Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 56  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 09:52 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
Is allemaal marketing dat verhaaltje kom op kerel. Per 50 gram heb je ongeveer 20 gram eiwit en 25 gram koolhydraten.

Carbs en eiwitten werken gewoon. Ik zeg ook niet dat iedereen zo'n supplement moet nemen. De stoffen die erin zitten werken alleen wel.

@kepro: ik weet dat mijn opmerking te kort door de bocht is hoor. Maar het is algemeen bekend dat ïn de top bij bodybuilding iedereen gebruikt. Zelfs de natural wedstrijden zijn al vaak niet meer 100% naturel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:28 

Hardtraxx Elite

marsiascout schreef:
Ramirez schreef:
Eet je wel goed?

12 tot 16 boterhammen, waarvan de meeste met kipfilet en de rest met appelstroop of spek ofzo.
2 tot 3 stuks fruit
Flink wat avondeten, met meestal 2 stuks vlees etc.
Af en toe een haffel cashewnoten
N halve kilo kwark
's ochtends bij t ontbijt n proteineshake en na elke training een (of voor de training als ik voor t avondeten ga trainen). Train ik die dag niet dan pak ik ipv de shake n glas melk.
Appelsap met creatine
Wat yogho 's ochtends
Af en toe n koekje oid
De rest van de dag drink ik gewoon water.

Dit zou toch genoeg moeten zijn?

ja dat is heel veel. zal niet aan je eetgedrag liggen. raar dat je niks aan komt.
post je trainingsschema hier eens.
en @kepro: niet iedereen heeft de mogelijkheid om heel de dag rijst met kip te eten....
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:04 

Hardtraxx Elite

fml, knie verdraait/rekt met squatten. Dat wordt een tijd rust..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 12:01 

Hardtraxx Elite

Bah, ik zit me toch in kutdip de laatste tijd. Totaal geen zin om na sportschool te gaan, doe nu momenteel elke dag thuis op de crosstrainer half uurtje a 3 kwartier met hartslag rond 130 op een matig tempo van rond dr 60.

Hopelijk als ik mr eigen huisje heb dat de motivatie wel weer terug kom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 12:36 

Is het goed om te zweten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 13:47 

Hardtraxx Elite

Dysphoria schreef:
Is het goed om te zweten?

Hangt er vanaf bij wat je doet? Als je zit te zweten terwijl je in een vriescel staat dan is het niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 18:29 

Hardtraxx Addict

RobertV schreef:
ja dat is heel veel. zal niet aan je eetgedrag liggen. raar dat je niks aan komt.
en @kepro: niet iedereen heeft de mogelijkheid om heel de dag rijst met kip te eten....

Een vast schema heb ik niet, aangezien ik vanwege school e.d. niet altijd op vaste dagen kan trainen.
Ik probeer het wel altijd 4 keer in de week te doen:
1 x Borst & triceps
1 x Rug & biceps
1 x Benen & buik
1 x Schouders, traps & onderarmen

De namen van de oefeningen weet ik niet zo precies uit mn hoofd en als ik dat hier zo allemaal uit probeer te leggen word dat zon gebrabbel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 17:13 

Hardtraxx Elite

marsiascout schreef:
RobertV schreef:

Een vast schema heb ik niet, aangezien ik vanwege school e.d. niet altijd op vaste dagen kan trainen.
1 x Borst & triceps
1 x Rug & biceps
1 x Benen & buik

De namen van de oefeningen weet ik niet zo precies uit mn hoofd en als ik dat hier zo allemaal uit probeer te leggen word dat zon gebrabbel.

je squat en deadlift ook gewoon? hoeveel sets en herhalingen doe je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 18:17 

Hardtraxx Addict

marsiascout schreef:
RobertV schreef:

1 x Borst & triceps
1 x Rug & biceps
1 x Benen & buik

Je bent 17(?), op die leeftijd moet je je spieren stimuleren niet laten groeien. Als je op jonge leeftijd al aan intensieve krachttraining doet krijg je daar later alleen maar last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 18:29 

Hardtraxx Addict

RobertV schreef:
marsiascout schreef:
RobertV schreef:

1 x Borst & triceps
1 x Rug & biceps
1 x Benen & buik

je squat en deadlift ook gewoon? hoeveel sets en herhalingen doe je?

Deadliften ben ik pas mee begonnen. Ik doe meestal 3 setjes met 8-12 herhaling (heel soms 6 of 7, maar dat is dan bij de laatste set dumbbell of bankdrukken ofzo).
Squatten doe ik bijna nooit. Ik moet erg oppassen met mn knieen. Mn linkerknieschijf is ook al 2 keer uit de kom geweest en mn spieren in dat been zijn ook nog niet helemaal bij. Wanneer ik zwaar squat merk ik dat mn knie begint te knakken en ik er na een tijd last van begin te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 18:30 

Hardtraxx Addict

SoundTunerZ schreef:
Je bent 17(?), op die leeftijd moet je je spieren stimuleren niet laten groeien. Als je op jonge leeftijd al aan intensieve krachttraining doet krijg je daar later alleen maar last van.

Ik ben uitgegroeid, en krachttraining kan ook veel voordelen hebben op jongere leeftijd, zolang je oefeningen goed uitvoert en niet TE zwaar traint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 19:29 

Hardtraxx Addict

marsiascout schreef:
SoundTunerZ schreef:

Ik ben uitgegroeid, en krachttraining kan ook veel voordelen hebben op jongere leeftijd, zolang je oefeningen goed uitvoert en niet TE zwaar traint.

Uitgegroeid op je 17 is wel erg jong. Het lichaam is tot het 23e levensjaar nog aan het groeien en ook niet altijd zichtbaar. Na die tijd is het bijvoorbeeld ook veel makkelijker om dmv voeding meer massa te kweken.

Wat ik begreep is dat je in je eerste weken flink bent aangekomen. Als ik kijk naar de sportschool waar ik kom is het echt dramatisch hoeveel mensen hun oefeningen verkeerd doen. Daar zitten ook veel jongere mensen tussen die maar "gewoon wat doen". Uit jou verhalen kan ik opmaken dat je wel bewust bezig bent en weet wat je doet, dus dat scheelt alweer ;) Maar wees er in ieder geval wel voorzichtig mee want je zal niet de eerste zijn die de gevolgen verkeerd inschat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 22:21 

Hardtraxx Elite

SoundTunerZ schreef:
marsiascout schreef:
RobertV schreef:

1 x Borst & triceps
1 x Rug & biceps
1 x Benen & buik

Hou op man.... er is nooit bewezen dat krachttraining je groei stopt. Ik ben begonnen met krachttraining toen ik net 15 was en mijn lengte is gewoon 1,83m hoor. Ik ben nu ook pas 16 en ik doe gewoon zware krachttraining. Op je 17e kan je trouwens makkelijk uitgegroeid zijn want ik ben ook al uitgegroeid. Mijn groeispurt kwam gewoon al rond m'n 13e/14e. Massa kweken word na je 23e helemaal niet makkelijker.... eerder moeilijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 22:30 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:

Hou op man.... er is nooit bewezen dat krachttraining je groei stopt. Ik ben begonnen met krachttraining toen ik net 15 was en mijn lengte is gewoon 1,83m hoor. Ik ben nu ook pas 16 en ik doe gewoon zware krachttraining. Op je 17e kan je trouwens makkelijk uitgegroeid zijn want ik ben ook al uitgegroeid. Mijn groeispurt kwam gewoon al rond m'n 13e/14e. Massa kweken word na je 23e helemaal niet makkelijker.... eerder moeilijker.[/quote]

Je snapt niet helemaal wat hij bedoelt denk ik. Hij geeft alleen aan dat overbelasting op jonge leeftijd ook later pas zichtbaar kan worden, dus het kan wel degelijk gevolgen hebben op een langer termijn. Waarom zou massa kweken na je 23e moeilijker worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 22:35 

Hardtraxx Elite

mrazura schreef:
RobertV schreef:

Hou op man.... er is nooit bewezen dat krachttraining je groei stopt. Ik ben begonnen met krachttraining toen ik net 15 was en mijn lengte is gewoon 1,83m hoor. Ik ben nu ook pas 16 en ik doe gewoon zware krachttraining. Op je 17e kan je trouwens makkelijk uitgegroeid zijn want ik ben ook al uitgegroeid. Mijn groeispurt kwam gewoon al rond m'n 13e/14e. Massa kweken word na je 23e helemaal niet makkelijker.... eerder moeilijker.

Je snapt niet helemaal wat hij bedoelt denk ik. Hij geeft alleen aan dat overbelasting op jonge leeftijd ook later pas zichtbaar kan worden, dus het kan wel degelijk gevolgen hebben op een langer termijn. Waarom zou massa kweken na je 23e moeilijker worden?[/quote]
leg uit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 22:41 

Hardtraxx Veteran

Wat valt er uit te leggen? Reumaklachten die je al rondje 30e krijgt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 23:47 

Hardtraxx Addict

RobertV schreef:
leg uit ;)

Leer eerst eens lezen. Je haalt echt alles door elkaar van wat ik net post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:09 

Hardtraxx Addict

Volgens mij was het in een onderzoek bewezen dat je op je 18-19e het makkelijkste spiermassa àanzet. Daarna wordt het ietsjes moeilijker. De eerste paar jaren is dat dus echt verwaarloosbaar. Maar kijk je naar iemand van 60 jr is er duidelijk verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:33 

Hardtraxx Elite

mrazura schreef:

Sorry maar reumaklachten rond je 30e? En dat ga je wijten aan gewichtheffen? :D Wat een lolbroek ben jij zeg... Kom eens met feiten i.p.v. zomaar iets te gaan lopen zeveren :) Spieropbouw op deze leeftijd lijkt me eerder positief en we zijn tenminste met sport bezig! Van lui op de bank zitten gamen/tv kijken/computeren/noem het maar op word je ook niks wijzer hoor. Als we het over anabolen gaan hebben op deze leeftijden moet ik je natuurlijk wel gelijk geven maar gewoon wat smijten met gewichten niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:46 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
mrazura schreef:

Sorry maar reumaklachten rond je 30e? En dat ga je wijten aan gewichtheffen? :D Wat een lolbroek ben jij zeg... Kom eens met feiten i.p.v. zomaar iets te gaan lopen zeveren :) Spieropbouw op deze leeftijd lijkt me eerder positief en we zijn tenminste met sport bezig! Van lui op de bank zitten gamen/tv kijken/computeren/noem het maar op word je ook niks wijzer hoor. Als we het over anabolen gaan hebben op deze leeftijden moet ik je natuurlijk wel gelijk geven maar gewoon wat smijten met gewichten niet :)

Jup dat dacht mijn vader en mijn oom dus ook op die leeftijd ^^ Totdat er al sprake van hevige slijtage op vrij jonge leeftijd ;) Maar hey jonge jouw lichaam is het niet en jij zal het vast beter weten dus adviseer je dit gewoon simpelweg zonder beter weten in ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:25 

Hardtraxxer

http://www.nu.nl/gezondheid/2306524/krachttraining-helpt-bij-artritis.html

Als het al helpt tegen de klachten van reuma zal het denk echt geen reuma veroorzaken..
Je zegt dat je vader en je oom het allebij hebben, misschien zit het wel in de genen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 11:05 

Hardtraxx Addict

Grote kans dat de klachten ook zijn gekomen door verkeerd trainen. Op jonge leeftijd krachttraining doen kan zeker, alleen het goed uitvoeren van oefeningen is dan wel extra belangrijk. Net de jonge leeftijd bedoel ik vooral rond de 12 jr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 19:34 

Wat is een gezonde manier om aan te komen?

Meer eten natuurlijk, maar heeft iemand ook nog tips over hoe en wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 20:03 

Hardtraxxer

Elke dag beginnen met een goed ontbijt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 20:08 

Hardtraxx Veteran

mark-feyenoord schreef:
Elke dag beginnen met een goed ontbijt!

Juist niet. Als je dusdanig ontbijt dat je gaandeweg de dag geen trek hebt verbrand je dat allemaal weer en zul je niet aankomen. Klein ontbijt en op het einde van de dag wat meer eten. Je kunt bij een laag lichaamsgewicht gerust meer vetten en koolhydraten eten dan de ADH, aangezien risicosituaties pas optreden bij obese omstandigheden. Doe het niet té snel, want dat is niet gezond.
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 56  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic