Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 56  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 15:50 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Ramirez schreef:
Dus eerst schouders trainen en daarna benen! ;)

Dat is fout. Altijd beginnen met de grootste spiergroep. Ook start je altijd met de zwaarste oefening van de spiergroep die je gaat trainen.

Quote van dbb:

Citaat:
De grote spiergroepen eerst is slechts een basisprincipe. Wel een goeie, maar je kunt het ook express andersom doen (pre- exhaustion)

Het gaat dan om bijvoorbeeld de combi benchpress , tricep pushdown.
dit zijn 2 spiergroepen die verwant zijn

schouders en benen hebben dit niet, dus ik zeg doen ;)

Doe het al een half jaar zo en dit werkt voor mezelf echt beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 15:59 

Hardtraxx Elite

Dysphoria schreef:
Thanks voor de reacties! Zeer nuttig allemaal, ben nu alles even aan het verwerken.

Kan ik beter volle melk nemen i.p.v. halfvolle bij de Brinta? Ik zag dat RobertV halfvolle neemt dus ik twijfel. :P

Zelfde geval eigenlijk met die kwark, magere of volle?

EDIT: Wat vinden jullie hier van qua indeling en volgorde?

Afbeelding

gewoon halfvol.... in volle zit nog meer suiker. 8 boterhammen is best weinig. misschien kun je savonds na je training ook nog 4 boterhammen ofzo eten.

Ramirez schreef:
Kepro schreef:
Ramirez schreef:
Dus eerst schouders trainen en daarna benen! ;)

Dat is fout. Altijd beginnen met de grootste spiergroep. Ook start je altijd met de zwaarste oefening van de spiergroep die je gaat trainen.

Quote van dbb:

Citaat:
De grote spiergroepen eerst is slechts een basisprincipe. Wel een goeie, maar je kunt het ook express andersom doen (pre- exhaustion)

Het gaat dan om bijvoorbeeld de combi benchpress , tricep pushdown.
dit zijn 2 spiergroepen die verwant zijn

schouders en benen hebben dit niet, dus ik zeg doen ;)

Doe het al een half jaar zo en dit werkt voor mezelf echt beter.

iedereen heeft een eigen manier van trainen.... ik doe gewoon m'n benen eerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 16:12 

RobertV schreef:
gewoon halfvol.... in volle zit nog meer suiker. 8 boterhammen is best weinig. misschien kun je savonds na je training ook nog 4 boterhammen ofzo eten.

Heb dit even snel bij elkaar op zitten tellen qua kcal en ik kom uit op iets meer dan 3000 calorieën, dus meer boterhammen is niet echt nodig, of wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:32 

Hardtraxx Addict

RobertV schreef:
na je workout nog een paar boterhammen met ei oid. en evt wat noten nog. en brinta kan je ook verdubbelen ja. dan moet je de melk ook verdubbelen he (brinta los je op in melk als je daar nog niet achter was)

Brinta lost niet op maar klontert juist als een gek. Helemaal met melk.

Ik heb me brinta vervangen door oats. Die klonteren niet. http://bodyenfitshop.nl/koolhydraten-al ... -fine-oats

Ik zou 's ochtends een shake met water, whey en oats nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:32 

Hardtraxx Elite

en de macros? e/k/v? hoe hoog zitten die?

Phase 2 schreef:
RobertV schreef:
na je workout nog een paar boterhammen met ei oid. en evt wat noten nog. en brinta kan je ook verdubbelen ja. dan moet je de melk ook verdubbelen he (brinta los je op in melk als je daar nog niet achter was)

Brinta lost niet op maar klontert juist als een gek. Helemaal met melk.

Ik heb me brinta vervangen door oats. Die klonteren niet. http://bodyenfitshop.nl/koolhydraten-al ... -fine-oats

Ik zou 's ochtends een shake met water, whey en oats nemen.

ik eet m'n brinta ook gewoon in een soepbord... 2 minuutjes in de magnetron, brinta erbij en eten maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 20:41 

Afbeelding

Wist niet hoeveel koolhydraten, eiwit en vet ik bij het avondeten moest invullen dus die heb ik leeg gelaten.

Koolhydraten = 295.4 (58,6%)
Eiwit = 137,2 (27,2%)
Vet = 71,2 (14,1%)

Totaal = 503,8 (100%)

Kcal = 2949

Is dit wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:55 

Hardtraxx Elite

opzich wel ja. eiwitten en vetten zou nog wat hoger mogen. daar zou je eieren voor kunnen pakken en evt whey shakes. weten je ouders trouwens ook al dat je zo'n voedingsschema aan wil gaan houden? wss zullen ze je voor gek verklaren :P deden de mijne ook maar nu zijn ze eraan gewend. of woon je op je eigen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 01:20 

Mijn moeder vind het allemaal wel best, ze koopt zelfs dingen voor me. :P

Morgenochtend voor het eerst Brinta proberen, hopen dat het een beetje te eten is! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 10:51 

Hardtraxx Addict

Zou met een verdeling van 50% koolhydraten, 30% eiwitten en 20% vetten beginnen.

Als je brinta niks vindt moet je die oats maar eens proberen. Uk vind die sowieso veel fijner en lekkerder ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 11:02 

Hardtraxx Elite

De smaak is voor mij niet zo belangrijk hoor. De smaak went ook best snel. Net zoals bij kwark. Kan ik nu als ik wil ook makkelijk zonder toevoegingen opeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 12:02 

Donateur

Je moet wel opletten dat je de eiwitten uit groente, fruit en graanproducten niet meetelt. Dat zijn nutteloze eiwitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 15:47 

Hardtraxx Veteran

Chest day! Heeeerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 20:26 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Je moet wel opletten dat je de eiwitten uit groente, fruit en graanproducten niet meetelt. Dat zijn nutteloze eiwitten.

Ik dacht net dat je uit zoveel mogelijk dingen je eiwitten moest halen, om de verschillende aminozuren binnen te krijgen (maar main source is natuurlijk whey)?
in groenten en fruit zit haast nix, dus tel ik ook niet mee, maar ik dacht dat in granen wel goede aminozuren zaten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 21:09 

Hardtraxxer

Pfoe, sommigen zijn hier echt serieus bezig met hun training :D Altijd mooi, kan ik iets van opsteken :)

Zelf train ik nu anderhalf jaar. Bankdrukken: 100kg / 6 reps max
Qua voeding neem ik nu mass gainer (2kg op 1 maand erbij , 1shake van 500ml per dag)

Trainingsschema is:
dag 1: schouders/rug
dag 2: benen/triceps
dag 3: borst/biceps
en dan van vooraf aan :P 5 training per week maximaal :) Gaat lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 21:25 

Hardtraxx Veteran

Forsyte schreef:
Pfoe, sommigen zijn hier echt serieus bezig met hun training :D Altijd mooi, kan ik iets van opsteken :)

Zelf train ik nu anderhalf jaar. Bankdrukken: 100kg / 6 reps max
Qua voeding neem ik nu mass gainer (2kg op 1 maand erbij , 1shake van 500ml per dag)

Trainingsschema is:
dag 1: schouders/rug
dag 2: benen/triceps
dag 3: borst/biceps
en dan van vooraf aan :P 5 training per week maximaal :) Gaat lekker!

Lekker boeie, wat squat/deadlift je? Het totaal plaatje moet natuurlijk wel kloppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 21:56 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
Lekker boeie, wat squat/deadlift je? Het totaal plaatje moet natuurlijk wel kloppen.

Squat: ergens rond de 80kg aan gewichten, geen idee wat het apparaat weegt zonder gewichten eraan :) I know, maar ik ga hier echt niet voor elke oefening mijn gewicht typen :P Wou effe een indicatie geven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:40 

Hardtraxx Veteran

Forsyte schreef:
Kepro schreef:

Squat: ergens rond de 80kg aan gewichten, geen idee wat het apparaat weegt zonder gewichten eraan :) I know, maar ik ga hier echt niet voor elke oefening mijn gewicht typen :P Wou effe een indicatie geven ;)

Squat is geen apparaat in ieder geval. Squat, deadlift en bench horen tot de grote drie. 90% traint alleen hun borst vandaar mijn vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 23:09 

Hardtraxxer

bench: 2x80 8x70
deadlift: 6x92,5
squat: 6x70

Ben nu al half jaartje serieus bezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 09:54 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
Squat is geen apparaat in ieder geval. Squat, deadlift en bench horen tot de grote drie. 90% traint alleen hun borst vandaar mijn vraag.

Normaal niet, klopt, maar aangezien de gym waar ik ga niet zo uitgebreid is qua ruimte, gebruik ik voor mijn squats een Smith Machine ;) En aangezien de tegengewichten daarvan zijn losgekoppeld, heb ik echt geen flauw benul wat deze weegt :)

Wat die groep betreft die enkel borst trainen.. Njah, fail.

En deadliften heb ik eigenlijk nog niet echt geprobeerd.. Heb in feite wel een vrij uitgebreid gamma aan oefeningen, maar wordt dan eens tijd dat ik die erbij neem ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 10:54 

Hardtraxx Veteran

Squat in een Smith is echt tergend. Weet nog wel dat mijn sportschool geen squat rek had. Ik haat de smith zoiezo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 12:26 

Brinta word hem niet, gadverdamme!

Phase 2 schreef:
Als je brinta niks vindt moet je die oats maar eens proberen. Uk vind die sowieso veel fijner en lekkerder ook.

Dat moet je online bestellen of kan je zoiets ook in de winkel krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 12:43 

Hardtraxx Veteran

Is gewoon Havermout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 12:53 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
Squat in een Smith is echt tergend. Weet nog wel dat mijn sportschool geen squat rek had. Ik haat de smith zoiezo ^^

Ja, idem, maar bij gebrek aan beter xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 13:10 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:

Ik weet niet waar je dat gelezen hebt maar er klopt iig geen zak van. Maarja in de meeste fruit, groente en graanproducten zit uberhaupt niet veel eiwit.... Dat zijn namelijk producten die je eerder neemt om je koolhydraten te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 13:18 

Hardtraxx Elite

Mijn stats:

Dumbell Press: 9x28kg (per hand) BP heb ik al een tijdje niet gedaan.
Squat: 3x105
Deadlift: 4x120 (belt+straps)

1,82m
~72kg
10-11% oid.
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 56  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic