Ich!Steffnov wrote:Haal hem vanmiddag op, wie speelt op 360?
Ik ga hem een deze dagen even pre orderen
Ich!Steffnov wrote:Haal hem vanmiddag op, wie speelt op 360?
Ik. GT = Its Rawstyle.Steffnov wrote:Haal hem vanmiddag op, wie speelt op 360?
PS3, voeg mij ook toe: PatrickjebWesz91 wrote:We gaan 'm er maar eens insteken (PS3), benieuwd of het 't geld waard is of dat de veranderingen minimaal zijn..
Ingebouwde failsafe voor mensen die met Fifa 12 te slecht waren.Steffnov wrote:Ik kan de ranked online wedstrijden niet vinden? Alleen vriendschappelijk / aangepast en pro season (met je virtual pro)... wtf
Is dat ff kut, kan ik mijn divisie 1 reeks niet voort zettenOlijfboompje wrote:Ingebouwde failsafe voor mensen die met Fifa 12 te slecht waren.Steffnov wrote:Ik kan de ranked online wedstrijden niet vinden? Alleen vriendschappelijk / aangepast en pro season (met je virtual pro)... wtf
Steffnov wrote:Is dat ff kut, kan ik mijn divisie 1 reeks niet voort zettenOlijfboompje wrote:Ingebouwde failsafe voor mensen die met Fifa 12 te slecht waren.Steffnov wrote:Ik kan de ranked online wedstrijden niet vinden? Alleen vriendschappelijk / aangepast en pro season (met je virtual pro)... wtf(al zat ik daar op het laatst niet meer in)
Steffnov wrote:Haal hem vanmiddag op, wie speelt op 360?
als ik jou GT zie denk ik meteen aan RunescapeNijidik wrote:Steffnov wrote:Haal hem vanmiddag op, wie speelt op 360?
OxPure4Own
Haha hoezo dat? Heb ik wel fucking veel gespeeldWout1997 wrote:als ik jou GT zie denk ik meteen aan RunescapeNijidik wrote:Steffnov wrote:Haal hem vanmiddag op, wie speelt op 360?
OxPure4Own
Nijidik had ik al maar had meer saves en achievie's op oxpure4own haha (status jwz)Project 141 wrote:Wat heeft jou besloten deze naam te nemen?Nijidik wrote:Steffnov wrote:Haal hem vanmiddag op, wie speelt op 360?
OxPure4Own
Ik was 12! Don't blame me haha. Nijidik is vetter, toch?Project 141 wrote:No offense maar vind dat altijd van die waardeloze usernames, met x-jes en o-tjes toegevoegd voor de coolheid, en dan ook nog ''Pure Own''.. Misschien zijn dat soort namen een beetje voor me verpest vanwege alle 14 jarige engelse schreeuwende kutkindjes die dat soort namen hebben
T was ook een runescapenaamWout1997 wrote:omdat veel mensen op runescape iets met Pure, Pureranger, puremage, purewarrior etc etc heten
Wat gaat de tijd toch snel he, das alweer 2 jaar terug!Wout1997 wrote:Mijne was van toen ik 6/7 was die heette Moordaapje2
Dat ben ik oenemeloenFiretrap wrote:Wie van hier is SonicSabotage?