Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:42 

Hardtraxx Elite

Net even de demo gedownload voor op de pc. Even snel gekeken. Eerste wat me opviel was de besturing met zowel de muis als het toetsenbord? :huh: Daarna opnieuw gedaan, met alleen het toetsenbord; was de besturing weer veranderd t.o.v. vorig jaar. Toen met lichte ergernis afgesloten. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:56 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:

Heb het dit blok ook, verschrikkelijk zeg.

xd
Het zal wel aan mijn opleiding liggen dat ik het interessant vind. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:59 

Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Net even de demo gedownload voor op de pc. Even snel gekeken. Eerste wat me opviel was de besturing met zowel de muis als het toetsenbord? :huh: Daarna opnieuw gedaan, met alleen het toetsenbord; was de besturing weer veranderd t.o.v. vorig jaar. Toen met lichte ergernis afgesloten. :$

Fifa op pc :/ vind het maar niks, via de controller werkt het weer hetzelfde als vorig jaar en ik vind het beter dan ooit :D idd wat Firetrap ook al zegt, niet meer dat eindeloze gedraai, varierende kansencreatie ^^ ik vind het top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 23:16 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Firetrap schreef:

xd

Een leraar kan daarin al een wezenlijk verschil maken :P. Maargoed, management is niet mijn ding maar helaas wel een deel van mijn opleiding, dus ik moet eraan geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 12:03 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Olijfboompje schreef:
Firetrap schreef:

xd

Een leraar kan daarin al een wezenlijk verschil maken :P. Maargoed, management is niet mijn ding maar helaas wel een deel van mijn opleiding, dus ik moet eraan geloven.

Ja, ik had er zeker een leuke leraar voor, dus dan zal het inderdaad daar aan liggen. Droogkloot eerste klas is/was het, haha.

Fifa 13 demo maar eens downloaden als ik weer XBL Gold heb. Dan kan ik ook eindelijk de uitbreidingen voor Skyrim halen. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 12:29 

Hardtraxx Newbie

stemmet voor : Dit spelletje is niet voor mij gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 12:54 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Kun je hem niet downloaden als je geen gold hebt? :(

Voor zover ik weet niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 14:01 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Project 141 schreef:
Kun je hem niet downloaden als je geen gold hebt? :(

Voor zover ik weet niet? :P

Demos komen altijd pas na bepaalde tijd beschikbaar voor Silver members, dacht 1 of 2 weken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 20:38 

Hardtraxx Veteran

Ik ga sowieso weer Gold aanschaffen. Dit is te zwaar afkicken, haha. :P

Keek altijd trailers en allerlei andere dingen. Impossibru nu :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 22:01 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Oh dat is iets wat ik echt nooit deed, wist nog geeneens dat dat niet kon met Silver en heb nu denk ik al een half jaar geen Gold meer :P Deed alleen af en toe FIFA/BF/COD/Halo online, maar kan wel zonder ^^ Sowieso minder interesse in games laatste tijd, heb mijn abonnement op de Power Unlimited ook opgezegd.

PU enzo heb ik ook niet meer. Wel tijdje PC Gamer (?) ofzo gehad. Ik heb wel een stel abbo's op online game magazines. Da's altijd wel handig.

De interesse is inderdaad wel minder, maar toch blijft het leuk om die controller op te pakken en mezelf even flink te vermaken. Het is in ieder geval beter dan de crappy TV die wordt geproduceerd.

Silver is overigens behoorlijk beperkt. Het grootste gemis at the moment is toch wel Youtube. Het was toch wel gemakkelijk gewoon nummertjes aan te zetten op een goed geluidssysteem. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 22:19 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Ja Youtube mis ik dan ook wel, dat was wel handig zo op je tv :D Maar eigenlijk gaat mijn xbox alleen nog maar aan voor Fifa en af en toe een RPG.

Skyrim :loving:

Als Halo 4 uit is, dan gaat hij vrij snel mijn Xbox in, haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 22:30 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Skyrim :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 22:55 

Hardtraxx Veteran

Ik heb standaard een FPS en Fifa die ik het hele jaar speel, met daartussendoor SP-games, zoals in het afgelopen jaar: Skyrim, Dante's Inferno, Fallout 3, Final Fantasy XIII. En de komende tijd komen er weer mooie aan: Dishonored, Watch Dogs, GTA V. En als FPS zal het Halo 4 worden het komende jaar :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 23:39 

Bierkoning

Heb die demo een paar keer gespeeld maar vond er niet bijster veel verschil in zitten, de balaannames zijn duidelijk anders en voor m'n gevoel duurt het soms wat langer voordat ze schieten nadat je de knop hebt ingedrukt maar verder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 00:38 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Heb die demo een paar keer gespeeld maar vond er niet bijster veel verschil in zitten, de balaannames zijn duidelijk anders en voor m'n gevoel duurt het soms wat langer voordat ze schieten nadat je de knop hebt ingedrukt maar verder...

Ik heb precies dezelfde mening.

Wel heb ik nog opgemerkt dat als je een steekbal langs de lijn geeft de aanvaller en verdediger van de tegenstander veel meer in duel zijn voordat ze bij de bal zijn, dat maakt het ook realistischer.

Maar ook al zou er helemaal niks veranderd zijn op de teams/spelers na is Fifa alsnog elk jaar een standaard aankoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 00:43 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Voel persoonlijk toch wel een aardig verschil, fysieke duels zijn behoorlijk op de schop gegaan, steekpasses kunnen veel accurater en realistischer (gigantische ergernis in 12, zelfs op handmatig sloeg het vaak nergens op) en de AI is ook aardig verbeterd, wat samen met de balaannames toch voor een ander gevoel zorgt voor mij. En dat is een positief iets. Maar dit komt dan ook van iemand die het hele jaar door weinig andere games speelt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 09:43 

Hardtraxx Veteran

Vooropgesteld moet wel worden dat er helemaal geen rigoureuze veranderingen in moeten zitten. Never change a winning team, of formula in dit geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 11:46 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Vooropgesteld moet wel worden dat er helemaal geen rigoureuze veranderingen in moeten zitten. Never change a winning team, of formula in dit geval.

Uiteraard. Fifa in de huidige vorm werkt gewoon. De aanpassingen die er nu zijn, moeten zich voor de speelbaarheid over de lange termijn nog bewijzen. Maar er komt gewoon een moment waarop het niet meer beter kan worden op een spelcomputer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 12:45 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Project 141 schreef:
Oh dat is iets wat ik echt nooit deed, wist nog geeneens dat dat niet kon met Silver en heb nu denk ik al een half jaar geen Gold meer :P Deed alleen af en toe FIFA/BF/COD/Halo online, maar kan wel zonder ^^ Sowieso minder interesse in games laatste tijd, heb mijn abonnement op de Power Unlimited ook opgezegd.

PU enzo heb ik ook niet meer. Wel tijdje PC Gamer (?) ofzo gehad. Ik heb wel een stel abbo's op online game magazines. Da's altijd wel handig.

De interesse is inderdaad wel minder, maar toch blijft het leuk om die controller op te pakken en mezelf even flink te vermaken. Het is in ieder geval beter dan de crappy TV die wordt geproduceerd.

Silver is overigens behoorlijk beperkt. Het grootste gemis at the moment is toch wel Youtube. Het was toch wel gemakkelijk gewoon nummertjes aan te zetten op een goed geluidssysteem. :P

Maar jij was ook gewoon de pro-reviewer :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 13:57 

Hardtraxx Veteran

I sure was.
Ik zou best wel weer willen gaan reviewen, alleen dan wil ik geen games meer die mij geen fuck interesseren. xd

Helaas onbegonnen werk. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 23:11 

Bierkoning

Heb hem toch maar weer besteld :P Hopelijk morgen al in huis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 23:14 

Hardtraxx Veteran

Morgen binnen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 23:17 

Hardtraxx Addict

Ik ook morgen binnen! Al best lang bezig met Ultimate Team, heerlijk om te verzamelen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 08:57 

Hardtraxx Veteran

Maar eens even halen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 12:14 

Hardtraxx Veteran

Haal hem vanmiddag op, wie speelt op 360?
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic