Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2019 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

Hype :lol:

Komt dit dat niet in de bios?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2019 17:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet! Maar aan de andere kant... Netflix Originals (de films) zijn meestal kut. Dus hopen op het beste. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2019 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Rickzel schreef:
Geschreven en geregisseerd door Vince Gilligan zag ik, dus dan heb ik zeker goeie hoop!

Maar wel echt risico, heb BB recent voor de 2e keer volledig bekeken, en het eindigde gewoon perfect... Lat ligt extreem hoog.


Perfect einde voor Walter ja, dat verhaal lijn is gewoon afgelopen. Maar je weet niet hoe het verder gaat met Jesse, hopelijk gaat de film (zoals de trailer al laat zien) hier verder op in.

Wel erg hyped hiervoor :worship:


Ja goed punt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Films die binnen nu en twee maanden uitkomen en ik echt moet zien:


Wist niet eens dat er een tweede deel van was geschreven door King, laat staan dat het verfilmd zou gaan worden. Trailer ziet er gaaf uit, maar vrees op een tegenvaller.


De zoveelste vertolking van Joker, maar nog steeds erg benieuwd naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 09:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Disney+ is vanaf vandaag beschikbaar in NL en gratis te gebruiken tot 12 november! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 09:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Disney+ is vanaf vandaag beschikbaar in NL en gratis te gebruiken tot 12 november! :yay:


Zojuist aangemeld indd! Vanavond is even door de content snuffelen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Disney+ is vanaf vandaag beschikbaar in NL en gratis te gebruiken tot 12 november! :yay:


Yep, i'm in :thumbsup:

edit: 4 schermen tegelijk kijken voor 7,- is ook dikke prima, trommel 4 vrienden op en het kost geen drol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 11:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben heel benieuwd wat er allemaal op staat. Wat ik nu al voorbij zie komen op websites als ad.nl is redelijk bizar, als je na gaat dat dat allemaal van Disney is haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ben heel benieuwd wat er allemaal op staat. Wat ik nu al voorbij zie komen op websites als ad.nl is redelijk bizar, als je na gaat dat dat allemaal van Disney is haha.


Op dit moment is het puur alleen de database van content die al uit is gekomen van Disney/Marvel/Star Wars/National Geographic. En vanaf November komt er dus Disney+ exclusieve content.

Maar alleen dit is het voor mij al waard, wordt vooral enthousiast van Nat Geo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 12:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De Joker film krijgt op het moment behoorlijk goede recensies. Gezien de hype en uiteindelijke resultaat van dit soort films van de laatste tijd (Justice League, Batman V Superman, Suicide Squad) ga ik sowieso eerst de recensies raadplegen voor ik de film ga kijken in de bios want bij Justice League en Suicide Squad vooral was het gewoon dikke teleurstelling.

Maar de recensies lijken lovend (gemiddeld rond de 8 a 9) genoeg om dit een kans te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze Joker heeft 0,0 te maken met de films die je noemt! Het is een eenmalige film (Joaquin Phoenix doet niet aan sequels) en is een op zichzelf staande film die niks te maken heeft of gaat hebben met de Ben Affleck batman films!

Slag om de arm houdend dat de film een enorm succes is/gaat zjin en ze misschien alsnog een tie-in willen maken, maar dat was tijdens het schrijven en filmen van deze film niet de opzet! En vermoed dat Joaquin Phoenix zich ook niet laat strikken om alsnog een sequel te maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 13:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Deze Joker heeft 0,0 te maken met de films die je noemt! Het is een eenmalige film (Joaquin Phoenix doet niet aan sequels) en is een op zichzelf staande film die niks te maken heeft of gaat hebben met de Ben Affleck batman films!

Slag om de arm houdend dat de film een enorm succes is/gaat zjin en ze misschien alsnog een tie-in willen maken, maar dat was tijdens het schrijven en filmen van deze film niet de opzet! En vermoed dat Joaquin Phoenix zich ook niet laat strikken om alsnog een sequel te maken!


Snap ik, maar ik bedoelde niet specifiek deze reeks aan films. Ik bedoelde meer het bedrijf er achter, het blijft wel DC Comics :P. De reeks die ik noemde heeft bijvoorbeeld ook weer niets te maken met de Nolan reeks in de zelfde zin, maar gezien wat er uit DC komt te laatste tijd, wacht ik dus altijd liever af tot er in ieder geval wordt aangegeven dat het geen verspilling van geld is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja fair enough, had eerlijk gezegd ook hetzelfde hoor. Vergelijking met the Joker uit de Dark Knight maak je heel snel en daar kan niemand aan tippen. Maar mijn vertrouwen en hype is door de trailer en de recenssise wel echt torenhoog omdat ze toch iets heel anders doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ja fair enough, had eerlijk gezegd ook hetzelfde hoor. Vergelijking met the Joker uit de Dark Knight maak je heel snel en daar kan niemand aan tippen. Maar mijn vertrouwen en hype is door de trailer en de recenssise wel echt torenhoog omdat ze toch iets heel anders doen.


Kuch..Mark Hamill...kuch :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 16:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
Ja fair enough, had eerlijk gezegd ook hetzelfde hoor. Vergelijking met the Joker uit de Dark Knight maak je heel snel en daar kan niemand aan tippen. Maar mijn vertrouwen en hype is door de trailer en de recenssise wel echt torenhoog omdat ze toch iets heel anders doen.


Kuch..Mark Hamill...kuch :x


Hoe kun je qua acteurs een cartoon vergelijken met een live-action film.. Mark Hamill hoeft geen lichaamstaal te doen in een cartoon en Heath Ledger wel in de live-action. Als je Jack Nicholson bedoelt, dan fair enough.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
Ja fair enough, had eerlijk gezegd ook hetzelfde hoor. Vergelijking met the Joker uit de Dark Knight maak je heel snel en daar kan niemand aan tippen. Maar mijn vertrouwen en hype is door de trailer en de recenssise wel echt torenhoog omdat ze toch iets heel anders doen.


Kuch..Mark Hamill...kuch :x


Hoe kun je qua acteurs een cartoon vergelijken met een live-action film.. Mark Hamill hoeft geen lichaamstaal te doen in een cartoon en Heath Ledger wel in de live-action. Als je Jack Nicholson bedoelt, dan fair enough.


Pardon? Als je denkt dat VA puur oplezen is dan zit er enorm naast!

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 16:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Joh, no shit.

Maar je kan dan nog niet een cartoon of game vergelijken met een live-action film. Acteurs hebben bij beiden andere prioriteiten qua acteerwerk. Het een is de focus op stem en de animatie en karakteristieken goed vertalen. Bij gewoon acteerwerk moeten de acteurs het zelf doen, zonder voorbeeld en ligt de focus ook meer op lichaamstaal en uitdrukkingen en minder op stemwerk.

Niet dat Hamill slecht is, integendeel zefs, maar je kan hem echt niet vergelijken met de live-action jokers zoals Jack Nicholson, Heath Ledger, Jared Leto en Joaquin Phoenix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark Hamill joker heeft hier geen bal mee te maken. Vette stem, thats it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2019 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag Joker gezien, echt een aanrader! Je ziet alles vanuit het perspectief van Joaquin Phoenix en hij speelt echt een hele realistische Joker. De hele film heeft buiten wat karakters ook helemaal niks weg van de comics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 14:06 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Deze Joker heeft 0,0 te maken met de films die je noemt! Het is een eenmalige film (Joaquin Phoenix doet niet aan sequels) en is een op zichzelf staande film die niks te maken heeft of gaat hebben met de Ben Affleck batman films!

Slag om de arm houdend dat de film een enorm succes is/gaat zjin en ze misschien alsnog een tie-in willen maken, maar dat was tijdens het schrijven en filmen van deze film niet de opzet! En vermoed dat Joaquin Phoenix zich ook niet laat strikken om alsnog een sequel te maken!


Ehm Rickzel...https://www.ign.com/articles/2019/10/07 ... 10300753=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 14:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja dat is inderdaad een garantie... Als je het artikel leest staat er dat ze het wel zouden willen maar ook weer niet omdat ze dat anders wel hadden hadden gedaan in de huidige film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja het is zo'n doorslaand succes, denk dat er met enorme zakken geld wordt gesmeten naar Dhr Phoenix. Zou het jammer vinden, want voor de film uitkwam werd het wel specifiek genoemd dat het een one-off zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 00:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vanavond ook naar Joker geweest, ik was wat sceptisch over hoe deze rol vervuld zou worden met Heath Ledger als referentiepunt (ja ik weet dat het los van elkaar staat, maar onbewust neem je het toch mee). Maar ik moet zeggen dat ik hem echt heel vet vond. Niet echt een spoiler maar toch ff voor de mensen die nog gaan wit gemaakt: Je hebt dus 2/3e van de film zo veel medelijden met die gast, tot het depressieve aan toe. Maar het laatste gedeelte als je hem ziet transformeren naar the joker en hem helemaal op ziet leven geeft je dan juist weer helemaal een heerlijk gevoel. Mooi gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2019 14:32 
 
Hardtraxx Crew

El Camino :worship: :worship: :worship:

Vooral die Walt cameo aan het einde, echt een mooi moment dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2019 21:49 
 
Hardtraxx Elite

MYTZE schreef:
El Camino :worship: :worship: :worship:

Vooral die Walt cameo aan het einde, echt een mooi moment dat.

Ik mis toch iets
Vorige  1 ... 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic