ja, maar voor iemand die wereldklasse gewoon 9/10 keer won vind ik deze stap gewoon te groot, maar ik merk al dat ik meer geduld moet hebben, ik wil altijd heel snel spelen. IK moet oranje voetbal spelen, rustig enzo...
sta nu 3-0 voor tegen City... dat bedoel ik wtf. maargoed t is realistisch enzo, super tof, alleen iemand die legendarisch op fifa 11 aan kon werd weggetikt door pro in fifa 12, lijkt me toch een beetje raar. Ik zou Professioneel heel simpel opzij moeten kunnen zetten en echte uitdaging van bij wereldklasse.
Btw, Götze is echt een super gevaarlijke speler, ook zou ik Dos Santos meteen binnen halen, mits je carreer speelt. Gast ontwikkelt zich super snel en die linker poot van hem is goud, op de rechterflank zetten dus. Walker erachter (ontwikkelt zich ook ziekelijk snel) gast sprint ook als een machine en dan achter dos santos, die vaak naar binnen gaat, kan hij eroverheen. Douglas is echt een super sterke CB! En nooit Adler binnen halen, hoog cijfer, maar doet nooit dingen die echt briljant zijn als keeper zijnde.