Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 18:35 

Hardtraxx Veteran

Kun je die op je pc aansluiten, zo ja, ff een controller + fifa kopen en spelen maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 18:43 

Hardtraxx Veteran

Nog steeds moeite met scoren met de voeten.
Is erg lastig om er door het midden doorheen te komen, erg weinig ruimte :/

Nu moet ik door middel van kopballen telkens een wedstrijd met 1-0 winnen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 19:18 

Hardtraxx Veteran

24 wedstrijden gespeeld in de competitie:

36 doelpunten voor, 10 tegen >.<
17 gewonnen, 7 gelijk, 0 verloren.
Sta nu 2e met een wedstrijd minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 20:31 

Hardtraxx Crew

Ik sta 14e, wel maar 3 punten achter op nummer 8. 3 gewonnen, 7 gelijk, 3 verloren. Niet normaal hoeveel ik gelijk speel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 20:48 

Bierkoning

Davey jij had ook een xbox toch? Voeg me ff toe als je wil: Pommerrr

Of speel je nooit online? (welk spel dan ook)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 21:02 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Kun je die op je pc aansluiten, zo ja, ff een controller + fifa kopen en spelen maar.

uhm, ja.. een vriend van mij heeft een xbox controller, het enige wat je nodig hebt is eigenlijk een usb-poort :D
speelt echt superrelaxed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 01:00 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Davey jij had ook een xbox toch? Voeg me ff toe als je wil: Pommerrr

Of speel je nooit online? (welk spel dan ook)

Ja, ik heb een 360 en ik speel ook vaak online (vooral nu het vakantie is natuurlijk ^^ )

Ik zal je toevoegen als ik het niet vergeet. Mijn gamertag is Daveyteloo btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 15:31 

Bierkoning

Net 10-1 gewonnen online haha :lol: Dan vraag ik me echt af hoe zo iemand al een paar keer gepromoveerd kan zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 15:34 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Net 10-1 gewonnen online haha :lol: Dan vraag ik me echt af hoe zo iemand al een paar keer gepromoveerd kan zijn

belchinezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 16:28 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Ach, ik heb een potje met 11-0 verloren. Terwijl ik ook al een paar keer ben gepromoveerd. Gewoon als het al snel niet lukt, raak je gefrustreerd en ga je alleen maar slechter spelen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 16:55 

Artiest

Klopt, dan ga je veel te agressief spelen en veel te veel naar voren, waardoor je nutteloze kaarten en vrije trappen tegen krijgt. Plus je verdedigende linie wordt één gigantisch gat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 23:29 

Bierkoning

Ik heb vandaag echt maximaal gefifa'd en ik moest serieus iets van 70% van de wedstrijden tegen Man City, en dat vind ik nou net een kutteam om tegen te spelen :P Maarja ben in ieder geval gepromoveerd naar Div 7 en ik kan nog een x promoveren, dan moet ik alleen wel 6 punten halen uit mn laatste 2 potjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 11:02 

Donateur

Iets met de banden in z'n knie :P

Maat van me speelt FIFA 12 helemaal dood. Op facebook al godse trollsessies naar elkaar over wie de beste is.
Ik kom daar aan. Eerste pot PSV (ik) - Feyenoord 5-2. Bam.
Oke, ongelijke teams. Volgende pot Real Madrid (ik) - Barcalona 9-0 OWNED.

Sir, your FIFA bragging rights have now been revoked.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 11:31 

Bierkoning

Mol schreef:
Iets met de banden in z'n knie :P

Maat van me speelt FIFA 12 helemaal dood. Op facebook al godse trollsessies naar elkaar over wie de beste is.
Ik kom daar aan. Eerste pot PSV (ik) - Feyenoord 5-2. Bam.
Oke, ongelijke teams. Volgende pot Real Madrid (ik) - Barcalona 9-0 OWNED.

Sir, your FIFA bragging rights have now been revoked.

xd
Mooi is dat, als mensen denken dat ze heel goed zijn, ze gewoon keihard ownen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:15 

Artiest

heb er helemaal genoeg van, fifa 12 officieel verklaard tot slechtste fifa OOIT!!!! Gewoon geen grip op te krijgen, ik speel al heel m'n leven fifa en als ik nu nog niet normaal professioneel kan ass whoopen, kut spel. Officieel slechtste fifa ooit, leer een spel maken stelletje kut nerds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:20 

Bierkoning

Skedoedelefloeps schreef:
heb er helemaal genoeg van, fifa 12 officieel verklaard tot slechtste fifa OOIT!!!! Gewoon geen grip op te krijgen, ik speel al heel m'n leven fifa en als ik nu nog niet normaal professioneel kan ass whoopen, kut spel. Officieel slechtste fifa ooit, leer een spel maken stelletje kut nerds.

Online of tegen vrienden vind ik toch wel erg lekker spelen hoor, en een leuk systeem ook online. Tegen de computer ben ik met je eens, dat is echt bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:23 

Artiest

Ja ik ga hem terug bij het ouderlijk huis zetten en dan ga ik gewoon verder zoals ik bij fifa 11 speelde, met m'n virtual pro in teams. Want carreer mode heeft nu zulke toffe features, maar wordt compleet verneukt door het feit dat professionaal legendarisch goed is en semi prof kan er niks van, kan ik echt boos om worden. Zeker aangezien ik altijd met veel plezier carreer modes heb gespeeld in fifa, dit verpest m'n hele ervaring gewoon.

Professioneel is ook gewoon saai, ik bedoel ik zet niet eens erg druk, want dan ben je de lul omdat de kleinste kut neger veranderd in messi?! Maar dan spelen ze de bal gewooon de hele tijd rond op middenveld, ok das realistisch, maar niet als ik vervolgens wel uitstap met mn team en ze dan opeens alles kunnen wat een ronaldo ook doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:24 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Professioneel whoop ik momenteel anders wel ass, 2 wedstrijden verloren dit seizoen met psv. Zie het probleem niet.

Dit

Plus, ik speel voor de online, dus kan mij het boeien :P Divisie 5, sta na 5 wedstrijden op 13 punten, dus moet nog 3 punten in 5 wedstrijden halen om naar divisie 4 te gaan...moet kunnen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:42 

Artiest

ja, maar voor iemand die wereldklasse gewoon 9/10 keer won vind ik deze stap gewoon te groot, maar ik merk al dat ik meer geduld moet hebben, ik wil altijd heel snel spelen. IK moet oranje voetbal spelen, rustig enzo...
sta nu 3-0 voor tegen City... dat bedoel ik wtf. maargoed t is realistisch enzo, super tof, alleen iemand die legendarisch op fifa 11 aan kon werd weggetikt door pro in fifa 12, lijkt me toch een beetje raar. Ik zou Professioneel heel simpel opzij moeten kunnen zetten en echte uitdaging van bij wereldklasse.

Btw, Götze is echt een super gevaarlijke speler, ook zou ik Dos Santos meteen binnen halen, mits je carreer speelt. Gast ontwikkelt zich super snel en die linker poot van hem is goud, op de rechterflank zetten dus. Walker erachter (ontwikkelt zich ook ziekelijk snel) gast sprint ook als een machine en dan achter dos santos, die vaak naar binnen gaat, kan hij eroverheen. Douglas is echt een super sterke CB! En nooit Adler binnen halen, hoog cijfer, maar doet nooit dingen die echt briljant zijn als keeper zijnde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 00:46 

Artiest

Ga er niet vanuit nee, ga nu al seizoen 3 in met de Spurs, vorig seizoen kampioen, FA cup gewonnen, seizoen ervoor ook FA Cup gewonnen en krijg aanbiedingen van Valencia, Liverpool etc. Inmiddels is elke speler in mijn team 80+ dus dan is een Napoli niet zo boeiend meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 01:04 

Hardtraxx Veteran

Ach ja...in 11 was ik ongeslagen kampioen met Twente, 3e seizoen op rij kampioen...beste aanbiedingen die ik krijg zijn van Ajax, PSV en Mainz...

En met Doumbia, Neymar en Ruiz in de spits is dat niet interessant xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 01:35 

Hardtraxx Veteran

Trouwens, als het om trollen gaat:

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:06 

Artiest

Naja Tottenham heeft nu al 2de jaar dat ze kampioen willen worden. Eerste jaar was Champions League halen, gehaald, werd toen tweede. 2de seizoen wouden ze kampioenschap en een cup en dit jaar vrijwel hetzelfde en willen ze dat ik de finale van Champions League haal. Ik had toch wel verwacht dat een andere Engelse topclub minimaal interesse zou tonen na het kampioenschp vorig seizoen. Maar dan komt een liverpool of Valencia om de hoek kijken. Nee dankje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:16 

Artiest

kampioen worden met Tottenham vond ik al geen slechte prestatie hoor :lol:
Heb ook de Champions League gewonnen toen trouwes, 3 keer Rafael v.d. Vaart tegen Barca, die gek heeft een linker poot, als die hem voor z'n linker krijgt zit ie er bijna altijd wel in. Held! Mooi symbolisch ook trouwens, de finale was in de Amsterdam ArenA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:41 

Hardtraxx Veteran

Begin Professioneel nu ook makkelijk te vinden. Nu 2e seizoen met Nottingham Forest, vorig jaar gepromoveerd met een 1e plek. Nu dus Premier League, eind oktober, 1e plek. 5 punten los dacht ik, alleen van Manchester United verloren. Verder ook Arsenal uit, Manchester City uit, en Liverpool uit gewonnen met soms duidelijke cijfers. :P Maar Wereldklasse doe ik nog niet, vind het wel lekker zo.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic