Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 56  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 22:36 

Hardtraxx Elite

don't feed the troll
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 12:47 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 15:11 

Hardtraxx Elite

die cookies and cream van body en fitshop is echt geniaal lekker. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 15:29 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:

Echt he eigenlijk te lekker :$ :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 15:52 

Hardtraxx Elite

mrazura schreef:
jRn schreef:

Echt he eigenlijk te lekker :$ :lol:

Drink je hem met water of melk? Ik tief er altijd 250 ml water in, en twee ijsblokjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 16:14 

Hardtraxx Veteran

Melk en ijsblokjes idd :P Wel halfvol uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 16:29 

Hardtraxx Elite

mrazura schreef:

Pak jij altijd een maatschepje? of iets meer/minder? Moest er de eerste paar keren echt aan wennne. Het liefst zo groot mogelijke slokken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 18:55 

Hardtraxx Veteran

Uhm ik gebruik een maatschepje van een andere zak zooi van vroeger. Die is wat kleiner. Ik gooi het gewoon in de blender en klaar ik moet zeggen dat ik echt geen problemen heb ermee ik vind het zelfs lekker. Op het begin heb ik er zelfs slagroomijs door gegooid dat is echt een aanrader voor keertje per week :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 13:47 

Hardtraxx Elite

jRn schreef:

moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo'n fan van ben.

Heb zelf nu een pot whey perfection banaan staan.
aardbei en chocolate caramel vind ik ook wel lekker. vanille begon nogal snel te vervelen. (heb die pot echt met tegenzin opgemaakt)

jRn schreef:
mrazura schreef:

Pak jij altijd een maatschepje? of iets meer/minder? Moest er de eerste paar keren echt aan wennne. Het liefst zo groot mogelijke slokken..

water is sowieso minder lekker. als je aan het bulken bent kun je net zo goed melk pakken. ik doe er altijd 500ml melk bij. is de smaak ook wat minder sterk omdat het meer verdunt is aangezien b&f meestal van die mierzoete smaken heeft. ik gooi er wel altijd een hele schep in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 18:55 

Hardtraxxer

jRn schreef:

Zekers, heb 'm ook op de plank staan (L)

''Strong'' werk bij jammer genoeg niet zoals gewenst, gister 4 scoops gedaan maar totaal niet het effect zoals Noxipro. Ligt aan de DMAA natuurlijk maar had er toch wel wat meer van verwacht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:05 

Hardtraxxer

Supplementen die ik momenteel hier heb staan zijn:
Animal Pak (Vitamines, Mineralen, Antioxydanten, Enzymen etc)
Whey Isolaat (eiwitten)
Purple Psyko (BCAA's, voor onder de training)
Amino tabs (aminozuren in tablet vorm)
en een potje Noxi Pro (PWO) maar die gebruik ik eigenlijk alleen voor feesten, niet meer voor het trainen vind het fijner om op eigen kracht te trainen.
Heb ook een tijdje Lean gain gebruikt (weightgainer) maar begon iets te veel vet aan te komen, dus ben weer over gestapt op eiwit shakes. Verder train ik 4-5 dagen per week, ben van plan volgend jaar december mee te doen aan Flexcup maar ik kijk tegen die tijd wel of ik vind of ik er klaar voor ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 13:38 

Hardtraxx Veteran

Ik gebruik momenteel:

Rijstwafels
Kalkoenfilet
Kwark

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 19:35 

Hardtraxx Elite

camiloPW schreef:
ik krijg zieke diarree van whey protein.
baal er wel van dat t dus niet werkt.
Schijnt een lactose allergie te zijn..

http://www.xxlnutrition.nl/zero-lactose ... -nutrition
moet je die eens proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 19:49 

Hardtraxxer

camiloPW schreef:
ik krijg zieke diarree van whey protein.
baal er wel van dat t dus niet werkt.
Schijnt een lactose allergie te zijn..

Dit had ik bij die weightgainers echt vreselijk erg, heb met veel pijn en moeite gewoon doorgezet met het gebruik en uiteindelijk is mijn lichaam er een soort van aan gaan wennen. (duurde wel dik een week)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 15:51 

Hardtraxx Elite

Lekker dan. Vannochtend tijdens het deadliften opeens zwart voor m'n ogen.. Toen maar even gekapt en een dextro'tje genomen en toen ging het weer goed. Was echt heel vreemd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:14 

Donateur

Dat heb ik ook wel eens als ik zwaar deadlift. Is gewoon een loeizware oefening (ik haat deadliften echt als de pest xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:22 

Hardtraxxer

jRn schreef:
Lekker dan. Vannochtend tijdens het deadliften opeens zwart voor m'n ogen.. Toen maar even gekapt en een dextro'tje genomen en toen ging het weer goed. Was echt heel vreemd..

Jij traint gewoon veels te hard ouwe gek! :P Ik heb er gelukkig nog nooit last van gehad! voor de rest.. :love: Deadlift :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:26 

Hardtraxx Elite

Geen idee, was wel even pittig. Voor het eerst 75 kilo gedaan. Dat kan het ook wel zijn. Daarbij nu ook al lekker spierpijn aan m'n bovenbuikspieren. Deadliften is juist heerlijk evenals squatten. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:29 

Donateur

Squats zijn wel leuk ja. Deadlifts ben ik altijd blij als ik ze gedaan heb. Vind het op de één of andere manier maar een vervelende oefening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:32 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Squats zijn wel leuk ja. Deadlifts ben ik altijd blij als ik ze gedaan heb. Vind het op de één of andere manier maar een vervelende oefening.

Zo heb ik echt een grafhekel aan Benchpresses en leg extensions. Wat een kutzooi is dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:33 

Donateur

Deadliften vind ik juist lekker! Niks geen moeite mee! Sta nu op 2 x 140 kg, maar denk als ik een riem erbij gebruik dat ik de 160 ook wel kan en misschien zelfs 170!
Bankdrukken zit ik alleen nog steeds niet op de 100 :( Had ff een poos verplicht gestopt dus moet nu weer van 80 omhoog werken richting de 100!
Squatten 2 x ham string zowat mee afgescheurd dus sla ik nu ff over maar die kon ik op 130 kg!
Baal er van dat me bankdrukken een beetje achterblijft ivm de rest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:35 

Donateur

Bankdrukken gaat altijd minder snel dan andere oefeningen. Hangt ook een beetje van je lichaamsbouw af. Ik heb zelf hele lange dunne armen, als ik ooit de 100 kilo haal met bankdrukken mag je dat gerust een klein wonder noemen.

Mja bankdrukken is ook maar een oefening, hecht er zelf niet zoveel waarde aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:35 

Hardtraxx Elite

frankhardenberg schreef:
Deadliften vind ik juist lekker! Niks geen moeite mee! Sta nu op 2 x 140 kg, maar denk als ik een riem erbij gebruik dat ik de 160 ook wel kan en misschien zelfs 170!
Bankdrukken zit ik alleen nog steeds niet op de 100 :( Had ff een poos verplicht gestopt dus moet nu weer van 80 omhoog werken richting de 100!
Squatten 2 x ham string zowat mee afgescheurd dus sla ik nu ff over maar die kon ik op 130 kg!

Heb ik ook. Ik heb ook echt dat ik tijdens de oefening vastloop als ik gewoon op ben. Hoe hard ik dan ook uitblaas of doe, die barbell komt gewoon niet meer hoger. Daarom doe ik nu meestal dumbells met een spotter erbij. Vind dat veel fijner werken.

Ben trouwens sinds 1 Januari begonnen met even goed op de voeding letten én veel cardio'en om wat overtollige kilootjes kwijt te raken en ben nu 1,8 kg kwijt. Gaat wel lekker dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:52 

Hardtraxxer

frankhardenberg schreef:

Netjes netjes! Het klinkt idd wel alsof het bankdrukken beetje achterloopt. Bij mij is dat met het squatten zo, train namelijk nog niet zo lang de benen. Kan nu 2sets 10x80 met smith machine, we hebben helaas geen squat rek :( Verder zit ik met de Deadlift op 8x 110 en Bankdrukken 10x 90.

jRn schreef:
Heb ik ook. Ik heb ook echt dat ik tijdens de oefening vastloop als ik gewoon op ben. Hoe hard ik dan ook uitblaas of doe, die barbell komt gewoon niet meer hoger. Daarom doe ik nu meestal dumbells met een spotter erbij. Vind dat veel fijner werken.

Ben trouwens sinds 1 Januari begonnen met even goed op de voeding letten én veel cardio'en om wat overtollige kilootjes kwijt te raken en ben nu 1,8 kg kwijt. Gaat wel lekker dus.

Ik zou als ik jou was ook de decline benchpress doen, dat wil ook nog wel een helpen je plateau te doorbreken!
Goed dat je al 1,8 kg kwijt bent, gaat de goede kant op :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:58 

Hardtraxx Elite

Hoe de fuck moet je die doen? Op een Smith? Wij hebben alleen een Incline bench en een normale bench..
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 56  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic