Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 338, 339, 340, 341, 342
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-01-2019, 18:32 

Kraak... Piep...

Solis schreef:
Nou, ik vind niet dat je een film meteen goed moet vinden 'omdat het genomineerd is voor een Oscar'. Zijn genoeg pareltjes die de nominaties niet halen. :) .

Dit had ik 100% met Gravity, Gravity krijgt wel een Oscar en Interstellar niet. Gravity zag er visueel goed uit maar voor de rest..

Grootste. Bullshit. Ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-01-2019, 18:44 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Solis schreef:
Nou, ik vind niet dat je een film meteen goed moet vinden 'omdat het genomineerd is voor een Oscar'. Zijn genoeg pareltjes die de nominaties niet halen. :) .

Dit had ik 100% met Gravity, Gravity krijgt wel een Oscar en Interstellar niet. Gravity zag er visueel goed uit maar voor de rest..

Grootste. Bullshit. Ooit.

Die mensen schnapte die hele film wss niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-01-2019, 17:56 

Hardtraxxer

Ik ben erg benieuwd wanneer die Breaking Bad film nou eens komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-01-2019, 18:14 

Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:
Ik ben erg benieuwd wanneer die Breaking Bad film nou eens komt.

Ik hoop nooit, waarom iets perfects weer gaan oppikken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-02-2019, 00:20 

Hardtraxx Addict

Van dezelfde regisseur die ook Get Out maakte. Trailer ziet er erg goed uit! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-02-2019, 10:43 

Kraak... Piep...

Ik dacht even dat het een standaard slasher zou worden, zou wel teleurstellend zijn als regisseur van Get Out, maar die twist in de trailer maakt het wel interessant. Ben benieuwd.

Sowieso lijkt de trend in horror om te slaan naar meer psychologische/nare shit (Hereditary, Goodnight Mommy, The Prodigy) in plaats van je standaard jumpscares (bijv. The Nun). Goede trend dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-02-2019, 12:39 

Hardtraxx Veteran

Zondag goed gebruikt en de Fyre Festival docu + Whiplash gekeken (schandalig dat ik die nog niet gezien had) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-02-2019, 00:32 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Ik dacht even dat het een standaard slasher zou worden, zou wel teleurstellend zijn als regisseur van Get Out, maar die twist in de trailer maakt het wel interessant. Ben benieuwd.

Sowieso lijkt de trend in horror om te slaan naar meer psychologische/nare shit (Hereditary, Goodnight Mommy, The Prodigy) in plaats van je standaard jumpscares (bijv. The Nun). Goede trend dat.

Zolang het niet weer een of andere politiek correcte film gaat worden zoals bij Get Out het geval was...

Ben persoonlijk een groot liefhebber van found footage horrorfilms (dit in tegenstelling tot velen). Juist door het (vaak) schuddende beeld/documentaire stijl lijkt het alsof je er zelf bij bent. Heb een keer een film gezien (Willow Creek) over een stel die op zoek gingen naar bigfoot. Spoiler: eigenlijk gebeurde er niet veel (zoals in bijna alle found footage films), maar die tentscene (die geloof ik 15 (!) minuten duurde) is dus precies wat ik dan weer vet vind (qua spanning) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-02-2019, 08:10 

Kraak... Piep...

Vond dat bij Get Out totaal niet zo, was helemaal niet preachy of social justice of iets dergelijks. Het werd er subtiel in verwerkt, maar dit speelt zich in Amerika af en niet in Nederland. In Amerika is het echt zo daar, daarom wordt het m.i. niet preachy maar gewoon hoe het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-02-2019, 09:33 

Hardtraxx Addict

Gisteren naar Instant Family geweest. Zeer vermakelijke film met dramatisch randje. Aanrader!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-02-2019, 10:16 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Dragonball super: Broly gezien in de bios vandaag. Voor de Dragonball fans een echte must have om te zien. Heel leuk gedaan!

Mwa vond hem niet zo heel goed. Dat gezegd hebbende vind ik de meeste DB films niet zo super omdat er gewoon te weinig tijd is om een spanningsboog op te bouwen tussen powerboosts in. De 3D fights vond ik ook niet zo veel, heb ze liever in de 'tekenstijl' van anime. Wel heel vet dat je aan het begin van de film veel lore te zien krijgt van de saiyans.

Oh en ik vond een paar mensen uit het publiek ook kut omdat ze overdreven hard moesten lachen om die hele flauwe humor van Toriyama. Wel kunnen genieten van de film en de humor kan ik ook waarderen tho. Als je geïnteresseerd bent in de lore van de saiyans, zin hebt in nostalgie dmv reboots van oude DB karakters en een beetje bij bent met DB super dan zou ik hem zeker aanraden ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-02-2019, 10:50 

Hardtraxx Veteran

De 3d scènes waren soms wat warrig inderdaad maar vond het verhaal wel sterk in vergelijking met andere. Ook leuk dat ze de originele Canon gebruikte en ze het begin lieten zien.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 338, 339, 340, 341, 342
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic