tandjes, 3 plater zou gestoord zijn.
Wat is je lengte en bodyweight?
Ook nog tips voor bench te uppen?
1m80 / 101kg. Leun meer richting powerliften dan bodybuilden.billieb15 wrote:tandjes, 3 plater zou gestoord zijn.
JaIk zit denk wel te hoog qua reps of nie?
Dit wordt minder met de tijd, al zal het altijd wel een beetje blijven na zware trainingenSven-O wrote:Keertje meegeweest naar de gym, vanacht niet fatsoenlijk kunnen slapen van de spierpijn en kan nou niet eens mn armen strekken boven mn hoofd godverdomme![]()
Fijn vooruitzicht ook dat je weet dat t vanacht eerst erger wordt voor het beter wordt. Waarom doen mensen dit zichzelf vrijwillig aan?
corneelwr wrote:Gewoon een wekelijks iets van maken, heb je er geen last meer van
Denkeleda wrote:Hoe vaker je gaat, hoe meer je de spierpijn ook gaat waarderen.
De hints zijn duidelijkZaagkick wrote:Dit wordt minder met de tijd, al zal het altijd wel een beetje blijven na zware trainingen
Dit, je moet jezelf eigenlijk een maand gewoon forceren om 2 tot 4 keer in de week te gaan.Alm1ghty wrote:Lekker solo gaan. Bekenden goeiedag zeggen, oortjes in en pompen maar.
En onderdeel van je routine maken. Toen ik begon ging ik altijd met tegenzin maar nu rij ik er na het eten naartoe zonder erbij na te denken.
Goeie tip. Ik hoor vanuit de keto hoeken dat je kan eten wat je wilt, omdat je in ketose de vetten en eiwitten toch wel verbrandt. Zal waarschijnlijk iets genuanceerder zijnmakrooy wrote:Je zal het vast wel eerder hebben gehoord, afvallen is puur hoeveel calorieen je inneemt. Neem je minder calorieen in dan je behoefte, zul je afvallen. Als je niet afvalt, eet je nu gewoon teveel calorieen. Maakt geen zak uit wat voor dieet je hebt. Je zou bij wijze van elke dag macdonalds kunnen eten en nog kunnen afvallen.
Enige tip die ik kan geven is je calorieen tellen. Echt alles wat naar binnen gaat tellen.
Zo bereken je dat niet echt.Anonymous wrote:Goeie tip. Ik hoor vanuit de keto hoeken dat je kan eten wat je wilt, omdat je in ketose de vetten en eiwitten toch wel verbrandt. Zal waarschijnlijk iets genuanceerder zijnmakrooy wrote:Je zal het vast wel eerder hebben gehoord, afvallen is puur hoeveel calorieen je inneemt. Neem je minder calorieen in dan je behoefte, zul je afvallen. Als je niet afvalt, eet je nu gewoon teveel calorieen. Maakt geen zak uit wat voor dieet je hebt. Je zou bij wijze van elke dag macdonalds kunnen eten en nog kunnen afvallen.
Enige tip die ik kan geven is je calorieen tellen. Echt alles wat naar binnen gaat tellen.Met echt veel eten op 1 dag kom ik max 2500kcal, dat ligt nu waarschijnlijk rond de 2000, dus dat zou genoeg moeten zijn om af te vallen:)
oeeeeh dit is echt hele grote bullshitAnonymous wrote:Ik hoor vanuit de keto hoeken dat je kan eten wat je wilt, omdat je in ketose de vetten en eiwitten toch wel verbrandt.