Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 17:48 

Bierkoning

Chukkels schreef:
Pommer schreef:
GVD GVD GVD Laatste pot 2-2 gespeeld, en ik had de winnende op me voet in de allerlaatste aanval alleen voor de keeper :cry: 2 ptn te kort voor promovatie nu, kutzooi mag ik weer opnieuw beginnen.

Promovatie? :lol:

lol :lol: promotie natuurlijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 22:40 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Pommer schreef:
GVD GVD GVD Laatste pot 2-2 gespeeld, en ik had de winnende op me voet in de allerlaatste aanval alleen voor de keeper :cry: 2 ptn te kort voor promovatie nu, kutzooi mag ik weer opnieuw beginnen.

Promovatie? :lol:

hij combineert 2 woorden: Promoveren en Frustratie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 15:17 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Het begint eindelijk een beetje te lopen nu. Divisie 7, met 7 punten uit 5 wedstrijden. Net wel de laatste wedstrijd zwaar onterecht verloren >.< Speel deze week met Tottenham, echt heerlijk, alleen jammer dat Lennon uit vorm is (Live Season). De rushes van Kyle Walker (rechtsback) die elke keer over Van Der Vaart (rechtsmid bij mij) heeft gaat :worship: en Bale op linksmid die een hel veroorzaakt voor elke rechtsback...

Ok, dit werd dus 8 uit 9 door een dramatische reeks, laatste gewoon dus handhaving ^^ en nu in divisie 7 9 punten uit 3 wedstrijden, moet lukken toch? Toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 16:13 

Bierkoning

kut servers liggen er uit bij mij >.< i dont have a life anymore
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 10:23 

Hardtraxx Veteran

wtf raar spel
op pro win k amper

speel k 1 wedstrijdje op legendarisch om te kijke hoe hard k geslacht zou worden

win k met 4-0 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 11:08 

Hardtraxx Veteran

Waarom zou je ook tegen de AI gaan spelen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 11:18 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Waarom zou je ook tegen de AI gaan spelen xd

waarom niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 14:41 

Hardtraxx Addict

Wat een kanker spel is het ook. Zit nu in divisie 4 maar heb nu 2 potjes gewoon verloren achter elkaar. Alleen maar homo's tegenover me die erdoor heen lopen met Aquero en Tevez van Man City. Goals die ze maken slaat gewoon helemaal nergens op af en toe. Vanaf de aftrap wandelen ze er gewoon door heen.. Ik kan goed omgaan met het nieuwe verdedigen maar hoe simpel dat gaat slaat gewoon nergens op.

Selecteren van een andere spelers gaat soms ook te traag, spelers struikelen gewoon kk dom over elkaar, spelers lopen niet mee met een aanval of zijn 9 vd 10 keer voorbij de bal en hoe je soms op de meest debiele manier balverlies leidt om een cruciaal moment slaat ook nergens op.

Hopelijk win ik nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 14:45 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Wat een kanker spel is het ook. Zit nu in divisie 4 maar heb nu 2 potjes gewoon verloren achter elkaar. Alleen maar homo's tegenover me die erdoor heen lopen met Aquero en Tevez van Man City. Goals die ze maken slaat gewoon helemaal nergens op af en toe. Vanaf de aftrap wandelen ze er gewoon door heen.. Ik kan goed omgaan met het nieuwe verdedigen maar hoe simpel dat gaat slaat gewoon nergens op.

Selecteren van een andere spelers gaat soms ook te traag, spelers struikelen gewoon kk dom over elkaar, spelers lopen niet mee met een aanval of zijn 9 vd 10 keer voorbij de bal en hoe je soms op de meest debiele manier balverlies leidt om een cruciaal moment slaat ook nergens op.

Hopelijk win ik nu.

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 15:01 

Hardtraxx Addict

:woot:
The Anim0l schreef:
Kettingzaag schreef:

Hopelijk win ik nu.

:aww:

:thumbsup:

Nu win ik weer eentje. Maar serieus al 4 potjes achter elkaar Man City tegenover me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 12:06 

Hardtraxxer

Jolle schreef:
Pommer schreef:
Jolle schreef:
Morgen FIFA 12 voor de Xbox 360 halen en flink oefenen :P

Voeg me toe: JP Headshooter xd

Jo :) Mijn gamertag is ThijsBangma

mijne = Disk Warrior
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 20:32 

Hardtraxx Veteran

Heb echt het probleem dat met Professioneel winnen vaak moeilijk is en verliezen ben ik te goed voor. Oftewel met Carriere (N'ham Forest) sta ik 5e, alles heel dicht op elkaar, 7 keer winst, 8 keer gelijk, 1 keer verloren. Wordt helemaal naar van dat gelijkspelen. En semi-prof is veels te gemakkelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 20:43 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Heb echt het probleem dat met Professioneel winnen vaak moeilijk is en verliezen ben ik te goed voor. Oftewel met Carriere (N'ham Forest) sta ik 5e, alles heel dicht op elkaar, 7 keer winst, 8 keer gelijk, 1 keer verloren. Wordt helemaal naar van dat gelijkspelen. En semi-prof is veels te gemakkelijk...

Als je meester bent in het tikkie-takkie voetbal (1x aanraken), dan is zelfs professional te makkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 20:45 

Artiest

Ja het gat tussen semi en pro is echt gigantisch. Zal voornamelijk wennen zijn, ik ben gewend veel druk te zetten vanuit de defensie als je de bal kwijt bent, in fifa 11 ging dat 9/10 keer goed tegen de mindere, alleen tegen Real ofzo was het dan oppassen. Nu is het al tegen FC Josti uitkijken, want opeens draait iemand weg, rent de vleugelspeler de diepte in, die speelt je CB uit en goal. terwijl de defensie van de AI super sterk is, defensief heel goed positiespel. Het is echt veel lastiger fouten te forceren. Vind dat niet erg, maar maak ze dan voorin niet allemaal Zeus. Je moet er meer geduld voor hebben iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 23:05 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
katamaran schreef:

Als je meester bent in het tikkie-takkie voetbal (1x aanraken), dan is zelfs professional te makkelijk.

Dat gaat niet echt heel makkelijk met een ploeg met het gemiddelde van ongeveer 70...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 23:23 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Chukkels schreef:
katamaran schreef:

Dat gaat niet echt heel makkelijk met een ploeg met het gemiddelde van ongeveer 70...

Spelers kopen met een goede techniek ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 17:19 

Hardtraxx Veteran

ben kampioen geworden op de laatste speeldag met Man City, beker gewonnen, en die rijke arabieren geven me even opnieuw 150 miljoen, om te investeren in mijn spelersgroep, echt ziek gewoon!

eriksen voor 87,5 miljoen aangetrokken :lol: echt gewoon TE veel
verder van werder bremen Hummels aangetrokken voor een slordige 30 miljoen, en özil voor 49 miljoen, zo ben ik ook snel weer door dat budget heen, maar wel een wereldelftal, en een beetje onwerkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 17:27 

Artiest

Tottenham nog altijd, Aguero binnen gehaald, topscorer so far (ik sta 4de in december). van der vaart is wel 2 maanden geblesseerd, Dos Santos ontwikkelt zich goed. Heerlijk elftal dat Tottenham en krijg ook steeds meer grip op het spel, je moet veel meer geduld hebben en veel slimmer zijn. Elke fifa denk je weer kan niets beter (behalve kut bugs etc) en telkens bedenk je je hoe achterlijk de vorige eigenlijk was. Ben ook benieuwd naar ontwikkeling van de jonkies, alleen heb er veel al getekend, maar niemand wilt ze huren, wat lame is!

City is idd apart geval, vorig seizoen net 2de geworden omdat City laatste wedstrijd won dus 1 puntje meer had. Staat nu eerste weer, maar heb ze wel 2 keer verslagen. Community Shield werd 1-2 en de premier league werd 3-1. Chelsea is ook sterk bij mij, Kaka, Torres, Lukaku, Di Maria, schijt m als ze aan de bal zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 17:30 

Hardtraxx Veteran

Hoe speelt Fifa op de PC?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 17:32 

El Mare schreef:

Imo bij voorbaat al kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 17:34 

Hardtraxx Veteran

Want? Wat is de reden om hem niet voor de PC te kopen en dan niet zo'n antwoord als die van jouw hierboven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 17:58 

Bierkoning

Ik heb een nieuw team die ik online ben: Brazilie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 18:12 

Hardtraxxer

El Mare schreef:

Ik vind het prima gaan!
Zit nu in mn 2e seizoen met Ajax. CL gaat aardig. Zit in de poule met Chelsea, Benfica en Spartak Moskou. Heb nu 6 punten na 3 wedstrijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 18:28 

Hardtraxx Veteran

Ja, nee het gaat me niet om de prestaties, maar de gameplay met een toetsenbord en/of muis ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 18:33 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ja, nee het gaat me niet om de prestaties, maar de gameplay met een toetsenbord en/of muis ;)

ik speel met een ps2 controller :lol: :lol:
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic