Alleen altijd balen van de volgende ochtendwrote:Een kapsalon na het uitgaan
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik heb inderdaad godver een bek....
Ik zat donderdag eind van de middag op het werk er even helemaal doorheen en had totaal geen zin meer om door te gaan maar toen kwam Angerfist - Fuck The Promqueen langs via shuffle. Het blijft wonderbaarlijk hoeveel energie je ineens van muziek kan krijgen. Het laatste uurtje vloog voorbij daarna. 
een collega (Meisje) , tering wat die die lekker zeg 
-
K
Pics pics picswrote:een collega (Meisje) , tering wat die die lekker zeg
-
B
Het Qlimax topic
Blijft elk jaar weer mooi al die reacties jawrote:Het Qlimax topic
en vandaag weer mogen kwijlenwrote:een collega (Meisje) , tering wat die die lekker zeg
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
wrote:Post dan gvd foto's!
jij bent opzoek naar een nieuwe avatar ofzo?
Als ze een lekkere kont heeft...wrote:jij bent opzoek naar een nieuwe avatar ofzo?
Moeten er wel eerst foto's gepost worden
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
ondanks dat het het koudste feest voor mij ever was toch wel heerlijk vermaakt op AMF
DJ Snake en Yellow Claw knalde er lekker op
en durf het bijna niet te zeggen maar het setje van David Guetta was ook goed te doen!!
en tiesto die eventjes origineel van Flight 643 even tussendoor draaide

DJ Snake en Yellow Claw knalde er lekker op
en durf het bijna niet te zeggen maar het setje van David Guetta was ook goed te doen!!
en tiesto die eventjes origineel van Flight 643 even tussendoor draaide
ik zal eens kijkenwrote:Als ze een lekkere kont heeft...wrote:jij bent opzoek naar een nieuwe avatar ofzo?
wrote:ik zal eens kijkenwrote:Als ze een lekkere kont heeft...wrote:jij bent opzoek naar een nieuwe avatar ofzo?
rustig, ik moet wel weer eens tegelijk met haar moeten werken
Wanneer je op je werk al 2 dagen zonder succes een probleem probeert op te lossen, maar dan ineens een geniale ingeving hebt waardoor het ineens wel werkt 
-
S
Mogen wij weten wat het probleem was?wrote:Wanneer je op je werk al 2 dagen zonder succes een probleem probeert op te lossen, maar dan ineens een geniale ingeving hebt waardoor het ineens wel werkt