Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 14:05 

Artiest

Lekker boeiend die virtual pro, is alleen tof voor online. Bij mij weet ik ook niet wat die lulhannes allemaal uitspookt hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 14:54 

Hardtraxx Veteran

Ben nu FSV Frankfurt uit de 2e bundesliga, wil promoveren! :P
Sta ik 2-0 voor, geef ik expres een corner weg in de 90e minuut, scoort hun keeper hahahaha
2-1 gewonnen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 16:17 

Artiest

Ok... ik kom terug op mijn eerdere uitlating :$
Nu ik doorheb hoe je het spel moet spelen (met veel meer geduld... het lijkt ook veel meer op echt voetbal wat ik nu speel) vind ik het wel tof!
Heb Neymar binnen kunnen halen, Bale verkocht voor ruim 50 miljoen, Lennon ook al eerder dit seizoen de deur uit gedaan, gast leed aan flinke depressies ofzo.

Heb nu paar talentjes op de bank (gescoute spelers, maar das max 66 overall).
Iedereen wou Douglas, maar heb alles afgeslagen, ook Stephan de Vrij binnen gehaald als vervanger van Dawson (die alweer richting z'n oude dagen gaat).

Opstelling Tottenham hotspur:

Adler
Walker - Dawson - Douglas - Assou Ekkotto
Dos Santos - Sandro - Götze - Neymar
Van der Vaart
Aguero

Geen speler onder de 80, Dawson is het laagste, met 80.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:01 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Nu lekker in 2. Bundesliga bezig, cluppie dat niet onderaan mocht eindigen maar sta nu bovenaan, dus wordt promoveren :thumbsup: In de beker het tot de finale geschopt nu, dankzij mijn 6-2-3-1 opstelling :lol: Heb er Hoffenheim en Borussia Dortmund mee uitgeschakeld :P Alleen nu Bayern nog xd Vind het wel beetje kut dat de tegenstander zo scherpt passt. Als ik gewoon verdedigend mijn mensen in de goede positie hou, blijft de tegenstander gewoon 15 minuten lang die bal rond spelen >.< Dus laat soms maar gaten vallen, anders krijg ik die bal nooit in mijn bezit :/

:huh:

Iemand trouwens die het gevoel heeft dat EA geforceerd heeft geprobeert Barcelona als beste team te hebben? Tegen hen zijn mijn passes altijd net wat slechter, spelers net wat trager (Abidal die Lennon eruit loopt :/ ), passen trager, lopen net wat slechter...echt kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:11 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
edit ik bedoelde 5-1-3-1 :P

Blijft een kutopstelling :p speel zelf (online) 4-3-3 met de punt naar achter, dus LAM-CVM-RAM. speelt heerlijk, met Modric en Van Der Vaart die de lijnen uit zetten (en zelfs regelmatig voorin te vinden zijn), Parker die letterlijk alle gaten dicht loopt, Lennon en Bale die een nachtmerrie voorin veroorzaken, en Adebayor die ze uit alle standen erin schiet. Divisie 3 nu ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 14:36 

Hardtraxx Veteran

Mooie goal dacht ik toch :p Laatste minuut van de challenge gisteren, een bevrijding :p

En ja, ik speel het nog steeds :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 14:43 

Hardtraxx Veteran

Aardig lucky? Zo goed als compleet, maar ik vond het geniaal :p

En ach, ik gebruik de challenges als warming-up, ik moet er altijd ff inkomen. Anders verlies ik direct mijn eerste potje online :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 16:33 

Hardtraxx Veteran

Ik speel nog zat, nu vooral Ultimate Team. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:15 

Hardtraxx Veteran

Klein bumpje nu ik toch nog merk dat meerderen het nog spelen.

Zit zelf nu voor het 2e seizoen online in divisie 1, vorig seizoen 15 punten behaald, deze echter na 2 wedstrijden nog op 0, dus mag nog flink aan de bak. Wel de beker gewonnen in deze klasse, door na penalties (4-4 was de wedstrijd) te winnen in de finale :clap:

Favoriete teams heb ik niet echt, al merk ik dat ik erg graag met Tottenham en Napoli mag spelen, al laat ik het vaker van de wekelijkse vorm afhangen :thumbup: favoriete opstellingen...verschilt per team. Met Tottenham is het 4-1-2-3, met Napoli 3-2-2-1-2, maar met bijvoorbeeld Real Madrid weer 4-2-2-1-1 of 4-2-1-3. Klinkt ongetwijfeld lastig, maar opstellingen uittikken gaat nu eenmaal lastig :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:26 

Hardtraxx Addict

Voorkeur gaat uit naar Man City of Real Madrid! :)

Ik weet toevallig dat studiegenoten van mij veel met Brazilië spelen en zij daarmee ook hoog eindigen.. Heb het ook keer geprobeerd, best goed team, maar niets voor mij xd

Oja en houdt altijd standaard formatie, al hoewel ik wel vaak wissels toepas voor de wedstrijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:30 

Hardtraxx Veteran

Wisselen doe ik zelden. Heb trouwens dezelfde mening over Brazilië, vooral het controlerende blok is gewoon matig no matter what.

Maar als iemand zo tijd heeft :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:35 

Hardtraxx Addict

Invite verzonden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 16:00 

Hardtraxx Veteran

Ow kut ja, heb geen Gold meer. Ach ja, dan maar van de week een keer halen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 16:27 

Hardtraxx Addict

Naah valt nog best mee :D

Jij divisie 1, ik divisie 5 :D 2 gelijk en 1 verloren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 16:29 

Hardtraxx Veteran

Waren ook niet mijn beste wedstrijden (verre van), maar inderdaad, verschil viel mee. Al was je soms wel lucky hoor :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 16:31 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Waren ook niet mijn beste wedstrijden (verre van), maar inderdaad, verschil viel mee. Al was je soms wel lucky hoor :p

Och hier, moet je horen wie het zegt :P!

Die wedstrijd die jij met 0-2 won, dat eerste doelpunt was een cadeautje :P En die 2e kwam uit de lucht gevallen omdat ik uiteraard op de aanval ging spelen :D

Maar het blijft fun om een beetje fifa te spelen, vaker doen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 16:34 

Hardtraxx Addict

Ik zal je vandaag wel even toevoegen ;) Heb hem nu even uitgezet, moet andere dingen doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 17:09 

Bierkoning

Je mag mij ook toevoegen: Pommerrr
Alleen ben ik niet zo goed en meestal als ik fifa speel ben ik met vrienden, maar wie weet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 17:44 

Hardtraxx Addict

Speel nu constant head to head seasons en het is bij mij altijd verrekte spannend. Vind het leuk om niet telkens 4,5 of 5 sterren teams te pakken maar gewoon wat underdogs en wat teams als NEC en NAC te kiezen haha.
Zit momenteel in Divisie 4 en van de 4 wedstrijden nog niets verloren dus Divisie 3 is al in zicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 17:45 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Steffnov schreef:

Die wedstrijd die jij met 0-2 won, dat eerste doelpunt was een cadeautje :P En die 2e kwam uit de lucht gevallen omdat ik uiteraard op de aanval ging spelen :D

Bedoel met lucky meer alles wat er bij mij fout ging, vooral bij de laatste pass :p maar goed, waren inderdaad leuke wedstrijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 17:46 

Bierkoning

Ik was net trouwens Napoli, moest ik opeens tegen Bayern Munchen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:13 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Squirrie schreef:
Steffnov schreef:

Bedoel met lucky meer alles wat er bij mij fout ging, vooral bij de laatste pass :p maar goed, waren inderdaad leuke wedstrijden.

Aah oke! :P Jaa daar kan ik niet over oordelen, ik ga sowieso keer een winst eruit slepen :cool: Dat is mijn doelstelling :P Verder zie ik wel hoe het seizoen gaat eindigen hehe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 21:19 

Hardtraxx Veteran

Heb hem eindelijk! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 21:29 

Hardtraxx Addict

Vanavond gaan we hier klein toernooitje houden met de vrienden, dat worden weer flinke frustraties :P Altijd hetzelfde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 21:33 

Hardtraxx Veteran

Als iemand vanavond zin heeft om paar potjes te doen, is die persoon welkom ;)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic