Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 53  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 13:59 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Phase 2 schreef:
Je lengte zegt overigens niets of je snel of langzaam aankomt.

Nee maar je fysiek toch wel?

En als ecto vreet je toch in het begin niet 3 maaltijden van 1000kcal weg?


Ja of je snel of langzaam aankomt verschilt per persoon. Afhankelijk van stofwisseling, genen, etc.

Sommige ecto's hebben geen moeite met veel eten, maar hun hebben vaak snelle stofwisseling waardoor ze nog meer moeten eten. Dus of de ecto drie maaltijden van 1000 kcal wegkrijgt hangt af van persoon tot persoon (en waar de 1000 kcal uit bestaan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 14:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oké laat ik het dan zo formuleren; s_h zijn fysiek kennende gok ik dat hij niet, vanaf morgen, op commando structureel iedere dag 3000kcal weg gaat zitten scheppen. Ook niet volgende week. Ook gok ik dat hij never nooit genoeg binnen gaat krijgen, om veel aan te komen door 3x per dag te eten. Ik gok dat hij zijn doel het makkelijkste kan bereiken door meerdere kleine voedzame maaltijden per dag te eten.

Over het algemeen hebben ecto's juist (bijna) altijd een snelle stofwisseling, dat is nu juist wat ze een ecto maakt. Wat ik bedoel; de kans dat een ecto in startsituatie 3k wegschept tegenover de kans dat een endo dat aankan lijkt mij een stuk kleiner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/sixpack-369065/ helemaal doorlezen. :lol:

:lol:
Qlown schreef:
Oja, ik zit niet op dbb, maar deze link kwam ik ergens anders tegen.

Ik wel, iets mis mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Zeg ik toch helemaal niet? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 23:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/sixpack-369065/ helemaal doorlezen. :lol:
Oja, ik zit niet op dbb, maar deze link kwam ik ergens anders tegen.

Dit meen je toch niet :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gvd, ik ging echt helemaal stuk bij de foto :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 08:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/sixpack-369065/ helemaal doorlezen. :lol:
Oja, ik zit niet op dbb, maar deze link kwam ik ergens anders tegen.


haha geweldig inderdaad! Ik zit wel op DBB, ging helemaal stuk toen ik het zag
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 16:25 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Oké laat ik het dan zo formuleren; s_h zijn fysiek kennende gok ik dat hij niet, vanaf morgen, op commando structureel iedere dag 3000kcal weg gaat zitten scheppen. Ook niet volgende week. Ook gok ik dat hij never nooit genoeg binnen gaat krijgen, om veel aan te komen door 3x per dag te eten. Ik gok dat hij zijn doel het makkelijkste kan bereiken door meerdere kleine voedzame maaltijden per dag te eten.

Over het algemeen hebben ecto's juist (bijna) altijd een snelle stofwisseling, dat is nu juist wat ze een ecto maakt. Wat ik bedoel; de kans dat een ecto in startsituatie 3k wegschept tegenover de kans dat een endo dat aankan lijkt mij een stuk kleiner.


Ik heb toch ook eerder aangegeven dat vaker eten wel handiger is om meer weg te krijgen, maar dat het verder niet zoveel uitmaakt of je vaker eet of niet. Als je meer wilt eten is het juist handiger om ieder uur wat te eten. Op die manier wen je eraan om meer te gaan eten.

Overigens heb je tegenwoordig van die belachelijke weight gainers dat je na paar shakes al aan de 3k kcal zit haha. Wel boordevol suikers uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 12:38 
 
Hardtraxxer

Heeft iemand nog op of aanmerkingen op mijn zelfbedachte "dieet".

Ik ben 1.94 lang en weeg 102kg. Ik probeer af te vallen en tegelijk meer spiermassa te kweken.
Ik sport 3x per week.

's Ochtends:
- Bak griekse/turkse yogurt met havermout en rozijnen
- Eiwitshake met 250ml melk

Lunch:
- 2 Broodjes kipfilet

's Avonds:
- Eten wat de pot schaft

Tussendoortjes:
- Banaan
- Komkommer
- Totaal z'n 2 a 3 liter Water
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 12:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In griekse yoghurt zit volgens mij nog best veel vet, zeker als je het vergelijkt met bijvoorbeeld magere kwark, wat je dan als vervanging kunt nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 12:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zou je sowieso op een van de twee doelen richten. Ik weet niet wat 190cm en 102kg inhoudt aangezien ik ongeveer de helft ben, maar wil je veel afvallen? Indien je er echt 20kg af wil zou ik lekker gaan cardio-en, 200kcal onder behoefte eten, en je niet te druk maken over je spiermassa. Als je dan zo droog bent als je wilt worden kun je vanaf daar spiermassa op gaan bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 13:02 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Ik zou je sowieso op een van de twee doelen richten. Ik weet niet wat 190cm en 102kg inhoudt aangezien ik ongeveer de helft ben, maar wil je veel afvallen? Indien je er echt 20kg af wil zou ik lekker gaan cardio-en, 200kcal onder behoefte eten, en je niet te druk maken over je spiermassa. Als je dan zo droog bent als je wilt worden kun je vanaf daar spiermassa op gaan bouwen.


Ik wil nog 5 a 10 kg afvallen, maar dit mag best geleidelijk gaan. Dus ik dacht dit bereik ik wel als ik 3x per week gewoon kracht doe. En vooral i.c.m. het dieetje erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

Goed kracht schema in elkaar zetten met 20 a 30 minuten cardio daarbij. Goed op je voeding letten en eventueel een eet schema maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou gewoon minder koolhydraten en meer eiwitten gaan eten.

Ik ben zelf 2 meter lang en ik woog eerst rond de 110 kilo. Ben toen beetje op mijn eten gaan letten en ben meer gaan trainen, nu weeg ik 98 kilo (ik train wel 5x per week)

Dit eet ik ongeveer op een dag.

Ontbijt: 6 volkoren boterhammen met kipfilet/kalkoenfilet/eieren
Tussen de middag: Kip/ rundertartaar bakken
Na het trainen: Eiwitshake
Avondeten: Wat de pot schaft
Voor het slapen: Bak magere kwark

Ik val zo geleidelijk af terwijl ik mijn spiermassa behouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 14:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Murcie schreef:
Heeft iemand nog op of aanmerkingen op mijn zelfbedachte "dieet".

Ik ben 1.94 lang en weeg 102kg. Ik probeer af te vallen en tegelijk meer spiermassa te kweken.
Ik sport 3x per week.

's Ochtends:
- Bak griekse/turkse yogurt met havermout en rozijnen
- Eiwitshake met 250ml melk

Lunch:
- 2 Broodjes kipfilet

's Avonds:
- Eten wat de pot schaft

Tussendoortjes:
- Banaan
- Komkommer
- Totaal z'n 2 a 3 liter Water


Download eens de app Myfitnesspal voer al deze producten in en kijk wat de voedingswaarden totaal zijn. Minder eten betekend niet altijd afvallen. Als ik dit zie is het niet eens 1500kcal. Met jouw lengte en 3 dagen sporten is je behoefte 3328. Ga daar een paar honderd onder zitten. Eet niet meer dan 100gram vet, eet 200gram eiwitten en vul de rest aan met carbs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 13:27 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.ergogenics.org/full-body-krachttraining-werkt-net-zo-goed-als-splitschema.html

Leuk onderzoek :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:

Wel interessant, maar ik ben nog niet overtuigd. Een groep van 10 mensen lijkt ook niet genoeg voor een betrouwbaar resultaat. Daarbij blijf ik er nog bij dat je geen full body workout meerdere malen per week (met hoge intensiteit) kan doen tenzij je het één en ander gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Daarbij blijf ik er nog bij dat je geen full body workout meerdere malen per week (met hoge intensiteit) kan doen tenzij je het één en ander gebruikt.

Ligt er heel erg aan of je op kracht of spiermassa traint imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 13:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Overigens heb je tegenwoordig van die belachelijke weight gainers dat je na paar shakes al aan de 3k kcal zit haha. Wel boordevol suikers uiteraard.

Wel een prima manier voor mensen die moeilijk aanzetten. Ik heb daar nauwelijks vet van opgepikt, maar wel aardig wat massa. Vloeibaar was voor mij echt de key. Vaak gooide ik ze door een glas volle melk ook. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 14:48 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:


Een tip bij ergogenics lees het originele onderzoek. Conclusies van die gast van ergogenics zijn soms kort door de bocht of verkeerd. Ik weet niet hoe het bij dit onderzoek is hoor.

Ik vind full body zelf gewoon kut. ik pak alles 1 keer in de week en merk daar zelf beste vooruitgang mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 14:55 
 
Hardtraxx Addict

Draidy schreef:
Qlown schreef:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/sixpack-369065/ helemaal doorlezen. :lol:

:lol:
Qlown schreef:
Oja, ik zit niet op dbb, maar deze link kwam ik ergens anders tegen.

Ik wel, iets mis mee?

Haha wat een sneue reactie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 14:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Phase 2 schreef:
Overigens heb je tegenwoordig van die belachelijke weight gainers dat je na paar shakes al aan de 3k kcal zit haha. Wel boordevol suikers uiteraard.

Wel een prima manier voor mensen die moeilijk aanzetten. Ik heb daar nauwelijks vet van opgepikt, maar wel aardig wat massa. Vloeibaar was voor mij echt de key. Vaak gooide ik ze door een glas volle melk ook. xd


Dan zal je wel aardige stink poepies hebben gelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er nou eigenlijk beter aan een splitschema dan fullbody? Doe nu 3x per week fullbody maar heb weleens gehoord dat splitschema voor snellere progressie zorgt.
En hoe stel ik nou een goed voedingsschema samen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 16:36 
 
Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Wat is er nou eigenlijk beter aan een splitschema dan fullbody? Doe nu 3x per week fullbody maar heb weleens gehoord dat splitschema voor snellere progressie zorgt.
En hoe stel ik nou een goed voedingsschema samen?


Voedingsschema: download myfitnesspal app voor op je telefoon. Aantal kcal voor uitgangspunt moet je berekenen volgens bepaalde formule (je kunt aantal kcal van myfitnesspal wel gebruiken als start punt). Ekv (eiwitten, koolhydraten en vetten) verhouding is afhankelijk van je doel. Ik zou beginnen met 2 a 2,5 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht, vetten op 1 gram per kg lichaamsgewicht. Het aantal koolhydraten afstellen aan de hand van je doel. Wil je aankomen zorg je dat je 250.500 kcal boven onderhoud zit. Wil je afvallen ga je 250-500 kcal onder onderhoud zitten. Het aantal kcal pas je dus aan met je koolhydraat inname.

Dit gebruik je als startpunt naar mate je bezig bent meet je of het werkt of niet. Kom je niet aan of val je niet af verhoog/verlaag je het aantal koolhydraten.
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 53  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic