Nog mensen die FUT spelen?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
-
N
Net weer eens gespeeld, was weer leuk voor een keertje. Italie is echt een fijn team zeker met een 352 opstelling.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Haha, binnenkort weer revanche om de competitie af te maken!patrickjeb wrote:Kwam bij die 2e pot er veel te laat achter dat ik rood had met een verdediger. Stond de halve wedstrijd met 2 verdedigersConstant gaten
Laatste wedstrijd ging ook nergens overScoor ik in de laatste paar minuten op een vage manier. Krijg jij een penalty op het eind die m'n keeper houdt, maar op een vage manier ging de bal dwars door m'n keeper en ging er met een slakkengangetje in
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Kapot verslavend als je Profclubs speelt met 6 vrienden. Veel stom lullen en heel af en toe een wedstrijd winnen.
Alleen is het kapot irritant als je binnen 10 minuten scoort dat de tegenstander gelijk uit de wedstrijd gaat.
Alleen is het kapot irritant als je binnen 10 minuten scoort dat de tegenstander gelijk uit de wedstrijd gaat.
5 minuten :p Maar ja inderdaad, Clubs is heilig. Gebeuren ook allemaal rare dingen die tijdens UT of gewoon offline nooit gebeuren, levert veel geschreeuw en gelach op.iMark wrote:Kapot verslavend als je Profclubs speelt met 6 vrienden. Veel stom lullen en heel af en toe een wedstrijd winnen.
Kan al weken niet meer online spelen omdat telkens voor een paar tellen internet er uit ligt, maar dan is wel de verbinding verbroken (= wedstrijd verloren). Erg vervelend.... Paar keer UPC daarover aan de lijn gehad en zelf aan het kijken of het hier binnen iets is. Hoop iig dat het snel opgelost is 
Iemand een leuke tips voor een subtop club? Gaat over fifa 14 overigens.
Bayern Leberkussenstefan_helmond wrote:Iemand een leuke tips voor een subtop club? Gaat over fifa 14 overigens.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Newcastle utd, fiorentina, inter, roma, everton, sevilla, wolfsburg en Lazio zijn wel chill.Raven wrote:Bayern Leberkussenstefan_helmond wrote:Iemand een leuke tips voor een subtop club? Gaat over fifa 14 overigens.
Athletic Bilbao.
Ik ben trouwens weer helemaal gewend aan FIFA 14, vind het een erg fijn spel ondanks de stroeve start
Heb wel alleen nog online gespeeld.
Ik ben trouwens weer helemaal gewend aan FIFA 14, vind het een erg fijn spel ondanks de stroeve start
Vind 't bij 14 wel echt fijn dat ie in volle sprint, in en grotere hoek kan rennen. Zo kun je beter in volle sprint je richting veranderen.
Ik begin denk ik met Burnley, toch bedankt boys.
-
MHardtraxx Veteran
- 14178 posts member since 2013
Hmm, ga ik ook eens proberen denk ikstefan_helmond wrote:Ik begin denk ik met Burnley, toch bedankt boys.
Fifa 14 blijft een tegenvaller, kan er gewoon niet aan wennen 
eens. Toch jammer, laatste paar jaren begint fifa me steeds minder te boeien.
Als je seizoen bij carrière afgelopen is, hoe switch je dan van club?
Boks ouwe. Ik ookAristo wrote:Ik speel nog steeds Fifa 11
Fifa 12
Binnenkort FIFA 14 halen. Speel voornamenlijk met huisgenoten gewoon wat random potjes.
Lekker een Bundesliga/Duits team samenstellen.
Heb nu een italiaans/Serie A team met oa Ogbonna, Vucinic, Asamoah, Bonucci, Motta, Sigiru, Bonaventura, Sau, Abate, Chielinni en als buitenbeentjes Benteke en N'Zogbia. Werk geniaal als je heel aanvallend wil spelen maar mijn aanvallers zijn om te janken eigenlijk en Tevez en Balotelli zijn gruwlijk duur.
Heb nu een italiaans/Serie A team met oa Ogbonna, Vucinic, Asamoah, Bonucci, Motta, Sigiru, Bonaventura, Sau, Abate, Chielinni en als buitenbeentjes Benteke en N'Zogbia. Werk geniaal als je heel aanvallend wil spelen maar mijn aanvallers zijn om te janken eigenlijk en Tevez en Balotelli zijn gruwlijk duur.
-
N
541 en op de counter?
4-1-2-1-2 en ik speel altijd met opkomende backs en over de flank.Nerazzurro93 wrote:541 en op de counter?
-
N
Ja zo speelde ik ook altijd toen ik nog gamede.Broken Balance wrote:4-1-2-1-2 en ik speel altijd met opkomende backs en over de flank.Nerazzurro93 wrote:541 en op de counter?