Correctie ik moet nog Pique hebben
Ik ben er wel achter gekomen dat een team met alleen groene lijnen echt heerlijk is om mee te spelen.
Het creëert veel meer kansen om te scoren en spelers lopen niet door elkaar heen en maken fouten tegenover elkaar.
Ik heb nu twee van deze opstellingen die niet heel duur zijn voor de mensen die er een willen maken/proberen
--------Balotelli------------Di Natale--------
-----------------------------------------------
------------------Diamanti-------------------
--El Sharaawy---------------------Maggio--
-----------------------------------------------
---------De Rossi--------Marchisio---------- (CDM)
------------------------------------------------
--Chiellini--------Barzagli-------Ogbonna--
------------------------------------------------
------------------Marchetti--------------------
Met als wissels : Candreva, Rossi, Pirlo, Bonucci, Montolivo, Totti, Giovinco en Buffon
(Omdat buffon ronduit kut is als keeper, maakte voor mij te veel blunders en Pirlo is te traag)
Hiervoor was ik in totaal zo'n 45.000 coins kwijt. Maar als je Buffon en Pirlo weghaalt, die best te missen zijn, ben je ong 34.000 coins kwijt.
---------------Diego Costa----------------
---------------------------------------------
--Villa------------------------------Pedro--
-------------------Isco----------------------
----------------------------------------------
---------Buquets------Xabi Alonso--------
-Alba-------Puyol---Pique-------Juanfran-
------------------Valdes--------------------
Met oa Diego Lopez, Pepe, Godin, Pereira, Marcello, Khedeira, Song, Koke, Jesé Rodriguez. Cuenca, Soldado en Negredo en Torres.
Zonder de wissels is deze zo'n 28,000-30,000
Met is het zo'n 50,000.
Met dit soort goedkopere teams maak ik vaak wel de sterkere teams in die bijvoorbeeld Robben, Suarez e.d. hebben puur omdat dit team goed samenspeelt door alle groene chemistry.
EDIT : Verdomme ik zie net dat Jese Rodriguez zo'n 14.000 coins waard is en ik krijg hem in zo'n celebration pack. Kan hem dus niet verkopen, kak.