Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 56  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 17:10 

Hardtraxxer

Meestal Hardstyle of Hardcore, gewoon lekker energieke muziek. Echt wat ze in sportscholen draaien is echt om te janken, althans die bij ons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 18:00 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
Project 141 schreef:
Het ging ook helemaal niet over krachttraining nee :P Het begon over last van mijn knie, en vervolgens iemand die mij te dik noemde :P :whistle:

haha duidelijk dat die persoon jou nog nooit in het echt ontmoet heeft :lol:

Was dan ook een grapje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 20:53 

Hardtraxx Elite

Moving Madness schreef:
Meestal Hardstyle of Hardcore, gewoon lekker energieke muziek. Echt wat ze in sportscholen draaien is echt om te janken, althans die bij ons.

Standaart top 40 lijstje, en dan nog meestal een oude van 4 maanden oud ofzo. Zet zelf altijd wake you up setje op van mi. Ong 1,5 uur knallen, en zolang train ik dan ook meestal.

Maar kepro, heb je miss meer info over die rijst dieeten en dergelijke, wil me er eens in gaan verdiepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 14:53 

Hardtraxx Veteran

Danny H schreef:

Maar kepro, heb je miss meer info over die rijst dieeten en dergelijke, wil me er eens in gaan verdiepen.

Natuurlijk, PM me even je mail adres ;). Ik heb nog een mooi mailtje daarover.

Ik luister meestal trance, hardtrance, hardstyle en hardcore tijdens het sporten. De rest gaat mij te langzaam. Wat ik luister hangt ook echt af van mijn stemming op dat moment,
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:26 

Hardtraxx Elite

Kepro schreef:
Danny H schreef:

Natuurlijk, PM me even je mail adres ;). Ik heb nog een mooi mailtje daarover.

Ik luister meestal trance, hardtrance, hardstyle en hardcore tijdens het sporten. De rest gaat mij te langzaam. Wat ik luister hangt ook echt af van mijn stemming op dat moment,

Pm is verstuurd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 23:17 

Hardtraxx Veteran

Ontvangen, ik denk dat je dinsdag m'n mailtje wel ontvangt aangezien ik morgen een drukke dag heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 22:51 

Hardtraxx Addict

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met van die schuimachtige blokjes die je kan gebruiken voor tijdens krachttraining?

Ik train nu ongeveer 3 jaar zonder handschoenen oid, maar de eelt op m'n handen beginnen onderhand aardig te irriteren als ik dumbels of andere handvatten pak met veel grip, doet soms zelfs pijn, wil geen handschoenen maar zie wel paar gasten bij ons op de sportschool die van die schuime blokjes vasthouden tijdens krachttraining.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 23:18 

Hardtraxxer

STAN- schreef:
Over muziek: Luisteren jullie muziek tijdens het sporten? Zo ja, welke soort?
Vooral tijdens cardio vind ik het fijn om muziek op te hebben, als het even kan ook met een boeiende (motiverende) tekst.. Maar ik kan niet non-stop Blow Me Away (Breaking Benjamin) op laten staan ofcourse, dus als er iemand is die wat tracks kent in die richting? :whistle:

Ik luister tijdens cardio altijd hardstyle livesetjes. Als ik de muziek van de sportschool hoor dan wil ik na 5 minuten wel van het cardio apparaat af, maar zoals vandaag team blue van hard bass er voor en ik kan er wel een uur op staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 10:47 

Hardtraxx Veteran

Danny, je hebt mail.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 20:19 

Hardtraxx Elite

Kepro schreef:
Danny, je hebt mail.

Ik heb gezien, bedankt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 20:55 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met van die schuimachtige blokjes die je kan gebruiken voor tijdens krachttraining?

Ik train nu ongeveer 3 jaar zonder handschoenen oid, maar de eelt op m'n handen beginnen onderhand aardig te irriteren als ik dumbels of andere handvatten pak met veel grip, doet soms zelfs pijn, wil geen handschoenen maar zie wel paar gasten bij ons op de sportschool die van die schuime blokjes vasthouden tijdens krachttraining.

Waarom wil je dan geen handschoenen aan? Je geeft aan pijn te hebben en toch wil je geen handschoenen aan? Kun je geen tape proberen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:49 

Hardtraxx Elite

Ok. Ik kan nu goed squatten, dus daar gaan we mee aan de slag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:13 

Hardtraxx Veteran

Zo, ik heb me ook even uitgesloofd vanavond :P Nee, op revaliderende basis maar wel lekker om weer in beweging te zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:41 

Donateur

mrazura schreef:
Ritsurt schreef:

Waarom wil je dan geen handschoenen aan? Je geeft aan pijn te hebben en toch wil je geen handschoenen aan? Kun je geen tape proberen?

gewoon doorbijten, dat schuim heb ik zelf nog nooit van gehoord trouwens.
weet alleen wel dat het goed is voor meer kracht in je onderarmen m.b.t. grip als je geen handschoenen gebruikt maar gewoon met de blote handen gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:49 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
Ritsurt schreef:

Ja weet niet, vind het gewoon niet lekker trainen, met blote handen blijft fijn maar soms bij dumbels met veel grip is het minder relaxex. Echt pijn kan ik het ook weer niet noemen meer irritatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 15:24 

Hardtraxx Elite

ik had gister ook bij deadliften dat het pijn begon te doen door de grip... misschien binnenkort toch maar een paar handschoenen halen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 21:56 

Hardtraxxer

Ik heb ook sinds kort van die handschoenen maar dat was meer voor versteviging van mijn pols omdat ik daar nog wel is last van heb met bankdrukken. En die grip is ook wel nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 00:33 

Sinds deze week begonnen aan dit trainingsschema: http://forum.dutchbodybuilding.com/f141 ... egd-52109/ Eens even kijken of het z'n vruchten afwerpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 23:53 

Hardtraxx Elite

mwa ik doe op het moment 1x per week full body maar dat vind ik toch niet ideaal... je bent lang bezig + je hebt bij de laatste spiergroepen nog weinig energie over.
heb me nu uitgeschreven bij de sportschool en dan ga ik bij een andere 3x p/w. (goedkoper) en dan eindelijk een split... lekker 1 uurtje trainen en dan weer naar huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 23:59 

Hardtraxx Veteran

Zo, sinds afgelopen maandag begonnen met cutten.. Sjeezus dat merk je wel zeg! Minder energie bij oefeningen onder andere, kan niet zo diep gaan als normaal heb ik het gevoel (kan natuurlijk ook tussen de oren zitten).
Heb het nu al goed zwaar, ik snak echt naar een zak chips o.i.d... :( Maar zaterdag mag ik lekker een beetje cheaten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 00:18 

Hardtraxx Elite

hoeveel kg @ hoeveel procent weeg je nu dan? en hoe lang ben je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 11:49 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Zo, sinds afgelopen maandag begonnen met cutten.. Sjeezus dat merk je wel zeg! Minder energie bij oefeningen onder andere, kan niet zo diep gaan als normaal heb ik het gevoel (kan natuurlijk ook tussen de oren zitten).
Heb het nu al goed zwaar, ik snak echt naar een zak chips o.i.d... :( Maar zaterdag mag ik lekker een beetje cheaten ^^

Zit echt tussen de oren hoor. Als je cut ga je onder je behoefte zitten maar dat is niet zodanig veel dat je geen energiebehoefte hebt. Je hoeft er maar 500 CL onder je totale behoefte te zitten he? Doe je het wel goed? Meeste doen maar wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 11:49 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:

Zit echt tussen de oren hoor. Als je cut ga je onder je behoefte zitten maar dat is niet zodanig veel dat je geen energiebehoefte hebt. Je hoeft er maar 500 CL onder je totale behoefte te zitten he? Doe je het wel goed? Meeste doen maar wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:24 

Donateur

fuck heb zonder echt goed na te denken 2 potten weightgainer gekocht, van 1,3kg per pot.
kijk ik thuis na de dosering per keer: 150 gram! OMG duuuuuuuuuuur :(
36 euro en dan kan ik dus in totaal 16 รก 17 keer dat nemen dus een halve maand dus 70 euro per maand ongeveer :(
iemand tips voor een goeie weightgainer die wat goedkoper is en iets langer meegaat? ik wist wel dat je dikke doseringen moest nemen maar 150 gram had ik echt niet verwacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:29 

Hardtraxx Elite

Godver.. M'n eelt doet onwijs veel pijn. Wat kan ik hier aan doen?
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 56  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic