Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 56  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 23:42 

Lekker een jaar vocht vasthouden tok?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 23:53 

Hardtraxx Veteran

Voelt creatine enzo niet een beetje als vals spelen tegenover jezelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 12:16 

Hardtraxx Addict

H4rdstyleLova schreef:
Phase 2 schreef:
H4rdstyleLova schreef:
Wat een noobs hier zeg. Creatine een kuur? xd

Een kuur heeft niet altijd te maken met aas he. Of denk jij dat als mensen een antibioticakuur krijgen ze aan de aas zitten? Haha :lol:

Antibiotica is toch heel wat anders dan creatine vriend :lol: . Waarom denken zoveel mensen dat creatine en eiwitshakes slecht zijn/anabolen zijn etc. Creatine komt van nature voor in je spieren en whey is gemaakt van koemelk.

Het ging toch ook niet om antibiotica, maar om het feit dat jij het woord kuur niet kan zien zonder het te koppelen aan een aas kuur.

Waarom ,ensen denken dat shakes en creatine slecht zijn komt omdat ze het niet kennen. Er gaan genoeg spookverhalen rond over supplementen wat door de media ook weleens slecht gebracht wordt en dan snappen de mensen het helemaal niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 12:20 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:

Hoezo valsspelen? Het is echt niet zo dat als je creatine pakt je binnen 2 maanden de nieuwe axhwarzenegger bent hoor. Bij de meeste geeft creatkne net een beetje extra (2-3 herhalingen op een setje meer ofzo). Bij mij werkt creatime niet eens (20% van de mensen ongeveer hebben geen profijt van extra creatine toe te voegen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 12:34 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

valsspelen? misschien moet je je eigen nog eens in gaan lezen want het is echt geen wondermiddel ofzo hoor.
trouwens, ik geef er weinig om hoe het gene wat ik in de spiegel zie bereikt is, zolang ik het maar zie.
niet dat ik AAS zou willen gebruiken hoor. Heb geen zin in allerlei gare side effects.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 13:54 

Hardtraxx Veteran

Nou, uuh, omdat je je lichaam een boost geeft die er normaliter niet is?
Dat het nihiel of niet werkt volgens jullie, dat neem ik dan maar als waarheid aan.

Voor mij zou het iig als vals spelen voelen, omdat je iets toevoegt wat er normaliter niet in een bepaalde kwantiteit aanwezig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:23 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Dat het nihiel of niet werkt volgens jullie, dat neem ik dan maar als waarheid aan.

Voor mij zou het iig als vals spelen voelen, omdat je iets toevoegt wat er normaliter niet in een bepaalde kwantiteit aanwezig is.

Ik zie het meer als een klein hulpmiddel. Zolang het verder niet schadelijk is voor mijn gezondheid zie ik daar geen probleem in.
zoals ik al zei: uiteindelijk gaat het me toch om het resultaat en niet om de weg ernaar toe. Zolang mijn gezondheid maar gewaarborgd blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 18:52 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:

Dan is meer eiwitten dan de gemiddelde persoon eten ook vals spelen of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 19:29 

Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
Olijfboompje schreef:

Nee, dat moet die persoon zelf weten.
Je "boost" je lichaam. Voor mij zou dat voelen als vals spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 21:00 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Phase 2 schreef:
Olijfboompje schreef:

Ja hoe het voor iemand voelt blijft natuurlijk persoonsgebonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 21:33 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Phase 2 schreef:
Olijfboompje schreef:

Creatine blijft nog altijd een voedingssupplement, dus ik zie niet in waarom het 'valser' zou zijn dan proteïnen,BCAA's, vitamines of eender wat?
natuurlijk blijft de regel, haal wat je uit je voeding kunt halen uit voeding, maar dat is met creatine niet zo simpel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 23:38 

Donateur

Olijfboompje schreef:

Als je veel vreet krijg je ook meer kracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 10:21 

Hardtraxx Addict

Verder vind ik het ook niet vals spelen aangezien de meeste mensen die aan krachttraining doen dit niet in competitieverband. Als ze sneller vooruit willen gaan moeten ze pakken waar ze zin in hebben. Het is hun lichaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 12:24 

Hardtraxxer

AAS/prohormonen etc is valsspelen maar creatine :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 14:15 

Hardtraxx Veteran

H4rdstyleLova schreef:

Waarom is dat dan vals spelen en creatine niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 16:48 

Hardtraxx Addict

H4rdstyleLova schreef:

Dat vindt jij vals spelen. Ten opzichte van wie zou het namelijk vals spelen zijn? De meeste die aas gebruiken doen niet mee aan bepaalde competities.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 22:08 

Hardtraxxer

Vals spelen ten opzichte van liegen, meeste AAS gebruikers liegen imo. En tja, creatine zit bijvoorbeeld ook in rundvlees, hetzelfde geld voor eiwit. Niet iedereen is een pro fitnessmodel of bodybuilder, en shakes plus creatine is nu eenmaal makkelijk om te suppleteren. Je maakt het jezelf gewoon wat makkelijker ipv een stuk extra vlees te moeten eten. Ik snap het punt van Olijfboompje wel, maar naar mijn mening ben je niet meer ''naturel'' of een valsspeler zodra je aas/prohormonen gebruikt. Ik heb ook niemand ooit horen zeggen dat je dat niet meer bent alleen maar omdat je shakes/crea gebruikt. Feit is ook dat shakes en creatine geen wonderen verrichten en eigenlijk gewoon standaard supps zijn voor veel krachtsporters, terwijl je met aas etc enorme vooruitgang kan boeken tov een naturel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 10:03 

Hardtraxx Addict

H4rdstyleLova schreef:
Vals spelen ten opzichte van liegen, meeste AAS gebruikers liegen imo. En tja, creatine zit bijvoorbeeld ook in rundvlees, hetzelfde geld voor eiwit. Niet iedereen is een pro fitnessmodel of bodybuilder, en shakes plus creatine is nu eenmaal makkelijk om te suppleteren. Je maakt het jezelf gewoon wat makkelijker ipv een stuk extra vlees te moeten eten. Ik snap het punt van Olijfboompje wel, maar naar mijn mening ben je niet meer ''naturel'' of een valsspeler zodra je aas/prohormonen gebruikt. Ik heb ook niemand ooit horen zeggen dat je dat niet meer bent alleen maar omdat je shakes/crea gebruikt. Feit is ook dat shakes en creatine geen wonderen verrichten en eigenlijk gewoon standaard supps zijn voor veel krachtsporters, terwijl je met aas etc enorme vooruitgang kan boeken tov een naturel.

Dus als ze het gewoon eerlijk toegeven spelen ze niet meer vals?

Met aas kan je inderdaad in korte tijd goed vooruitgaan, maar het is niet zo dat als je dat pakt je automatisch groeit. Je moet dan echt nog meer op je voeding letten dan normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 20:18 

Hardtraxx Elite

Het is best logisch dat wedstrijdatleten niet toegeven dat ze AAS gebruiken anders kunnen ze hun sponsors en wedstrijden wel gedag zeggen... Bij wedstrijden is AAS/HGH/slin gebruik ook niet echt meer ''valsspelen'' tegenover de concurrentie want vrijwel iedereen doet het in de hogere klasses.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 22:21 

Hardtraxx Addict

Bij de mr olympia pro's is het algemeen bekend dat ze eraan zitten. Dit wordt ook door de sponsors betaald (zo ging dat al bij flex wheër en dat zal in de tijd niet veranderd zijn lijkt mij). Meeste praten er niet over openbaar, maar ontkennen het vaak niet. Je moet ook wel heel naïef zijn als je denkt dat er ook maar iemand bij de mr Olympia clean is.

Maar personen die aas pakken voor wedstrijden is maar een klein percentage van de mensen die aas pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 14:16 

Donateur

Morgen beginnen met Stronglifts 5x5. Vorige week t squatten iig al geoefend bij mn nieuwe sportschool, haalde 5 herhalingen met 60 kilo (paralel, met lager gewicht ga ik ATG). Doelen zijn dat ik iig de 100-grens passeer op Deadlift en Squat. Bankdrukken moet ik even kijken hoe ver ik kan komen, ik heb een hele ingewikkelde schouderblessure en weet niet in hoeverre mijn schouder bestand is tegen zwaar gewicht. Zelfde geldt voor Shoulderpress. Al denk ik dat t wel meevalt. Sowieso is het bankdrukken niet echt mn sterkste punt :P

Oh ja ik ga dr ook pullups en dips bij doen, maar dat wss pas over een maandje ofzo, aangezien ik in de huidige conditie niet eens 1 keer in staat ben om mezelf op te trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 16:40 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Morgen beginnen met Stronglifts 5x5. Vorige week t squatten iig al geoefend bij mn nieuwe sportschool, haalde 5 herhalingen met 60 kilo (paralel, met lager gewicht ga ik ATG). Doelen zijn dat ik iig de 100-grens passeer op Deadlift en Squat. Bankdrukken moet ik even kijken hoe ver ik kan komen, ik heb een hele ingewikkelde schouderblessure en weet niet in hoeverre mijn schouder bestand is tegen zwaar gewicht. Zelfde geldt voor Shoulderpress. Al denk ik dat t wel meevalt. Sowieso is het bankdrukken niet echt mn sterkste punt :P

Oh ja ik ga dr ook pullups en dips bij doen, maar dat wss pas over een maandje ofzo, aangezien ik in de huidige conditie niet eens 1 keer in staat ben om mezelf op te trekken.

Succes, hou wel precies het schema aan en ga niet aanklooien met extra dingen. :)
En techniek/uitvoering ->gewicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 17:12 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
nieuwe sportschool.

:cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 17:15 

Spierballen zijn voor mietjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 14:40 

Hardtraxx Veteran

me gusta schreef:
Spierballen zijn voor mietjes!

Zulke opmerkingen zijn voor ecto's :P jelly?
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 56  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic