Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 53  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 18:59 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Allereerst, hoeveel sportte je toen je op je max. qua gewicht zat? En hoeveel sport je nu? Dus je hoeft je niet druk te maken over snel té dik worden lijkt mij. Hieronder een vlugge schatting van je benodigde calorieën om op gewicht te blijven, is wellicht niet helemaal accuraat maar geeft je een idee.

2601

Als je dat dus dagelijks eet blijf je precies op gewicht (mits goede verdeling koolhydraten, eiwitten en vetten). Ga je eronder zitten verlies je gewicht (en spiermassa) en kun je al helemaal niet spreken over bulken. Bij bulken sowieso minimaal 200kcal erboven gaan zitten.

Kwark = langzame eiwitten. De hele nacht dus eiwitafgifte. Whey = snel, bijvoorbeeld voor na een training.

Kwark dus voor het slapen. Whey ´s ochtends / na een training.

Reken eens uit op hoeveel kcal je met bovenstaand schema komt? Ik gok ver eronder.


Alvast bedankt voor je hulp. Ik sportte toen ik max op gewicht zat gemmideld 3 keer per week, ben toen vanaf september tot aan december 12kg afgevallen. En nu sport ik ook 3 keer per week.

Ik zal eens uitrekenen waar op ik nu ongeveer kom qua kcal met het schema wat ik nu gebruik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 19:07 
 
Hardtraxx Elite

Albatrots schreef:
Ik persoonlijk zou verder nog voor mass gainer shakes gaan. Evt zelf maken door gewoon een zak fijne oats te kopen en daar whey aan toevoegen. Zo krijg je flink wat carbs binnen (en calorieën afhankelijk van welke variant je neemt) wat wel nodig is om echt te bulken. Lijkt me wel de moeite waard om je hier eens in te verdiepen.


En die oats + whey dan als ontbijt gebruiken? Lijkt mij dan wat het meest werkt.

Even voor de duidelijkheid:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhe ... erfection/
(al lees ik dat deze waarden niet helemaal kloppen?) Is er iets vergelijkbaars met ongeveer dezelfde prijs alleen dan beter?

+

http://www.bodyenfitshop.nl/carbs/koolh ... s/#gebruik

Zijn dit goeie? Ben nog maar een beginner hé dus hoef niet meteen het duurste van het duurste spul.

Dan wil ik graag die oats + whey sochtends gebruiken, en dan n bak kwark of whey voor savonds, of combineren, maar heb ook gelezen dat teveel eiwitten je dik maakt, daar vrees ik dus een beetje voor.

En dan nog een vraagje, naar hoeveel tijd ga je verschillen zien (mits ik 3x sport in de week en me aan mn voedingspatroon houd + de shakes en oats) Niet dat ik haast heb, zeker niet, maar dan kan ik inschatten wat er wel en niet voor mij werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 20:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik bedoel dan dat je ipv een normale eiwit shake, een eiwit shake met een portie van die oats erdoorheen neemt. Dat is de goedkopere variant.
Ik zelf gebruik http://www.bodyenfitshop.nl/weightgain/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/mass-perfection/ en neem daar 2-2,5 shakes van per dag. (Met melk is dat kei chill)
Verder gewoon je maaltijden goed verdelen.
Wat ik zelf doe:

8:00 : 4 sneetjes brood met kip/kalkoen filet of een bakje kwark met muesli en van dat diepvries rood fruit.
10:30 : halve mass gainer
13:00 : portie pasta/rijst enz.. en 200 gram vlees/vis
15:30 : mass gainer
18:00 : avondeten en ook vaak wat de pot schaft maar wel rond de 200 gram vlees/vis weer
rond 19:00 ga ik altijd sporten
20:30 post workout (magnificent)
21:00 mass gainer
Soms nog iets van een hamburgertje van rundergehakt of iets dergelijks als ik echt honger heb
voor het slapen gaan nog een caseine shake

Ben hier nog niet al te lang mee bezig maar ik ben hiermee in 6 dagen 1 kilo aangekomen (in vet massa zelfs afgenomen heb ik het idee). Ik zit met dit schema ook rond de 3000 kcal. Ben 1,81 en weeg momenteel 68 kilo.
Moet er wel bij vermelden dat ik kan eten wat ik wil zonder echt in vetmassa aan te komen, zelfs zonder te sporten.

Maarja de resultaten die verschillen gewoon heel erg per persoon en je kan er pas achter komen door het te proberen. Dan pas weet je of het werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 22:06 
 
Hardtraxxer

Albatrots schreef:
Ik bedoel dan dat je ipv een normale eiwit shake, een eiwit shake met een portie van die oats erdoorheen neemt. Dat is de goedkopere variant.
Ik zelf gebruik http://www.bodyenfitshop.nl/weightgain/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/mass-perfection/ en neem daar 2-2,5 shakes van per dag. (Met melk is dat kei chill)
Verder gewoon je maaltijden goed verdelen.
Wat ik zelf doe:

8:00 : 4 sneetjes brood met kip/kalkoen filet of een bakje kwark met muesli en van dat diepvries rood fruit.
10:30 : halve mass gainer
13:00 : portie pasta/rijst enz.. en 200 gram vlees/vis
15:30 : mass gainer
18:00 : avondeten en ook vaak wat de pot schaft maar wel rond de 200 gram vlees/vis weer
rond 19:00 ga ik altijd sporten
20:30 post workout (magnificent)
21:00 mass gainer
Soms nog iets van een hamburgertje van rundergehakt of iets dergelijks als ik echt honger heb
voor het slapen gaan nog een caseine shake

Ben hier nog niet al te lang mee bezig maar ik ben hiermee in 6 dagen 1 kilo aangekomen (in vet massa zelfs afgenomen heb ik het idee). Ik zit met dit schema ook rond de 3000 kcal. Ben 1,81 en weeg momenteel 68 kilo.
Moet er wel bij vermelden dat ik kan eten wat ik wil zonder echt in vetmassa aan te komen, zelfs zonder te sporten.

Maarja de resultaten die verschillen gewoon heel erg per persoon en je kan er pas achter komen door het te proberen. Dan pas weet je of het werkt.


Post workout heb je echt niet nodig haha.

En ik zou meer eten als ik jou was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 22:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die gainer moet je niet aan beginnen. Vooral hard4us niet omdat je van 90 kilo afkomt en dus gewoon makkelijk kan aankomen. Gainer wordt je gewoon vet van en dat is voor bijvoorbeeld mensen als Stefan-helmon intressant.
Voor de geinteresseerde mijn voedingsschema(7x eten per dag) speciaal gemaakt op mijn gewicht(92)/lengte(1.88)/vet%(14), wellicht zitten er leuke dingen bij ter inspiratie voor sommige. (avondeten wisselt alleen wel veel, eet niet elke avond hetzelfde haha)
Voor de luie mensen die wel goed willen eten maar geen zin hebben om te koken kan ik echt www.musclemeat.nl aanraden. Bestel er maandelijks, veel zullen denken Eten online bestellen?? .. Het wordt met droogijs ingevroren thuis geleverd en de kwaliteit is geweldig. Enige wat je er niet moet kopen is de kip (rauwe kip), dan raad ik een turkse slagertje aan waar het vaak niet eens 5 eu per kilo is. Kant-en klare kip en dan vooral de thaise of toscaanse is een aanrader

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 00:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik raadde het aan omdat ik er eigenlijk totaal niet vet van wordt dus vandaar. Weet niet echt hoe het bij andere mensen uitpakt.
KWAAIE-MAX schreef:

Post workout heb je echt niet nodig haha.

En ik zou meer eten als ik jou was.

Wat zou je dan nog toevoegen aan mijn schema?
Ik krijg wel voldoende voedingsstoffen binnen en ik behaal meer dan de resultaten die ik in eerste instantie voor ogen had dus ben best benieuwd :)


Hoe is de tonijnsteak en pangasius van muscle meat? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 10:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Die gainer moet je niet aan beginnen. Vooral hard4us niet omdat je van 90 kilo afkomt en dus gewoon makkelijk kan aankomen. Gainer wordt je gewoon vet van en dat is voor bijvoorbeeld mensen als Stefan-helmon intressant.
Voor de geinteresseerde mijn voedingsschema(7x eten per dag) speciaal gemaakt op mijn gewicht(92)/lengte(1.88)/vet%(14), wellicht zitten er leuke dingen bij ter inspiratie voor sommige. (avondeten wisselt alleen wel veel, eet niet elke avond hetzelfde haha)
Voor de luie mensen die wel goed willen eten maar geen zin hebben om te koken kan ik echt http://www.musclemeat.nl aanraden. Bestel er maandelijks, veel zullen denken Eten online bestellen?? .. Het wordt met droogijs ingevroren thuis geleverd en de kwaliteit is geweldig. Enige wat je er niet moet kopen is de kip (rauwe kip), dan raad ik een turkse slagertje aan waar het vaak niet eens 5 eu per kilo is. Kant-en klare kip en dan vooral de thaise of toscaanse is een aanrader

Afbeelding


Zoveel eiwitten heb je echt niet nodig, hier kan het lichaam dan ook niks mee tot een bepaald punt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 11:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stny schreef:
Zoveel eiwitten heb je echt niet nodig, hier kan het lichaam dan ook niks mee tot een bepaald punt


Hier kan ik je zeker niet op tegenspreken. Er zijn verschillende onderzoeken die zeggen dat het lichaam dit gewoon uitplast. Toch wil ik voor mijzelf gemiddeld tussen de 2 a 3 gram per kilo eiwit per dag eten. Dit komt mede door te kijken naar de ervaren sporters (bodybuilders) die het ook hanteren.
Ik neem liever teveel eiwitten, dan teveel vetten en koolhydraten.

Albatrots schreef:
Hoe is de tonijnsteak en pangasius van muscle meat? :)


De pangasius blijft toch een moddervis waar ik zelf geen fan van bent. Deze is wel beter dan bijvoorbeeld bij de Liddle. De tonijnsteak is zeker een aanrader mits je een beetje kan koken. Tonijn is moeilijk te bereiden en wordt heel snel te droog.
Wat ik aanraad is:
Paardenbiefstuk
Zalm
Tonijn
Bosvruchtenkorf
De Country Grill :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Stny schreef:
Zoveel eiwitten heb je echt niet nodig, hier kan het lichaam dan ook niks mee tot een bepaald punt


Hier kan ik je zeker niet op tegenspreken. Er zijn verschillende onderzoeken die zeggen dat het lichaam dit gewoon uitplast. Toch wil ik voor mijzelf gemiddeld tussen de 2 a 3 gram per kilo eiwit per dag eten. Dit komt mede door te kijken naar de ervaren sporters (bodybuilders) die het ook hanteren.
Ik neem liever teveel eiwitten, dan teveel vetten en koolhydraten.


Eens, maar een teveel aan eiwitten kan worden omgezet in glucose, vet en ketonen. Dit zal alleen gebeuren als je genoeg glycogeen hebt (eigelijk helemaal vol). Het kom dus niet vaak voor, maar het zou dus wel kunnen :P Hierdoor zou je dus met je teveel aan eiwitten zonder dat je het weet je fats en carbs verhogen.

Met zulke hoge eiwitgehaltes zal ik dus iig genoeg drinken, zodat je dus meer gaat plassen en daarmee de kans op nierfalen (theorie) verkleind

Edit: Nieuwe PR gezet op benchpress :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 13:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stny schreef:
Edit: Nieuwe PR gezet op benchpress :)


En dat is? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Stny schreef:
Edit: Nieuwe PR gezet op benchpress :)


En dat is? :D


117,5kgx1, na lang geen flat BB te hebben gedaan en vooral gefocust op DB's is ie mooi vooruit gegaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 14:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stny schreef:
Kevin-Raw schreef:
Stny schreef:
Edit: Nieuwe PR gezet op benchpress :)


En dat is? :D


117,5kgx1, na lang geen flat BB te hebben gedaan en vooral gefocust op DB's is ie mooi vooruit gegaan :)


Zeker een mooi resultaat! Zelf wissel ik ook om de 2 maanden af met benchpress en Dumbellpress's. Mijn voorkeur gaat toch uit uit naar DP door de stabiliteit die je moet houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Stny schreef:
Kevin-Raw schreef:
En dat is? :D


117,5kgx1, na lang geen flat BB te hebben gedaan en vooral gefocust op DB's is ie mooi vooruit gegaan :)


Zeker een mooi resultaat! Zelf wissel ik ook om de 2 maanden af met benchpress en Dumbellpress's. Mijn voorkeur gaat toch uit uit naar DP door de stabiliteit die je moet houden.


Voor incline prefeer ik ook zeker DB, maar met de flat toch wel de BB geen idee waarom maar het voelt nog altijd onwennig met flat DB

edit: julllie max van de grote 3?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft er iemand eigenlijk ervaring met stronglifts 5x5? Lijkt me zeker voor mij een goed plan een goede basis te leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 14:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
De pangasius blijft toch een moddervis waar ik zelf geen fan van bent. Deze is wel beter dan bijvoorbeeld bij de Liddle.

Lekker man Panga. Gewoon bij de Sligro halen of anders bij de lokale visboer. Niet meer dan 8€ per kg voor betalen. Vismarinade eroverheen en dan onder de grill (of in de oven). Knapperig korstje erop en maar laden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 15:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stny schreef:
edit: julllie max van de grote 3?


Squat: 120
Deadlift: 140
Bench al een aantal weken niet gedaan (focus op dumblles), maar was voor de kerst 110, zal nu de 100 waarschijnlijk niet eens omhoog krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Stny schreef:
edit: julllie max van de grote 3?


Squat: 120
Deadlift: 140
Bench al een aantal weken niet gedaan (focus op dumblles), maar was voor de kerst 110, zal nu de 100 waarschijnlijk niet eens omhoog krijgen.


Je zal verrast zijn hoeveel de DB je helpen bij de BB hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 19:28 
 
Hardtraxx Elite

Teringjantje wat eten jullie veel zeg!

Op t moment eet ik per dag:

kwark
2 boterhammen

smiddags
3 boterhammen

rond 3 uur een stuk fruit

savonds avondeten

en na het sporten kwark dan

En ik voel mijn spieren wel degelijk veel en veel meer dan eerst. Maar ik zie nog bar weinig haha.

Welke shake raden jullie dan echt aan om meer spiermassa te krijgen (wat je ook gaat zien)
Lees ook veel over combineren met creatine?

Mij lijkt namelijk dan die whey perfection van bodyfit en CreaPure Creatine van BodyFit leuk om mee te beginnen. Kan eigenlijk ook niet precies zoeken wat creatine met je doet (zonder dat het in abracadabra taal word uitgelegd) Weet ook niet op welk moment je het moet pakken van de dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met een shakie meer of minder ga je geen groot verschil merken. Ik weet niet precies wat je doel? Als je wilt groeien moet je simpelweg gewoon meer eten. Eet een paar boterhammen op de dag extra, kies voor kcal rijke producten zoals o.a. brood, noten, melk, pindakaas etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 19:42 
 
Hardtraxx Elite

Richardd schreef:
Met een shakie meer of minder ga je geen groot verschil merken. Ik weet niet precies wat je doel? Als je wilt groeien moet je simpelweg gewoon meer eten. Eet een paar boterhammen op de dag extra, kies voor kcal rijke producten zoals o.a. brood, noten, melk, pindakaas etc.



Nee hoef niet meer te groeien als ik dit zo lees haha, bovendien kan ik niet altijd kiezen wat ik eet dus daar moet ik gewoon nog even mee wachten. Gewoon zichtbare spieren kweken is mn doel, wat droger worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 19:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ow ja dan kun je al het voorgaande sinds je eigen post dat je aangaf te willen bulken als niet verzonden beschouwen. Eet dan maar gewoon precies evenveel als je caloriebehoefte, ga flink serieus volgens een schema sporten en kijk over een maand wat er is gebeurd. Tot dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 11:19 
 
Hardtraxx Veteran

Oke wat wil je nou? Bulken of droger want dit zijn elkaars tegenpolen xd

Wil je bulken (aankomen, groeien in spieropbouw) dan moet je echt echt meer eten. Verhoog je kcal binnekomst met zo'n 300-500 kcal. ''Ik kan niet beslissen wat ik eet" is onzin (tenzij je suikerziekte hebt), avondeten misschien mee eten met je ouders maar voor de rest bepaal je helemaal zelf wat je naar binnen stopt en ja dat kost je geld!! Je wilt iets of je wilt iets niet... Als je een keer een eetschema wilt zien stuur je me maar een PB.

Wil je cutten/droger worden dan dien je je kcal binnenkomst te verminderen met zo'n 200-500 kcal maar heel eiwit rijke voeding zodat je geen spierafbraak krijgt. Daarbij blijf je net zoveel sporten als je al doet waardoor je vet zal verbranden, spieren blijft behouden en dus zullen ze zichtbaarder zijn. Let met het cutten vooral op je voeding, het moet voedzaam zijn zodat je niet heel de dag met een honger gevoel rond loopt, denk hierbij aan kwark, havermout, kipfilet, tonijn, enz.

Beide moet je echt zo'n 3/4 maanden streng volgen (kappen met die alcohol dus!!, zie je eerdere post) voordat je resultaat zult gaan zien.

Je berichten lijken nu een beetje te schetsen alsof je maximale resultaten wilt maar minimale input ;) Beetje onvolwassen imo ;)

Doe iets goed of helemaal niet is mijn mening

Over creatine: bij mijn weten zorgt dit voor een minder snelle verzuring tijdens je oefening waardoor je langer door kan gaan, je spiercellen zullen ook wat meer vocht opnemen waardoor ze wat groter lijken en je dus zwaarder bent. Dit werkt btw niet voor iedereen, sommige zijn resistent ervoor zoals ikzelf. Voor de oefening kan het echt effect hebben maar vergeet niet dat je groter lijkt omdat je meer vocht vast houdt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:

Over creatine: bij mijn weten zorgt dit voor een minder snelle verzuring tijdens je oefening waardoor je langer door kan gaan, je spiercellen zullen ook wat meer vocht opnemen waardoor ze wat groter lijken en je dus zwaarder bent. Dit werkt btw niet voor iedereen, sommige zijn resistent ervoor zoals ikzelf. Voor de oefening kan het echt effect hebben maar vergeet niet dat je groter lijkt omdat je meer vocht vast houdt


Waarschijnlijk ben je niet zogezegd resistent voor creatine, maar haal(de) jij dit al uit bijvoorbeeld rood vlees/zalm. Ik neem maar even aan dat je later creatine monohydraat hebt gekocht en hiervan niks gemerkt heb en daardoor denkt dat je resistent bent voor creatine, maar je haalde het al uit je voedsel. En meer dan 5g de dag voegt inderdaad niks extra's toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 11:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
LAP TEKST


Iets met een kop en een spijker :D Helemaal eens

Laatste stukje over creatine, imo zonde van je geld (vooral ook omdat je zegt alcohol te drinken). Zelfs al zou je dat niet doen vind ik het alsnog zonde van het geld.
Creatine houd vocht vast in de spieren, hierdoor lijk je een periode lekker opgepompt en kom je een kilo of 1/2 aan. Als je alcohol drinkt wat weer vocht uit lichaam trekt is het dus zonde van de werking van de creatine.
Wat mijn eigen negatieve ervaring ermee is, is vooral mentaal. Je lijkt 5 weken lang lekker groot, goede pomp in de gym. Na die 5 weken moet je stoppen met creatine (lichaam went er anders aan) hierna viel ik in een dip, verloor mijn pomp, viel een kilo vocht af. Dit werkte voor mij heel demotiverend.

Hard4Us schreef:
Nee hoef niet meer te groeien als ik dit zo lees haha, bovendien kan ik niet altijd kiezen wat ik eet dus daar moet ik gewoon nog even mee wachten. Gewoon zichtbare spieren kweken is mn doel, wat droger worden.


Jouw doel is gewoon droger worden wat ik hieruit kan opmaken,je vet% zo laag krijgen dat je spieren beter zichtbaar worden.
Appeltje eitje, CARDIOËN en weinig vet/suikers eten. (en natuurlijk niet boven je caloriënbehoefte heen gaan). Wil je het allemaal sneller, kan je stackers/fatburners aanschaffen. Stoppen je honger gevoel, geven je energie maar is niet echt heel gezond haha.

Leuke quote:

A skinny guy with a six-pack is like a fat girl with big tits.. It doesn't count.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 11:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
ErikZ schreef:
LAP TEKST


Iets met een kop en een spijker :D Helemaal eens

Laatste stukje over creatine, imo zonde van je geld (vooral ook omdat je zegt alcohol te drinken). Zelfs al zou je dat niet doen vind ik het alsnog zonde van het geld.
Creatine houd vocht vast in de spieren, hierdoor lijk je een periode lekker opgepompt en kom je een kilo of 1/2 aan. Als je alcohol drinkt wat weer vocht uit lichaam trekt is het dus zonde van de werking van de creatine.
Wat mijn eigen negatieve ervaring ermee is, is vooral mentaal. Je lijkt 5 weken lang lekker groot, goede pomp in de gym. Na die 5 weken moet je stoppen met creatine (lichaam went er anders aan) hierna viel ik in een dip, verloor mijn pomp, viel een kilo vocht af. Dit werkte voor mij heel demotiverend.

Hard4Us schreef:
Nee hoef niet meer te groeien als ik dit zo lees haha, bovendien kan ik niet altijd kiezen wat ik eet dus daar moet ik gewoon nog even mee wachten. Gewoon zichtbare spieren kweken is mn doel, wat droger worden.


Jouw doel is gewoon droger worden wat ik hieruit kan opmaken,je vet% zo laag krijgen dat je spieren beter zichtbaar worden.
Appeltje eitje, CARDIOËN en weinig vet/suikers eten. (en natuurlijk niet boven je caloriënbehoefte heen gaan). Wil je het allemaal sneller, kan je stackers/fatburners aanschaffen. Stoppen je honger gevoel, geven je energie maar is niet echt heel gezond haha.

Leuke quote:

A skinny guy with a six-pack is like a fat girl with big tits.. It doesn't count.


Hoewel ik het verder met je eens ben, moet ik hier toch even op inhaken. De oplaadfase en de rustfase zijn allang achterhaald
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 53  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic