frankhardenberg schreef:
Deadliften vind ik juist lekker! Niks geen moeite mee! Sta nu op 2 x 140 kg, maar denk als ik een riem erbij gebruik dat ik de 160 ook wel kan en misschien zelfs 170!
Bankdrukken zit ik alleen nog steeds niet op de 100

Had ff een poos verplicht gestopt dus moet nu weer van 80 omhoog werken richting de 100!
Squatten 2 x ham string zowat mee afgescheurd dus sla ik nu ff over maar die kon ik op 130 kg!
Baal er van dat me bankdrukken een beetje achterblijft ivm de rest!
Netjes netjes! Het klinkt idd wel alsof het bankdrukken beetje achterloopt. Bij mij is dat met het squatten zo, train namelijk nog niet zo lang de benen. Kan nu 2sets 10x80 met smith machine, we hebben helaas geen squat rek

Verder zit ik met de Deadlift op 8x 110 en Bankdrukken 10x 90.
jRn schreef:
Heb ik ook. Ik heb ook echt dat ik tijdens de oefening vastloop als ik gewoon op ben. Hoe hard ik dan ook uitblaas of doe, die barbell komt gewoon niet meer hoger. Daarom doe ik nu meestal dumbells met een spotter erbij. Vind dat veel fijner werken.
Ben trouwens sinds 1 Januari begonnen met even goed op de voeding letten én veel cardio'en om wat overtollige kilootjes kwijt te raken en ben nu 1,8 kg kwijt. Gaat wel lekker dus.
Ik zou als ik jou was ook de decline benchpress doen, dat wil ook nog wel een helpen je plateau te doorbreken!
Goed dat je al 1,8 kg kwijt bent, gaat de goede kant op