Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 19:16 

Hardtraxx Veteran

Bij mij ook al Sneijder voor 46 miljoen naar Real. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 15:59 

Hardtraxx Veteran

Heb je een goede wedstrijd gespeeld? Hieronder vind je het Scoutverslag van je laatste 1-tegen-1 wedstrijd voor het klassement:

Real Madrid Chukkels
Skill-niveau: 4
4

FC Barcelona I SfK I VoDka I
Skill-niveau: 6
3

Overzicht klassementspunten Uit Thuis
Team FC Barcelona Real Madrid
Wedstrijdprestaties 19 38
Teambeoordelingen -6 7
Totaal punten 650 598
Huidig skill-niveau 6 4
Klassementspunten tot volgend niveau 50 2
Wedstrijdstatistieken Uit Thuis
Team FC Barcelona Real Madrid
Uitslag 3 4
Schoten op doel 6 8
Schoten 7 16
% Balbezit 41 59
% passes 72 86
% tackles 20 33
Kaarten 3 1
Overtredingen 4 3
Hoekschoppen 2 1

Hell yeah! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 16:16 

Hardtraxx Crew

Bij mij is Sneijder voor 65 mln naar PSG gegaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 16:41 

Hardtraxx Veteran

Fuck EA dat mijn mailbox volspamt xd Ze komen niet in ongewenst terecht :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 16:59 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

waarom zou je uberhaubt mailtjes van ea willen ontvangen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 17:26 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Chukkels schreef:

waarom zou je uberhaubt mailtjes van ea willen ontvangen xD

Ik krijg statistieken te zien schijnbaar. Wel een leuke service, maar kom alsjeblieft in mijn ongewenst box ;x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 19:34 

Hardtraxx Veteran

Op Fifa moet je dan naar je online instellingen, kan je het uitzetten :D
Of je gooit EA bij ongewenste contacten ofzoiets :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 15:06 

Hardtraxx Elite

Iemand enig idee wat je "krijgt" als je de online-beker wint die nu nog 20 uur te halen valt..
heb nou al 3x geprobeerd en verlies telkes in de finale.. ben der wel een beetje klaar mee,
tenzij je natuurlijk een leuke trophy of veel puntjes voor krijgt ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 16:28 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Jolle schreef:
Morgen FIFA 12 voor de Xbox 360 halen en flink oefenen :P

Voeg me toe: JP Headshooter xd

Jo :) Mijn gamertag is ThijsBangma
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 16:37 

Hardtraxx Veteran

WTF Mijn fifa doet echt vreemd, ik speelde ultimate team en ben daarna online gaan spelen, en nu zijn alle namen van alle spelers helemaal fucked up en zitten er allemaal fake namen tussen xd Weet iemand hoe je dit oplost?

Nvm het is al opgelost
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 21:49 

Hardtraxx Veteran

Kom er niet meer door heen bij Professioneel, kut centrale verdedigers. Hebben echt alle ballen, kansen creëren gaat me slecht af... Iemand toevallig tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 21:51 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Kom er niet meer door heen bij Professioneel, kut centrale verdedigers. Hebben echt alle ballen, kansen creëren gaat me slecht af... Iemand toevallig tips?

Openingen vinden, zorgen dat er beweging blijft in je aanvallers (dus LB/L2 + pass) en proberen over de zijkanten te gaan. Sommige lui zetten spelers als Walcott in de spits, dit raad ik in verband met het fysieke en dergelijke zwaar af.

Hardtraxx Veteran

Ik gebruik altijd heel vaak LB + A (L1 + X) om zo 1-2tjes te maken, werkt meestal wel tegen de pc. Verder gewoon en kwestie van oefenen denk ik xd Oja en om makkelijk te scoren is gewoon voor de 16 gaan lopen en dan rb r1 en schieten, vaak zit ie dan wel.

Hardtraxx Crew

katamaran schreef:

Bij mij lukt het ook echt niet vanaf de zijkanten, dus dat probeer ik ook niet meer. Door het midden lukt vaak wel, maar dan echt heel geduldig spelen. Elke keer balletje afgeven totdat je een gaatje vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 21:55 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
katamaran schreef:

Bij mij lukt het ook echt niet vanaf de zijkanten, dus dat probeer ik ook niet meer. Door het midden lukt vaak wel, maar dan echt heel geduldig spelen. Elke keer balletje afgeven totdat je een gaatje vind.

tikkie takkie voetbal

zoveel mogelijk 1 keer raken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 22:01 

Bierkoning

Jolle schreef:
Pommer schreef:
Jolle schreef:
Morgen FIFA 12 voor de Xbox 360 halen en flink oefenen :P

Voeg me toe: JP Headshooter xd

Jo :) Mijn gamertag is ThijsBangma

Ik heb hem inmiddels veranderd haha :P
Pommerrr is het nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 22:22 

Hardtraxx Addict

Zit in divisie 5 nu. Zal je morgen ff inviten op live Pommer. Ik ben dutchmeister
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:06 

Artiest

Met alle respect voor de makers... maar ik wil heel EA nu zo graag met hun hoofd door m'n tv heen slaan gewoon xd
Professioneel doet af en toe dingen die ik Real Madrid op legendarisch @ fifa 11 nog nooit heb zien doen. Dansen werkelijk door m'n defensie heen, schieten alles er in en hebben vrijwel altijd meer balbezit... snap er niets van.
En ik ben echt geen slechte speler @ fifa, maar dit slaat af en toe echt alles. Je verslaat Liverpool met 3-0, maar Stoke City verlies je... dit slaat helemaal nergens op. AI is niet kapot te spelen... slaat echt HELEMAAAL nergens op. Fuckin frustrerend dit nu dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:56 

Bierkoning

Kettingzaag schreef:
Zit in divisie 5 nu. Zal je morgen ff inviten op live Pommer. Ik ben dutchmeister

Is goed, morgen kan ik eindelijk weer eens een paar potjes spelen hoop ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 16:48 

Bierkoning

Moet online nog 3 punten halen uit de laatste 2 wedstrijden om te promoveren, spannenddddd :P

edit: ik moest dus tegen zo'n no life bastard die alles supergoed kon, verloren met 1-2 door een eigen domme fout, ik moet dus de laatste wedstrijd winnen nu. Hoop dat ik tegen een of andere zak hooi moet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 17:07 

Hardtraxx Veteran

Het begint eindelijk een beetje te lopen nu. Divisie 7, met 7 punten uit 5 wedstrijden. Net wel de laatste wedstrijd zwaar onterecht verloren >.< Speel deze week met Tottenham, echt heerlijk, alleen jammer dat Lennon uit vorm is (Live Season). De rushes van Kyle Walker (rechtsback) die elke keer over Van Der Vaart (rechtsmid bij mij) heeft gaat :worship: en Bale op linksmid die een hel veroorzaakt voor elke rechtsback...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 17:07 

Bierkoning

Steffnov schreef:
Het begint eindelijk een beetje te lopen nu. Divisie 7, met 7 punten uit 5 wedstrijden. Net wel de laatste wedstrijd zwaar onterecht verloren >.< Speel deze week met Tottenham, echt heerlijk, alleen jammer dat Lennon uit vorm is (Live Season). De rushes van Kyle Walker (rechtsback) die elke keer over Van Der Vaart (rechtsmid bij mij) heeft gaat :worship: en Bale op linksmid die een hel veroorzaakt voor elke rechtsback...

Ik heb jou toch ook? Invite me ff als je wil :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 17:09 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Steffnov schreef:

Ik heb jou toch ook? Invite me ff als je wil :D

Klopt, zit er nu niet achter maar zal wel ff invite sturen als ik je online zie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 17:38 

Bierkoning

GVD GVD GVD Laatste pot 2-2 gespeeld, en ik had de winnende op me voet in de allerlaatste aanval alleen voor de keeper :cry: 2 ptn te kort voor promovatie nu, kutzooi mag ik weer opnieuw beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 17:46 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
GVD GVD GVD Laatste pot 2-2 gespeeld, en ik had de winnende op me voet in de allerlaatste aanval alleen voor de keeper :cry: 2 ptn te kort voor promovatie nu, kutzooi mag ik weer opnieuw beginnen.

Promovatie? :lol:
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic