Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even voortborduren op off-topic/genietmomentjes-t13885-21250.html#p1442708, zou mooi zijn als we een eigen initiatief van de grond kunnen krijgen. Ideale scenario zou zijn wanneer we een groepje van 4 man oid hebben die de organisatie op zich nemen die ook alleen iets kunnen toevoegen, bijvoorbeeld met verschillende achtergronden, waar ik mezelf wel voor op wil geven. In dit topic kun je jezelf beschikbaar stellen, maar ook suggesties doen aan de organisatie.

Enkele basispunten waar ik persoonlijk vanuit wil gaan:
    - Omgeving Utrecht, zodat het voor iedereen goed bereikbaar is
    - Eén of twee bekendere artiesten die ook hier goed actief zijn
    - De line-up aanvullen met enkel members die ook echt actief zijn op het forum, met goed gevarieerde stijlen
    - Plek voor in totaal 150/200 man, lijkt mij een goede grootte, al durf ik het aantal geïnteresseerden niet in te schatten
    - Richtlijn prijs: €10-15, afhankelijk van de locatie en hoeveel er geregeld moet worden

Ik hoop in ieder geval er iemand bij te hebben die ervaring heeft met het organiseren van feesten, om de beginners valkuilen te kunnen vermijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik wil best meehelpen, maar het liefst zou ik er zelf ook draaien natuurlijk. Ik heb verder geen ervaring met het organiseren van feesten, maar wellicht kan ik meedenken over hoe we de avond muzikaal in gaan vullen (bijvoorbeeld een soort contest uitschrijven onder de leden)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk idee! Wil ook wel draaien als er plek is etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom niet weer het Paard? Vette locatie imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Waarom niet weer het Paard? Vette locatie imo.

Den Haag is dramatisch bereikbaar voor mensen uit het oosten en noorden van het land, waar er meer dan genoeg van zijn (zoals ikzelf)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Waarom niet weer het Paard? Vette locatie imo.

Steffnov schreef:
Qua locatie lijkt me toch sowieso wel dat het omgeving Utrecht moet gaan worden, Den Haag zoals vorige keer is toch vele malen slechter bereikbaar voor het complete oostelijke en noordelijke deel van de members (zoals ikzelf).

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja oké. Maar volgens mij was er destijds (of voor iets anders) een keer naar de mogelijkheden in Utrecht gekeken. Niet veel soeps was dat dat toch? Of te duur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

De Kelder in Amersfoort :) En heb toevallig vannacht in De Laak gedraaid (Nijkerkerveen, nabij Amersfoort). Ook een prima locatie, maar misschien wat te groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ook een prima locatie, maar misschien wat te groot.

Voor andere artiesten dan jij bedoel je? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
De Kelder in Amersfoort :) En heb toevallig vannacht in De Laak gedraaid (Nijkerkerveen, nabij Amersfoort). Ook een prima locatie, maar misschien wat te groot.


De Kelder ja, toffe locatie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Ook een prima locatie, maar misschien wat te groot.

Voor andere artiesten dan jij bedoel je? :cool:

Ja :cool:

Oke Psyko Punkz draaiden ook maar daar zal het vast niks mee te maken hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee iedereen kwam sowieso voor Psyko Pommer :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Insane brain, psyko pommer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 18:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

150-200 is alsnog wat groot denk ik. Ga er maar van uit dat er niet meer dan 100 komen.

Iedereen wil natuurlijk wel draaien, en daar moet je dan idd gewoon een contest o.i.d. voor houden als er meer mensen willen draaien dan dat er plek is. Ik zou eerst maar eens kijken wat de muzikale invulling van de avond wordt dan.

Ik zou trouwens wel, als er schermen zijn, visuals o.i.d. willen maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 18:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Laat je die maten van je dan ook een Blu-Ray maken? :cool:

Het is maar net wat je wil hè. Als jij twee headliners neerzet, het goed promoot en een stuk of 4/5 leden regelt die zelf ook lekker willen adverteren om voor een volle zaal te draaien moet je echt wel een man of 200 kunnen regelen. Aangenomen dat ze allemaal een redelijk netwerk op hebben gebouwd in de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 18:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het zou ook leuk zijn om er een soort van reünie van te maken, waarbij er een hoop van de oude harde kern komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 18:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mogen we wel een techno DJ (voor in de garderobe) regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 18:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mogen we wel een techno DJ (voor in de garderobe) regelen.

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 18:44 
 
Hardtraxx Elite

Als dit door gaat: heel superdepupermisschienaanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 19:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mogen we wel een techno DJ (voor in de garderobe) regelen.


Kan ie er gelijk met alle veels te grote hoedjes vandoor gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 19:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mogen we wel een techno DJ (voor in de garderobe) regelen.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Het is maar net wat je wil hè. Als jij twee headliners neerzet, het goed promoot en een stuk of 4/5 leden regelt die zelf ook lekker willen adverteren om voor een volle zaal te draaien moet je echt wel een man of 200 kunnen regelen. Aangenomen dat ze allemaal een redelijk netwerk op hebben gebouwd in de scene.


My thoughts exactly ;) er hoeven echt niet alleen maar HTers te komen, maar het thema van de avond mag wel duidelijk zijn, bijv. in de line-up dus.

Broken Balance schreef:
Iedereen wil natuurlijk wel draaien, en daar moet je dan idd gewoon een contest o.i.d. voor houden als er meer mensen willen draaien dan dat er plek is. Ik zou eerst maar eens kijken wat de muzikale invulling van de avond wordt dan.


Precieze invulling is nog TBA tot er meer duidelijkheid is. Een contest leek me al een idee, maar dan moeten we nog wel kijken hoe we dit zo eerlijk mogelijk van de grond krijgen. We moeten niet a la FB stemmen gaan krijgen namelijk :P

Broken Balance schreef:
Ik zou trouwens wel, als er schermen zijn, visuals o.i.d. willen maken :P

Wordt in het achterhoofd gehouden wanneer dit een mogelijkheid is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 19:39 
 
Hardtraxx Addict

Contest lijkt me een leuk plan ja, je heb 10x zoveel mensen die willen draaien, als dat je plek op de line-up hebt gok ik zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 20:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
My thoughts exactly ;) er hoeven echt niet alleen maar HTers te komen, maar het thema van de avond mag wel duidelijk zijn, bijv. in de line-up dus.

Ja en gewoon Hardtraxx presents: "blabla" beetje als die Qontinent stage op vrijdag toen. En regel dan aub ook gewoon weer video's eromheen. Zon makkelijke manier van buzz genereren. Ik wil het wel presenteren. Humberto Tim.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Steffnov schreef:
My thoughts exactly ;) er hoeven echt niet alleen maar HTers te komen, maar het thema van de avond mag wel duidelijk zijn, bijv. in de line-up dus.

Ja en gewoon Hardtraxx presents: "blabla" beetje als die Qontinent stage op vrijdag toen. En regel dan aub ook gewoon weer video's eromheen. Zon makkelijke manier van buzz genereren. Ik wil het wel presenteren.

Prima idee, gewoon interviewtjes met de DJ's op een niet standaard manier en wat andere dingetjes :P Je zou trouwens een prima toevoeging aan de organisatie zijn ;)

TiMOTHYb schreef:
Humberto Tim.

:lol:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic