dawasiknie wrote:Het is zo jammer dat ik al die vis te ranzig voor woorden vind, super gezond en goed voor het sporten. Gelukkig ben ik dan weer dol op kip en rijst/pasta.
's Ochtends neem ik altijd Brinta, soms in warme melk en soms in Optimel Vanille Yoghurt. Is ook gewoon super lekker en krijg het 's ochtends makkelijker weg dan brood. 's Middags brood met pindakaas of kipfilet, soms ook kaas. Volkoren vind ik niet altijd even lekker dus neem ook vaak genoeg tarwe, zitten hoe dan ook genoeg vezels in. Verder heb ik zo'n eiwit-pot, ga het vooral proberen om voor de training te nuttigen (is blijkbaar beter dan na de training) maar meestal train ik 's avonds en dan heb ik er al een stevige maaltijd in zitten die meestal rijk van eiwitten is. Dan ga ik niet nog een keer extra zo'n eiwit-shake wegtikken.
Ik kan het alleen bijna elke dag niet laten om toch iets ongezonds te eten. Koekje hier snoepje daar. Vroeger kon ik hele zakken chips leegeten, die tijd is een beetje voorbij maar daarvoor eet ik vaak wel andere dingen 's avonds zoals oven-zoutjes of nootjes. Zit minder ongezond vet in maar zijn alsnog calorieën. Kan me wat dat betreft echt niet inhouden, ik krijg teveel honger. Maar misschien is dat een gevolg van dat ik overdag te weinig eet. Ik ga het eens goed bekijken...
Mja, resultaat is dat ik sinds ik mijn eetgewoontes heb aangepast 4 a 5 kilo ben afgevallen. Ik ben ongeveer 188 groot, woog 85 en nu 80. Sinds begin dit jaar ben ik intensiever bezig met sporten en ik merk dat de vetlagen langzaam wegkrimpen. Ik hoef niet super gespierd te worden ofzo, maar gewoon lekker strak en iets dikkere armen (die zijn nog te dun en krachteloos) en dan ben ik tevreden.
Ik eet zelf alleen maar broodjes kip en kalkoenfilet naar me werk. veel eiwit en weinig vet
s'avonds heb ik het niet altijd voor het kiezen wat ik eet maar probeer wel zoveel mogelijk pasta's en rijst te eten!
fitness nu 10 maanden
ben nu 1.80 en 75kg ben qua gewicht hetzelfde gebleven terwijl ik best veel eet!
maar is ook niet mijn bedoeling om heel groot te worden.
ben wel stuk gegroeid: borst, schouders armen etc
droog gespierd vind ik het mooiste dus daar ga ik ook voor