Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 15:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Fifa 12 ook al een paar dagen in de pocket, wtf dat verschil tussen semi-pro en pro is echt irritant! Pro net te lastig en semi-pro te makkelijk, tjaaa meer oefenen dan maar he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 16:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Fifa 12 ook al een paar dagen in de pocket, wtf dat verschil tussen semi-pro en pro is echt irritant! Pro net te lastig en semi-pro te makkelijk, tjaaa meer oefenen dan maar he xd


Ja klopt, ik speelde tegen R. Madrid de eerste keer op prof en ik verloor 3-0, die keer erna speelde ik semi-pro en won ik 9-0 xd
Maar ik hou hem toch maar op professioneel, anders is er ook niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op pro:
FC Twente 3-0 De Graafschap
Passingpertentage: 82% tegen 91% (was in de rust 97%(!) wtf)

Gaat toch nergens meer over...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 17:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hmm ik begin het nu toch redelijk door te krijgen, zojuist gepromoveerd naar divisie 9 ( xd ) online en gelijk 6-0 gewonnen tegen iemand die nog best goed was voor m'n gevoel. Hij drukte hem alleen uit in de 90e minuut :'), maakt dat wat uit voor je prestaties? Maarja wilt er iemand een potje op de 360? (naam: JP Headshooter)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:10 
 
Artiest

Wejow gek, Modric verkocht (wereldspeler in FIFA!) voor 61 mil. Heb Götze binnen gehaalt, maar ik haat het eigenlijk om weer een linkspoot erbij te hebben. Douglas ook gekocht als versterking voor verdediging, nou lekker begin of niet
2-1 onderuit tegen City en 4-1 tegen Liverpool (won eerst nog met 3-0). Fuckin irritant, sommige spelers die draaien alle kanten op en simsalabim doelpunt. Super ziek gewoon wat een killer de AI al is op professional.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Fifa 12 ook al een paar dagen in de pocket, wtf dat verschil tussen semi-pro en pro is echt irritant! Pro net te lastig en semi-pro te makkelijk, tjaaa meer oefenen dan maar he xd


Idd, veelste groot verschil..
Blijf bij het begin ff op Semi en naar 1 seizoen gewoon verder op pro :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Professioneel tikt de AI mij alle kanten op...maar zelden weten ze een schot op doel te lossen xD Verliezen doe ik er niet tegen, maar leuke potjes zijn het zelden |:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 20:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zit in divisie 7 nu online. Iemand die potje op de 360 wil doen is welkom.. Dutchmeister is me gamertag. Zorg er wel voor dat je het een beetje kan.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 20:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Zit in divisie 7 nu online. Iemand die potje op de 360 wil doen is welkom.. Dutchmeister is me gamertag. Zorg er wel voor dat je het een beetje kan.. :P


Ik wil wel een x maar gaat vandaag denk ik niet meer lukken, voeg me maar alvast toe: JP Headshooter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er echt al helemaal op uitgekeken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen binnen, carrière kan ik helemaal op in gaan, oftewel non-stop spelen. Ik begin denk ik in de Championship. Of met Heracles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 21:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb Fifa 12, ondanks dat ik me er zwaar aan irriteerde afgelopen vrijdagavond bij Ome Chukkels thuis, toch vandaag even besteld. Krijg hem morgen op de deurmat. Ben zeer benieuwd of ik er nog aan zal kunnen wennen... Al speelde ik bij Ome Chukkels op de xDoos360, en speel ik thuis gewoon op mn oude vertrouwde PS3.

En ik moet toegeven.. Fifa 12 kan best grappig zijn onder invloed van bepaalde middelen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Fifa 12 kan best grappig zijn onder invloed van bepaalde middelen :P.

Nee, niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 14:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ff kijken of ik mn redelijke vorm van gister kan doortrekken vandaag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 14:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is het commentaar nog steeds zoo dramatisch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Is het commentaar nog steeds zoo dramatisch?


kan je altijd nog uitzetten:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 15:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Is het commentaar nog steeds zoo dramatisch?

Nog slechter zelfs xd Ze zeggen nog meer de verkeerde dingen dan voorheen

Lekkere uitslagen weer online, 6-3, 4-4, 3-4 etc :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan echt niet verdedigen, net alsof ik met allemaal Sergio Ramosjes speel. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe poll! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onbeheersbaar, haha, maar het gevoel gaat nog wel komen denk ik. Maar nu dansen de aanvallers in 1 beweging door mijn hele achterhoede. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 17:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Onbeheersbaar gestemd, maar het begint te komen, dus ik ga nog niet concluderen of het nou beter of slechter is
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmmm, interessant.

Ik ben benieuwd.
In de demo vond ik het verdedigen wel goed gaan, misschien omdat ik altijd al een rustigere verdediger was die meer werkte met afdekken en meelopen in plaats van echt de bal afpakken. Ik probeer altijd de aanvaller in de verdrukking te krijgen door mogelijke aanspeelpunten aan te pakken.

Ik kijk er naar uit wanneer ik Fifa 12 heb! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je jaagt ben je gezien, maar toch blijf ik het doen... xd Zit op het moment te wachten op Fifa 12, kan elk moment op de deurmat vallen. Gister bestelt bij Bol.com. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Als je jaagt ben je gezien, maar toch blijf ik het doen... xd Zit op het moment te wachten op Fifa 12, kan elk moment op de deurmat vallen. Gister bestelt bij Bol.com. :)

Hehe, vetjes! :D
Meestal levert bol pas in de namiddag of ochtend hier :)

Ik haal Fifa 12 denk volgende maand, wanneer ik wat ruimer zit met geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet het niet met de tijden hier, ene keer weer vroeg in de middag, maar vaak wel tegen etenstijd. Dus nu waarschijnlijk ook! Vanavond hoef ik in ieder geval niet te werken, dus hele avond voor de buis. :loving:
Is xbox of PS3 trouwens populairder hier?
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic