Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 56  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:06 

Hardtraxx Veteran

Das mooi meegenomen dan :)

Ik zelf sport wel gewoon goed maar alleen omdat het gezond is, ga de meerderheid van de keren met tegenzin sporten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:11 

Wat voor sport doe je dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:40 

Hardtraxx Elite

Draidy schreef:
Vinden jullie fitnessen/sporten ook allemaal echt leuk?

Meestal wel. Soms heb ik van die dagen dat ik er echt geen zin in heb maar als ik daar eenmaal ben maakt het me niet meer zoveel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:48 

Hardtraxx Addict

Rickie schreef:
Draidy schreef:

Meestal wel. Soms heb ik van die dagen dat ik er echt geen zin in heb maar als ik daar eenmaal ben maakt het me niet meer zoveel uit.

Dat dus. En de ene spiergroep is leuker dan de ander, maar dat heb je bij alle sporten die je kan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 23:45 

Hardtraxx Elite

Draidy schreef:

ja. waarom zou je het anders doen? je gaat toch niet sporten met tegenzin? (ook meteen de rede dat ik van voetbal af ben gegaan) Ik voel me niet verplicht om te sporten maar ik vind het gewoon leuk. Je gaat je vrije tijd toch niet aan iets besteden wat je niet leuk vindt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 00:23 

Hardtraxxer

Draidy schreef:

Werkt 'ontspannend', lekker verstand op 0 en gaan.
En je voelt je weer lekker fit erna :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 00:48 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
Draidy schreef:

ja. waarom zou je het anders doen? je gaat toch niet sporten met tegenzin? (ook meteen de rede dat ik van voetbal af ben gegaan) Ik voel me niet verplicht om te sporten maar ik vind het gewoon leuk. Je gaat je vrije tijd toch niet aan iets besteden wat je niet leuk vindt?

Ik wel. Aps ik niet sport zou ik aardig dik worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 20:42 

Hardtraxx Elite

zijn er geen sporten die je wel leuk vindt dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 23:14 

Hardtraxx Addict

RobertV schreef:
het is ook precies omgedraaid... chin ups is met underhand grip op breedte van je schouders en pull up is met overhand grip met je armen heel breed.

chinnen of pull up is gewoon hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 23:15 

Hardtraxx Addict

marsiascout schreef:
Rickie schreef:
Draidy schreef:

Dat dus. En de ene spiergroep is leuker dan de ander, maar dat heb je bij alle sporten die je kan doen.

Er zijn altijd wel eens dagen dat je minder zin hebt, maar als je dan geweest bent ben je toch blij dat je bent geweest.

ik heb alleen niet echt een spiergroep die ik niet graag train. Buik dan nog het minst leuke de rest vind ik altijd leuk om te trainen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 19:50 

Hardtraxx Elite

Phase 2 schreef:
RobertV schreef:
het is ook precies omgedraaid... chin ups is met underhand grip op breedte van je schouders en pull up is met overhand grip met je armen heel breed.

chinnen of pull up is gewoon hetzelfde.

nee hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 19:57 

Hardtraxx Addict

Zoals ik al eerder had gezegd worden chin ups/pull ups overal weer anders gebruikt. De ene vindt het een verschillende oefening de andere weer anders. Maar ja opzich ook niet echt boeiend hoe het heet als het maar goed is voor je ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 17:19 

Hardtraxx Veteran

Die soort van beachboys die je nu ziet rondlopen die in een maandje nog even afgetraind willen worden.
Komen ook nog is op slippers :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 17:59 

Hardtraxx Veteran

Hahahahahaa no way. Hier zag ik laatst ook al een meid rondlopen die tijdens het sporten een bontkraag om had, en het mooiste komt nog: Hij zat nergens aan vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 19:09 

Hardtraxx Elite

Ben net ook om 4 uur weeste trainen. lekker rustig. hou er niet van als ik moet wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 20:07 

Hardtraxx Addict

Ja hoe dichter naar de zomer hoe erger het wordt in de sportschool met die ventjes die denken binnen een maand de nieuwe schwarzenegger te zijn. Denken dat ze alleen maar borst, armen en buik hoeven te trainen. Sowieso geen benen want ja ze zitten toch op voetbal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 22:10 

Hardtraxx Elite

Phase 2 schreef:

Zoals ik al eerder had gezegd worden chin ups/pull ups overal weer anders gebruikt. De ene vindt het een verschillende oefening de andere weer anders. Maar ja opzich ook niet echt boeiend hoe het heet als het maar goed is voor je ;)

Hier heb ik altijd zo veel moeite mee.. heb 30 kg nodig om op te staan, anders kan ik deze oefening niet normaal uitvoeren. Vorige keer kreeg ik ineens een steek in m'n borst waar ik een week mee heb gelopen. Voel altijd nog een soort druk op m'n borst bij deze oefening.

Ik weet dat je tegenovergestelde spiergroepen als rug en borst niet tegelijk moet trainen, maar werkt dat ook voor biceps en triceps?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 23:42 

Macho macho man tudududuuu :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 11:03 

Hardtraxx Addict

Rampestamper schreef:
Ik weet dat je tegenovergestelde spiergroepen als buik en borst niet tegelijk moet trainen, maar werkt dat ook voor biceps en triceps?

Hangt er van af wat je schema is. Het zijn 2 kleine spiergroepen dus je zou ze gewoon bij elkaar kunnen stoppen. Maar triceps bij borst en biceps bij rug is veel fijner verdeeld vind ik omdat je ze dan al gebruikt bij het trainen van je grote spiergroepen en je naderhand minder moeite hoeft te doen om ze vol te trainen.

Plus als je de ene dag je triceps en biceps hebt getraind, kan je de andere dag geen rug of borst trainen, aangezien je je biceps of triceps dan weer gaat trainen en deze kan je dan gaan overtrainen. Rust is gewoon heel belangrijk hier in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 19:36 

Hardtraxx Addict

Je kan alle spiergroepen combineren hoor. Als dat niet zou kunnen zou je geen fullbody schema kunnen doen en dat gaat ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 19:28 

Hardtraxx Addict

Phase 2 schreef:
Je kan alle spiergroepen combineren hoor. Als dat niet zou kunnen zou je geen fullbody schema kunnen doen en dat gaat ook prima.

Het kan inderdaad. Maar alles verdelen werkt vaak toch beter, omdat je alles dan helemaal goed kan pakken. Plus n fullbody training werkt alleen als je maar 2 keer per week gaat ofzo, want als je 4 keer per week gaat ga je gewoon overtrainen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 22:10 

Hardtraxx Elite

Godver, ben de sportschool echt aan het verwaarlozen sinds deze eindexamen periode...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 22:45 

Hardtraxx Addict

Zo, net terug van de sportschool. Rug en schouders gedaan vandaag, morgen maar weer gaan :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 13:59 

Hardtraxx Addict

marsiascout schreef:
Phase 2 schreef:

Het kan inderdaad. Maar alles verdelen werkt vaak toch beter, omdat je alles dan helemaal goed kan pakken. Plus n fullbody training werkt alleen als je maar 2 keer per week gaat ofzo, want als je 4 keer per week gaat ga je gewoon overtrainen dan.

Bij full body een dag er tussen laten dus kan wel 3 keer per week. Het is ook niet mijn manier van trainen hoor, maar het was meer om aan te geven dat alle combinaties van spieren mogelijk zijn. Er werd gesteld dat borst en buik trainen op dezelfde dag niet goed zou zijn en dat is gewoon niet waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 15:02 

Hardtraxxer

Iemand nog leuke tips/oefeningen voor de rug? laatste tijd niet echt meer het gevoel dat ik de rug goed train en ook niet echt spierpijn. (train nu 1,5/2jaar)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 56  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic