Morgen ook goed? Ga vnv Newcastle - Man Utd kijkenSteffnov wrote:Als iemand vanavond zin heeft om paar potjes te doen, is die persoon welkom
Speel maar een paar potjes tegen VVV ofzo, dan kun je vast wennen aan het niveau
Morgen ook goed? Ga vnv Newcastle - Man Utd kijkenSteffnov wrote:Als iemand vanavond zin heeft om paar potjes te doen, is die persoon welkom
Vanavond = uurtje of 11 ofzoPommer wrote:Morgen ook goed? Ga vnv Newcastle - Man Utd kijkenSteffnov wrote:Als iemand vanavond zin heeft om paar potjes te doen, is die persoon welkom
Speel maar een paar potjes tegen VVV ofzo, dan kun je vast wennen aan het niveau
Ben nog even 20-30 minuten drukSteffnov wrote:Iemand zin in een paar potjes zo?
Oke, faalRandleman wrote:ik bedoel dat 'Randleman' mijn gamertag is HAHAHAHAHAHAHAHRandleman wrote:als ik weer GOLD heb wil ik ook wel eens..,Squirrie wrote: Maar het blijft fun om een beetje fifa te spelen, vaker doen![]()
gamertag = nickname -> lekker makkelijk
Nee die laatste pot was slecht van beide kantenSteffnov wrote:Godverdomme wat ben ik van mijn spel geschrokken zeg, niet te zuinig. Zelfs die laatste overwinning leek nergens op. Al moet ik zeggen dat je beter bent dan je divisie laat zien
Van 10 naar 8 zeker? Netjes hoor!wootum wrote:Hoppa, ff twee divisies omhoog gegaan vandaag

Hoezo door jouw aanvallers gemist... jij schiet op doelSteffnov wrote:Gedegradeerd van 1 naar 2 na een kutreeks, zeker de laatste wedstrijd was gewoon fucking bulshit. Werkelijk 4 200% kansen die gewoon door mijn aanvallers gemist worden
Nu 7 uit 4 in divisie 2, beetje zelfde verhaal weer.
Ik schiet in zoals ik ze normaal inschiet, maar ze gaan er opeens niet inDark Pact wrote:Hoezo door jouw aanvallers gemist... jij schiet op doelSteffnov wrote:Gedegradeerd van 1 naar 2 na een kutreeks, zeker de laatste wedstrijd was gewoon fucking bulshit. Werkelijk 4 200% kansen die gewoon door mijn aanvallers gemist worden
Nu 7 uit 4 in divisie 2, beetje zelfde verhaal weer.
Dat weet ik wel zeker dat ie dat doetSteffnov wrote: alsof het spel je soms in en uit vorm laat zijn.
Misschien, maar online gaat dat gewoon nergens over...(daar had ik het over).wootum wrote:Dat weet ik wel zeker dat ie dat doetSteffnov wrote: alsof het spel je soms in en uit vorm laat zijn.Wel eerste wedstrijd meteen weer met 5-1 gewonnen, gaat lekker vandaag.
den haag is gek jongehardcoresjors wrote:Net een echte strijd tegen ado, kwam 2-0 achter heb 4-2 gewonnen in de laatste 20 min 4 goals, pfoee dat was strijden!
Maar Sulejmani speelt echt slecht man, denk dat hij binnenkort op gaat stappen, moet er echt ff een goaltje inleggen met hem!
Ja manHooli wrote:den haag is gek jongehardcoresjors wrote:Net een echte strijd tegen ado, kwam 2-0 achter heb 4-2 gewonnen in de laatste 20 min 4 goals, pfoee dat was strijden!
Maar Sulejmani speelt echt slecht man, denk dat hij binnenkort op gaat stappen, moet er echt ff een goaltje inleggen met hem!
speel je op de xbox?