Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 53  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik vind buikspieroefeningen altijd zo saai he... vooral de schuine..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 00:06 
 
Donateur

RobertV schreef:
ik vind buikspieroefeningen altijd zo saai he... vooral de schuine..

schuin heb ik echt een hekel aan, dan heb ik altijd het gevoel dat ik de ene kant veel verder op zij ga bij een bepaalde beweging als bij de andere...
en dan train ik automatisch al minder fijn verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 20:39 
 
Hardtraxx Addict

ik heb voor school de opdracht gekregen een enquete te maken bij iets dat met sport te maken had. En aangezien jullie fitnessmaniaken toch wel 5 min voor mij over hebben en mijn enquete toevallig over fitness gaat :whistle:

http://www.thesistools.com/web/?id=218478

alvast bedankt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WZY schreef:
alvast bedankt :thumbup:


Graag gedaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
ik heb voor school de opdracht gekregen een enquete te maken bij iets dat met sport te maken had. En aangezien jullie fitnessmaniaken toch wel 5 min voor mij over hebben en mijn enquete toevallig over fitness gaat :whistle:

http://www.thesistools.com/web/?id=218478

alvast bedankt :thumbup:


De ene vraag: Welke spiergroep train je het meest is een beetje vaag. Je wilt natuurlijk dat alles zo gelijk mogelijk blijft. Als je ermee bedoelt welke het meeste tijd en moeite vergt dan kies ik benen/buik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
WZY schreef:
ik heb voor school de opdracht gekregen een enquete te maken bij iets dat met sport te maken had. En aangezien jullie fitnessmaniaken toch wel 5 min voor mij over hebben en mijn enquete toevallig over fitness gaat :whistle:

http://www.thesistools.com/web/?id=218478

alvast bedankt :thumbup:


De ene vraag: Welke spiergroep train je het meest is een beetje vaag. Je wilt natuurlijk dat alles zo gelijk mogelijk blijft. Als je ermee bedoelt welke het meeste tijd en moeite vergt dan kies ik benen/buik.

Daar is niks vaags aan.

Hij is juist hartstikke specifiek.
Welke spiergroep train je het meeste?
Klaar, duidelijke vraag.

Ik snap niet waar je hierheen vaag aan vind Robinho. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Hij is juist hartstikke specifiek.
Welke spiergroep train je het meeste?
Klaar, duidelijke vraag.

Ik snap niet waar je hierheen vaag aan vind Robinho. :surrender:


Ik bedoelde vaag met het gevolg dat de data misschien niet meer relevant is :P Uiteraard is met de vraagstelling zelf niks fout maar met de output kun je eigenlijk niks. :innocent:

Uiteraard is het mogelijk dat ik als enige deze vraagstelling zo opvat, in kwestie ben ik dan ook gewoon een vaag persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:
Hij is juist hartstikke specifiek.
Welke spiergroep train je het meeste?
Klaar, duidelijke vraag.

Ik snap niet waar je hierheen vaag aan vind Robinho. :surrender:


Ik bedoelde vaag met het gevolg dat de data misschien niet meer relevant is :P Uiteraard is met de vraagstelling zelf niks fout maar met de output kun je eigenlijk niks. :innocent:

Uiteraard is het mogelijk dat ik als enige deze vraagstelling zo opvat, in kwestie ben ik dan ook gewoon een vaag persoon.

Naja, je zal ook best kunnen invullen ''Gelijkmatig verdeeld'' of kan dat niet?
Als dat niet kan, dan kan het inderdaad vreemde output opleveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

Sinds vorige week weer begonnen na 1,5 jaar niets doen ... Nu volhouden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:
Hij is juist hartstikke specifiek.
Welke spiergroep train je het meeste?
Klaar, duidelijke vraag.

Ik snap niet waar je hierheen vaag aan vind Robinho. :surrender:


Ik bedoelde vaag met het gevolg dat de data misschien niet meer relevant is :P Uiteraard is met de vraagstelling zelf niks fout maar met de output kun je eigenlijk niks. :innocent:

Uiteraard is het mogelijk dat ik als enige deze vraagstelling zo opvat, in kwestie ben ik dan ook gewoon een vaag persoon.

Naja, je zal ook best kunnen invullen ''Gelijkmatig verdeeld'' of kan dat niet?
Als dat niet kan, dan kan het inderdaad vreemde output opleveren.


Nein, mein Fuhrer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dan is heel de enquĂȘte nu kut.

Nieuwe maken, hup hup
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ingevuld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 23:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wouco met deze enquete kom je toch niet veel te weten over de doelgroep? Dat is volgens mij de bedoeling... Nu is het meer een soort van enquete wat je over de sportschool zelf vind toch? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij heb ik een oefening wat verkeerd gedaan. Ging vandaag biceps en rug trainen en heb nu een verschrikkelijke stijve nek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Volgens mij heb ik een oefening wat verkeerd gedaan. Ging vandaag biceps en rug trainen en heb nu een verschrikkelijke stijve nek.


Of verkeerd gelegen/kou op je nek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou ik denk dat het door het trainen komt, want had er van te voren geen last van. Pas toen ik ging staan na een oefening :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 18:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

welke oefening?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gasten, ik heb wat hulp nodig.

Met voetbal kamp ik nogal veel met blessures de laatste tijd en mn trainer denk dat dit vooral komt doordat ik nogal ben gegroeid(1.95 op mn 16de..) en mn spieren relatief wat minder groeien en dus wat kwetsbaarder zijn. Daarnaast wil ik m'n lengte optimaal benutten door ook nog wat breder te worden. Zullen tegenstanders leuk vinden.

Hij vind t dus tijd voor de sportschool maar daar heb ik 't te druk voor. Ik wil dus thuis mn armen, benen en lichaam trainen. Wat zal ik aanschaffen en hoe lang hoe vaak zal ik welke oefening doen? Moet ik een bepaald eetpatroon handhaven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Gasten, ik heb wat hulp nodig.

Met voetbal kamp ik nogal veel met blessures de laatste tijd en mn trainer denk dat dit vooral komt doordat ik nogal ben gegroeid(1.95 op mn 16de..) en mn spieren relatief wat minder groeien en dus wat kwetsbaarder zijn. Daarnaast wil ik m'n lengte optimaal benutten door ook nog wat breder te worden. Zullen tegenstanders leuk vinden.

Hij vind t dus tijd voor de sportschool maar daar heb ik 't te druk voor. Ik wil dus thuis mn armen, benen en lichaam trainen. Wat zal ik aanschaffen en hoe lang hoe vaak zal ik welke oefening doen? Moet ik een bepaald eetpatroon handhaven?


Systema-Strength.and.Flexibility deze film kopen of downloaden. :) Massa is overated in voetbal timing is veel belangrijker. Toen ik deze oefeningen eenmaal kon was ik in staat volledig mn lichaam te beheersen.

Deze raadde mn trainer ook aan: Russian.Martial.Art.Systema.Beyond.The.Physical
Zo zie je hoe je iemand goed uit balans kan krijgen met een geringe touchering :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik weet dat timing belangrijk is, maar ik kijk de laatste tijd veel wedstrijden op de club en zie sommige verdedigers gewoon compleet opzij worden gezet door een spits van 2 meter breed(nou overkomt me dat niet vaak aangezien ik meestal de grotere ben maar toch). Dan is massa toch wel handig(net als bij corners om je lomp overal doorheen te wurmen. :P ). En als je een tegenstander wilt uitschakelen zonder een overtreding te maken, gewoon met een flinke schouderduw bijvoorbeeld, kan het ook zeker geen kwaad. En daarnaast wil ik dus trainen om die spieren wat soepeler en sterker te maken.

Ik zal die film in ieder geval even downloaden. Thanks. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben je nog een beetje bezig Danny? Ik heb in april waarschijnlijk mijn eerste powerlift wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige bump :) Bij deze even een vraagje;
Mensen die nog site's kennen als www.cutandjacked.com ?
Oefeningen enzo heb ik niet echt meer nodig, en anders zoek ik daar zelf wel naar mocht ik ze nodig hebben.
Ook iets over voeding is welkom ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:49 
 

Creatine!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

echte_oostzaner schreef:
Creatine!

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

echte_oostzaner schreef:
Creatine!


pussy
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 53  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic