Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 12:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je echt alles wil begrijpen moet je niet alleen alle 21 films zien, maar ook alle Marvel series. Vaak is het gewoon wat meer achtergrond info, maar toch. Paar karakters die nauwelijks speeltijd krijgen in Endgame... :P Wasp echt nauwelijks, Captain Marvel ook niet bijvoorbeeld. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 12:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik lees dan liever gewoon de lore, in plaats van dat ik al die series moet kijken. Paar van die series zijn ook niet heel best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Als je echt alles wil begrijpen moet je niet alleen alle 21 films zien, maar ook alle Marvel series. Vaak is het gewoon wat meer achtergrond info, maar toch. Paar karakters die nauwelijks speeltijd krijgen in Endgame... :P Wasp echt nauwelijks, Captain Marvel ook niet bijvoorbeeld. :)


Ja eens hoor, ik zit ook vuistdiep in Marvel (Cinematic Universe dan) alleen m'n vriendin is zo'n filthy casual die geen 21 films wil kijken. :lol:

Dus eerst maar eens hiermee beginnen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
m'n vriendin is zo'n filthy casual die geen 21 films wil kijken.


Netjes verwoord :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 19:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Midsommar.... geen idee wat ik er van moet denken.
Had zo in het wtf momentjes topic gepast
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2019 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De laatste tijd nogal wat films gezien.

Gisteren eindelijk Once Upon A Time In Hollywood gezien. Lange zit, die langer aanvoelde omdat de opbouw ontzettend langzaam is. Gelukkig niet zo langzaam als in The Hateful Eight. Geweldige rollen van DiCaprio (die sowieso een van mijn favorieten is) en Pitt. Margot Robbie was weer een genot om naar te kijken! De film is in vergelijking met eerdere films vrij braaf. Op het einde na natuurlijk. Zonder te spoileren is het gaaf dat Tarantino zijn eigen versie van de geschiedenis heeft gemaakt. Heb hier een hele lange tijd naar uit gekeken en het wachten werd beloond. Toch 4*. Tarantino mag in zijn volgende film wel eens wat andere acteurs gebruiken. Niet dat ze niet goed zijn, integendeel (zoals eerder gezegd).

Dora & the lost city of gold. Die Isabela Moner mag er wel wezen zeg! Ook leuk om te zien hoe gemakkelijk de rol haar af leek te gaan. Beetje de vrouwelijke Indiana Jones voor kinderen. Verder niet heel bijzonder. 3*

Scary Stories (To Tell In The Dark). Aardige horrorfilm met tieners in de hoofdrol. Echt eng wordt het nooit eigenlijk. Blijkbaar gebaseerd op jeugdboeken (waar er drie van zijn) dus ik ga er vanuit dat er nog twee delen komen. 3*

Fast & Furious present: Hobbs & Shaw. Heb geloof ik niet eens alle Furious films gezien maar dat is geloof ik ook niet nodig. Gewoon lekkere actie met The Rock en Statham. Leuke grappen ook! 3*

Secret Obsession. Absolute bagger. De titel verklapt het hele verhaal. Dus je weet al snel hoe de vork in de steel zit... Slecht geacteerd. Die rechercheur redde de film een beetje. Jammer dat Netflix originals (films) zo vaak tegen vallen! 1*

The Wolf's Call. Franse film met eindbaas Omar Sy. Duikbootfilm over een man met een superscherp gehoor. Kan dus omliggende duikboten horen. Superspannend! Het beste te zien in complete stilte. 4*
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2019 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

Once Upon viel mij wat tegen. Vond hem persoonlijk juist wat trager dan Hateful Eight. Laatstgenoemde werd in de opbouw nog wel vorm gegeven door scherpe dialogen, Once Upon leunt meer op Hollywood-dramatiek en romantisme. Vooral de Margot Robbie "verhaallijn" is daar een goed voorbeeld van, vond het too much, zelfs een beetje cringy.

Het typische Tarantino omkantel-moment was wel fantastisch, dat stukje duurde alleen slechts een half uur, maar wel een verdomd hilarisch half uur.

