Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 56  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 15:07 

Donateur

zo naar de sportschool met pre work out spul, van iemand gekregen die oook vaste klant is in de sportschool.
normaal merk ik nooit zoveel van al dat spul maar ik sta hier nu te stuiteren dus ik ga meteen heen!
heerlijk gevoel dit! krijg ook zin om te stampe of hakke gewoon haha, verslag of het ook fijner traint komt nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 15:08 

Donateur

frankhardenberg schreef:
zo naar de sportschool met pre work out spul, van iemand gekregen die oook vaste klant is in de sportschool.
normaal merk ik nooit zoveel van al dat spul maar ik sta hier nu te stuiteren dus ik ga meteen heen!
heerlijk gevoel dit! krijg ook zin om te stampe of hakke gewoon haha, verslag of het ook fijner traint komt nog!

No Xplode? Unleash V3?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 19:05 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
frankhardenberg schreef:

No Xplode? Unleash V3?

geen idee, hij krijg een paar zakjes (5 pillen per zakje) er gratis bij en daar kreeg ik er dus 1 van.
5 pillen per keer moet je in ieder geval.
had voor de gein 1 van die capsules opgesnoven maar ben nu zo misselijk als een hond xd
en t was vrij snel uitgewerkt maar meestal werkt het na de 1e keer ook nog niet zo goed.
was iig 30 minuten extreem vrolijk en hyper ervan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 19:34 

Hardtraxx Elite

pilletjes ja? vraag me af wat daar in zit dan... normaal krijg je zo'n pot waar poeder in zit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 19:35 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
pilletjes ja? vraag me af wat daar in zit dan... normaal zit er poeder in zo'n pot..

Psychoactieve, stimulerende, narcotiserende stofjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 19:55 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
pilletjes ja? vraag me af wat daar in zit dan... normaal krijg je zo'n pot waar poeder in zit..

Dat hoeft helemaal niet. Creatine e.d. is gewoon in een capsule te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 20:16 

Hardtraxx Elite

mrazura schreef:
RobertV schreef:

dat kan ja maar waarom zou je dat doen als je het ook gewoon met water kan mengen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 20:37 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
mrazura schreef:
RobertV schreef:

dat kan ja maar waarom zou je dat doen als je het ook gewoon met water kan mengen?

Uhm is gewoon persoonlijke voorkeur. Ik voind dat mengen enzo altijd een heel gedoe(zeker met een shakebeker). Vooral bij creatine omdat dit minder makkelijk mengt. Capsule is simpelweg innemen met bekertje water.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:34 

Donateur

nou zoals ik al zei ik had het gekregen, was gewoon een test zakje voor 1 x maar na 1 x merk je toch nog niet maximaal of het ook aanslaat bij jou of niet.
maar goed er zaten dus 5 'capsules' in, dat bedoelde ik met pillen want ze waren in pilvorm :P maar die moest je open doen en dan donders kutten om t eruit te krijgen
de eerste 4 in me mond gestopt doorgeslikt, moord en brand dus wat water er bij gedaan en de laatste dus voor de grap opgesnoven maar toen werkte het vrijwel daarna XD
maar na 30 minuten was het ongeveer alweer uitgewerkt helaas :(
maar goed me 5 kg zak whey iron classic aardbei is binnen dus ik kan weer een paar maand verder ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:47 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
nou zoals ik al zei ik had het gekregen, was gewoon een test zakje voor 1 x maar na 1 x merk je toch nog niet maximaal of het ook aanslaat bij jou of niet.
maar goed er zaten dus 5 'capsules' in, dat bedoelde ik met pillen want ze waren in pilvorm :P maar die moest je open doen en dan donders kutten om t eruit te krijgen
de eerste 4 in me mond gestopt doorgeslikt, moord en brand dus wat water er bij gedaan en de laatste dus voor de grap opgesnoven maar toen werkte het vrijwel daarna XD
maar goed me 5 kg zak whey iron classic aardbei is binnen dus ik kan weer een paar maand verder ^^

Je moet die zooi ook in de capsule laten zitten :P Zit niet voor niets in zon ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 14:58 

Hardtraxx Veteran

Haha ik ga altijd tering hard op Unleashed. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 15:37 

Hardtraxx Addict

Unleash vond ik niet zo chill. Onrustig gevoel na het trainen wat ik niet echt als chill ervaar (werkt volgens mij ook katabool). Xplode daarentegen heb ik wel een goede drive en focus en ook na afloop geen onrustige gevoelens. Xplode all the way dus.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 12:03 

Donateur

mrazura schreef:
frankhardenberg schreef:

Je moet die zooi ook in de capsule laten zitten :P Zit niet voor niets in zon ding.

wtf moet je dat capsule geval ook gewoon doorslikke dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 12:25 

Hardtraxx Addict

Nee die moet je via je anus innemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 12:48 

Hardtraxx Elite

Kettingzaag schreef:
Nee die moet je via je anus innemen.

Via je neus toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 16:30 

Hardtraxx Veteran

Ik moet het eerste supplement nog tegen komen die je in je anus moet drukken. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 02:22 

Hardtraxx Elite

Al die gare zakjes altijd. Als je 'n eckte man bent doe je het gewoon puur op een gezond dieet en goede ballans tussen kracht training en cardio ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 08:46 

Donateur

frankhardenberg schreef:
wtf moet je dat capsule geval ook gewoon doorslikke dan?

Not sure , if serious..

Die capsules waar de poeder inzitten moet je gewoon doorslikken, maak ze maar is nat. Dan worden ze al zacht en scheuren ze al bijna.
Deze capsules verteren gewoon in je maag ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 17:55 

Hardtraxx Veteran

lol net bij de fitnis komt er zon zigeuner binnen gaat die echt vanalles door elkaar doen allemaal verkeerd praat in zichzelf echt zo dom moest zo hard lachen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 18:01 

Hardtraxx Addict

Mannonymous schreef:
Al die gare zakjes altijd. Als je 'n eckte man bent doe je het gewoon puur op een gezond dieet en goede ballans tussen kracht training en cardio ;)

Als je de hele week hebt gewerkt en getraind en je moet vrijdagavond nog even fitnessen, is als je geen zin hebt, een pre workout booster gewoon ideaal. Sowieso als je al langer traint weet je gewoon dat je te maken hebt met ups en downs en in geval van nood helpt zo'n booster je altijd nog aan een goede training. Kan je wel aankomen met je echte man en bla bla maar dat slaat nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 00:59 

Hardtraxx Veteran

Verkopen ze in Nederland ook ab king pro via de TV? Dat ding werkt echt gigantisch goed :D Heeft men buik weer strak gemaakt na een jaar zuipen als student :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 09:46 

Hardtraxx Veteran

Lol die oefeningen op dat apparaat zijn evenredig aan crunches op de vloer.
Het enige voordeel is dat je nek ondersteuning hebt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 10:35 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
Lol die oefeningen op dat apparaat zijn evenredig aan crunches op de vloer.
Het enige voordeel is dat je nek ondersteuning hebt. xd

gewone crunches gaan niet tot 120 graden maar tot 90 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 10:55 

Hardtraxx Veteran

Zal wel zo zijn maar dit veroorzaakt bij de meeste mensen rugpijn.
Ook moet je wel wat meer doen om je buikje weg te krijgen denk hierbij aan cardio en flink wat vet verbranden. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 11:27 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Verkopen ze in Nederland ook ab king pro via de TV? Dat ding werkt echt gigantisch goed :D Heeft men buik weer strak gemaakt na een jaar zuipen als student :P

Heb 'm hier thuis staan, gewoon via marktplaats kijken. Staan er genoeg ;)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 56  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic