Hype 
Komt dit dat niet in de bios?
Komt dit dat niet in de bios?
Ja goed puntKoen wrote:Perfect einde voor Walter ja, dat verhaal lijn is gewoon afgelopen. Maar je weet niet hoe het verder gaat met Jesse, hopelijk gaat de film (zoals de trailer al laat zien) hier verder op in.Rickzel wrote:Geschreven en geregisseerd door Vince Gilligan zag ik, dus dan heb ik zeker goeie hoop!
Maar wel echt risico, heb BB recent voor de 2e keer volledig bekeken, en het eindigde gewoon perfect... Lat ligt extreem hoog.
Wel erg hyped hiervoor
Zojuist aangemeld indd! Vanavond is even door de content snuffelenJeftaElachouri wrote:Disney+ is vanaf vandaag beschikbaar in NL en gratis te gebruiken tot 12 november!
Yep, i'm inJeftaElachouri wrote:Disney+ is vanaf vandaag beschikbaar in NL en gratis te gebruiken tot 12 november!
Op dit moment is het puur alleen de database van content die al uit is gekomen van Disney/Marvel/Star Wars/National Geographic. En vanaf November komt er dus Disney+ exclusieve content.RomanAnthony wrote:Ben heel benieuwd wat er allemaal op staat. Wat ik nu al voorbij zie komen op websites als ad.nl is redelijk bizar, als je na gaat dat dat allemaal van Disney is haha.
Snap ik, maar ik bedoelde niet specifiek deze reeks aan films. Ik bedoelde meer het bedrijf er achter, het blijft wel DC ComicsRickzel wrote:Deze Joker heeft 0,0 te maken met de films die je noemt! Het is een eenmalige film (Joaquin Phoenix doet niet aan sequels) en is een op zichzelf staande film die niks te maken heeft of gaat hebben met de Ben Affleck batman films!
Slag om de arm houdend dat de film een enorm succes is/gaat zjin en ze misschien alsnog een tie-in willen maken, maar dat was tijdens het schrijven en filmen van deze film niet de opzet! En vermoed dat Joaquin Phoenix zich ook niet laat strikken om alsnog een sequel te maken!
Kuch..Mark Hamill...kuchRickzel wrote:Ja fair enough, had eerlijk gezegd ook hetzelfde hoor. Vergelijking met the Joker uit de Dark Knight maak je heel snel en daar kan niemand aan tippen. Maar mijn vertrouwen en hype is door de trailer en de recenssise wel echt torenhoog omdat ze toch iets heel anders doen.
Hoe kun je qua acteurs een cartoon vergelijken met een live-action film.. Mark Hamill hoeft geen lichaamstaal te doen in een cartoon en Heath Ledger wel in de live-action. Als je Jack Nicholson bedoelt, dan fair enough.ErikZ wrote:Kuch..Mark Hamill...kuchRickzel wrote:Ja fair enough, had eerlijk gezegd ook hetzelfde hoor. Vergelijking met the Joker uit de Dark Knight maak je heel snel en daar kan niemand aan tippen. Maar mijn vertrouwen en hype is door de trailer en de recenssise wel echt torenhoog omdat ze toch iets heel anders doen.
Pardon? Als je denkt dat VA puur oplezen is dan zit er enorm naast!Broken Balance wrote:Hoe kun je qua acteurs een cartoon vergelijken met een live-action film.. Mark Hamill hoeft geen lichaamstaal te doen in een cartoon en Heath Ledger wel in de live-action. Als je Jack Nicholson bedoelt, dan fair enough.ErikZ wrote:Kuch..Mark Hamill...kuchRickzel wrote:Ja fair enough, had eerlijk gezegd ook hetzelfde hoor. Vergelijking met the Joker uit de Dark Knight maak je heel snel en daar kan niemand aan tippen. Maar mijn vertrouwen en hype is door de trailer en de recenssise wel echt torenhoog omdat ze toch iets heel anders doen.
Ehm Rickzel...https://www.ign.com/articles/2019/10/07 ... 10300753=1Rickzel wrote:Deze Joker heeft 0,0 te maken met de films die je noemt! Het is een eenmalige film (Joaquin Phoenix doet niet aan sequels) en is een op zichzelf staande film die niks te maken heeft of gaat hebben met de Ben Affleck batman films!
Slag om de arm houdend dat de film een enorm succes is/gaat zjin en ze misschien alsnog een tie-in willen maken, maar dat was tijdens het schrijven en filmen van deze film niet de opzet! En vermoed dat Joaquin Phoenix zich ook niet laat strikken om alsnog een sequel te maken!
Ik mis toch ietsMYTZE wrote:El Camino![]()
![]()
Vooral die Walt cameo aan het einde, echt een mooi moment dat.