Toevallig was er een Charles Manson docu op NPO 3 net toen ik thuiskwam, die ik nog deels heb gezien. Kwam er toen pas achter hoe verdomd veel verwijzingen er in de film zitten. Had ik het van tevoren geweten, had ik de film wel wat meer gewaardeerd denk ik. Daarom een tip voor een ieder die hem nog gaat zien, zet eerst even een Manson docuutje op. SPOILER: Vooral één scene met name, waarbij het personage van Brad Pitt een ranch bezoekt, die verwijst naar de ranch die Manson hield met al zijn volgelingen, duurde voor mij erg lang en de spanning die de film afriep kon ik toen totaal niet plaatsen. Vooral deze scene had ik denk ik een stuk beter gevonden met meer achtergrondkennis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 10:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog iets leuks: de acteur die Charles Manson in OUATIH speelt, speelt hem ook in het nieuwe seizoen van Mindhunter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 13:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Solis schreef:
De laatste tijd nogal wat films gezien.

Gisteren eindelijk Once Upon A Time In Hollywood gezien. Lange zit, die langer aanvoelde omdat de opbouw ontzettend langzaam is. Gelukkig niet zo langzaam als in The Hateful Eight. Geweldige rollen van DiCaprio (die sowieso een van mijn favorieten is) en Pitt. Margot Robbie was weer een genot om naar te kijken! De film is in vergelijking met eerdere films vrij braaf. Op het einde na natuurlijk. Zonder te spoileren is het gaaf dat Tarantino zijn eigen versie van de geschiedenis heeft gemaakt. Heb hier een hele lange tijd naar uit gekeken en het wachten werd beloond. Toch 4*. Tarantino mag in zijn volgende film wel eens wat andere acteurs gebruiken. Niet dat ze niet goed zijn, integendeel (zoals eerder gezegd).

Dora & the lost city of gold. Die Isabela Moner mag er wel wezen zeg! Ook leuk om te zien hoe gemakkelijk de rol haar af leek te gaan. Beetje de vrouwelijke Indiana Jones voor kinderen. Verder niet heel bijzonder. 3*

Scary Stories (To Tell In The Dark). Aardige horrorfilm met tieners in de hoofdrol. Echt eng wordt het nooit eigenlijk. Blijkbaar gebaseerd op jeugdboeken (waar er drie van zijn) dus ik ga er vanuit dat er nog twee delen komen. 3*

Fast & Furious present: Hobbs & Shaw. Heb geloof ik niet eens alle Furious films gezien maar dat is geloof ik ook niet nodig. Gewoon lekkere actie met The Rock en Statham. Leuke grappen ook! 3*

Secret Obsession. Absolute bagger. De titel verklapt het hele verhaal. Dus je weet al snel hoe de vork in de steel zit... Slecht geacteerd. Die rechercheur redde de film een beetje. Jammer dat Netflix originals (films) zo vaak tegen vallen! 1*

The Wolf's Call. Franse film met eindbaas Omar Sy. Duikbootfilm over een man met een superscherp gehoor. Kan dus omliggende duikboten horen. Superspannend! Het beste te zien in complete stilte. 4*


wat was dit inderdaad kut zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 05:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
De laatste tijd nogal wat films gezien.

Gisteren eindelijk Once Upon A Time In Hollywood gezien. Lange zit, die langer aanvoelde omdat de opbouw ontzettend langzaam is. Gelukkig niet zo langzaam als in The Hateful Eight. Geweldige rollen van DiCaprio (die sowieso een van mijn favorieten is) en Pitt. Margot Robbie was weer een genot om naar te kijken! De film is in vergelijking met eerdere films vrij braaf. Op het einde na natuurlijk. Zonder te spoileren is het gaaf dat Tarantino zijn eigen versie van de geschiedenis heeft gemaakt. Heb hier een hele lange tijd naar uit gekeken en het wachten werd beloond. Toch 4*. Tarantino mag in zijn volgende film wel eens wat andere acteurs gebruiken. Niet dat ze niet goed zijn, integendeel (zoals eerder gezegd).


Ik vond het echt zonde van mijn geld zo braaf was de film. Had dit echt niet verwacht. Je zit echt 2 uur naar character development te kijken waar de laatste 20 minuten eigen het spannendste en meest bruut is. Ik vond het verhaal ook wel alsof het geschreven is om gewoon maar met iets te komen. Sommige scènes waren namelijk helemaal niet nodig.

Gaaf graag iets als pulp fiction gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook eindelijk naar Once Upon a Time in Hollywood geweest, een van de films waar ik al een tijdje naar uit heb gekeken. De personages hebben geen character development (behalve Di Caprio enigszins), er zitten oneindig veel scenes in die niks bijdragen aan het plot, maar misschien komt dat ook door het feit dat het 'verhaal' pas ver in de tweede helft van de film op gang komt. Na een 3 uur lange zit was de film afgelopen en het eerste wat ik dacht was: Ik wil hem nog een keer zien :D . Ik snap niet hoe hij het flikt, Tarantino tart alle wetten in de filmmakerij, maar ik heb echt 3 uur lang met een smile naar de film zitten kijken. Het acteerwerk in combinatie met de cinematografie en 60's muziek is denk ik vooral waarom het mij bleef boeien.

Over het einde:
Ik zat de hele tijd af te tellen totdat Sharon Tate zou dood gaan, dus ik was even verbaasd toen de aftiteling in beeld kwam. Maar hij heeft de geschiedenis herschreven door haar niet dood te laten gaan. Ik snap nu ook waarom Tarantino zei dat dit zijn meest persoonlijke film tot nu toe is. Hij heeft schijt aan Charlie Manson en laat de moordenaars op gruwelijke wijze sneuvelen, als een dikke sneer naar de echte moordenaars.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 12:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Over het einde:
Ik zat de hele tijd af te tellen totdat Sharon Tate zou dood gaan, dus ik was even verbaasd toen de aftiteling in beeld kwam. Maar hij heeft de geschiedenis herschreven door haar niet dood te laten gaan. Ik snap nu ook waarom Tarantino zei dat dit zijn meest persoonlijke film tot nu toe is. Hij heeft schijt aan Charlie Manson en laat de moordenaars op gruwelijke wijze sneuvelen, als een dikke sneer naar de echte moordenaars
.


Thanks voor de spoiler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 13:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inderdaad bedankt he, wou die film morgen gaan kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat lomp dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vergeten de tekst wit te maken na mijn verhaal, excuses voor degene die hem nog moeten zien :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Japper28 schreef:
Over het einde:
Ik zat de hele tijd af te tellen totdat Sharon Tate zou dood gaan, dus ik was even verbaasd toen de aftiteling in beeld kwam. Maar hij heeft de geschiedenis herschreven door haar niet dood te laten gaan. Ik snap nu ook waarom Tarantino zei dat dit zijn meest persoonlijke film tot nu toe is. Hij heeft schijt aan Charlie Manson en laat de moordenaars op gruwelijke wijze sneuvelen, als een dikke sneer naar de echte moordenaars.


Thanks voor de spoiler.

Thanks voor de quote
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 01:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoppa Japper28 heeft de Hardtraxx Spoileraward 2019 alvast gewonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 09:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lekker.

Maar mensen, als je iemand ziet zeggen "over het einde" en je ziet dat de tekst zwart is en je een (mogelijke) spoiler ziet, dan stop je toch meteen met lezen? :P

Niet om het goed te praten is wat hij deed trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Maar mensen, als je iemand ziet zeggen "over het einde" en je ziet dat de tekst zwart is en je een (mogelijke) spoiler ziet, dan stop je toch meteen met lezen? :P



Exact wat ik gedaan heb xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat kut dit... :lol: Maar als Roman even zijn quote verwijdert dan blijft de schade nog enigszins beperkt :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2019 01:44 
 
Hardtraxx Crew


Ben hier zo hyped voor. :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2019 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geschreven en geregisseerd door Vince Gilligan zag ik, dus dan heb ik zeker goeie hoop!

Maar wel echt risico, heb BB recent voor de 2e keer volledig bekeken, en het eindigde gewoon perfect... Lat ligt extreem hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2019 10:46 
 
Hardtraxx Elite

11 oktober maar meteen even gelijk Netflix aanslingeren. Hypeeeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2019 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Geschreven en geregisseerd door Vince Gilligan zag ik, dus dan heb ik zeker goeie hoop!

Maar wel echt risico, heb BB recent voor de 2e keer volledig bekeken, en het eindigde gewoon perfect... Lat ligt extreem hoog.


Perfect einde voor Walter ja, dat verhaal lijn is gewoon afgelopen. Maar je weet niet hoe het verder gaat met Jesse, hopelijk gaat de film (zoals de trailer al laat zien) hier verder op in.

Wel erg hyped hiervoor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2019 13:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:

Ben hier zo hyped voor. :drool: :drool:

Heel erg benieuwd naar. :worship:
Vorige  1 ... 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic