Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 16:51 

Hardtraxx Veteran

Boutzooi! Heb ik Tévez verkocht voor 52 miljoen aan Ac Milan, en Adebayor voor 15 mil, ik denk zoooo nu kan ik wel weer ff vooruit, kijk ik op m'n bank, heb ik helemaal geen spitsen meer :lol: , en iets daarvoor Pastore gekocht, snel weer een spits of 2-3 kopen dus xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 16:58 

Hardtraxx Veteran

Op de pc, liet ik gewoon scouten, had op een gegeven moment gewoon 18 jarige jongens gescout, die +- 82 waren, die een seizoen uitgeleend, en toen ze terug kwamen, waren ze 85.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:05 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Op het moment dat je ze scoutte waren ze al 80+? In Fifa 12? Ik kom ze niet hoger tegen dan 63 als ik ze scout.

puur geluk heb ik ook een keer gehad had ik iemand gescout van 17 en overal 79 na een jaar al 84
met Saint - Etainne
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:05 

Hardtraxx Veteran

Jazeker wel, ik heb dan wel de scouts van 4,5 - 5 sterren, en je moet ALTIJD in landen zoals Argentinië, Brazilië scouten. Heb je altijd goede, meestal een paar maanden laten scouten, want in het begin hebben ze een ratio van 63-91 bij mij in ieder geval, dan laat ik ze meestal nog een paar maanden doorscouten, zodat hun hele positie bekend is etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:07 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Jazeker wel, ik heb dan wel de scouts van 4,5 - 5 sterren, en je moet ALTIJD in landen zoals Argentinië, Brazilië scouten. Heb je altijd goede, meestal een paar maanden laten scouten, want in het begin hebben ze een ratio van 63-91 bij mij in ieder geval, dan laat ik ze meestal nog een paar maanden doorscouten, zodat hun hele positie bekend is etc.

Azie is ook welis goed. bij africa heb je alleen maar vercrackte
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:09 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Hmm dan moet ik maar ff geld zoeken voor betere scouts :P

Amateur :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:10 

Hardtraxx Veteran

En niet gelijk na het 1e scoutingsrapport aannemen :P , want dan zie je heel aanlokkelijk 63-91 potentieel staan, en dan denk je tsoo! Maar gewoon ff een tijdje afwachten :P wat het uiteindelijk word :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:18 

Hardtraxx Veteran

:P ja dat is vrij jong, maar dan alsnog, zodra je een speler kunt verhuren, gelijk doen, en dan het liefst een slechte tot matige club, daar krijgt hij het meeste speeltijd :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:33 

Hardtraxx Veteran

Ja, ik heb nu dus Eriksen verhuurd, maar wilde hem eigenlijk terughalen, ook al is het maar voor een half seizoen :lol: zit een beetje krap in m'n selectie, ik dacht dat dat wel kon, weet iemand ook precies waar je hem terug kunt halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:45 

Hardtraxx Veteran

Zit nu in-game, zodalijk even kijken, want volgens mij kan het wel :)

Edit: Kan dus wel, alleen kost me 2,5 miljoen vanwege contractbreuk :lol: , laat hem dan nog maar ff een paar maandjes ploeteren bij Juve :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 13:36 

Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
Heb nou ook al 7 spelers verhuurd, en probeer er nog meer ^^ Maar dan nog komen ze maar 1 of 2 beter terug. Ach ja zie wel, eerst me budget maar beetje aanpassen zodat ik money voor een 5 sterren scout heb ;)

Overigens wel vreemd. Zit nu mijn 4de seizoen bij Fulham. Eerste seizoen was doelstelling om Euro League te halen (landskampioen geworden), 2de seizoen CL halen (landskampioen geworden), 3de seizoen moest ik de titel winnen (ook gedaan), en nu zijn de verwachtingen opeens weer dat ik Euro League moet halen xd En ik kreeg ook een aanbod van Leicester ofzo met een budget van 140 mln xd

heb ik ook gehad met ajax.
eerste seizoen bovenin eindigen ofzo
toen werd ik kampioen en won ik de beker
en tweede seizoen stond er eindig halverwege en win de beker.

heel krom allemaal.
en ik vind het jammer dat speel als een prof niet zo is als bij PES. daar begin je bij een schijt club word je gescout en kun je je steeds hoger op werken. dat is veel mooier
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 14:13 

Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
Oh ja Be A Pro doe ik toch nooit, dus maakt me niet zoveel uit. Ach ja, Fifa pwnd PES toch op alle andere fronten dan :P

Met de rest wel :P
Maar ik heb ook een keer PES gehad en vond dat het enigste leuke bij PES :P
En dat is wel minder aan FIFA, en dat het niveau verschil tussen semi-pro en prof zo groot is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 14:40 

Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
Ja verschil is in deze fifa opeens heel groot ja, maar ben nu dat niveau al gewoon weer voorbij nu ik het verdedigen onder de knie heb dus heb er geen last meer van

haha ik dus niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 17:28 

Hardtraxx Veteran

Heb soms nog wel vage uitslagen hoor, tegen een blackpool kom je bijvoorbeeld bijna niet door die verdediging heen, (logisch als ze met 5 man achterin hangen). En win ik, of verlies ik zelfs met minimaal verschil. Maar tegen Man Utd, maak ik er dan wel weer 5, laatste x ook 4 tegen maarja :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 18:55 

Hardtraxx Addict

Ruubiie schreef:
Heb soms nog wel vage uitslagen hoor, tegen een blackpool kom je bijvoorbeeld bijna niet door die verdediging heen, (logisch als ze met 5 man achterin hangen). En win ik, of verlies ik zelfs met minimaal verschil. Maar tegen Man Utd, maak ik er dan wel weer 5, laatste x ook 4 tegen maarja :P .

Dat is echt heel raar ja :P
Tegen goede teams kan je soms zo scoren en tegen mindere teams win je net minimaal of verlies je xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 16:34 

Hardtraxx Elite

Net 5-4 winst tegen valencia(met Madrid). Soldado scoorde 4x tegen mij(waaronder 2 onterechte pingels). Daarna thuis tegen Barca. Verloor in de Supercup kansloos, maar vandaag ging het lekker: 4-0 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 16:44 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Ik speel dus fifa 11 op de xbox, en was Manager/Speler bij Utrecht, ben nu naar Ajax gegaan, maar m'n speler is foetsie, hoe krijg ik die terug, hij staat ook niet bij utrecht te koop

Dat probleem had ik toen ook, en was hem toen voor altijd kwijt :cry: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 18:03 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Dat is bij Fifa 12 ook nog, dat als ik nou van club wissel mijn Virtual Pro verdwijnt :/ Erg kut :thumbdown: Bovendien is ie al 2x gereset, heb 2x gehad dat opeens Personal Settings data corrupt was >.<

Haat je nu je leven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 18:25 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
mrazura schreef:
Project 141 schreef:
Dat is bij Fifa 12 ook nog, dat als ik nou van club wissel mijn Virtual Pro verdwijnt :/ Erg kut :thumbdown: Bovendien is ie al 2x gereset, heb 2x gehad dat opeens Personal Settings data corrupt was >.<

Haat je nu je leven?

Nee, maar wel EA en Microsoft. Haat jij je leven, omdat je je tentamenstof niet geleerd krijgt?

Ja eigenlijk zou ik nu chimeids met korte rokjes ( :$ :love: ) willen checken in Scheveningen zoals de rest van me bradas doet. Ik moet me voorbereiden op het het meest kansloze en saaiste vak ever:verandermanagement. :sick: Daarnaast ook nog op verzuim en reintegratie en dat allemaal voor maandag.

Niet te vergeten de 4 verslagen die ook maandag moet inleveren :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 18:31 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Nou dan zit jij dieper in de put dan ik :aww:

Idd man. Ik zie het licht niet meer zo diep zit ik er in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:23 

Hardtraxx Veteran

Vanaf vandaag de 13 demo op xbox en pc :thumbsup: morgen voor ps3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:20 

Hardtraxx Veteran

vind het zelf erg fijn spelen ±' die balcontrole makt het net wat realistischer en merk inderdaad een verbetering in de aanval AI :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:21 

Hardtraxx Veteran

Precies, is ook leuker tegen de cpu spelen nu. Dat was bij 12 echt dramatisch saai met dat eindeloze gedraai. Ik ben weer onder de indruk, ook grafisch ziet er net effe wat verser uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:34 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

Ja eigenlijk zou ik nu chimeids met korte rokjes ( :$ :love: ) willen checken in Scheveningen zoals de rest van me bradas doet. Ik moet me voorbereiden op het het meest kansloze en saaiste vak ever:verandermanagement. :sick: Daarnaast ook nog op verzuim en reintegratie en dat allemaal voor maandag.

Verandermanagement is juist baas, mafketel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:41 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:

Verandermanagement is juist baas, mafketel.

Heb het dit blok ook, verschrikkelijk zeg.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic