Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 20:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja lijkt mij wel leuk om te doen ook. Ik hoor het van je zodra er een praatgroep ergens is opgestart (niet whatsapp gaarne). Het beste zou zijn even een subforum aanmaken en de organisatie + lineup rechten geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 20:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Laat je die maten van je dan ook een Blu-Ray maken? :cool:

Afbeelding

Nee want visuals op blue-ray is raar xoxo.
Maar zonder gekheid, ik wil best wel wat "Hardtraxx" of DJ Visuals maken als daar een mogelijkheid tot is.
Kan zelfs een Aftermovie maken als men er baat bij heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vlakbij een (groot) treinstation is wel handig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja lijkt mij wel leuk om te doen ook. Ik hoor het van je zodra er een praatgroep ergens is opgestart (niet whatsapp gaarne). Het beste zou zijn even een subforum aanmaken en de organisatie + lineup rechten geven.

Heb even aan de mods gevraagd of er een mogelijkheid voor is, ook handig ivm de verschillende aspecten die betrokken zijn bij het organiseren, brengt wat orde in de chaos. Hoop alleen wel dat er nog een paar interesse hebben zich ermee te bemoeien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 21:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Vlakbij een (groot) treinstation is wel handig.


Pommer schreef:
De Kelder in Amersfoort :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 21:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe vet zou dat zijn. Gewoon een aftermovie. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk idee dit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 03:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Laud schreef:
Hoe vet zou dat zijn. Gewoon een aftermovie. :oh:


Ik kan denk ik via school wel aan een geschikte camera komen, en dan moet er nog even een goed licht op zitten. En dan kan ik me wel uit de voeten.
Desnoods, als dat niet lukt, kan ik alsnog wel foto's maken met m'n eigen. Die heeft niet het diafragma of systeem om op een feest te filmen, wat jammer is want met de 50 fps die die kan schieten kan ik wat kleine slowmotions maken en zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 09:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als er een contest komt, zorg ervoor dat het al bekend is wat jullie op de avond willen (vond het idee met de timetable, per vak een genre zeer goed). Kunnen de DJs een demo insturen waar zij zich het gemakkelijkst bij voelen.
Vet idee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mogen we wel een techno DJ (voor in de garderobe) regelen.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ExoBassTix schreef:
Als er een contest komt, zorg ervoor dat het al bekend is wat jullie op de avond willen (vond het idee met de timetable, per vak een genre zeer goed). Kunnen de DJs een demo insturen waar zij zich het gemakkelijkst bij voelen.
Vet idee :thumbsup:

Niet helemaal eens. Ik vind persoonlijk dat artiesten vrijer in hun tijdvak moeten worden gelaten dan dat. Het moet uiteraard wel op het moment passen (geen kick 'n screech om 11 uur maar ook geen zoetsappige melodietjes als afsluiter, maar daar vertrouw ik de Hardtraxx DJ's ook wel in. Fuck hokjes, als het maar past :)

Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening, wie weet wordt het nog verworpen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wel een leuk id dit.
k kan wel ff aan een vriend van me vragen wat zoiets in z'n totaal zou gaan kosten (hij organiseert zelf ook feesten) en misschien wil die ook meehelpen met organiseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou op zich ook wel willen helpen, maar ik weet niet hoeveel tijd ik komende periode overhoud ivm stage en werk. Op locatie iets doen zit er de komende tijd sowieso niet in.

Een promomix maken en dergelijke activiteiten die niet veel tijd vreten zou ik wel erg graag doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

Zou wel organisatie willen doen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
ExoBassTix schreef:
Als er een contest komt, zorg ervoor dat het al bekend is wat jullie op de avond willen (vond het idee met de timetable, per vak een genre zeer goed). Kunnen de DJs een demo insturen waar zij zich het gemakkelijkst bij voelen.
Vet idee :thumbsup:

Niet helemaal eens. Ik vind persoonlijk dat artiesten vrijer in hun tijdvak moeten worden gelaten dan dat. Het moet uiteraard wel op het moment passen (geen kick 'n screech om 11 uur maar ook geen zoetsappige melodietjes als afsluiter, maar daar vertrouw ik de Hardtraxx DJ's ook wel in. Fuck hokjes, als het maar past :)

Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening, wie weet wordt het nog verworpen :P

Moet zeggen dat ik blij ben dit te lezen, helemaal mee eens :P
Het is alleen moeilijk om de artiest 100% vrije invulling te geven en dan te kunnen garanderen dat iedereen gelijke kansen heeft, omdat het, zoals je zegt, wel moet passen. Vandaar dat ik dit wel een passend idee vond.
Maar als je iets kan bedenken om jouw idee te laten werken in de praktijk, dan sta ik er 100% achter. Fuck hokjes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 16:05 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik heb wel ervaring met het organiseren van feesten. Doe het zelf al een aantal jaar (af en aan), alleen niet met eigen geld. En wat ik wel weet is dat het veel geld kost vooraf, en natuurlijk achteraf als je geen winst maakt...

Niet om dit idee gelijk af te knallen, maar tenzij iemand een bak met geld heeft OF super goeie connecties en organisatorisch vermogen en ervaring, dan kan het best wel lukken met een origineel idee.

Het feest in Paard van Troje was ook meer een investering van BML Events, niet vanuit ons. Wellicht kunnen deze heren jullie verder helpen?

Verder nog een tip: kom met een origineel idee. Want iedereen organiseert al een hardstyle feest op bepaalde wijze, met dj contests e.d. Je krijgt daar geen kleine zalen meer mee vol, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 19:40 
 
Hardtraxxer

Sowieso een goed initiatief, indien er niet alleen hardstyle gedraaid wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien dat Club Rodenburg een goede locatie is en dat de organisatie mee wil werken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Sowieso een goed initiatief, indien er niet alleen hardstyle gedraaid wordt.


Anders is het geen goed initiatief?

Anyway.. Zou je dynamo Eindhoven niet kunnen navragen? Makkelijk bereikbaar vanaf het station, ligt in het centrum daar. Ook hebben meerdere HT-ers daar connecties met die club toch (Stefan_Helmond bijvoorbeeld)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 21:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Anyway.. Zou je dynamo Eindhoven niet kunnen navragen? Makkelijk bereikbaar vanaf het station, ligt in het centrum daar. Ook hebben meerdere HT-ers daar connecties met die club toch (Stefan_Helmond bijvoorbeeld)?


Steffnov schreef:
Omgeving Utrecht, zodat het voor iedereen goed bereikbaar is

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaar dat ik erbij vermelde dat het makkelijk bereikbaar is vanaf het station, ik stel ook maar wat voor he ;). Eindhoven station is toch redelijk makkelijk bereikbaar zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 21:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Vandaar dat ik erbij vermelde dat het makkelijk bereikbaar is vanaf het station, ik stel ook maar wat voor he ;). Eindhoven station is toch redelijk makkelijk bereikbaar zou ik zeggen.


Voor mensen vanuit het noorden niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Peperkoek schreef:
Vandaar dat ik erbij vermelde dat het makkelijk bereikbaar is vanaf het station, ik stel ook maar wat voor he ;). Eindhoven station is toch redelijk makkelijk bereikbaar zou ik zeggen.


Voor mensen vanuit het noorden niet.


Het is een pokke eind, maar het is wel toch goed bereikbaar, of zeg ik nu iets achterlijks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 21:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Het is een pokke eind, maar het is wel toch goed bereikbaar, of zeg ik nu iets achterlijks?

Ja klopt, maar Groningen en Maastricht zijn ook goed bereikbaar met het OV :P Gaat er meer om dat een locatie centraal in Nederland het meest optimaal is zodat iedereen (ongeveer) even ver moet reizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dat snap ik, maar als dit niet kan leek mij Dynamo een goed alternatief. Eindhoven is toch dichterbij voor de gemiddelde Hardtraxxer dan Groningen/Maastricht (wat helemaal in de 'hoek' ligt van ons land). Zou er btw graag bij zijn met een leuke line-up en als de rest beetje gunstig is.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic