Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Rickzel schreef:
En in wat voor tokkie bios zit jij, dat je nooit een muisstille bioscoop hebt, dat is toch normaal lijkt me :lol:

Heb ook wel eens in de bios in jouw dorpje gezeten waar de tokkies met flessen bier aan het gooien waren en aan het schreeuwen waren, was wel met New Kids tho. xd


Haha ik woon ook zeker in een tokkie dorpje, maar met New Kids vind ik het niet zo gek. :lol:

Voor écht vette films moet je ook niet naar ons gaan en lekker iMax pakken in Arnhem ofzo. Misschien heb ik altijd geluk gehad dat mensen over het algemeen wel hun smoel hielden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 16:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker



Nice, kijk al weer uit naar deze. Eerste IT remake was creepy as fuck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Rickzel schreef:
Avengers: End Game

Wat een perfecte afsluiting van deze serie films. Oversteeg al m'n verwachtingen!


Dit dus, maar er ging toch wel een traantje los bij het einde.



Holy shit wat een film. Wat een gave serie is dit uiteindelijk :worship:
Ik hield het ook niet meer droog...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Superheldenhorror???
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 11:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Nuracore schreef:
Rickzel schreef:
Avengers: End Game

Wat een perfecte afsluiting van deze serie films. Oversteeg al m'n verwachtingen!


Dit dus, maar er ging toch wel een traantje los bij het einde.



Holy shit wat een film. Wat een gave serie is dit uiteindelijk :worship:
Ik hield het ook niet meer droog...


Echt een hele goede film, ook echt tof dat ze terug grepen naar eerdere delen! Echt een waardig einde!
Wel een lange zit trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verkeerde topic xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 01:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aladdin :love: :love: Will Smith was echt een goede Genie! Binnenkort nog maar een keer gaan. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 10:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Aladdin :love: :love: Will Smith was echt een goede Genie! Binnenkort nog maar een keer gaan. :$


Ja totaal mee eens, Will Smith echt super goed weer, rol beetje a la Bad Boys gedaan.
Vond alleen het zingen een beetje onnodig, voegde niet echt iets toe wat mij betreft. Behalve het Genie introductie nummer, deze was wel echt leuk uitgevoerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 12:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Solis schreef:
Aladdin :love: :love: Will Smith was echt een goede Genie! Binnenkort nog maar een keer gaan. :$


Ja totaal mee eens, Will Smith echt super goed weer, rol beetje a la Bad Boys gedaan.
Vond alleen het zingen een beetje onnodig, voegde niet echt iets toe wat mij betreft. Behalve het Genie introductie nummer, deze was wel echt leuk uitgevoerd!

Het zingen is ook in de originele Aladdin, alleen bij deze wat meer ja. Zingen is zowat standaard in een Disney film hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Solis schreef:
Aladdin :love: :love: Will Smith was echt een goede Genie! Binnenkort nog maar een keer gaan. :$


Ja totaal mee eens, Will Smith echt super goed weer, rol beetje a la Bad Boys gedaan.
Vond alleen het zingen een beetje onnodig, voegde niet echt iets toe wat mij betreft. Behalve het Genie introductie nummer, deze was wel echt leuk uitgevoerd!


De film nog niet gezien maar random beginnen zingen is typisch Disney xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 22:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Volgens mij zat er in het origineel ook gewoon zang toch?

Inderdaad typisch Disney :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spiderman: Far From Home net gekeken in de bios. Fantastisch! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

Voor de liefhebbers

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 11:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hyped, ga m zeker zien.

Annabelle Comes Home is ook een prima horror btw als je The Conjuring e.d. ook leuk vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2019 00:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vond The Lion King nogal tegenvallen eerlijk gezegd. Natuurlijk is het heel erg mooi gemaakt, maar qua emoties van de leeuwen bijvoorbeeld was het weer vrij matig. Vooral in het begin leek het een beetje alsof ik naar een natuurdocumentaire aan het kijken was. Toen Timon en Pumbaa er eindelijk in voren kwamen werd het wel beter! Muzikaal gezien was het ook maar mwoah. Verhaal ging soms wat te snel voor mijn gevoel in vergelijking met het origineel (voor zover ik me dat kan herinneren). Stemacteurs van Timon en Pumbaa vond ik een beetje slecht gecast. Seth Rogen als Pumbaa en Timon is opeens homo geworden (zo klonk de stem in ieder geval en na nader onderzoek is de stemacteur ook homo). Was een beetje vreemd. Binnenkort maar weer eens de originele bekijken om het te vergelijken met deze. Maar voor nu een 2,5*

Vond Dumbo en Alladin veel leuker en beter als we het hebben over remakes van dit jaar.

Annabelle Comes Home vorige week gezien. Vond 'm eigenlijk best wel vet! Niet supereng en ook rommelig af en toe. Maar leuk dat de focus nu op de dochter van de Warrens lag. En eerlijk is eerlijk Madison Iseman is gewoon een lekker wijf. 3,5*

Net Spider-Man Far From Home gezien. :worship: :worship: Supervet!!! Ondanks dat Spider-Man en zijn tante steeds jonger worden (en een 16 jarige knul.. ach wat lul ik die kinderen van Stranger Things zijn jonger). Vond de vijand best origineel en de visuals waren echt fantastisch. :drool: Ook leuk die referentie naar de eerste Spider-Man trilogie. ;) Oh ja. 4*
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 09:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de horror liefhebbers onder ons: Ga Hereditary kijken. You won't be disappointed :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2019 00:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Voor de horror liefhebbers onder ons: Ga Hereditary kijken. You won't be disappointed :surrender:

Vond die zwaar tegenvallen hoor. Van dezelfde regisseur draait sinds deze week een film. Midsommar. Lijkt me beter dan Hereditary.

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2019 08:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind Hereditary enorm sterk juist. Midsommar staat zeker ook op het lijstje.

De nieuwe Annabelle is ook prima, niet vernieuwend en door de imo beetje lage stakes niet altijd even spannend. Maar wel creepy in die typische Conjuring/Insidious stijl.

Ik blijf het wel een dingetje vinden in dat soort horror films. De geesten/demonen whatever, die hebben vaak enorme krachten waar wij niet echt aan kunnen zien wat ze wel/niet kunnen. Vervolgens doen ze allemaal dingen wat, toegegeven, creepy is, maar meestal zijn het dingen waarvan je denkt "waarom zouden ze dat doen". Het is bij dit soort films nooit echt duidelijk wat de geest nou wil, wat er voor nodig is om zo'n geest te verslaan e.d. Vaak worden de regels niet echt lekker uitgelegd zeg maar. En als je dat letterlijk gaat doen, dan wordt het een saaien film.

Films zoals The Conjuring, Dead Silence, Insidious 2 e.d. zetten dat wel goed neer imo. Maar ook zat films in dat universum zoals Demonic en The Nun totaal niet. (Om even alleen James Wan zijn films te pakken).

Ben wel benieuwd naar The Crooked Man, The Nun 2 en Insidious 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2019 23:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net Midsommar gezien. Oef... Wat een ontzettend vreemde film, maar toch spannend en een beklemmende sfeer. Zo zie ik het graag. Behoorlijk traag (net zoals Hereditary). Kudos voor Florence Pugh. Die speelde zo ontzettend goed! Visueel gezien ook echt heel gaaf gedaan. Maar dit is absoluut geen film voor het mainstream publiek! Ondanks de voorspelbaarheid: 4*
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 23:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net Annabelle Creation gekeken. Best wel een liefhebber van The Conjuring Universe. Dat einde. Heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marvelkenners, ik heb m'n vriendin zo ver dat ze met mij een Avengers marathon wil houden de komende weken :lol:

Nou doe ik het haar niet aan om alle 21 films te kijken, wou beginnen bij de eerste Avengers en dan richting End Game werken, (wil dan films pakken die belangrijk zijn voor het verhaal van de laatste 2 films zeg maar)

Zat zelf te denken aan:

Avengers 1
Avengers Age of Ultron
Guardians 1
Capt. America Civil War
Dr Strange
Black Panther
Thor Ragnarok
Avengers Infinity War
Avengers End Game

Mis ik dan nog essentiële films die je gezien moet hebben voor het verhaal van de laatste 2 Avengers films? Ze hoeft absoluut niet alle details te snappen en ze heeft wel redelijke kennis van de originele Avengers om de eerste paar films over te slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 11:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nou, als je de volle bak mee wilt.

In volgorde:

Broken Balance schreef:
Captain America (Introductie infinity stone en belangrijke karakters)
Iron Man 1 (Introductie belangrijk karakter)
Iron Man 2 (Opzet Avengers en een paar andere karakters die je later ziet)
Thor (Introductie belangrijk karakter en infinity stone)
Avengers 1 (Lijkt me logisch)
Guardians Of The Galaxy (Introductie belangrijke karakters en infinity stone)
Thor: The Dark World (Infinity stone)
Avengers: Age Of Ultron (Lijkt me logisch)
Captain America: Civil War (Belangrijke opzet voor de komende Infinity War en introductie nieuwe karakters)
Doctor Strange (Infinity stone en belangrijk karakter)
Thor: Ragnarok (Opzet naar Infinity War)

Degene die niet per se hoeven maar wel veel backstory over karakters en plekken die je gaat zien geven, dingen, teksten of plekken die je gaat zien in de films (die niet heel belangrijk zijn) ga je dan niet snappen. Daarnaast ga je ook karakters zien die niet heel veel te zien zijn verder.

Als je de volledige experience wilt, zou ik het wel kijken om de volledige impact van Infinity War en Endgame te krijgen.

Captain America: The Winter Soldier (Leren over de achtergrond van een karakter en de introductie van twee karakters die je wel in de laatste twee Avengers te zien krijgt)
Ant Man (Achtergrond van een karakter en wat meer informatie wat in Endgame van pas gaat komen)
Black Panther (Achtergrond over een karakter die je wel vaker gaat zien en ook meer duidelijkheid voor Endgame)
Captain Marvel (Doet eigenlijk alleen vertellen hoe en wat over haar en over de post-credit scene in Infinity War)
Spiderman: Homecoming (Achtergrond van karakter, verder niet zo veel eigenlijk)
Guardians Of The Galaxy 2 (Ook meer achtergrond en geeft wat uitleg over ze in de aanloop naar Infinity War)

Degene die niet hoeven:

The Incredible Hulk (Puur backstory)
Iron Man 3 (Niet veel bijzonders)
Ant Man And The Wasp (op het post-credit stuk na)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fack 13 films ga ik echt niet kunnen verkopen. je maakt het niet makkelijker :lol:

edit: als ik de infinity stones beetje kan uitleggen, en ze heeft redelijke kennis van Iron Man/Cap/Thor dan kan ik de introductie films van voor Avengers al skippen, denk dat ik dat in ieder geval doe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 11:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Fack 13 films ga ik echt niet kunnen verkopen. je maakt het niet makkelijker :lol:

edit: als ik de infinity stones beetje kan uitleggen, en ze heeft redelijke kennis van Iron Man/Cap/Thor dan kan ik de introductie films van voor Avengers al skippen, denk dat ik dat in ieder geval doe.


Ja dan kan je het beste Phase 1 skippen, op de originele Avengers film na. Als ze het interessant vindt en graag meer wilt weten kan je achteraf altijd de films gaan kijken natuurlijk.

Want ik ben zelf blij dat ik ze allemaal heb gezien (behalve Black Panther, Captain Marvel & Antman 2, die alleen samenvattend). Denk namelijk dat Infinity War en Endgame een stuk minder impact hebben zonder deze voorkennis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja heb ze zelf ook allemaal in de bios gezien (op 1 of 2 na) maar vrij lastig om te bedenken welke films essentieel zijn voor het overkoepelende verhaal zeg maar. Maar thanks, dit helpt al een boel :)

Maargoed, gaan zien hoe het bevalt.
Vorige  1 ... 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic