproken..
:') :')
View on YouTube
Dumbell pull overRobertV wrote:borst triceps trainen en dan de dag erna last van je rug? ik denk dat je toch iets fout hebt gedaan....
van 1 oefening krijg je toch zeker geen spierpijn in die spier.... ik heb sowieso 9 vd 10x geen spierpijn in mijn rug.Kaasboer wrote:Dumbell pull overRobertV wrote:borst triceps trainen en dan de dag erna last van je rug? ik denk dat je toch iets fout hebt gedaan....
Ja heeft denk ik te maken met de benchpress.. Ik denk ik bij mijn laatste setje teveel kracht uit mn rug heb gehaald.RobertV wrote:borst triceps trainen en dan de dag erna last van je rug? ik denk dat je toch iets fout hebt gedaan....