Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2019 01:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
MYTZE schreef:
El Camino :worship: :worship: :worship:

Vooral die Walt cameo aan het einde, echt een mooi moment dat.

Ik mis toch iets


Eens.. goede film maar was niet helemaal satisfied met het einde
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2019 14:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker


:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2019 14:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Holy shit, zo veel onjuistheden in die trailer en het ziet er ook nog eens kats nep uit :lol:
Ziet er weer uit als een overdreven gedramatiseerde Hollywood film.

Vooral dat die soldaten zeggen dat Washington het er niet mee eens is dat de Japanners Midway aanvallen.

01. Washington had niks in te brengen bij tactische beslissingen om te bepalen waar de Japanners gingen aanvallen, dat deed Chester Nimitz zelf met M.I. en zij zaten gewoon op de vliegdekschepen en op Hawaii. De enige die boven Nimitz stond was Douglas McArthur, en hij antwoord naar niemand, zeker niet Washington.

02. M.I. kwamen ver voor de slag er al achter waar de Japanners gingen aanvallen. Ze hadden de Japanse code al gekraakt en kregen telkens door dat zij doel AF wouden aanvallen. Door een ongecodeerd bericht te sturen over dat Midway een defecte waterinstallatie had vingen ze vervolgens op van de Japanners dat doel AF een defecte waterinstallatie had. De Amerikanen wisten ver voor de slag al waar ze zouden aanvallen. Zo wisten ze ook dat de Japanners een afleidingsaanval zouden doen bij de Aleutian eilanden. Daar hoort dus helemaal geen spanning te zijn.

03. Als de Amerikanen Midway verloren, dan lagen De Marshall Eilanden, Tarawa, Hawaii, Fiji, Tahiti en de Aleutians nog tussen beiden. Dus dat Midway bepalend was omdat ze anders de westkust van de US verloren is ook onzin. Om die westkust te kunnen bereiken moeten je vliegdekschepen daar kunnen komen, en zodra er eilanden om je heen zitten die je schepen kunnen bereiken kan je zo in een grote raid met z'n allen in het water liggen. Ook vochten de Amerikanen nog boven Australië.

04. De beelden suggereren dat er gevechten waren boven Midway, dit is ook niet zo. Het hele doel van Midway was elkaars vliegdekschepen uitschakelen, want dit was prioriteit nummer 1 in die oorlog, dat was ook het hele doel van Pearl Harbor en de slag om de Koraalzee vlak daarvoor. Daarom waren alle gevechten boven zee. Dat hele eiland fungeerde alleen als vliegveld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 23:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net naar The Joker geweest en vind het ook zeker een aanrader. Joaquin Phoenix vervult de rol van joker erg sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is een serie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, godver ja xd Maar goed dat het al weekend is in België :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 01:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu al hyped! Spiderman Into The Spider-Verse krijgt een tweede deel! Vond dat echt een goede animatiefilm zeg! :oh: Helaas komt ie pas in 2022.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag The Stanford Prison Experiment gekeken op Netflix. Kan iedereen die een beetje houdt van films gebaseerd op ware verhalen en psychologische thrillers deze film absoluut aanraden. Kreeg er op een gegeven moment zelf bijna een ongemakkelijk gevoel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister naar Le Mans '66 geweest, erg goeie film! Zeker een aanrader om heen te gaan. Christian Bale zoals altijd weer heel erg goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 12:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als iemand een keer een brakke dag heeft of je ziet het leven even niet meer zitten! KRuip in je netflix en kijken de film Baahubali The Beginning! Is echt een hele foute bollywood film waar het wtf gehalte extreem hoog ligt! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 23:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Irishman. Hulde. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
The Irishman. Hulde. :worship:

Die ben ik ook van plan te gaan kijken, trailer alleen vind ik al tof :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 08:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
The Irishman. Hulde. :worship:

Lang niet zo hyped geweest voor een film. Hopen dat ie in de buurt komt van Goodfellas :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren pas voor het eerst Dunkirk gezien. Na alle lovende verhalen toch wel een tegenvaller. Mooi in beeld gebracht en indrukwekkend kijkje in de geschiedenis ook, maar ik vond het nogal saai. Er zat niet echt een spannend verhaal in of zo. En de ene keer wordt er snel door stukken heen geskipt, terwijl je even later een langdradig stuk hebt zonder enige vorm van dialoog. Helaas niet mijn type film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Gisteren pas voor het eerst Dunkirk gezien. Na alle lovende verhalen toch wel een tegenvaller. Mooi in beeld gebracht en indrukwekkend kijkje in de geschiedenis ook, maar ik vond het nogal saai. Er zat niet echt een spannend verhaal in of zo. En de ene keer wordt er snel door stukken heen geskipt, terwijl je even later een langdradig stuk hebt zonder enige vorm van dialoog. Helaas niet mijn type film.


Dunkirk is ook echt zo'n film die je in iMax moest zien toen die net in de bios was, heb hem later ook nog eens op m'n laptop schermpje gezien en toen was het al een heel stuk minder.

Film technisch enorm goed, maar zeker niet m'n favoriete Christopher Nolan film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij verre inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
The Irishman. Hulde. :worship:

Was erg vet ja! Tijd ging vrij rap eigenlijk tijdens deze film. Zal thuis toch een andere ervaring zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2019 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Chroman schreef:
Gisteren pas voor het eerst Dunkirk gezien. Na alle lovende verhalen toch wel een tegenvaller. Mooi in beeld gebracht en indrukwekkend kijkje in de geschiedenis ook, maar ik vond het nogal saai. Er zat niet echt een spannend verhaal in of zo. En de ene keer wordt er snel door stukken heen geskipt, terwijl je even later een langdradig stuk hebt zonder enige vorm van dialoog. Helaas niet mijn type film.


Dunkirk is ook echt zo'n film die je in iMax moest zien toen die net in de bios was, heb hem later ook nog eens op m'n laptop schermpje gezien en toen was het al een heel stuk minder.

Film technisch enorm goed, maar zeker niet m'n favoriete Christopher Nolan film.


Goed geluid kan een film al een stuk spannender maken, maar het verandert niks aan het verhaal. Ik had op meer gehoopt qua storyline.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
JeftaElachouri schreef:
The Irishman. Hulde. :worship:

Was erg vet ja! Tijd ging vrij rap eigenlijk tijdens deze film. Zal thuis toch een andere ervaring zijn.


Volgende week woensdag staat deze al op Netflix zag ik :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Solis schreef:
JeftaElachouri schreef:
The Irishman. Hulde. :worship:

Was erg vet ja! Tijd ging vrij rap eigenlijk tijdens deze film. Zal thuis toch een andere ervaring zijn.


Volgende week woensdag staat deze al op Netflix zag ik :huh:

Ja klopt. Draaide heel kort in een geselecteerd aantal bioscopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren op de dag na Qlimax het niveau maar eens vertaald naar een film: The Dictator nog maar eens opgezet. Heerlijk simpele humor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 23:12 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Solis schreef:
JeftaElachouri schreef:
The Irishman. Hulde. :worship:

Was erg vet ja! Tijd ging vrij rap eigenlijk tijdens deze film. Zal thuis toch een andere ervaring zijn.


Volgende week woensdag staat deze al op Netflix zag ik :huh:


Het is ook een Netflix productie hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 00:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zombieland: Double Tap. Heerlijk vermaakt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Irishman, de tering he wat goed!
Vorige  1 ... 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic