Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 53  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb de lengte mee dan zie je het ook minder snel. :/ Zelf proberen wat het max gewicht is! Moet je zelf aan kunnen voelen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nja ik doe niet speciaal 10 reps omdat ik er niet per se breed uit wil zien ofzo maar ik wil m'n spieren ook nog gewoon kunnen gebruiken bij andere sporten. Wat de dames er van vinden hecht ik niet zo mega veel waarde aan.. daar ga ik niet voor trainen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik me afvraag waarom al die vragen hier stellen en niet bij de sportschool zelf. De helft wat hier staat is allemaal onzin en daar heb je een professional die je hoogst waarschijnlijk beter kan helpen. De 1e stap is een goede sportschool uitkiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 21:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Wat ik me afvraag waarom al die vragen hier stellen en niet bij de sportschool zelf. De helft wat hier staat is allemaal onzin en daar heb je een professional die je hoogst waarschijnlijk beter kan helpen. De 1e stap is een goede sportschool uitkiezen.

lol :lol: sportschool en professioneel... ik denk dat de gemiddelde bodybuilder nog meer kennis heeft dan zo'n magere sportschool instructeur... nee... daar word ik niet vrolijk van. (iig bij ons lopen er over het algemeen van die magere heinen/onnozele stagelopers rond) er zijn natuurlijk uitzonderingen aangezien er ook gym's zijn waarvan de eigenaar ook traint/heeft getraind. Normaliter zie je alleen maar van die magere fitness instructeurs die voor 80, misschien wel meer % onzin uitslaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 21:51 
 

mrazura schreef:
Wat ik me afvraag waarom al die vragen hier stellen en niet bij de sportschool zelf. De helft wat hier staat is allemaal onzin en daar heb je een professional die je hoogst waarschijnlijk beter kan helpen. De 1e stap is een goede sportschool uitkiezen.

waar ik nu zit is Medifit in Breda, daar richten ze zich vooral op conditie opbouw en dergelijken [komen ook best veel ouderen :P ]
het is daar altijd lekker rustig bij het krachttrainingsgedeelte :P
de voornaamste reden dat ik daar zit zijn eigenlijk de kosten, omdat ik daar een strippenkaart heb, en kan komen en ga wanneer ik wil, en dat als ik 2 maanden niet fitness door drukte op mn opleiding ik niet betaal voor iets wat ik niet gebruik

er was daar wel eerst een kerel die me hielp in het begin, maar die is weg volgens mij

ik hoef btw ook geen pro builder te worden ofzo, daar heb ik de tijd ook niet voor, maar gewoon verbetering van mijn huidige training is nooit verkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
mrazura schreef:
Wat ik me afvraag waarom al die vragen hier stellen en niet bij de sportschool zelf. De helft wat hier staat is allemaal onzin en daar heb je een professional die je hoogst waarschijnlijk beter kan helpen. De 1e stap is een goede sportschool uitkiezen.

lol :lol: sportschool en professioneel... ik denk dat de gemiddelde bodybuilder nog meer kennis heeft dan zo'n magere sportschool instructeur... nee... daar word ik niet vrolijk van. (iig bij ons lopen er over het algemeen van die magere heinen/onnozele stagelopers rond) er zijn natuurlijk uitzonderingen aangezien er ook gym's zijn waarvan de eigenaar ook traint/heeft getraind. Normaliter zie je alleen maar van die magere fitness instructeurs die voor 80, misschien wel meer % onzin uitslaan...


Je bevestigt nu alleen wat ik zeg. Bij mijn sportschool is mijn begeleider (coach) een body builder en hij doet al 15 jaar aan krachttraining, verder is hij afgestudeerd in voeding en diëtiek.

Kasper je kan beter een goede wat duurdere nemen op het begin, dan dat je half werk doet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 20:55 
 
Hardtraxx Veteran

Zal wel zo zijn elke sportschool heeft een doel en dat is winst maken. ^^ Ik heb de hoop al opgegeven op deze zogenoemde instructeurs. xd

Beter verdiep je je er in en ga je veel lezen op diverse fora's dan kom je er wel achter wat echt belangrijk is. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 21:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Zal wel zo zijn elke sportschool heeft een doel en dat is winst maken. ^^ Ik heb de hoop al opgegeven op deze zogenoemde instructeurs. xd

Beter verdiep je je er in en ga je veel lezen op diverse fora's dan kom je er wel achter wat echt belangrijk is. ^^

idd! Moet wel zeggen dat niet elke instructeur/trice geen verstand heeft van wat hij of zij zegt.

En trouwens: http://nerdfitness.com/blog/2011/08/15/standing/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.dumpert.nl/mediabase/1686901 ... uscle.html

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 01:23 
 
Donateur

RobertV schreef:
http://www.forum.dutchbodybuilding.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Deze jongen gaat zo weer schouders + triceps trainen. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben sinds vorige week begonnen met een splitschema.

Dinsdag: Rug en biceps

Donderdag: Borst en triceps

Zondag: Benen en schouders.

Ook doe ik hier dan alle dagen buik bij. Ben benieuwd wat de resultaten zullen zijn. Zelf eet ik echt veel en zorg ook dat ik veel eiwitten binnen krijg.

Zit er nu ook aan te denken om met Creatine te beginnen. Hebben mensen hier daar ervaring mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 10:44 
 
Hardtraxx Veteran

marsiascout schreef:
Ik ben sinds vorige week begonnen met een splitschema.

Dinsdag: Rug en biceps

Donderdag: Borst en triceps

Zondag: Benen en schouders.

Ook doe ik hier dan alle dagen buik bij. Ben benieuwd wat de resultaten zullen zijn. Zelf eet ik echt veel en zorg ook dat ik veel eiwitten binnen krijg.

Zit er nu ook aan te denken om met Creatine te beginnen. Hebben mensen hier daar ervaring mee?


Lees dit maar eens door:

http://www.mannen-gezondheid.com/creatine-gebruik.html

Creatine zorgt voor meer kracht, explosiviteit en spiermassa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

en voor een hoop vocht in je lichaam..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
en voor een hoop vocht in je lichaam..


Daarom moet je ook genoeg drinken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 19:38 
 
Donateur

marsiascout schreef:
Ik ben sinds vorige week begonnen met een splitschema.

Dinsdag: Rug en biceps

Donderdag: Borst en triceps

Zondag: Benen en schouders.

Ook doe ik hier dan alle dagen buik bij. Ben benieuwd wat de resultaten zullen zijn. Zelf eet ik echt veel en zorg ook dat ik veel eiwitten binnen krijg.

Zit er nu ook aan te denken om met Creatine te beginnen. Hebben mensen hier daar ervaring mee?

ben net in de 2e week met creatine.
ik eet nu ook goed en kan dit keer wel degelijk verschil merken!
na 1 week ben ik al zon 10 á 20 kg vooruit gegaan met bijv. squatten!
maarja dit verschilt per persoon, maar je moet gewoon meer gewicht er aan gooien en proberen, dat werkt het beste als je 't gebruikt.
je moet trouwens meestal een week wachten voordat je echt verschil hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
marsiascout schreef:
Ik ben sinds vorige week begonnen met een splitschema.

Dinsdag: Rug en biceps

Donderdag: Borst en triceps

Zondag: Benen en schouders.

Ook doe ik hier dan alle dagen buik bij. Ben benieuwd wat de resultaten zullen zijn. Zelf eet ik echt veel en zorg ook dat ik veel eiwitten binnen krijg.

Zit er nu ook aan te denken om met Creatine te beginnen. Hebben mensen hier daar ervaring mee?

ben net in de 2e week met creatine.
ik eet nu ook goed en kan dit keer wel degelijk verschil merken!
na 1 week ben ik al zon 10 á 20 kg vooruit gegaan met bijv. squatten!
maarja dit verschilt per persoon, maar je moet gewoon meer gewicht er aan gooien en proberen, dat werkt het beste als je 't gebruikt.
je moet trouwens meestal een week wachten voordat je echt verschil hebt!


Die extra kracht voel je toch echt meteen hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 20:13 
 
Donateur

mrazura schreef:
frankhardenberg schreef:
marsiascout schreef:
Ik ben sinds vorige week begonnen met een splitschema.

Dinsdag: Rug en biceps

Donderdag: Borst en triceps

Zondag: Benen en schouders.

Ook doe ik hier dan alle dagen buik bij. Ben benieuwd wat de resultaten zullen zijn. Zelf eet ik echt veel en zorg ook dat ik veel eiwitten binnen krijg.

Zit er nu ook aan te denken om met Creatine te beginnen. Hebben mensen hier daar ervaring mee?

ben net in de 2e week met creatine.
ik eet nu ook goed en kan dit keer wel degelijk verschil merken!
na 1 week ben ik al zon 10 á 20 kg vooruit gegaan met bijv. squatten!
maarja dit verschilt per persoon, maar je moet gewoon meer gewicht er aan gooien en proberen, dat werkt het beste als je 't gebruikt.
je moet trouwens meestal een week wachten voordat je echt verschil hebt!


Die extra kracht voel je toch echt meteen hoor :P

ja maar na een week heb je meestal de maximale wat er uit te halen valt zeg maar.
tenminste, zo is mij verteld en tot nu toe klopt dat nog of ik moet over 2 weken nog weer 10 kg erbij kunnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
ja maar na een week heb je meestal de maximale wat er uit te halen valt zeg maar.
tenminste, zo is mij verteld en tot nu toe klopt dat nog of ik moet over 2 weken nog weer 10 kg erbij kunnen :P


Haha sorry ik interpreteerde je zin een beetje anders dan de originele boodschap die je over wilde brengen :P
Ja wat je zegt klopt wel ongeveer, maar toch denk ik dat 20 wat opportunistisch is :D Al moet ik eerlijk zeggen dat ik dit baseer op resultaten van vrienden en niet op eigen resultaat. Creatine heeft zich voor mij niet voldoende bewezen om een must te zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb het hier ook staan maar nog niet echt veel gebruikt... misschien binnenkort maar eens doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 21:33 
 

Iedereen doet altijd zo moeilijk... Ik gebruik gewoon anabolen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Iedereen doet altijd zo moeilijk... Ik gebruik gewoon anabolen.

Als ze nou ook nog eens zouden werken .. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Ik ben sinds vorige week begonnen met een splitschema.

Dinsdag: Rug en biceps

Donderdag: Borst en triceps

Zondag: Benen en schouders.

Ook doe ik hier dan alle dagen buik bij. Ben benieuwd wat de resultaten zullen zijn. Zelf eet ik echt veel en zorg ook dat ik veel eiwitten binnen krijg.

Zit er nu ook aan te denken om met Creatine te beginnen. Hebben mensen hier daar ervaring mee?


Zorg eerst maar dat je voeding op orde is en een fatsoenlijk schema hebt. Daar kan je nog zowel winst mee maken. Ook haal ik uit je post op dat je net ben begonnen met krachttraining. Iedereen denkt dat supplementen wondermiddeltjes zijn maar ze zijn puur een aanvulling. Supps zijn een laatste aanvulling of tenzij je tegen je max aan begint te raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 10:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gebruik zelf eiwittenshakes + Total Muscle Solution ( van body en fit shop )

Mijn schema:
Maandag: Borst/Triceps/Core(buik)/Schouders
Dinsdag: Biceps/Rug/Core/Benen
Woensdag: Rustdag
Donderdag: Zelfde als Maandag
Vrijdag: Zelfde als Dinsdag

Ben nu 1.85 en 72 kilo :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dat voor een schema :/ lijkt echt nergens op.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 53  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic