Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 19:28 
 
Hardtraxxer

Hola,
Ik ben sinds kort een FIFA YouTube kanaal begonnen, en ik heb o.a. een compilatie gemaakt waarin enkele leuke goals te zien zijn. In eerste instantie zou je denken: "wat heeft dit in vredesnaam op Hardtraxx te zoeken", en om eerlijk te zijn dacht ik dat eerst zelf ook; maar op aanraden van enkele andere Hardtraxx'ers, heb ik toch besloten om dit topic aan te maken. Hij vertelde mij dat er een hoop voetbal liefhebbers, en dus wellicht ook FIFA liefhebbers op Hardtraxx te vinden zijn, dus ik besloot toch maar om een topic aan te maken.

Ook heb ik een paar Hardtrance tracks gebruikt in mijn compilaties. Ik houd zelf meer van het Theracords/Spoontech spul, maar ik moet het natuurlijk wel een beetje toegankelijk houden. Sinds ik niet zo thuis ben in de Hardtrance, vroeg ik me ook af of jullie enkele toegankelijke tracks kennen, die ik eventueel in andere compilaties zou kunnen gebruiken. In deze compilatie heb ik 2 tracks van Acti gebruikt, die naar mijn mening vrij goed gebruikt kunnen worden voor zo'n compilatie, aangezien er een paar leuke drops inzitten, waar ik qua editen wel wat mee kan. (Alhoewel ik qua editen nog een noob ben)

Ik zou het natuurlijk enorm waarderen als jullie m'n video even een like'je kunnen geven, of wellicht zelfs te subscriben, maar daar ben ik hier niet alleen voor. Ik zoek voornamelijk naar constructieve feedback, en wat betreft het editen/de gameplay ben ik hier misschien niet aan het juiste adres, maar qua trackkeuze kan ik me geen beter adres bedenken dan Hardtraxx.

Dit is m'n laatste compilatie:


*Wist je dat!?.. Firetrap zo lief is geweest om de 2 tracks even aan elkaar te mixen voor me, dus luister goed naar de overgang tussen de tracks, en stamp hem maar de grond in. Nee, serieus; thanks again
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

off-topic/

Dan is dit het goede topic hiervoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 20:34 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/off-topic/

Dan is dit het goede topic hiervoor ;)


Ah, heb ik overheen gekeken dan. :oh:
Zou top zijn als een mod hem even zou kunnen verplaatsen voor me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 10:25 
 
Hardtraxx Veteran

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 16:14 
 
Hardtraxxer

Waar blijven al de FIFA-fans!? Ik heb nog een hoop clips voor nieuwe compilaties, dus als iemand nog wat leuke Hardtrance nummertjes, of toegankelijke hardstyle nummers kent, laat het maar weten!
Dacht ook al aan Tribal Dance, maar daar zitten nou niet echt lekkere drops in waar ik wat mee kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xSk1tz0- schreef:
Waar blijven al de FIFA-fans!? Ik heb nog een hoop clips voor nieuwe compilaties, dus als iemand nog wat leuke Hardtrance nummertjes, of toegankelijke hardstyle nummers kent, laat het maar weten!
Dacht ook al aan Tribal Dance, maar daar zitten nou niet echt lekkere drops in waar ik wat mee kan.


Luca Antolini - Welcome To The Jungle (Thilo & Evanti Mix) of is dat te hard? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 17:20 
 
Hardtraxxer

AniThing schreef:
xSk1tz0- schreef:
Waar blijven al de FIFA-fans!? Ik heb nog een hoop clips voor nieuwe compilaties, dus als iemand nog wat leuke Hardtrance nummertjes, of toegankelijke hardstyle nummers kent, laat het maar weten!
Dacht ook al aan Tribal Dance, maar daar zitten nou niet echt lekkere drops in waar ik wat mee kan.


Luca Antolini - Welcome To The Jungle (Thilo & Evanti Mix) of is dat te hard? :P

Ik ken dat nummer toevallig wel ja! Heerlijk nummer, maar die kicks zijn net wat te hard, haha.
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic