Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 53  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Wat is dat voor een schema :/ lijkt echt nergens op.


Hoezo het enige wat ik kan bedenken is dat sommige spiergroepen te weinig rust krijgen?

edit: Ik begrijp alleen ook niet hoe je zowel maandag als dinsdag in 1 sessie kan doen? Ben je niet bang dat je zo meer energie verbruikt dan dat er binnen komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 21:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb niet veel verstand van spieren en hoeveel rust ze moeten hebben, maar dit schema heb ik gekregen van een medewerker van mijn fitness-centrum. ( Die voor iedereen de schema's maakt ).

Hebben jullie tips/verbeteringen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net ff triceps en borst gedaan, triceps blijft gewoon het leukst om te doen. xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 22:28 
 
Donateur

Kepro schreef:
Wat is dat voor een schema :/ lijkt echt nergens op.

zo'n schema heb ik ook. dat is juist een goed schema om te bulken.
de 2 grote spiergroepen apart op een dag (Rug/Borst)
Triceps en Biceps apart en dan benen en schouders nog
met dit schema ga ik heel snel in kilos vooruit!
en Creatine kan nooit kwaad, alleen moet je indd wel zorgen dat je je voeding ook goed hebt, dat is minstensn net zo belangrijk, maar als je beide meteen hebt en je begint kan het alsnog wel, alleen zul je dan op het 'dode' punt wat langer moeten worstelen om omhoog te komen waarschijnlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je traint nooit twee grote spiergroepen op 1 dag. 1 kleine spiergroep erbij, zoals tricep, schouder etc. Ook hier moet je weer rekening houden met je grote spiergroep.

Het schema wat jullie gebruiken klopt niets van. Het heeft ietsje pietsie weg van een full-body of 5x5 (al is dat nog steeds wel iets anders maar dan train je wel de grote spiergroepen op je trainingsdag)

En als jullie toch 3-4 dagen traint zou ik zeker weten een split schema gaan beoefenen. (3 of 4 dagen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 14:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Je traint nooit twee grote spiergroepen op 1 dag. 1 kleine spiergroep erbij, zoals tricep, schouder etc. Ook hier moet je weer rekening houden met je grote spiergroep.

Het schema wat jullie gebruiken klopt niets van. Het heeft ietsje pietsie weg van een full-body of 5x5 (al is dat nog steeds wel iets anders maar dan train je wel de grote spiergroepen op je trainingsdag)

En als jullie toch 3-4 dagen traint zou ik zeker weten een split schema gaan beoefenen. (3 of 4 dagen)


Kan jij een beter schema maken dan? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nightmarez schreef:
Gebruik zelf eiwittenshakes + Total Muscle Solution ( van body en fit shop )

Mijn schema:
Maandag: Borst/Triceps/Core(buik)/Schouders
Dinsdag: Biceps/Rug/Core/Benen
Woensdag: Rustdag
Donderdag: Zelfde als Maandag
Vrijdag: Zelfde als Dinsdag

Ben nu 1.85 en 72 kilo :D .

zoals kepro al zegt lijkt dit schema nergens op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 17:09 
 
Donateur

Kepro schreef:
Je traint nooit twee grote spiergroepen op 1 dag. 1 kleine spiergroep erbij, zoals tricep, schouder etc. Ook hier moet je weer rekening houden met je grote spiergroep.

Het schema wat jullie gebruiken klopt niets van. Het heeft ietsje pietsie weg van een full-body of 5x5 (al is dat nog steeds wel iets anders maar dan train je wel de grote spiergroepen op je trainingsdag)

En als jullie toch 3-4 dagen traint zou ik zeker weten een split schema gaan beoefenen. (3 of 4 dagen)

wat valt bij jou onder een grote spiergroep dan als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Frank, Borst, rug en benen.

@ NIght, zal voor je kijken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yes record verbroken :D
40 goede push-ups gehaald met de DCP:D
3 weken geleden waar dat er nog 34 :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sorry maar wat is DCP? defensie conditie proef krijg ik bij google?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 11:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een vraagje voor de creatine gebruikers.

Nemen jullie altijd 1 theelepel per dag, of nemen jullie er ook eentje extra na het trainen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 11:29 
 
Hardtraxx Veteran

De eerste 5 dagen dienen als oplaadfase, neem 2 maal daags een maatschep creatine (10 gram / dag). Daarna 1 maal dagelijks een maatschep per dag (5 gram / dag), ook innemen op rustdagen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
sorry maar wat is DCP? defensie conditie proef krijg ik bij google?


Dat is idd defensie conditie proef ja, die krijg ik maandelijks op school :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
RobertV schreef:
sorry maar wat is DCP? defensie conditie proef krijg ik bij google?


Dat is idd defensie conditie proef ja, die krijg ik maandelijks op school :thumbup:

40 is niet veel toch? als je gewoon je schouders recht boven je handen houdt kan ik er makkelijk meer dan 40 hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 22:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuck yeah, legg press weer eens gedaan. Ging weer lekker.

200kg in 3 setjes van 10
230kg in 2 setjes van 8
250kg in 1 setje van 5

En toen wouden me benen niet meer. En nu mag ik nachtdienst gaan draaien! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 22:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

net zo'n les gedaan die ''Body pump'' heet... nou 1x en nooit meer... wat is dat saai zeg... alleen maar met lage gewichten 20000 herhalingen... als ik er een flink gewicht aan hang en 3 setjes doe heb ik precies hetzelfde resultaat... behalve dan dat je bij zoveel herhalingen meer op uithoudingsvermogen traint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 22:58 
 
Donateur

marsiascout schreef:
Een vraagje voor de creatine gebruikers.

Nemen jullie altijd 1 theelepel per dag, of nemen jullie er ook eentje extra na het trainen?

Bij sommige soorten heb je een oplaad fase waar je 2 x per dag creatine moet in nemen de 1e week en daarna gewoon 1 x.
Ikzelf heb Creatine Alpha Keto-Gluteraat en heb geen oplaad fase, ik moet voor en na het trainen in nemen, en op rustdagen s'ochtends bij het ontbijt.
Meestal (verkoperspraat) krijg je wel te horen dat je een oplaadfase hebt, vaak is dit gewoon verkoperspraat.

Danny H schreef:
Fuck yeah, legg press weer eens gedaan. Ging weer lekker.

200kg in 3 setjes van 10
230kg in 2 setjes van 8
250kg in 1 setje van 5

En toen wouden me benen niet meer. En nu mag ik nachtdienst gaan draaien! :D


bij ons gaat die maar tot de 200 kg :( [Das is ook me max trouwens voor 4 setjes, en zo lang ik nog problemen met me knie blijf hebben blijft dat ook wel zo denk ik :S]
alleen zo'n computergestuurde machine gaat tot 360 ofzo volgens mij maar die gaat weer net iets anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen avond weer fitness :)..zoals altijd alle spiergroepen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 05:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ik doe de leg presses op zon machine, degene bij mij op de sportschool is iets anders, maar ik kan er zelf gewicht op plaatsen, dus kan nog blijven verhogen.
Pff nachtdienst draaien na die oefening is niet aan te raden, benen willen eigenlijk rusten maar moet telkens rondes lopen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige week heb ik 2 keer 280 kg weggedrukt met m'n benen en dat terwijl ik al drie setjes erop had zitten met gewicht vanaf 230 tot 260. Mn legpress oefening is de laatste die ik doe dus ben benieuwd wat er nog meer in het verschiet zit. Doe je ook nog aan squaten Danny?

@ Night, ben je nog niet vergeten hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 09:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:

@ Night, ben je nog niet vergeten hoor ;)


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 11:31 
 
Hardtraxxer

Hallo iedereen,

Weet iemand een goed begin schema voor een jongen van 17. 1,88 meter lang en 86 kg zwaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 18:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@Kepro: Op't moment niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende week eens voor de eerste x in mijn leven degelijk gaan fitnessen :P Ben eens benieuwd wat het gaat geven... Bedoeling is gewoon wat conditie trainen en wat buikspieroefeningen om van mijn rugklachten af te raken
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 53  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic