Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 53  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 19:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
frankhardenberg schreef:
Laatst 180 kg x 3 gedeadlift. Binnenkort proberen 110 kg bankdrukken te halen op de platte bank! En uiteraard de 40 kg + dumbells :thumbsup:


Als jij 100 kilo bankdrukt, dan moet 40kg+ dumblles makkelijk lukken :/ En netjes man 180kg DL ;)
en weeg je al meer ondertussen dan 78kg?

Nou dat denk ik eerlijk gezegd niet, mijn BP stond op 80 en ik had alle moeite met dumbbells van 26 kilo...

Citaat:
Hoe zit het met de meeste fanatieke sporters hier in t weekend met bier?

Een avondje volgas zuipen kan echt letterlijk je hele wekelijkse progressie verzieken. Been there done that. Ik beperk de avonden dat ik flink zuip nu echt tot een minimum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens, ik heb last van ondergewicht, wat ik ook eet....echt aankomen doe ik niet. Heeft een van jullie misschien een goed schema. Ik lust eigenlijk alles, op vis na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 00:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kan aan leeftijd liggen. Ik vrat vroeger ook heel veel maar kwam niet aan. Pas toen ik 21/22 werd ging het wat harder.
Als je echt gewicht en vet wil, dan gewoon het vette eten, hamburgers met bacon en kaas, chips e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 00:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Jongens, ik heb last van ondergewicht, wat ik ook eet....echt aankomen doe ik niet. Heeft een van jullie misschien een goed schema. Ik lust eigenlijk alles, op vis na.


Eet jij om de 2/3 uur iets? zodat je zal maar zeggen je stofwisseling bezig houd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 00:28 
 
Hardtraxx Veteran

maar niet alleen maar, wordt je denkik alleen maar loom en depressief van... Weightgainer misschien(aangezien je denkik dan ook sport omdat je het in dit topic zet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
maar niet alleen maar, wordt je denkik alleen maar loom en depressief van... Weightgainer misschien(aangezien je denkik dan ook sport omdat je het in dit topic zet)

Nee fitness doe ik (nog) niet, wil ik wel gaan doen aangezien ik waarschijnlijk ga stoppen met voetballen.

Zin schreef:
stefan_helmond schreef:
Jongens, ik heb last van ondergewicht, wat ik ook eet....echt aankomen doe ik niet. Heeft een van jullie misschien een goed schema. Ik lust eigenlijk alles, op vis na.

Eet jij om de 2/3 uur iets? zodat je zal maar zeggen je stofwisseling bezig houd?

Nee maar eet meestal wel 3 keer op een dag.

Broken Balance schreef:
Kan aan leeftijd liggen. Ik vrat vroeger ook heel veel maar kwam niet aan. Pas toen ik 21/22 werd ging het wat harder.
Als je echt gewicht en vet wil, dan gewoon het vette eten, hamburgers met bacon en kaas, chips e.d.

Ben 22.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 01:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hmm, misschien door jou lichaamsbouw dat het wat lager komt (no offense)
Anders gewoon wekelijks 3x fastfood als je echt vet wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 07:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als je om de 2/3 uur wat eet dus zon 6-8x per dag en dan omdat jij wilt aankomen mogen het redelijk wa grote maaltijden zijn dan kun je groeien in massa, maar dan moet je daarnaast ook gewoon gaan trainen natuurlijk en idd een weightgainer supplement zou ook helpen waarschijnlijk. Gewoon proberen eerst flink te bulken enzo en als het vetpercentage te hoog word dan ga je beginnen met droogtrainen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 08:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Jongens, ik heb last van ondergewicht, wat ik ook eet....echt aankomen doe ik niet. Heeft een van jullie misschien een goed schema. Ik lust eigenlijk alles, op vis na.


Allemaal bullshit wat mensen zeggen van komt door je bouw, eetlust etc. Enige wat een rol hierin kan spelen is je schildklier die wat sneller werkt dat de gemiddelde persoon. Maar dit hoeft geen obstakel te zijn om aan te komen.
IEDEREEN kan aankomen. Download eens de app "myfitnesspal' aan en houd voor een dag bij wat je allemaal eet. (Kcal//vetten//eiwitten//). Je kan op internet je caloriënbehoefte uitrekenen, dit zijn de hoeveelheid caloriën die je per dag binnen moet krijgen. Ga je hier onder zitten dan val je af, ga je er boven zitten dan kom je aan.
Zet is alles op een rijtje wat je op een dag eet en welke tijden, dan zal ik eens kijken waar het probleem zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 09:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat K-R zegt inderdaad, en; probeer zoveel mogelijk structuur aan te brengen in je calorie-inname en de tijden waarop je eet. Schrijf een voedingsschema en zorg dat je niet langer dan 2-2,5 uur zonder voeding zit.. Daarnaast; als je shakes (weight gainer met volle melk en wat water!) neemt, pak die dan bovenop je voeding en niet in plaats van.

Ik riep ook jarenlang hetzelfde als jij, en met chips/hamburgers kwam ik ook niets aan. Je slaat dan de ene keer een maaltijd voornamelijk op in vet, en daarna eet je weer eens wat langer niet waardoor je alles (incl spier) weer verbrand.

Daarnaast met jouw lengte en bouw zal je moet knokken om wat aan te komen. Dit geeft echter ook weer voordelen; in het festival seizoen train je jezelf in een maandje weer droog terwijl K-R wss met nieuwjaar al moet beginnen. :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 09:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bij hem zal het zo wel liggen inderdaad.
Ik had hetzelfde verhaal toen ik 15-20 was, alleen ik was langer dat het gemiddelde. Pas toen ik 20 was en wat meer de luie student ging uithangen kwam het er wat bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 09:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat hoor je wel vaak inderdaad, maar zit zelf ook onder de 170cm en dan komt dat moment echt nog niet als je begin 20 bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 10:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Daarnaast met jouw lengte en bouw zal je moet knokken om wat aan te komen. Dit geeft echter ook weer voordelen; in het festival seizoen train je jezelf in een maandje weer droog terwijl K-R wss met nieuwjaar al moet beginnen. :kiss2:


:lol:

Precies, januari ben ik begonnen.

Al wil je snel aankomen gewoon 2 liter volle chocomelk gaan drinken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks boys! Zal ook even de app installeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 14:11 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Wat K-R zegt inderdaad, en; probeer zoveel mogelijk structuur aan te brengen in je calorie-inname en de tijden waarop je eet. Schrijf een voedingsschema en zorg dat je niet langer dan 2-2,5 uur zonder voeding zit.. Daarnaast; als je shakes (weight gainer met volle melk en wat water!) neemt, pak die dan bovenop je voeding en niet in plaats van.

Ik riep ook jarenlang hetzelfde als jij, en met chips/hamburgers kwam ik ook niets aan. Je slaat dan de ene keer een maaltijd voornamelijk op in vet, en daarna eet je weer eens wat langer niet waardoor je alles (incl spier) weer verbrand.

Daarnaast met jouw lengte en bouw zal je moet knokken om wat aan te komen. Dit geeft echter ook weer voordelen; in het festival seizoen train je jezelf in een maandje weer droog terwijl K-R wss met nieuwjaar al moet beginnen. :kiss2:


Je hoeft echt niet iedere 2-2,5 uur te eten. Is enkel handig als je moeite hebt met grote porties in 1 keer.

Je lengte zegt overigens niets of je snel of langzaam aankomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 14:13 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:

Een avondje volgas zuipen kan echt letterlijk je hele wekelijkse progressie verzieken. Been there done that. Ik beperk de avonden dat ik flink zuip nu echt tot een minimum.


Hangt ook wel van persoon tot persoon af hoor. Ik drink ook gewoon vrijwel ieder weekend. Regelmatig ook veel drinken. Zelfs tijdens de cut en dat gaat ook gewoon prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 14:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Je hoeft echt niet iedere 2-2,5 uur te eten. Is enkel handig als je moeite hebt met grote porties in 1 keer.


Heb je helemaal gelijk in. Ken gasten die eten maar 3/4 maaltijden per dag, maar dan wel maaltijden van bijna 1000 kcal. Bij afvallen wordt het wel aangeraden per 2 uur te eten om je stofwisseling constant op gang te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 12:35 
 
Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Phase 2 schreef:
Je hoeft echt niet iedere 2-2,5 uur te eten. Is enkel handig als je moeite hebt met grote porties in 1 keer.


Heb je helemaal gelijk in. Ken gasten die eten maar 3/4 maaltijden per dag, maar dan wel maaltijden van bijna 1000 kcal. Bij afvallen wordt het wel aangeraden per 2 uur te eten om je stofwisseling constant op gang te houden.


Ja dat over stofwisseling op gang houden is achterhaald geloof ik (heb even geen bron dus durf niet zeker te zeggen). Overigens doe ik dat zelf ook niet tijdens mijn cut en gaat gewoon goed.

Belangrijkste blijft wel dat je juiste hoeveelheden binnen krijgt. Ik raad ook altijd iedereen aan om my fitness pal app te gebruiken. Eiwitten op 2-2,5 gr/kg lichaamsgewicht, vetten op 1 gram en koolhydraten afstellen op je doel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 18:15 
 
Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:
Thanks boys! Zal ook even de app installeren.


Reken je onderhoud uit, ga daar 500 calorieën boven zitten op dagen dat je sport, 200-300 op dagen dat je niet sport. Eet wel normale dingen om aan dat aantal calorieën te komen. In principe kan je zelfs 1000 calorieën meer dan je onderhoud gaan eten. Iedereen kan aankomen (behalve als je misschien ernstig ziek bent).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 18:17 
 
Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Phase 2 schreef:
Je hoeft echt niet iedere 2-2,5 uur te eten. Is enkel handig als je moeite hebt met grote porties in 1 keer.


Heb je helemaal gelijk in. Ken gasten die eten maar 3/4 maaltijden per dag, maar dan wel maaltijden van bijna 1000 kcal. Bij afvallen wordt het wel aangeraden per 2 uur te eten om je stofwisseling constant op gang te houden.


Klopt. Tijdens bulk eet ik minder maaltijden maar grotere hoeveelheden. Tijdens cutten meer maaltijden, maar kleine hoeveelheden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Heb van de dokter gehoord dat ik meer suikers naar binnen moet werken(drink eigenlijk nooit cola en eet geen snoep). Wat is de beste manier om dit normaal te doen(dus geen snoep e.d. ik vind goor :P ), heb al honing voor in de thee

Damn! Good life xd
Als je shakes drinkt gooi je daar voortaan gewoon dextrose doorheen http://www.bodyenfitshop.nl/carbs/dextr ... rose-pure/
Daarnaast vruchtensappen of gewoon fruit.
En evt. pure chocolade.

Phase 2 schreef:
Ja dat over stofwisseling op gang houden is achterhaald geloof ik (heb even geen bron dus durf niet zeker te zeggen). Overigens doe ik dat zelf ook niet tijdens mijn cut en gaat gewoon goed.

Inderdaad achterhaald. Ik kan zo ook geen bron geven maar het blijkt dat als je eet je stofwisseling simpelweg verhoogd wordt recht evenredig met de hoeveelheid die je eet. Dus 2x zo vaak eten betekent langere tijd verhoogde stofwisseling maar maar voor de helft verhoogd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/sixpack-369065/ helemaal doorlezen. :lol:
Oja, ik zit niet op dbb, maar deze link kwam ik ergens anders tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 11:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Je lengte zegt overigens niets of je snel of langzaam aankomt.

Nee maar je fysiek toch wel?

En als ecto vreet je toch in het begin niet 3 maaltijden van 1000kcal weg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/sixpack-369065/ helemaal doorlezen. :lol:
Oja, ik zit niet op dbb, maar deze link kwam ik ergens anders tegen.



:lol: :worship:
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 53  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic