Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 53  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 00:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Mannonymous schreef:
Al die gare zakjes altijd. Als je 'n eckte man bent doe je het gewoon puur op een gezond dieet en goede ballans tussen kracht training en cardio ;)


Als je de hele week hebt gewerkt en getraind en je moet vrijdagavond nog even fitnessen, is als je geen zin hebt, een pre workout booster gewoon ideaal. Sowieso als je al langer traint weet je gewoon dat je te maken hebt met ups en downs en in geval van nood helpt zo'n booster je altijd nog aan een goede training. Kan je wel aankomen met je echte man en bla bla maar dat slaat nergens op.

Ligt eraan wat er in die booster zit. Creatine op z'n tijd ken geen kwaad nee. Maar als je stoffen gaat gebruiken die op het lijstje staan... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

Welk lijstje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vanavond maar weer eens lekker alle spiergroepen pakken :)...doe ik altijd maar vanavond weer fitnessen sinds paar dagen zin in:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 20:52 
 
Hardtraxxer

Als ik sommige foto's hier bekijk in dergelijke topics dan denk ik van ; kerel ga eten en ga trainen ofso :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

H4rdstyleLova schreef:
Als ik sommige foto's hier bekijk in dergelijke topics dan denk ik van ; kerel ga eten en ga trainen ofso :lol:


Zegt de jongen die nog geen foto van zichzelf heeft gepost? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 22:13 
 
Hardtraxxer

Ik fix wel een een foto , heb alleen webcammeuk op de pc staan. Btw Ramirez je hebt van wat ik kan zien ( zyzz wannabe foto xd ) wel een redelijk fysiek , ook best droog of niet denk zo'n 10-12% ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 07:36 
 
Donateur


gewoon die vent nadoen, veel beter als de ab king pro
en als je 90 graden draait bij crunches doe je ook iets niet helemaal goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 18:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Welk lijstje?

het doping lijstje... maar iemand die gewoon als hobby als het ware aan KT doet gebruikt dat soort dingen toch niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 21:21 
 
Hardtraxxer

RobertV schreef:
Ramirez schreef:
Welk lijstje?

het doping lijstje... maar iemand die gewoon als hobby als het ware aan KT doet gebruikt dat soort dingen toch niet...


Je zal verbaasd opkijken want tegenwoordig gebruiken heel veel amateursporters doping/anabolen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tip voor de mensen wie ook gebruik maken van een eiwit shake.

Wei/Whey - eiwitten na de training missen de boot

voor degene wie het dus tl:dr vinden.

beste manier om je spieren te voorzien van aminozuren is ervoor te zorgen dat tijdens je training de concentraties aminozuren in je lichaam optimaal zijn. Hèt moment om je lichaam te voorzien van een flinke stoot eiwitten (eiwitten, niet aminozuren) is dus anderhalf uur voor de training.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
vanavond maar weer eens lekker alle spiergroepen pakken :)...doe ik altijd maar vanavond weer fitnessen sinds paar dagen zin in:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 12:13 
 

vandaag maar weer eens fitnessen sinds 3 maanden :x

dat wordt spierpijn .. :P

@Danny: maakt zon eiwitshake dan zoveel verschil voor spieropbouw? of moet je dan elke dag fitnssen oid
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@Swoosher

Of het veel verschil geeft kan ik niet, ik gebruik het nu een al een tijdje en vind wel dat mijn herstel hierdoor bevordert wordt dan zonder. En ik fitness niet elke dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 17:10 
 

ah ok, dan is het wel beter :D
watvoor shake gebruik jij dan? heb er al vaker over nagedacht, maar nooit een idee gehad van wat ik moest halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 20:01 
 
Hardtraxxer

Ik gebruik voor en na de training ''Gold Standaard Whey'' en Glycomaize. na de training is goed voor het herstel van de spieren.
voor dat je het slapen kun je het beste ''Casein protaine'' nemen ,wordt langzaam opgenomen zodat je in de nacht hersteld.
verder is een Protaine-reep handig als je geen tijd heb om een maaltijd te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 22:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pff effe denken, ik gebruik een whey shake van een locale healthstore zaak. Maar op internetwinkels zie ik voor dezelfde prijs gewoon zelfde soort producten staan met veel meer in een pot in vergelijking met wat ik nu haal. Das gewoon eigenlijk zelf uitzoeken en uitproberen. Voor iedereen is smaak verschillend he.
Voor de nacht vreet ik altijd een pot kwark (500 gram).
Een proteine reep is handig of gewoon whey shake met eventueel wat toevoegingen is ook een gebruikelijke vervanger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
Pff effe denken, ik gebruik een whey shake van een locale healthstore zaak. Maar op internetwinkels zie ik voor dezelfde prijs gewoon zelfde soort producten staan met veel meer in een pot in vergelijking met wat ik nu haal. Das gewoon eigenlijk zelf uitzoeken en uitproberen. Voor iedereen is smaak verschillend he.
Voor de nacht vreet ik altijd een pot kwark (500 gram).
Een proteine reep is handig of gewoon whey shake met eventueel wat toevoegingen is ook een gebruikelijke vervanger.


Die repen zijn veelste duur en niet nodig. Die shakes zijn inderdaad wel aan te raden, want als je de eiwitten uit bijvoorbeeld eieren wilt halen ben je veel duurder uit. Ik weet trouwens niet wat voor bouw je heb, maar kijk goed uit dat je niet 1 pakt waardoor je ook teveel vet aankomt.

dit kan je wel helpen:

http://www.supplementreviews.com/catego ... ey-protein

De smaak Cookies & Cream vind ik echt heerlijk :love:

Zelf had ik deze maar gezien mijn bouw was het ook geen probleem om wat vet aan te komen:

http://www.xxlnutrition.nl/basic-bulk-w ... -nutrition
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik maar weer eens ga roeien, we hebben hier een roeiapparaat staan maar gebruik het eignelijk nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 18:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ga maar weer eens fitnessen, laatste keer is denk ik ruim een maand geleden door de vakantie :x

slecht man :P Ik ga nog steeds gewoon 1x in de week. Behalve als ik op vakantie ben dan. Dan ga ik de week erop 2x. (Ik heb maar een abbo voor 1x in de week) Voeding is wel een beetje kut zo in de vakantie... Elke keer feestjes en dat soort shit en dat helpt ook niet echt mee aan een lager vetpercentage...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 18:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

die repen zijn in no-time zelf te maken. Havermout+pindakaas+honing+rozijnen+whey is all you need.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:11 
 

vandaag gefitnesst, heerlijk is dat zeg :) lekker helemaal kapot naderhand :)

ik was bij bankdrukken alleen wat te zwaar begonnen, waardoor ik mn 3e set maar half kon afmaken :/
kheb 2 maanden niet gefitnesst en was 2.5 kg omlaag gezakt. eerst begon ik altijd met 17.5 kg aan beide kanten (met begeleidende stangen, zon bankdruk apparaat, dus is het eigenlijk zwaarder heb ik gehoord)
maar vorige week met 15 en dat ging goed, alleen vandaag dus 17.5 maar dat was al best zwaar
2e set met 22.5 kg gedaan aan beide kanten, dat was persen, maar ging net
3e set met 20 kg gedaan [ik wist dat ik 22.5 niet ging redden] , helaas maar tot de helft gekomen :P

hoe bouwen jullie meestal op? of houden jullie het gewicht gelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
vandaag gefitnesst, heerlijk is dat zeg :) lekker helemaal kapot naderhand :)

ik was bij bankdrukken alleen wat te zwaar begonnen, waardoor ik mn 3e set maar half kon afmaken :/
kheb 2 maanden niet gefitnesst en was 2.5 kg omlaag gezakt. eerst begon ik altijd met 17.5 kg aan beide kanten (met begeleidende stangen, zon bankdruk apparaat, dus is het eigenlijk zwaarder heb ik gehoord)
maar vorige week met 15 en dat ging goed, alleen vandaag dus 17.5 maar dat was al best zwaar
2e set met 22.5 kg gedaan aan beide kanten, dat was persen, maar ging net
3e set met 20 kg gedaan [ik wist dat ik 22.5 niet ging redden] , helaas maar tot de helft gekomen :P

hoe bouwen jullie meestal op? of houden jullie het gewicht gelijk?


Als je hogerop wilt moet je eerst beginnen met kleinere setjes en zwaarder gewicht. Denk hier aan 5 reps maximaal gewicht drukken per set. Dit kun je dan het beste 4 setjes doen. Druk nu 120 kilo 2 setjes van 12 reps en daarna 110 kilo 2setjes van 12 reps. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 19:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
KSwoosh schreef:
vandaag gefitnesst, heerlijk is dat zeg :) lekker helemaal kapot naderhand :)

ik was bij bankdrukken alleen wat te zwaar begonnen, waardoor ik mn 3e set maar half kon afmaken :/
kheb 2 maanden niet gefitnesst en was 2.5 kg omlaag gezakt. eerst begon ik altijd met 17.5 kg aan beide kanten (met begeleidende stangen, zon bankdruk apparaat, dus is het eigenlijk zwaarder heb ik gehoord)
maar vorige week met 15 en dat ging goed, alleen vandaag dus 17.5 maar dat was al best zwaar
2e set met 22.5 kg gedaan aan beide kanten, dat was persen, maar ging net
3e set met 20 kg gedaan [ik wist dat ik 22.5 niet ging redden] , helaas maar tot de helft gekomen :P

hoe bouwen jullie meestal op? of houden jullie het gewicht gelijk?


Als je hogerop wilt moet je eerst beginnen met kleinere setjes en zwaarder gewicht. Denk hier aan 5 reps maximaal gewicht drukken per set. Dit kun je dan het beste 4 setjes doen. Druk nu 120 kilo 2 setjes van 12 reps en daarna 110 kilo 2setjes van 12 reps. ^^

je MOET helemaal niks. Het hangt er net vanaf wat zijn doel is. Om de techniek van een oefening goed te leren is het misschien beter als je 15 reps doet met een wat lager gewicht. Als je wat meer gevorderd bent dan ga je naar 10 reps en als je echt veel massa op wil bouwen kun je misschien elk setje minder reps gaan doen bijv 12-10-8 oid. Maar niet iedereen heeft als doel veel massa opbouwen he.


Project 141 schreef:
Ik dacht dat je juist altijd moet zorgen dat je 10 reps kan doen?

Dat hoeft zeker niet, maar als je van plan bent om ook nog uithoudingsvermogen in je spieren te kweken ipv alleen maar grote spieren te kweken, is het misschien wel slim om 10 reps aan te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:21 
 

RobertV schreef:
Project 141 schreef:
Ik dacht dat je juist altijd moet zorgen dat je 10 reps kan doen?

Dat hoeft zeker niet, maar als je van plan bent om ook nog uithoudingsvermogen in je spieren te kweken ipv alleen maar grote spieren te kweken, is het misschien wel slim om 10 reps aan te houden.

Ik druk nu ook altijd setjes van 10, en dan op een gewicht dat ik net volhou 10x :P

Ramirez schreef:
Als je hogerop wilt moet je eerst beginnen met kleinere setjes en zwaarder gewicht. Denk hier aan 5 reps maximaal gewicht drukken per set. Dit kun je dan het beste 4 setjes doen. Druk nu 120 kilo 2 setjes van 12 reps en daarna 110 kilo 2setjes van 12 reps. ^^

Zieke man :P ff 2x 12x 120 kilo drukken, dat doe ik je neit na :P ik had op loudness nou ook niet het idee dat jij zon beer was :P
Maar voor massa kweken is 4x 5x 80 kg het beste?
Watvoor gewicht zou ik dan ong kunnen drukken bij zulke korte setjes, of is dat niet te zeggen (zelf proberen dus)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zou je eerder aanraden om ff wat sticky's door te lezen op http://www.dutchbodybuilding.com daar staan genoeg schema's. setjes van 4 en 5 reps tja... het kan wel maar persoonlijk vind ik het niets.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 53  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic