Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 56  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 17:59 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Ja ik twijfelde al, maar dacht kniebanden kan je mss wel rekken.

Je kniebanden kunnen je gewicht niet aan. Afvallen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 18:02 

Hardtraxx Veteran

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 18:07 

Hardtraxx Veteran

Mooi advies ook als hij niet eens je gewicht weet. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:10 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Lijkt me echt geen goed plan :P Volgens mij zit ik al onder de gezonde zone bij BMI

Volgens mij ook.

Hoe lang ben je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:41 

Hardtraxxer

Resultaat BMI berekening
U hebt een Body Mass Index van 17.6.

Dit is een BMI niveau 4, wat betekent dat u Ondergewicht niveau 1 heeft.

Om een aanvaardbaar BMI niveau te hebben zou uw gewicht tussen 58 en 78 kg moeten liggen.

Uw ideale gewicht bedraagt: 72.3 kg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:53 

Hardtraxxer

Zit je nog in de groei?
Ik was precies 1 jaar geleden 63kg, was echt een graatje toen, stopte toen met groeien en zit nu aan de 85kg :$
Maar ben ook hard aan 't sporten dus het is gelukkig niet allemaal vet :P
Naarmate je ouder word gaat de stofwisseling ook langzamer dus zul je vanzelf wel wat aankomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 21:24 

Hardtraxx Veteran

Ik ben 15, 1,72 en weeg 63.

Citaat:
-overgewicht-

-hier zit ik qua BMI-

-gemiddeld-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 22:06 

Hardtraxxer

Mijn bmi is nu 24, maar stel ik zou 6kg aan spier aankomen is mijn bmi misschien hoger als 25 en dat zou betekenen dat ik overgewicht heb.
Maar dat is dan toch helemaal niet erg lijkt mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 22:38 

Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
Nee maar kom maar moeilijk gewicht aan, het is niet dat ik weinig eet ofzo.

jij DENKT dat je veel eet. de meeste mensen denken dat ze veel eten tot je er echt achter komt wat veel is ;)
ik eet elke dag +-12 boterhammen, savonds avondeten, smorgens meestal een eierkoek ofzo, een banaan, savonds magere kwark. vaak tussendoor ook nog wel iets omdat ik dan verrek van de honger (na een tijdje begint je maag eraan te wennen en krijg je gewoon weer honger) ongeveer wat ik op een dag eet. ik gok zomaar dat jij dat niet haalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 15:46 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
Project 141 schreef:

jij DENKT dat je veel eet. de meeste mensen denken dat ze veel eten tot je er echt achter komt wat veel is ;)
ik eet elke dag +-12 boterhammen, savonds avondeten, smorgens meestal een eierkoek ofzo, een banaan, savonds magere kwark. vaak tussendoor ook nog wel iets omdat ik dan verrek van de honger (na een tijdje begint je maag eraan te wennen en krijg je gewoon weer honger) ongeveer wat ik op een dag eet. ik gok zomaar dat jij dat niet haalt.

Dit is niks man wat je hier neerzet xd Verder gaat het er niet alleen om hoe veel je eet, eerder om hoe vaak je eet.

Verder voetbalt hij volgens mij daar is meteen je antwoord voor het niet aankomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:03 

Hardtraxx Addict

BMI :(

Mensen come aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:05 

Hardtraxx Elite

mrazura schreef:
RobertV schreef:
Project 141 schreef:

Dit is niks man wat je hier neerzet xd Verder gaat het er niet alleen om hoe veel je eet, eerder om hoe vaak je eet.

Verder voetbalt hij volgens mij daar is meteen je antwoord voor het niet aankomen :P

je kan zeggen dat dit niet veel is maar alles bij elkaar krijg ik toch wel een leuke 3500 kcal binnen... ik weet niet wat jij vreet dan maar veel meer heb ik nu nog niet nodig als ik geen vet varken wil worden... lijkt me trouwens nogal logisch dat ik het verdeelt over de hele dag eet... je bent een hele vent als je dat allemaal in 1x naar binnen gooit..

voetbal hoeft ook helemaal geen rede zijn om niet aan te komen... zolang je maar weer compenseert wat je verbrandt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:16 

Hardtraxx Veteran

Dit kun je niet compenseren en al helemaal niet als je geen eetschema volgt. Succes met compenseren van 1,5 uur achter elkaar constant in beweging zijn in het weekend en nog de normale training doordeweeks. Hij valt dan meer af dan dat hij aankomt dat is gewoon een feit. Top dat hij meer eet maar het gaat er allemaal weer af ook zijn spiermassa ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:44 

Hardtraxx Veteran

@ Robbert, zelfs 3500 calorien is niets man. Ik zit op 5500 en dan ben ik aan het clean bulken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:13 

Hardtraxx Elite

Kepro schreef:
@ Robbert, zelfs 3500 calorien is niets man. Ik zit op 5500 en dan ben ik aan het clean bulken.

ik denk dat ons gewicht ook iets verschilt :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:37 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
Kepro schreef:

ik denk dat ons gewicht ook iets verschilt :aww:

Ik ben 1.73 cm en ik weeg nu 75.6 kg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 16:01 

Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
Nog antwoord op aantal dingen: Ben nog niet helemaal uitgegroeid volgens mij dus dat scheelt al. Voetbal is op een erg laag pitje, ben er ook pas kort mee begonnen dus dat is geen reden. En over veel eten: er is altijd baas boven baas :P Maar ben stuk meer gaan eten overdag, kan overdag eigenlijk constant wel boterhammen eten als ik zin had er zo veel te smeren, en rond 11 uur 's avonds krijg ik ook altijd weer honger.

nog niet uitgegroeid op je 18e??? weinig mensen die nog groeien met 18 jaar... ik ben 16 en ik ben al uitgegroeid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 19:17 

Hardtraxx Veteran

Over dat niet snel aankomen: Metabolisme..
Sommigen zijn gezegend met een hoog/snel metabolisme, en anderen moeten flink branden om wat te verbranden (zoals ik, jammer genoeg)..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 19:19 

Project 141 schreef:
Nog antwoord op aantal dingen: Ben nog niet helemaal uitgegroeid volgens mij dus dat scheelt al. Voetbal is op een erg laag pitje, ben er ook pas kort mee begonnen dus dat is geen reden. En over veel eten: er is altijd baas boven baas :P Maar ben stuk meer gaan eten overdag, kan overdag eigenlijk constant wel boterhammen eten als ik zin had er zo veel te smeren, en rond 11 uur 's avonds krijg ik ook altijd weer honger.

herkenbaar, rond 11 's avonds pak ik altijd nog flinke kom meusli en yoghurt met magere zuivelkwark... zit ik wel vol daarna
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:01 

weer herkenbaar ik was 1m36 toen ik naar vmbo ging, nu ben ik over 170 zelfs...
dat heeft soms echt pijn gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:13 

Hardtraxx Veteran

vandaag weer heerlijk mn borst en armen getraind, kon mn jas niet eens aankrijgen toen ik klaar was met fitnessen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:19 

Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
RobertV schreef:
Project 141 schreef:

nog niet uitgegroeid op je 18e??? weinig mensen die nog groeien met 18 jaar... ik ben 16 en ik ben al uitgegroeid.

Tsja weet ik :P Heel laat pas aan groeispurt begonnen. Ik was 1,40 ofzo toen ik naar de middelbare ging ofzo joh :P Maar ben er nu tevreden mee, 1.77 ongeveer lang en misschien komt er nog iets bij, zit al boven mijn voorspelde lengte :)

maar wat wil je hiermee nu eigenlijk zeggen??? door wat krachttraining stopt je groei echt niet ineens hoor ;) tenminste er is nog niemand die hier een goed (wetenschappelijk) bewijs voor heeft kunnen geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:27 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
[maar wat wil je hiermee nu eigenlijk zeggen??? door wat krachttraining stopt je groei echt niet ineens hoor ;) tenminste er is nog niemand die hier een goed (wetenschappelijk) bewijs voor heeft kunnen geven.

Dat zegt hij dan ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 22:22 

Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
mrazura schreef:
RobertV schreef:
[maar wat wil je hiermee nu eigenlijk zeggen??? door wat krachttraining stopt je groei echt niet ineens hoor ;) tenminste er is nog niemand die hier een goed (wetenschappelijk) bewijs voor heeft kunnen geven.

Dat zegt hij dan ook niet.

Het ging ook helemaal niet over krachttraining nee :P Het begon over last van mijn knie, en vervolgens iemand die mij te dik noemde :P :whistle:

haha duidelijk dat die persoon jou nog nooit in het echt ontmoet heeft :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 15:50 

Hardtraxx Veteran

Over muziek: Luisteren jullie muziek tijdens het sporten? Zo ja, welke soort?
Vooral tijdens cardio vind ik het fijn om muziek op te hebben, als het even kan ook met een boeiende (motiverende) tekst.. Maar ik kan niet non-stop Blow Me Away (Breaking Benjamin) op laten staan ofcourse, dus als er iemand is die wat tracks kent in die richting? :whistle:
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 56  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic