Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 53  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 09:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Kettingzaag schreef:
Nee dat is dikke bullshit dat je als je jong bent geen zware KT mag doen.. Alle sportschool instructeuren smeren je meestal een schema aan waarbij zij zo min mogelijk omkijken naar je hebben. Dit is voor hun het makkelijkst en uiteindelijk ook het goedkoopst. Je moet natuurlijk als je jonger bent enorm goed ( ook als je ouder bent) op je houding letten maar als je houding goed is kan het totaal geen kwaad om aan krachttraining te doen en zal je er eigenlijk meer profijt van hebben. Als je met KT resultaat wil boeken zal je je voeding, training en rust op orde moeten hebben. Verder niet op anderen letten want de een zet gewoon enorm makkelijk spier aan waarbij de ander enorm veel moeite en discipline moet tonen..

Niet dus. Bij ons op de Judo moet je ook eerst wachten totdat je 16 bent voordat je aan zware krachttraining mag beginnen. In de periode dat die regel nog niet gelde deden een aantal jongens van 13-15 zware krachttraining en die stopten met groeien (in de lengte). Twee van hen zijn zelfs een centimeter of 5 gekrompen. :list:

Dat is idd de kans die je loopt als je ter hard gaat trainen als je nog groeit, maar daar moet je gewoon op gewezen worden.
Vaak heb je ook van die scholieren lidmaatschapen kan je niet s'avonds, betaal je minder, en word er gezorgd dat er goede instructie is voor af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 10:07 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Voor als je thuis wilt oefenen is dit btw best een handige site om te kijken hoe oefeningen moeten:
http://www.exrx.net/Lists/Directory.html

@rami: telt straciatella halfvolle yoghurt ook? xd


Zitten net iets te weinig eiwitten in en er zit veel chocola + suikers en troep in om het lekker te maken.
Eet nu zelf Franse kwark van de Aldi. Zit per 100gram 11gram eiwitten in en is heel goedkoop. ^^

In die yoghurt van je zit ongeveer 3,9 gram eiwitten per 100gram. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 10:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
KSwoosh schreef:
Voor als je thuis wilt oefenen is dit btw best een handige site om te kijken hoe oefeningen moeten:
http://www.exrx.net/Lists/Directory.html

@rami: telt straciatella halfvolle yoghurt ook? xd


Zitten net iets te weinig eiwitten in en er zit veel chocola + suikers en troep in om het lekker te maken.
Eet nu zelf Franse kwark van de Aldi. Zit per 100gram 11gram eiwitten in en is heel goedkoop. ^^

In die yoghurt van je zit ongeveer 3,9 gram eiwitten per 100gram. ;)


Ik snap het nooit, waarom van die gore kwark eten, als je net zo goed gewoon een pot eiwitten kan kopen. Heerlijk vanille smaak :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 10:43 
 

Ramirez schreef:
Druk op dit moment ook 100 kilo weg met bankdrukken 4 setjes 8 reps

Hieronder mijn 4daagse split schema:

4 dagen per week fitnessen , pfff waar haal je de tijd vandaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 11:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Ramirez schreef:
KSwoosh schreef:
Voor als je thuis wilt oefenen is dit btw best een handige site om te kijken hoe oefeningen moeten:
http://www.exrx.net/Lists/Directory.html

@rami: telt straciatella halfvolle yoghurt ook? xd


Zitten net iets te weinig eiwitten in en er zit veel chocola + suikers en troep in om het lekker te maken.
Eet nu zelf Franse kwark van de Aldi. Zit per 100gram 11gram eiwitten in en is heel goedkoop. ^^

In die yoghurt van je zit ongeveer 3,9 gram eiwitten per 100gram. ;)


Ik snap het nooit, waarom van die gore kwark eten, als je net zo goed gewoon een pot eiwitten kan kopen. Heerlijk vanille smaak :love:

omdat die pot eiwitten een aanvulling op je voeding is NIET de voeding zelf. ;)

KSwoosh schreef:
Ramirez schreef:
Druk op dit moment ook 100 kilo weg met bankdrukken 4 setjes 8 reps

Hieronder mijn 4daagse split schema:

4 dagen per week fitnessen , pfff waar haal je de tijd vandaan

Het hoeft maar 1uurtje per dag te kosten hoor.. zeker met een split schema... ik doe 1x in de week full body en dan ben je toch wel 1,5 uur bezig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 11:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Ramirez schreef:
Druk op dit moment ook 100 kilo weg met bankdrukken 4 setjes 8 reps

Hieronder mijn 4daagse split schema:

4 dagen per week fitnessen , pfff waar haal je de tijd vandaan

Ik fitness nu 3 dagen in de week 1,5 a 2 uur.
En daarnaast nog 4 x paardrijden.
En werken.
Maar zat vrije tijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 11:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klopt, lang trainen heb geen zin ;) maximaal 1.5 uur.
Ik zelf train 5x per week, elke dag na werk gewoon even lekker een uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik fitnes 3x in de week en ik merk wel dat ik veel fitter ben als ik wel wat aan sport doe dan als ik dat niet doe, werk ook 5 dagen in de week dus meestal doe ik dan 3 avonden 1,5 uur fitness en daarna ff bubbel bad/sauna en dan richting huis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 12:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga meestal twee x 2 uur en een keer 1 uur, maar in die 2 uur zit wel een half uur cardio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik houd het vaak niet langer dan een paar maanden vol, dan vind ik het te saai worden. Doe nu vechtsport dus mss dat ik het weer eens tussen de trainingen door ga oppakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kvind het juist heerlijk om ff te sporten, ff sportief bezig zijn en lekker muziek op en je ding doen :) ...kvind het juist niet fijn als ik niet sport, kmoet gewoon ff paar uur in de week sportief bezig zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 12:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
kvind het juist heerlijk om ff te sporten, ff sportief bezig zijn en lekker muziek op en je ding doen :) ...kvind het juist niet fijn als ik niet sport, kmoet gewoon ff paar uur in de week sportief bezig zijn :P


Dat is het verslavingselement wat je inderdaad na een paar maanden fanatiek bezig zijn krijgt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 12:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik begin het nu wel steeds saaier te vinden nu ik het bijna een jaar doe maar dat komt denk ik meer omdat m'n trainingsmaatje de laatste tijd niet zo veel tijd meer heeft..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 12:58 
 
Donateur

Ik train nu ongeveer een jaar 4x per week

Losse Dumbells doe ik 26 kg 4 x 8
Bankdrukken 60 kg 4 x 8
Leg Press 200 kg 4 x 8
Squat 100 kg 4 x 8
Dumbells (Biceps) 16 kg 4 x 8
Kromme Stang (Biceps) 24 kg + die stang zelf 4 x 8
Met de rug kan ik alle machines al bijna op het zwaarst
verder doe ik momenteel alles behalve de buik 4 x 8
Binnenkort ga ik ook nog creatine gebruiken, zit momenteel een beetje in een dipje qua kracht
Ik heb 2 schema's die ik 2 x per week doe
verder altijd ff een eiwitshake na tijd (heb thuis van die potten staan, besteld via eiwitpoeder.nl)

PS. ik onthou niet precies al die namen van ez curl bar enzo ondanks dat ik al een jaar 4 x per week train dus heb t maar ff begrijpelijk voor andere mensen opgeschreven :P

ben 18 jaar trouwens mochten er nog mensen zijn die t wouden weten
voel me best een mietje als ik kijk naar wat sommige andere mensen hier drukken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Markos schreef:
Intervention schreef:
kvind het juist heerlijk om ff te sporten, ff sportief bezig zijn en lekker muziek op en je ding doen :) ...kvind het juist niet fijn als ik niet sport, kmoet gewoon ff paar uur in de week sportief bezig zijn :P


Dat is het verslavingselement wat je inderdaad na een paar maanden fanatiek bezig zijn krijgt ;)

idd ook omdat je jezelf lichamelijk vooruit ziet gaan, wil je steeds een beetje meer, heb ik iig wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ga laatste tijd niet meer zoveel, maar wil na de vakantie weer beetje een schema aanleren.

Was gister weer eens, meteen zo'n stoere turk van 15 die gewicht kei hoog zet en dan er met zijn gewicht aan gaat hangen omdat ie hem anders niet naar beneden krijgt. :') Ja dat is echt wel goed fitnessen man.

:lol:

altijd heerlijk omdat soort lui uit te lachen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Klopt, heb in ieder geval mijn lachspieren getraind toen :D

haha ja kan ik me voorstellen, maar snap dat sws niet, waarom zou je met krachttraining je gewicht zo zwaar maken dat je miss 1 of 2 keer kan drukken, dan train je niet dan overbelast je je spieren gewoon, mja kijk mij ik kan mezelf optrekken een mn gewicht omdat hij te zwaar is ik ben stoer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Project 141 schreef:
Klopt, heb in ieder geval mijn lachspieren getraind toen :D

haha ja kan ik me voorstellen, maar snap dat sws niet, waarom zou je met krachttraining je gewicht zo zwaar maken dat je miss 1 of 2 keer kan drukken, dan train je niet dan overbelast je je spieren gewoon, mja kijk mij ik kan mezelf optrekken een mn gewicht omdat hij te zwaar is ik ben stoer :P



dan heb je geen verstand van trainen
+ je verpest je eigen lichaam met dat soort acties
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 14:15 
 
Artiest

Sowieso, ben niet de persoon met de meeste kennis hierover, maar als je een willekeurige sportschool binnen loopt zal denk ik 3/10 mensen die aan krachttraining doet de oefeningen daadwerkelijk goed uitvoeren.
De rest die je maar wat doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 14:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Sowieso, ben niet de persoon met de meeste kennis hierover, maar als je een willekeurige sportschool binnen loopt zal denk ik 3/10 mensen die aan krachttraining doet de oefeningen daadwerkelijk goed uitvoeren.
De rest die je maar wat doen.

Bij ons lopen er constant min 2 mensen rond en die kijken, doe je iets niet goed zeggen ze het vriendelijk en leggen ze het uit, zodat je het wel goed doet uiteindelijk.

Ik had net ook een actie. Zit ik op de Abdominal. Bij de 3e serie van 25x 35 kg zakt in 1x het stoeltje naar beneden, blunder :lol:
Had ik hem niet goed vast gezet. Iedereen keek en ik in de slappe lach xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 14:37 
 

zo zo, dat is best netjes gewicht voor een vrouw volges mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
zo zo, dat is best netjes gewicht voor een vrouw volges mij :P


Valt wel mee ik doe hem op 80 kilo met 4 setjes van 20 reps.

Sowieso alle vrouwen willen een strak buikje, moet altijd wachten tot dat er een apparaat vrij is. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:02 
 

Ramirez schreef:
Iemand nog serieus bezig? Nog mensen aan het bankdrukken? Hoeveel druk je?

Bankdrukken 100 kilo ofzo maar doe het bijna nooit, bovenborst 90 kilo.. (schuin bankdrukken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:29 
 

Ramirez schreef:
KSwoosh schreef:
zo zo, dat is best netjes gewicht voor een vrouw volges mij :P


Valt wel mee ik doe hem op 80 kilo met 4 setjes van 20 reps.

Sowieso alle vrouwen willen een strak buikje, moet altijd wachten tot dat er een apparaat vrij is. xd

jij bent ook geen vrouw he -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Ramirez schreef:
KSwoosh schreef:
zo zo, dat is best netjes gewicht voor een vrouw volges mij :P


Valt wel mee ik doe hem op 80 kilo met 4 setjes van 20 reps.

Sowieso alle vrouwen willen een strak buikje, moet altijd wachten tot dat er een apparaat vrij is. xd

jij bent ook geen vrouw he -.-


Ik ben beginner.
Dit was de 1e x sinds ehm. 2,5 maand weer op de Abdominal en de 2e x in 2,5 maand dat ik weer naar de sportschool ging.. En daarvoor 5 of 6 x geweest..
Mn vriendin die nu een half jaar volop fitnesst doet hem op 25 kg
35 vond ik aan de lichte kant, maar mocht niet zwaarder ivm wennen van je spieren.
buikspieren van het paardrijden :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 53  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic