Die kan ik dan wel weer 100 kg mee Is eigenlijk ook veel beter als gewoon bankdrukken om dat je nu veel meer focust op het midden gedeelte ipv de pecs die je extra pakt bij plat bankdrukken
(Ook in de volgorde zoals ik ze heb neergezet, dat vindt ik persoonlijk het fijnst, doe niet graag de rug vlak na de benen of andersom, als je de filmpjes kijkt zie je misschien wel waarom!)
Ik heb bijna bij alle spiergroepen gewoon een week lang spier pijn terwijl ik al jarenlang hard train, heerlijk om weer is te hebben! 1e keer dat ik de benen had getraind wel helse , maar dan ook echt HELSE spierpijn gehad in de kuiten de hele week lang maar vandaag voor de 2e keer gedaan en nog nergens last van tot nu toe
Bankdrukken gaat altijd minder snel dan andere oefeningen. Hangt ook een beetje van je lichaamsbouw af. Ik heb zelf hele lange dunne armen, als ik ooit de 100 kilo haal met bankdrukken mag je dat gerust een klein wonder noemen.
Mja bankdrukken is ook maar een oefening, hecht er zelf niet zoveel waarde aan
Ik denk dat ik ongeveer dezelfde bouw heb Maar het is best mogelijk hoor! Gewoon goed blijven trainen, variëren in je oefeningen en goed eten/slapen en altijd proberen zo hard mogelijk te trainen tot je ECHT NIET meer kunt!
Ook 1 van de weinigen die mij echt inspireren! (Dorian Yates) de 'Yo Elliot' filmpjes hebben ook hele handige tips, maar dat is soms best langdradig!
Die filmpjes van Strengthcamp zijn heel erg handig. Hij maakt denk ik de meest nuttige filmpjes die je maar kan verzinnen om je techniek en kracht te verbeteren (ook al is hij een powerlifter). Hij legt alles ook enorm goed uit.
Die filmpjes van Strengthcamp zijn heel erg handig. Hij maakt denk ik de meest nuttige filmpjes die je maar kan verzinnen om je techniek en kracht te verbeteren (ook al is hij een powerlifter). Hij legt alles ook enorm goed uit.
Klopt, dat is ook zo'n beetje de enige die ik echt volg op youtube! Maar Dorian Yates is ook een hele grote baas!
Tering, net pull ups met wide grip gedaan (met gewicht onder de voeten) wat ik normaal ook altijd doe, en opeens schiet het in m'n linker schouder (aan de voorkant). Het is niet dat ik echt niet meer kan maar het voelt niet lekker aan. Toen even instructeur meelaten kijken en die zei ook dat het gewoon goed was.
Iemand hier ervaring mee? Oefening om m'n schouder sterker te maken?
Tering, net pull ups met wide grip gedaan (met gewicht onder de voeten) wat ik normaal ook altijd doe, en opeens schiet het in m'n linker schouder (aan de voorkant). Het is niet dat ik echt niet meer kan maar het voelt niet lekker aan. Toen even instructeur meelaten kijken en die zei ook dat het gewoon goed was.
Dit kan natuurlijk heel veel zijn. Het kan zijn dat je een spiertje hebt verrekt. Dan moet je even paar dagen rust houden en dan moet het over zijn. Niemand hier is er bij geweest of heeft je klacht onderzocht dus blijft het gokken voor iedereen wat het is.
Dit kan natuurlijk heel veel zijn. Het kan zijn dat je een spiertje hebt verrekt. Dan moet je even paar dagen rust houden en dan moet het over zijn. Niemand hier is er bij geweest of heeft je klacht onderzocht dus blijft het gokken voor iedereen wat het is.
Waren wss m'n rotator cuffs die geirriteerd waren. Gister even wat oefeningen ervoor gedaan en heb nu geen lsat meer!
Waren wss m'n rotator cuffs die geirriteerd waren. Gister even wat oefeningen ervoor gedaan en heb nu geen lsat meer!
Laat daar nou net een goeie blessure preventie oefening voor bij zitten bij Chest & Biceps van Dorian Yates!
Afgelopen zaterdag heb ik mijn hardste borst-tricep sessie ooit gehad.. Met hard bedoel ik dat ik echt over mijn grens ben gegaan (op een goede manier).
Voelde heel goed, alleen de dag erna had ik enorme spierpijn.. O.a in mijn rug... Wat erg onprettig was.. Nu ben ik dus gisteren lekker lichtjes wat rug gaan trainen en de spierpijn was na die training helemaal weg..