Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-06-2018, 15:36 

Hardtraxx Veteran

kegel77w schreef:
Ik vond het meer een thriller dan een horror, maar ik vond hem totaal niet eng verder. Verhaal sleepte mij ook totaal niet mee, en was ook niet echt sterk. Vond het allemaal maar een onsamenhangende film.

heb trailer gezien
t enige wat mij eng aan die film lijkt is dat kind :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-06-2018, 15:38 

Hardtraxx Addict

AniThing schreef:
kegel77w schreef:
Ik vond het meer een thriller dan een horror, maar ik vond hem totaal niet eng verder. Verhaal sleepte mij ook totaal niet mee, en was ook niet echt sterk. Vond het allemaal maar een onsamenhangende film.

heb trailer gezien
t enige wat mij eng aan die film lijkt is dat kind :lol: :lol:

Goeie samenvatting van de film dit :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-07-2018, 09:15 

Hardtraxx Veteran

A Quiet Place gezien. Geslaagde thriller/horror. Zitten alleen wel wat eigenaardige zaken/plotholes in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-07-2018, 10:00 

Hardtraxx Elite

Sausage Party en Shot Caller gister gekeken op Netflix.
Sausage Party echt een leuke animatie film, hou er normaal helemaal niet van, maar hier zat best goed doordachte humor in xd Niet voor niets een 16+ animatie film.

Shot Caller was wat serieuzer maar ook een aanrader met een goed verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-07-2018, 15:34 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Sausage Party en Shot Caller gister gekeken op Netflix.
Sausage Party echt een leuke animatie film, hou er normaal helemaal niet van, maar hier zat best goed doordachte humor in xd Niet voor niets een 16+ animatie film.

Shot Caller was wat serieuzer maar ook een aanrader met een goed verhaal.

Sausage Party, dat einde xd Een grote WTF :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-08-2018, 17:04 

Hardtraxxer

Gister naar Mission Impossible geweest. Vermakelijke actiefilm :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-08-2018, 09:28 

Hardtraxx Addict

Kan iemand mij uitleggen waarom Josh Brolin in Deadpool 2 een andere rol heeft dan in Avengers - Infinity War...
Het zijn beide Marvel films of heeft het met elkaar te maken?
Ik heb Deadpool 2 nog niet gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-08-2018, 09:57 

Hardtraxx Veteran

dave schreef:
Kan iemand mij uitleggen waarom Josh Brolin in Deadpool 2 een andere rol heeft dan in Avengers - Infinity War...

Andere Marvel universe dat ooit is begonnen nadat Marvel de rechten van o.a Spider man, Fantastic Four en X-Men heeft verkocht aan andere studios. Die heet The 20th century Fox MCU. Hierdoor was het toen niet mogelijk om deze personages in de zelfde films te proppen. Nu koopt Marvel langzaam weer de rechten terug (bijvoorbeeld van Spiderman nu)

Daarom is die afscheiding gemaakt.

Chris Evans is bijvoorbeeld ook de Human Torch geweest van Fantastic Four. Peter dinkalge in X-Men future past en Avengers Infinity , Josh Brolin heeft ook in futurr past een andere vijandige rol gehad wat weer een Alternative timeline was van de Fox X-Men MCU.

Ze hebben verder niets met elkaar te maken. Althans nog niet.
Marvel probeert al jaren de Wolverine in de Multiverse te krijgen (huidige Avengers Universe)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-08-2018, 12:03 

Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
dave schreef:

Andere Marvel universe dat ooit is begonnen nadat Marvel de rechten van o.a Spider man, Fantastic Four en X-Men heeft verkocht aan andere studios. Die heet The 20th century Fox MCU. Hierdoor was het toen niet mogelijk om deze personages in de zelfde films te proppen. Nu koopt Marvel langzaam weer de rechten terug (bijvoorbeeld van Spiderman nu)

Daarom is die afscheiding gemaakt.

Chris Evans is bijvoorbeeld ook de Human Torch geweest van Fantastic Four. Peter dinkalge in X-Men future past en Avengers Infinity , Josh Brolin heeft ook in futurr past een andere vijandige rol gehad wat weer een Alternative timeline was van de Fox X-Men MCU.

Ze hebben verder niets met elkaar te maken. Althans nog niet.
Marvel probeert al jaren de Wolverine in de Multiverse te krijgen (huidige Avengers Universe)

Ah, oke bedankt voor de uitleg. Dus gewoon toeval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-08-2018, 08:35 

Hardtraxx Elite

2 weken geleden naar 'The First Purge' geweest. Goeie film weer. En waarschijnlijk, aan het einde te zien, komt er weer een deel, óf dat is dus deel 1 van the purge die weer wordt geteased. Hoop op nog wel een deel, vind The Purge reeks erg vermakelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-08-2018, 14:07 

Hardtraxxer

Gisteren naar Slenderman geweest, na de vele hype en games (van 'vroeger') dacht ik dat hier wel een goed concept stond om te verfilmen. Ik heb echter nog nooit zo'n slechte 'horror' gezien. Ieder moment in de film waarvan je denkt:"hier kan iets heel engs uit komen" gaat over in een grote anti-climax. Mocht je geen pathé abonnement hebben, dan kun je beter je geld uitgeven aan 5 bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-08-2018, 12:34 

Hardtraxx Veteran

Dont Breathe gezien, prima thriller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-09-2018, 00:32 

Hardtraxxer

Net 'The Nun' gaan kijken in de cine. Als horrorfan viel hij wat tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-09-2018, 13:45 

Hardtraxxer

Maar eens begonnen aan alle films van Marvel te kijken, begonnen met Antman jezus wat een kut film :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-09-2018, 13:57 

Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:
Maar eens begonnen aan alle films van Marvel te kijken, begonnen met Antman jezus wat een kut film :lol:

Kies je de verkeerde volgorde uit haha :lol: mocht je de Marvel Universe willen volgen (Werkt namelijk toe naar 1 verhaal).

Marvel Cinematic Universe - Phase I
Captain America: The First Avenger
Iron Man
Iron Man 2
The Incredible Hulk
Thor
The Avengers

Marvel Cinematic Universe - Phase II
Iron Man 3
Thor: The Dark World
Captain America: The Winter Soldier
Guardians of the Galaxy
Guardians of the Galaxy Vol. 2
Avengers: Age of Ultron
Ant-Man

Marvel Cinematic Universe - Phase III
Captain America: Civil War
Doctor Strange
Spider-Man: Homecoming
Black Panther
Thor: Ragnarok
Avengers: Infinity War
Ant Man and The Wasp

Heb de series even achterwege gelaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-09-2018, 13:58 

Hardtraxxer

Ja we waren al random begonnen toen pas erachter gekomen dat er dus die lijst was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-09-2018, 19:25 

Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:
Ja we waren al random begonnen toen pas erachter gekomen dat er dus die lijst was :P

Naast GOTG 2 en Iron Man 3 is Ant-Man denk ik ook wel één van de minste films uit de reeks, al vind ik persoonlijk alle Marvel films nog steeds minstens ‘wel vermakelijk’. Alle Marvel films volgen alleen wel een soort vaste formule, op een paar uitzonderingen na die naar mijn idee ook meteen onder de beste films uit de reeks vallen: Captain America: Civil War, Thor: Ragnarok en Avengers: Infinity War. Die zitten alleen helaas wel allemaal in phase 3, dus als je ze in volgorde gaat kijken duurt dat nog even. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-09-2018, 13:39 

Hardtraxx Veteran

Mwah, eerste twee Thor films en Age of Ultron vond ik allemaal nog minder dan Ant-Man. Enige wat je die film kan verwijten is dat hij beetje forgettable is, maar vond hem absoluut niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-09-2018, 14:02 

Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:

Ben hier ook mee begonnen, maar dan wel de correcte order :P (Heb de avengers films en beide guardians of the galaxy films al wel gezien tho, maar ik kijk ze wel nog een keer xd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-10-2018, 13:31 

Hardtraxx Veteran

Net terug van Venom, had gelezen dat hij niet best was. Met die verwachtingen dan ook de bios in gegaan, maar het viel me echt reuze mee. Vond hem zelfs nog best degelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-10-2018, 22:51 

Hardtraxx Elite

Even een lijstje maken van de films die ik de afgelopen tijd heb gezien.

BlacKkKlansman. Film over een serieus onderwerp met toch de nodige humor. Laatste shots waren heftig. Hele zaal was doodstil. En terecht. 4*

A Simple Favor. Lees eigenlijk alleen maar goede recensies. Vond er zelf niet heel erg veel aan. Hoewel zowel Anna Kendrick als Blake Lively mooie vrouwen zijn en ze lekker gewaagde outfits aan hadden, vond ik het toch niet heel bijzonder verder. Daarnaast stoorde ik me behoorlijk aan het karakter van Anna Kendrick. 2*

The Nun. Te veel van verwacht. Random momenten ook. Niet echt een horror. Komt een hoop troep uit de laatste tijd op het gebied van horror. En daar baal ik best van als horrorfan zijnde. 2*

Love, Simon. HA! Gaaaaay! Zag dat Katherine Langford van 13 Reasons Why meespeelde dus dat was een goede reden om deze film te kijken. Wel een vermakelijke rom-com. 3,5*

Papillon. In de sneak gezien. Ik dacht oh god. Weer een remake. Maar ik vond 'm best goed. Rauwe, spannende film! Rami Malek is toch best wel een ondergewaardeerde acteur. Jammer dat je hem zo weinig op het grote scherm ziet. Speelde erg goed. 4*

Skyscraper. Verstand op 0, The Rock, dikke actie en popcorn. 2,5*

The Spy Who Dumped Me. Weet niet eens meer waar deze film over ging. Na het opzoeken van de titel wist ik het weer! Twee normale vrouwen die opeens superspionnen worden. Juist. 2* voor Mila Kunis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2018, 23:14 

Bierkoning

Net 22 July gekeken, over de aanslagen van Anders Breivik. Vond hem erg goed, helemaal voor Netflix begrippen. Had graag nog wat meer over Breivik en zijn achtergrond erin gezien, maar de grote focus die op de slachtoffers was gelegd vond ik ook wel weer erg sterk. De storyline rondom de premier was wel wat mager, dan had die tijd beter opgevuld kunnen worden met Breivik. Maar goed, al met al een goeie film.

PS: wel altijd weer jammer dat ze niet gewoon de moedertaal van dat land gebruiken, maar dan wel Engels met een Noors accent. Doe dan of Noors of gewoon normaal Engels, dit slaat nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-11-2018, 22:22 

Hardtraxx Veteran

Net maar Bohemian Raphody geweest. Wat een super gave film zeg! Je krijgt een fantastische beeld van hoe Freddie zijn leven en hoe queen hun leven doorbracht. Echt heel vet gedaan. Ook hoe alles zo authentiek mogelijk eruit ziet.

Werd er erg emotioneel van
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 00:28 

Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Net maar Bohemian Raphody geweest. Wat een super gave film zeg! Je krijgt een fantastische beeld van hoe Freddie zijn leven en hoe queen hun leven doorbracht. Echt heel vet gedaan. Ook hoe alles zo authentiek mogelijk eruit ziet.

Werd er erg emotioneel van

Dit. Meerdere malen gewoon kippenvel gehad! Ik vond Rami Malek de rol van Freddie wel erg goed neerzetten zeg! 4* overigens.

Vorige week ergens First Man gezien. Adembenemende beelden. Mooie film over de begin van de carrière van Neil Armstrong en natuurlijk het moment waar iedereen hem van kent: als eerste mens voet op de maan zetten. 4*

Hunter Killer. Verdomdes spannende duikbootfilm tussen de Russen en de Amerikanen. Toch? ;) 3,5*

El Autor. Zoals een hoop Netflix films is het het net niet. En dan is Netflix ook nog van plan om film eerst in de bioscoop uit te brengen... Ik dwaal af. Niet heel bijzonder, maar ook niet slecht deze Spaanse dramafilm. 3*
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 18:11 

Hardtraxx Veteran

wat. de. fak.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic