Dysphoria schreef:
Brinta word hem niet, gadverdamme!
Phase 2 schreef:
Als je brinta niks vindt moet je die oats maar eens proberen. Uk vind die sowieso veel fijner en lekkerder ook.
Dat moet je online bestellen of kan je zoiets ook in de winkel krijgen?
wat een wijf ben jij zeg

gewoon opeten. het begint elke dag dat je het eet beter te smaken

serieus.
maar gaat het ondertussen beetje goed met de voeding (en training)?
Forsyte schreef:
Kepro schreef:
Squat is geen apparaat in ieder geval. Squat, deadlift en bench horen tot de grote drie. 90% traint alleen hun borst vandaar mijn vraag.
Normaal niet, klopt, maar aangezien de gym waar ik ga niet zo uitgebreid is qua ruimte, gebruik ik voor mijn squats een Smith Machine

En aangezien de tegengewichten daarvan zijn losgekoppeld, heb ik echt geen flauw benul wat deze weegt

Wat die groep betreft die enkel borst trainen.. Njah, fail.
En deadliften heb ik eigenlijk nog niet echt geprobeerd.. Heb in feite wel een vrij uitgebreid gamma aan oefeningen, maar wordt dan eens tijd dat ik die erbij neem

De grote 3 horen echt op elk schema thuis. Vooral squaten en deadliften word vaak overgeslagen terwijl je daar ZOVEEL spieren mee aanpakt. Een gym zonder squatrek is natuurlijk ook niks.... in mijn vorige gym hadden ze ook geen squatrek en in mijn huidige wel gelukkig. Een squatrek is gewoon iets wat in elke gym aanwezig moet zijn. Ik neem iig nooit meer een abonnement in een gym zonder squatrek. ohja het enige wat je niet in een squatrek mag doen is curlen. Dat is een ongeschreven regel.
ps. sorry voor triple post maar als ik m'n post aanpast leest niemand het topic