Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 13:44 

Hardtraxx Elite

Mijn italie team ziet er ongeveer hetzelfde uit:

Marchetti
Abate --- Benatia --- Chielinni --- Criscito/Totti

-------------- Montolivo-------------------------

---Candreva---------------------El Shaarawy

-------Rossi--------------Hamsik--------------

---------------Balo/Tevez-----------------

Op bankie allemaal spelers van 79+
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 16:37 

Kraak... Piep...

Firetrap schreef:
Ondanks dat het inderdaad praktischer is om met alle spelers op maximale chemistry te spelen, vind ik het toch leuker om met hybrids te spelen. Toch wat meer variatie en minder het idee dat ik met een team speel waarmee ik in online seizoenen ook kan spelen.

Ik gebruik van het begin af aan al een BPL-Ligo de Brasil team

Je kunt Hybrids met wat puzzelen ook wel max chemistry gooien denk ik.
Er zijn zo veel mogelijkheden. Plus je kan altijd virtueel je team maken om te kijken of het werkt op

http://www.futhead.com/14/squads/build/

@ Hard4Us
Ik zie dat jij ook geen Buffon gebruikt, ook slechte ervaringen mee?
Bij mij kaatst hij alles af interplaats van de bal eens te vangen wat leid tot veel te veel rebound goals
tegen mij. Marchetti blokt bijna alles bij mij, de italiaanse neuer heb ik het idee zo.

En waarom doe je 4 achter bij Italie?
Italie heeft zelf geen goeie RB of LB. Abate, Konko, Radu en Constant zijn de beste.
Zijn imo niet echt goed. Daarom speel ik ook met 3 achter. Werkt prima. Vooral met Chiellini en Ogbonna want die hebben ook aardig wat pace nog. Vooral als ik Cacares er ook nog in doe.

Dat is van mn Juve team

----------Vucinic--------Tevez------------
---------------------------------------------
------------------Giovinco-----------------
--Asamoah-------------------------Pepe--
-----------Vidal-----------Pogba----------
---Cacares------Bonuci--------Peluso----
-------------------Buffon-------------------

Met als wissels, Chielinni, Barzagli, Ogbonna (omdat ze dan fit worden als ik het andere team laat rusten)
Pirlo, Marchisio, Llorente, Quagliarella, Isla, Storarie en De Ceglie

Los van dat heb ik nog Mario Gomez, omdat het een baas is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 17:18 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Voor de mensen die het interesseert.

Omdat FIFA UT 5 jaar bestaat geeft FIFA 5 card packs weg vol met alleen maar rares. Enige nadeel is dat je ze niet kan verkopen (wel maar voor 0 coins)

Flinke aanrader. Heb oa Wallcot, Puyol, Luis Gustavo, Isco, Torres en tweemaal Mignolet gekregen.

Gewoon bij store in my packs kijken

haha is dat het xd
me broer was al helemaal blij aan t doen en dacht dat ie ze kreeg omdat ie (volgens hem) zo goed is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 17:59 

Hardtraxx Elite

@ Broken Balance

Vind Abate een uitstekende back met veel snelheid.

Verder op de linksback positie heb ik lang getwijfeld of ik die wel zou doen, maar Criscito is 80 alg, en heeft als extra een uitstekende voorzet, verder kan daar ook Totti staan met een geweldige passing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 18:00 

Hardtraxx Veteran

Had IF Koscielny in zon free pack, dus ben maar begonnen aan een premier league squad. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 11:25 

Hardtraxxer

In 3 jaar tijd nooit een inform gehad uit een pakketje, en nu je ze niet kunt ruilen/verkopen krijg ik Tadic IF...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 14:57 

Hardtraxx Veteran

Is ook wel duidelijk dat het een verkooptrucje is van EA. Ze hebben gewoon de odds opgeschroefd of je een IF eruit haalt of niet, zodat mensen vervolgens door het enthousiasme meer packs openen dan anders wat weer meer winst voor EA betekent.

Koscielny is trouwens geen al te beste CV, de IF trekt dat ook niet echt recht, ik zou gewoon een centrum met bijvoorbeeld Kaboul - Luiz nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 15:45 

Hardtraxx Veteran

Ik doe samen met een vriend van me carrièremodus met Go Ahead Eagles. Is wel grappig om met z'n 2en in een team te zitten.

-------------------Room-----------------
Amevor-------vd Linden------Vriends---------Schenk
------------Türüç----------Overgoor--------------------
-------------------Klaassen-------------------------------
Antonia-------------Kolder-----------------------Houtkoop
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 15:54 

Kraak... Piep...

Wat Firetrap zegt.

Voor de rest. Ik ga geen geld uitgeven aan points of zo. De teams die ik heb hebben max Chemistry, allemaal een chemistry style, en ik win van mensen die 4/5 IF in hun team hebben.

Puur omdat mijn chemistry beter is en zo beter samenspeel en meer kansen creëer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 18:00 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
@ Hard4Us
Ik zie dat jij ook geen Buffon gebruikt, ook slechte ervaringen mee?
Bij mij kaatst hij alles af interplaats van de bal eens te vangen wat leid tot veel te veel rebound goals
tegen mij. Marchetti blokt bijna alles bij mij, de italiaanse neuer heb ik het idee zo.

Buffon zuigt inderdaad ontiegelijk hard op Fifa 14 :thumbdown: Maakt veel onnodige blunders en klemt de bal nooit.
Handanovic is voor mij de beste optie, hij kan tot de middellijn gooien, klemt redelijk veel en maakt bijna geen blunders. Marchetti is een prima alternatief. Ik speel het bijna niet meer maar dit is mijn team:

---------------- Buffon ---------------------
---- Barzagli ---- Nesta ---- Chiellini ---------
-- Zanetti --- Pirlo --- De Rossi --- Pasqual --
---------------- Totti IF --------------------
--------- Di Natale ---- Del Piero IF ----------

Nostalgie :loving:

Subs (new italy):
- Mattia Perin (GK)
- De Sciglio
- Verratti
- Jorginho
- El Sharaawy
- Balotelli
- Insigne

Alleen Zanetti is geen Italiaan, maar die verdient ook wel een plekje :P
Niet het meest ideale team, Totti was het duurst +- 70k de rest was niet zo heel duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 18:13 

Kraak... Piep...

Waarom heb je Buffon er in staan dan? Ik gebruik Buffon alleen als Marchetti iets heeft als een rode kaart of blessure.
En waarom in godsnaam Nesta, en niet Cacares of Ogbonna die vele malen beter zijn?
Net als Zanetti, dan kun je beter Pepe, Candreva of Maggio doen.
En El Shaarawy voor Pasqual.
Totti IF is eel nice, jammer dat hij IF moet wezen om CAM of CF te wezen.
En ik snap Del Piero helemaal niet je hebt Balotelli en die is stukken beter. Die word tenminste niet omvergebeukt. Tijdens een duel en kan net zo goed schieten. Bovendien moet je met Totti voorin hopen dat hij snel genoeg is om die voorzetten te halen want meer kopkracht heb je niet voorin sinds Di Natale ook een midget is.

Ik gebruik gewoon mijn ene Italiaanse team voor 3 wedstrijden, dan laat ik ze rusten en gebruik ik mijn andere, Spaanse, team. En doordat Costa nu Spaans is heb ik weer perfecte Chemistry met een 4-2-3-1 opstelling.

Met als wisseles nu Jese Rodriguez, Santi Carzola, Javi Martinez, Soldado, Torres, Inglo Martinez, Albiol, IF Carvajal, Jose Enrique, Jesus Navas, Tello, Modric, Arteta en Khedeira.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 18:26 

Hardtraxx Veteran

Zijn er trouwens al hardtraxx proclubs voor xbox & ps3? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 18:31 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Waarom heb je Buffon er in staan dan? Ik gebruik Buffon alleen als Marchetti iets heeft als een rode kaart of blessure.
En waarom in godsnaam Nesta, en niet Cacares of Ogbonna die vele malen beter zijn?
Net als Zanetti, dan kun je beter Pepe, Candreva of Maggio doen.
En El Shaarawy voor Pasqual.
Totti IF is eel nice, jammer dat hij IF moet wezen om CAM of CF te wezen.
En ik snap Del Piero helemaal niet je hebt Balotelli en die is stukken beter. Die word tenminste niet omvergebeukt. Tijdens een duel en kan net zo goed schieten. Bovendien moet je met Totti voorin hopen dat hij snel genoeg is om die voorzetten te halen want meer kopkracht heb je niet voorin sinds Di Natale ook een midget is.

Ik gebruik gewoon mijn ene Italiaanse team voor 3 wedstrijden, dan laat ik ze rusten en gebruik ik mijn andere, Spaanse, team. En doordat Costa nu Spaans is heb ik weer perfecte Chemistry met een 4-2-3-1 opstelling.

Met als wisseles nu Jese Rodriguez, Santi Carzola, Javi Martinez, Soldado, Torres, Inglo Martinez, Albiol, IF Carvajal, Jose Enrique, Jesus Navas, Tello, Modric, Arteta en Khedeira.

Ik weet dat er betere opties zijn, maar dit vind ik gewoon een leuk team, zo die oude garde bij elkaar. Caceres & Ogbonna zijn inderdaad beter, Nesta is zelfs zwaar kut, maar hij hoort bij het 'concept'. Hetzelfde geld voor de andere spelers.

Totti moet inderdaad gewoon altijd CF/CAM zijn, strooit met heerlijke passes en heeft een goed afstandsschot. Del Piero is gewoon mijn grote liefde in het voetbal (samen met Buffon). Die jongen is trouwens gewoon chill op fifa met zijn 5* weak foot en 4* skillmoves. Hij heeft ook 89 finishing en 93 curve (L) Verder is zijn 99 stamina ideaal bij de IF, zelfde geld voor Totti. Dan raken ze toch minder snel vermoeid. Di Natale is gewoon nog best snel, dus daarop geef ik best vaak een diepe bal met Totti. Het enige kutte aan het team is dat Del Piero, Totti en Di Natale spelers zijn die heel ver terugzakken. De Rossi en Pirlo zijn cvm dus ook erg verdedigend. Maar ik kon geen leuke oude aanvallende spits meer vinden, behalve Luca Toni, maar die is silver.

Over de flankspelers, Zanetti is toch geen aanvallende flankspeler, is vooral verdedigend goed. Pasqual is gewoon standaard, ik wist ook niet goed wie ik daar neer moest zetten dus koos ik maar voor Pasqual die nu 9 jaar lang voor Fiorentina speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 18:35 

Kraak... Piep...

Je zou met pos switches uiteindelijk van elke middenvelder een spits kunnen maken en zo terug.

CDM -> CM -> CAM -> CF -> ST en weer terug. Kost je waarschijnlijk wel tegen de 8000 coins.
Zo zou je van Pirlo nog een CAM kunnen maken.

Je hebt ook nog Quagliarella of Cassano.
Diamanti zit ook al op 31 en is CAM, zou je ook een ST of CM van kunnen maken.
Ik gebruik hem zelf als CAM en hij is altijd overal op het veld te vinden en heeft een keihard schot.
Net als Marchisio trouwens. Gister keihard een volley buiten de 16 in de kruising.

Mitzinator schreef:

Ik heb alleen jou op UT op de xbox maar ik weet niet wie nog meer dit doet.
En of er gegadigden zijn om pro clubs te doen of met elkaar UT tegen iemand anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 18:38 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Mitzinator schreef:

Ik heb alleen jou op UT op de xbox maar ik weet niet wie nog meer dit doet.
En of er gegadigden zijn om pro clubs te doen of met elkaar UT tegen iemand anders.

Weet niet of hier meer mensen FIFA 14 op de Xbox 360 spelen. Zou wel leuk zijn tho :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 19:30 

Hardtraxx Crew

Ik, maar heb geen Gold :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 19:32 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Ik, maar heb geen Gold :(

Ik ook niet op dit moment. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 20:58 

Hardtraxx Crew

Zal mijn team binnenkort eens uittypen, heb nooit xbox en laptop tegelijk bij de hand :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 22:57 

Hardtraxx Crew

-----------------Diego Costa--------------------
David Villa----------------------Alexis Sanchez
-----------Arteta-----------Sergio Busquets----
-----------------Javi Martinez--------------------
José Enrique----Puyol----Godin--------Juanfran
----------------Diego Lopez---------------------

Bank: Courtois/Victor Ruiz/Baines/Ramires/Witsel/Totti/Torres

Reserve: Colotto/Navarro/McCarthy/Diego Capel/Rossi
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 01:52 

Kraak... Piep...

Haal gold dan :p op livekaarten.nl die zijn cheap en betrouwbaar, daar haalde ik m ook. Een jaar voor 30
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 12:47 

Kraak... Piep...

Weer een nieuw teampje aan het maken. Dit keer de "goedkope OP duitsers"
Is moeilijk om alle lijntjes groen te krijgen.

Heb nu met 2 oranje lijntjes, van Kroos naar Aubameyang en Aubameyang naar Mandzukic.
4-4-1-1. Met CF

--------------Mandzukic----------------
---------------------------------------
-------------Aubameyang---------------
--Muller------------------------Shaqiri--
--------Gundogan--------Kroos---------
--Alaba----Boateng----Hummels---Lahm--
-----------------Adler------------------

Met als wissels
Weidenfeller, Howedes, Dante, Piszchek, Jansen, Mkhitaryan, Blaszczkowski, Draxler, Gomez.

Maar zodra ik Reus, Lewandovski of Gotze heb kan ik het team volledig groen maken. Maar dat kost weer een flinke duit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 20:03 

Kraak... Piep...

Er zijn weer twee gratis rare gold packs die untradable zijn op FIFA UT.

Had Chielinni en Sirigu als hoogste. Dat scheelt want dan kan ik mijn eigen chielinni in de verkoop zetten, winst mofo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 09:29 

Hardtraxx Veteran

Thanks voor de tip.

Ik had Felipe Luis en De Rossi als beste, Pelle als slechtste :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 19:14 

Hardtraxx Crew

Hmm, zo eens kijken wat daaruit komt dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 20:30 

Kraak... Piep...

Leuk geldmaak trucje ontdekt, een dure speler kopen die redelijk gewild is kopen voor een zo laag mogelijke prijs en dan verkopen vanaf die prijs. Dit dan meerdere keren doen, krijg je vanzelf van 500 - 3000 per uur als je er lekker mee bezig bent. Moet het wel goed gaan natuurlijk.

Heb nu met de doorverkoop van een 82 Alaba al 5000 winst gemaakt.
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic