Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2022 00:00 

Hardtraxx Elite

Ik heb me opgegeven voor een LSR (lange afstand) survivalrun op 12 November. Heb dit jaar 2 keer een KSR (kort) gehaald en één keer een MSR (middellange afstand). Moet dus flink aan de bak met paar keer per week trainen en overweeg een keertje in de week crossfit er tussendoor te gaan doen.

Cruciaal onderdeel is voeding en ik ben daar altijd wat nonchalant in geweest mede omdat ik gewoon geen zak geef om koken. Nu ben ik benieuwd of van die voedselpakketten die je via de post kan laten komen een uitweg kunnen bieden. Krijg wel eens advertenties daarvan voorbij, bijvoorbeeld Huel. Heeft iemand daar ervaring mee? (Wel vega, probeer zuivel ook te vermijden). Anders simpele DIY recepten ook van harte welkom om 1x te koken voor een hele week om daarna in bakjes in de dieprvies te vouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2022 09:21 

Hardtraxx Veteran

Misschien is dit interessant:
https://fitguide.nl/voeding/maaltijdvervangers/

Mocht je zulke shakes overwegen dan zou ik adviseren om lekker zelf zoiets te doen o.b.v. havermout, eiwitpoeder en aanvullende vitamines etc. Dat is in feite wat die shakes zijn. Ik maak / drink ze elke dag als vlug ontbijt: het is gezond, voedzaam en ik teer er tot de lunch wel op.

Als het gaat om maaltijden om te bestellen dan zou ik inderdaad lekker zelf koken. Scheelt je een bak geld, je bent wat vrijer in de keuzes die je kiest (immers: je kookt zelf) en een pan met vleesvervangers, rijst en groente staat in 15 minuten op tafel. Doe de porties x 2 / 3, vries ze in en je hebt eten voor een week. Maak de dag erna een andere pan met pasta, groente, vleesvervangers etc. Op zo'n manier leg je op een simpele, goedkope wijze een goede voorraad eten aan. Hoef je maar 2x per week te koken en eet je voor de rest van de week goed en gezond.
Op zo'n manier ben ik toen ook wat gaan bulken en had er snel, goed resultaat mee met relatief weinig moeite.

Mocht je er wat meer over willen weten dan zullen we dat op Decibel wel eens bespreken ;) . Jij slaapt vast thuis maar voor zulke weekenden is het ook ideaal: zakken shakes mee, 's ochtends en eventueel 's nachts in en beker kiepen, water er bij en gaan. Dan krijg je toch voedzame maaltijden binnen waar je wel even op vooruit kunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2022 11:34 

Hardtraxx Elite

Thanks, zal het nog een keer goed lezen! Wellicht idd beter om het zelf te doen ja. Mocht je nog meer sites / tips hebben hoor ik het graag.

Remi schreef:
Mocht je er wat meer over willen weten dan zullen we dat op Decibel wel eens bespreken ;) . Jij slaapt vast thuis maar voor zulke weekenden is het ook ideaal: zakken shakes mee, 's ochtends en eventueel 's nachts in en beker kiepen, water er bij en gaan. Dan krijg je toch voedzame maaltijden binnen waar je wel even op vooruit kunt.

Ben dan op vakantie ;). Maar ga hiken dus mss zijn van die poedermaaltijden wel chill voor er tussendoor om eens mee te nemen.
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic