Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 53  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Nou het zal niet veel uitmaken hoor.. bankdrukken is ook gewoon onzettend slecht voor je schouders..


Hoezo
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Nou het zal niet veel uitmaken hoor.. bankdrukken is ook gewoon onzettend slecht voor je schouders..


Hoe kom je daar nou weer op haha. Met bankdrukken pak je automatisch al je schouders mee. Techniek is zo belangrijk. Daarnaast heb je nog zoveel verschillende soorten grepen. Vertel mij maar wat er slecht aan is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, ik druk zelf ook elke keer als ik ga sporten.. Zit nou na 2 maanden op een totaal van 70kg.
Nog nooit last gehad van mijn schouders, ook niemand die ik ken ooit daarover gehoord.

Hoevaak traint iedereen per week? En train je ook elke keer verschillende spiergroepen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 16:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als je 2 maand gesport hebt kun je inderdaad concluderen dat het niet slecht voor je schouders is. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Als je 2 maand gesport hebt kun je inderdaad concluderen dat het niet slecht voor je schouders is. xd

STAN- schreef:
Precies, ik druk zelf ook elke keer als ik ga sporten.. Zit nou na 2 maanden op een totaal van 70kg.
Nog nooit last gehad van mijn schouders, ook niemand die ik ken ooit daarover gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 16:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Precies, ik druk zelf ook elke keer als ik ga sporten.. Zit nou na 2 maanden op een totaal van 70kg.
Nog nooit last gehad van mijn schouders, ook niemand die ik ken ooit daarover gehoord.

Hoevaak traint iedereen per week? En train je ook elke keer verschillende spiergroepen?


Bij bankdrukken geen last van schouders?!! Zijn heel veel mensen die daar klachten over hebben, waaronder ik.

Vaak zijn het mensen die vroeger een trauma aan hun schouder hebben gehad zoals dat zo mooi heet. Bij mij waren dat herhaaldelijke subluxaties van de schouder, en daar blijf je gewoon je hele leven last van houden dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 16:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
STAN- schreef:
Precies, ik druk zelf ook elke keer als ik ga sporten.. Zit nou na 2 maanden op een totaal van 70kg.
Nog nooit last gehad van mijn schouders, ook niemand die ik ken ooit daarover gehoord.

Hoevaak traint iedereen per week? En train je ook elke keer verschillende spiergroepen?


Bij bankdrukken geen last van schouders?!! Zijn heel veel mensen die daar klachten over hebben, waaronder ik.

Vaak zijn het mensen die vroeger een trauma aan hun schouder hebben gehad zoals dat zo mooi heet. Bij mij waren dat herhaaldelijke subluxaties van de schouder, en daar blijf je gewoon je hele leven last van houden dan ;)


Ik doe dan wel niet aan bankdrukken, maar als ik al die schouderapparaten heb gehad voel ik hem de volgende dag ook wel..
Schouderkapsels gescheurd met hoogspringen vorig jaar.. En te snel weer gaan sporten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 16:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaa ik heb ze niet gescheurd dan, alleen opgerekt en verneukt :P

Na paar onderzoeken werden ze niets wijzer en werd er gezegd dat ik het er maar mee moest doen ! Maar een operatie schijnt ook niet altijd heel fijn te zijn, dus gewoon lekker blijven klagen dat het nooit ophoudt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel mensen hebben de techniek niet onder de knie van bankdrukken. Google maar eens hoe correct een Full chest bench press doet. Als je schouders traint geld precies hetzelfde. Wat jullie uitkramen is 90 procent onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Jaa ik heb ze niet gescheurd dan, alleen opgerekt en verneukt :P

Na paar onderzoeken werden ze niets wijzer en werd er gezegd dat ik het er maar mee moest doen ! Maar een operatie schijnt ook niet altijd heel fijn te zijn, dus gewoon lekker blijven klagen dat het nooit ophoudt :D


Inderdaad,
Net als bij m'n knieen en linker enkel :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 17:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Als je borst wilt trainen is bankdrukken bij lange na niet de beste oefening ;) niets gaat boven losse gewichten (dumbells).



Klopt, dit vooral omdat je nog meer kracht/delen in je spieren gebruikt omdat je ook nog de dumbells in evenwicht moet houden. Tuurlijk moet je dat met bankdrukken ook, maar dumbells moet je meer evenwicht houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Kepro schreef:
Als je borst wilt trainen is bankdrukken bij lange na niet de beste oefening ;) niets gaat boven losse gewichten (dumbells).



Klopt, dit vooral omdat je nog meer kracht/delen in je spieren gebruikt omdat je ook nog de dumbells in evenwicht moet houden. Tuurlijk moet je dat met bankdrukken ook, maar dumbells moet je meer evenwicht houden.

idd dat is ook echt de fijnste oefening om te doen, bankdrukken doe ik puur voor mn armen eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor je armen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 19:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Whaha bankdrukken voor je armen.. Neem aan dat je triceps bedoelt dan.. Bankdrukken kan inderdaad een goede schouderverneuker zijn, maar dat kunnen een heleboel oefeningen zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Voor je armen? :huh:

:lol:

OT:

Net lekker potje krachttraining gehad.. deadliften als een malle ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Net lekker potje krachttraining gehad.. deadliften als een malle ^^


Deadliften is tog met zon stang in je nek en dan door je knieën en opstaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Ramirez schreef:
Net lekker potje krachttraining gehad.. deadliften als een malle ^^


Deadliften is tog met zon stang in je nek en dan door je knieën en opstaan?


Nee dat is squaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

hardaddict schreef:
Ramirez schreef:
Net lekker potje krachttraining gehad.. deadliften als een malle ^^


Deadliften is tog met zon stang in je nek en dan door je knieën en opstaan?


Dit dus:

Afbeelding

Vandaag schouders en kuiten getrained ging weer als een malle ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 23:13 
 
Donateur

Kepro schreef:
Nogmaals bankdrukken zegt niets :yawn:

nee weet ik maar ik ben wel nieuwsgierig naar hoeveel iedereen hier kan drukken aangezien bijna iedereen zo nu en dan wel is bankdrukt.
losse dumbells vind ik helemaal de bom persoonlijk, elke keer weer 2 kg extra proberen!
ik zit nu bijna bij de 30 kg als me dat lukt dan zit ik bij het rechter onderste rijtje (van 30 - 50 kg dumbells)

en dat is vet :cool:

nu maar slapen anders word het morgen weer een drama in de sportschool!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 23:23 
 
Donateur


oja, dit is ook leuk, die lui drukken gewoon 495 kg met bankdrukken wtf!
alleen ging t wel fout :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 23:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:

oja, dit is ook leuk, die lui drukken gewoon 495 kg met bankdrukken wtf!
alleen ging t wel fout :P


Kan niet gezond zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 23:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
frankhardenberg schreef:

oja, dit is ook leuk, die lui drukken gewoon 495 kg met bankdrukken wtf!
alleen ging t wel fout :P


Kan niet gezond zijn..

geen enkele topsporter is gezond bezig dus wat maakt het uit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
hardaddict schreef:
Ramirez schreef:
Net lekker potje krachttraining gehad.. deadliften als een malle ^^


Deadliften is tog met zon stang in je nek en dan door je knieën en opstaan?


Dit dus:

Afbeelding

Vandaag schouders en kuiten getrained ging weer als een malle ^^

Das echt fijne oefening, morgen avond weer anderhalf uur fitnessen, zeker die oefening meenemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Kepro schreef:
Nogmaals bankdrukken zegt niets :yawn:

nee weet ik maar ik ben wel nieuwsgierig naar hoeveel iedereen hier kan drukken aangezien bijna iedereen zo nu en dan wel is bankdrukt.
losse dumbells vind ik helemaal de bom persoonlijk, elke keer weer 2 kg extra proberen!
ik zit nu bijna bij de 30 kg als me dat lukt dan zit ik bij het rechter onderste rijtje (van 30 - 50 kg dumbells)

en dat is vet :cool:

nu maar slapen anders word het morgen weer een drama in de sportschool!


50 kg dumbells :worship: er zijn maar weinig sportscholen die dat nog bieden. Er zit maar 1 sportschool in omgeving Amersfoort die tot 60 kg dumbells gaan. Jammer genoeg woon ik daar fietsend min 35 minuten vanaf :/ . 90% Gaat hier tot 26 of 32.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wij hebben tot 40kg liggen :) Meer heb ik ook nog niet nodig.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 53  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic