Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindhoven is voor mij 2 uur en 40 minuten reizen. Ik zou het niet dichtbij willen noemen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Eindhoven is voor mij 2 uur en 40 minuten reizen. Ik zou het niet dichtbij willen noemen...


Vanaf Enschede? :O

Ik zeg niet dat je moet fietsen he :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Peperkoek schreef:
Het is een pokke eind, maar het is wel toch goed bereikbaar, of zeg ik nu iets achterlijks?

Ja klopt, maar Groningen en Maastricht zijn ook goed bereikbaar met het OV :P Gaat er meer om dat een locatie centraal in Nederland het meest optimaal is zodat iedereen (ongeveer) even ver moet reizen.


Station Eindhoven is verbonden met het nachtnet, dus voor OV is het goed te bereiken vanaf andere steden die op dat traject zitten.
Als iedereen met de auto zou kunnen komen zou de meest centrale positie het beste zijn ja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 22:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hé maar Jor-D hoeveel views heeft HT maandelijks? Het lijkt me dat indien je dit echt wil je de gehele website als promotiekanaal kan gebruiken. Het lijkt mij voor jou tevens aantrekkelijk om weer wat buzz te genereren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
wootum schreef:
Peperkoek schreef:
Het is een pokke eind, maar het is wel toch goed bereikbaar, of zeg ik nu iets achterlijks?

Ja klopt, maar Groningen en Maastricht zijn ook goed bereikbaar met het OV :P Gaat er meer om dat een locatie centraal in Nederland het meest optimaal is zodat iedereen (ongeveer) even ver moet reizen.


Station Eindhoven is verbonden met het nachtnet, dus voor OV is het goed te bereiken vanaf andere steden die op dat traject zitten.
Als iedereen met de auto zou kunnen komen zou de meest centrale positie het beste zijn ja..

Utrecht zit ook op het nachtnet. Het enige waarvoor de stap Eindhoven tov Utrecht kut zou zijn is voor omgeving Maastricht (waar het van een uur naar een uur en 50 minuten gaat), voor de rest is het óf wel te doen, óf tot een uur (voor mij bijvoorbeeld) gunstiger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 00:01 
 
Hardtraxx Veteran

Een Qult-Tijdmachine-Euforische hardstyle-Raw Hardstyle-Hardcore/Industrial opbouw zou dan heel tof zijn, mocht er iets van de grond komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 12:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Early Hardstyle & Hardtrance :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Een Qult-Tijdmachine-Euforische hardstyle-Raw Hardstyle-Hardcore/Industrial opbouw zou dan heel tof zijn, mocht er iets van de grond komen.


Tijdmachine en euforisch/raw is toch prima te combineren? Zou voor mij persoonlijk leuker zijn, beetje afwisseling tussen nieuw en oud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Firetrap schreef:
Een Qult-Tijdmachine-Euforische hardstyle-Raw Hardstyle-Hardcore/Industrial opbouw zou dan heel tof zijn, mocht er iets van de grond komen.


Tijdmachine en euforisch/raw is toch prima te combineren? Zou voor mij persoonlijk leuker zijn, beetje afwisseling tussen nieuw en oud.


Dat is precies wat ik me onderstaande post bedoelde:
Steffnov schreef:
Niet helemaal eens. Ik vind persoonlijk dat artiesten vrijer in hun tijdvak moeten worden gelaten dan dat. Het moet uiteraard wel op het moment passen (geen kick 'n screech om 11 uur maar ook geen zoetsappige melodietjes als afsluiter, maar daar vertrouw ik de Hardtraxx DJ's ook wel in. Fuck hokjes, als het maar past :)

Voor mijn part gooi je tracks uit 2004, 2009 en 2014 in dezelfde set, als het geheel lekker klinkt graag zelfs. Ik zie juist graag setjes waarbij variatie in sounds uit verschillende tijdperken samen komen tot een mooi geheel, geeft de DJ ook een goede gelegenheid zich te onderscheiden van de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Firetrap schreef:
Een Qult-Tijdmachine-Euforische hardstyle-Raw Hardstyle-Hardcore/Industrial opbouw zou dan heel tof zijn, mocht er iets van de grond komen.


Tijdmachine en euforisch/raw is toch prima te combineren? Zou voor mij persoonlijk leuker zijn, beetje afwisseling tussen nieuw en oud.


Zeker ja, en aangezien het merendeel van hier dat sowieso altijd wel doet in hun setjes is dat ook wel logischer :P my bad.

@ Lyst, ook niet erg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 15:55 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Mogen we wel een techno DJ (voor in de garderobe) regelen.


Puik plan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deephouse ook dan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

teupie schreef:
deephouse ook dan :$


Voor in de snackbar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima, ga ik de hele avond kaassoufles eten en konijnendansjes doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 20:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Prima, ga ik de hele avond kaassoufles eten en konijnendansjes doen

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
teupie schreef:
deephouse ook dan :$


Voor in de snackbar?



voor als er mensen naar bed willen :D
lekker slaapmuziekjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Broken Balance schreef:
teupie schreef:
deephouse ook dan :$


Voor in de snackbar?



voor als er mensen naar bed willen :D
lekker slaapmuziekjes :D


Non stop Ani zijn Yearmix aanzetten, opgelost!!

Top idee, Club Lux in Utrecht is opgekocht door de heren van Nachtcollege. Wordt verbouwd (as we speak) en is te huur voor dit soort dingen. Poema ook trouwens al weet ik niet na het fiasco met Titan of ze nogmaals een feest als dit willen daar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

Headliner Warface. Zou die er op ingaan als die gevraagd wordt voor een Hardtraxx feest? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 14:16 
 
Hardtraxx Veteran

Tuurlijk, openen met H8M3 en daarna voor het eerst een collob laten huren tussen hem en Thryon :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 14:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Headliner Warface. Zou die er op ingaan als die gevraagd wordt voor een Hardtraxx feest? :lol:

Stel jij het ff voor anders.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic