Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Ik weet het niet met de tijden hier, ene keer weer vroeg in de middag, maar vaak wel tegen etenstijd. Dus nu waarschijnlijk ook! Vanavond hoef ik in ieder geval niet te werken, dus hele avond voor de buis. :loving:
Is xbox of PS3 trouwens populairder hier?

Hehe lekker hoor :P

Misschien moeten we ook maar een console topic maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D'r is vast al wel een topic apart over beide consoles. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
D'r is vast al wel een topic apart over beide consoles. :P

Volgens mij niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dubbelpost
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
katamaran schreef:
D'r is vast al wel een topic apart over beide consoles. :P

Volgens mij niet :P

jawel :) even zoeken

off-topic/xbox-360-s-t839.html?hilit=xbox

playstation heb ik niet kunnen vidnen maar was er volgens mij wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 17:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb gekozen voor de optie irritant. Ben nu over de helft met m'n carrière en krijg het steeds meer onder controle. En met onder controle bedoel ik dat ik niet meer achterlijke slalom goals om de oren krijg. Toch merk ik dat als ik ontzettend fanatiek aan ga vallen om de gelijkmaker of de winnende te scoren ik veel onrustiger begin te happen achterin wat dan weer resulteert in een tegengoal.

Online heb ik nog maar één potje gespeeld en toen hij Barcelona koos en ik Spurs wist ik al weer hoe het zou gaan lopen. Hij cancelde in de 90ste minuut terwijl ik 3-0 voor stond. Meteen mee gestopt.

Al met al wel is het wennen maar is het toch weer een vet spel.

Oja als iemand de behoefte voelt om een pak slaag te krijgen :evil: , voeg me gerust toe op de Xbox. Gamertag: A1SEFG
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Olijfboompje schreef:
katamaran schreef:
D'r is vast al wel een topic apart over beide consoles. :P

Volgens mij niet :P

jawel :) even zoeken

off-topic/xbox-360-s-t839.html?hilit=xbox

playstation heb ik niet kunnen vidnen maar was er volgens mij wel

Op Playstation 3, of PS3 is er geen centraal topic te vinden. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Op Playstation 3, of PS3 is er geen centraal topic te vinden. :huh:

Leef je uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 17:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

@ Faalhaas het is idd écht omogelijk om vollop druk te zetten tegen de computer op professioneel, dan maken ze je helemaal gek. Ik denk dat dit de eerste Fifa wordt die ik meer online ga spelen dan offline, vind het maar niks tegen de computer in dit spel. En daarnaast vind ik de nieuwe online puntentelling wel heel vet, met die divisies enzo :D

Oja wat trouwens wel grappig is: Ik win bijna altijd van Barca en ik verlies bijna altijd tegen Real :P Ik ben zelf meestal AC Milan
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:09 
 
Artiest

Semi pro en pro is idd verschil. Hoewel een goede speler nog altijd wel rare fratsen uithaalt. spelers van 86-88 kunnen je centrale verdedigers van 80-82 helemaal gek maken. Semi-pro is het verdedigen van de AI alleen wel belabberd, pro is dat ook gewoon sterk. Heel kut hoor, dat pro is super lastig, heb hem op semi gezet nadat teams als stoke enzo gewoon met 1-0 wonnen...
Ik hoop dat het nog altijd onder wennen valt, het ligt niet aan degene die het spel speelt, als iedereen hier pro fuckin moeilijk vind, ik denk dat gemiddeld iedereen hier wel gewoon fifa 11 wereldklasse aan kan en dan 9/10 wedstrijden nog gewoon wint.
Ik was als Virtual Pro altijd verdediger, ben benieuwd hoe dat werkt, alleen kan nog niet online :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pro valt op zich wel mee, win er gemiddeld 2/3-0 van. Maar goed, ik speelde in 11 altijd op legendarisch, met 4.5 sterrenteams tegen de toppers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:18 
 
Artiest

Steffnov schreef:
Pro valt op zich wel mee, win er gemiddeld 2/3-0 van. Maar goed, ik speelde in 11 altijd op legendarisch, met 4.5 sterrenteams tegen de toppers.


Wil je nu gepaaid worden? xd
Ik won op pro soms ook wel met 3-0, bv van Man Utd en Liverpool, Chelsea 2-1, city 2-2. Alleen het ging me soms toch echt te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Steffnov schreef:
Pro valt op zich wel mee, win er gemiddeld 2/3-0 van. Maar goed, ik speelde in 11 altijd op legendarisch, met 4.5 sterrenteams tegen de toppers.


Wil je nu gepaaid worden? xd
Ik won op pro soms ook wel met 3-0, bv van Man Utd en Liverpool, Chelsea 2-1, city 2-2. Alleen het ging me soms toch echt te ver.

Ik meld het alleen hoor :p in de carriere zo'n beetje halverwege het seizoen, eredivisie, nog zonder puntverlies. Easy as that :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:27 
 
Artiest

Met welk team?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog niet binnen, hoeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Met welk team?

Twente, dat dan weer wel :p maar Chadli en De Jong zijn verkocht (zonder dat dat iets voor terug kwam :/) en Douglas en Willem Janssen liggen er al 4 maanden uit >.< krijg je, als je alleen met je VP wou spelen, en dan toch met het hele team speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Nog niet binnen, hoeren.

Da's wel zwaar kut :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
katamaran schreef:
Nog niet binnen, hoeren.

Da's wel zwaar kut :(

''Voor 22:30 bestelt, volgende dag in huis'' is dus ook pure onzin. Oke, ik snap dat het nooit allemaal zo snel kan geleverd worden, maar zet het dan niet zo op de site...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn mening is dat dit een zaadhoerenkutspel is. Gister gewoon op semi prof verloren van fucking VVV Venlo.
Ik ga nog een paar keer oefenen maar de lol is er eigenlijk al van af, denk dat ik t maar weer verkoop of terug breng naar de winkel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:35 
 
Artiest

katamaran schreef:
Olijfboompje schreef:
katamaran schreef:
Nog niet binnen, hoeren.

Da's wel zwaar kut :(

''Voor 22:30 bestelt, volgende dag in huis'' is dus ook pure onzin. Oke, ik snap dat het nooit allemaal zo snel kan geleverd worden, maar zet het dan niet zo op de site...


Ja dat geintje zie je vaker, maar dan komt tnt de hoek om kijken. Als TNT na 6 uur iets binnen krijgt wordt het pas de volgende dag bekeken en dus hooguit 2 dagen na je bestelling geleverd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Olijfboompje schreef:
katamaran schreef:
Nog niet binnen, hoeren.

Da's wel zwaar kut :(

''Voor 22:30 bestelt, volgende dag in huis'' is dus ook pure onzin. Oke, ik snap dat het nooit allemaal zo snel kan geleverd worden, maar zet het dan niet zo op de site...

Voor 21:00 toch??
dawasiknie schreef:
Mijn mening is dat dit een zaadhoerenkutspel is. Gister gewoon op semi prof verloren van fucking VVV Venlo.
Ik ga nog een paar keer oefenen maar de lol is er eigenlijk al van af, denk dat ik t maar weer verkoop of terug breng naar de winkel.

Lol xd

Snelle opgever?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Mijn mening is dat dit een zaadhoerenkutspel is. Gister gewoon op semi prof verloren van fucking VVV Venlo.

Ik vind dat best knap eigenlijk xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:39 
 
Artiest

Lol, jij speelde met hongernegertjes? 3-0 verliezen van VVV op semi... dan is fifa wellicht niet het spel voor jou xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Voor 21:00 toch??

Ze hebben de lat nog wat hoger gelegd, is nu 22:30...

Skedoedelefloeps schreef:
Ja dat geintje zie je vaker, maar dan komt tnt de hoek om kijken. Als TNT na 6 uur iets binnen krijgt wordt het pas de volgende dag bekeken en dus hooguit 2 dagen na je bestelling geleverd.

Kreeg rond 4 uur dit mailtje;

Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 7928883890 van 04 oktober 2011 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.

pff.... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:42 
 
Artiest

ja dat betekend dus dat de bezorgdienst hem dan binnen heeft gekregen, als het zoals TNT werkt gaat het dan als volgt:

- De pakjes worden gesorteerd
- de pakjes worden de volgende dag geleverd

Want TNT sorteert en levert niet dezelfde dag... werd iig heel boos toen :lol:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic