Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Wesz91 schreef:
The Anim0l schreef:
heb je die verdedigings instellingen veranderd?


Nee..? wat kan je daar precies veranderen dan..?



als t goed is bij controller instellen
helemaal onderin

kan je verdedigings instellingen 'terug' zetten naar voorgaande fifa instellingen mbt het verdedigen


I see, I see ^^ das wel nicee, maar 't werkt niet bij de online functies merk ik.. en dat is wat ik voornamelijk doe.. enigzins logisch anders zouden mensen met bepaalde voordelen spelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
maar 't werkt niet bij de online functies merk ik..


Ben ik wel blij om, wil gewoon het 'nieuwe' verdedigen leren en was al bang dat je het online kon terugzetten naar origineel.

Aan de ene kant wel blij dat ze het zo hebben gedaan in vergelijking met fifa 11, aan de andere kant, gewoon leren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 16:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een dikke faal dat fifa, ken t beter fifa slalom noeme...
elk potje komen uitslage uit die totaal onrealistisch zijn.
scoort praktisch om en om.. als je gwn 5 sterren teams heb scoor je tog wel als je schiet,
is t alleen nog een kwestie van geluk of je door die verdediging heen kan dansen deze x ja of nee..
je ziet totaal niet meer wie er nou beter is, jij of je tegenstander..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 09:41 
 
Hardtraxxer

Wesz91 schreef:
Wat een dikke faal dat fifa, ken t beter fifa slalom noeme...
elk potje komen uitslage uit die totaal onrealistisch zijn.
scoort praktisch om en om.. als je gwn 5 sterren teams heb scoor je tog wel als je schiet,
is t alleen nog een kwestie van geluk of je door die verdediging heen kan dansen deze x ja of nee..
je ziet totaal niet meer wie er nou beter is, jij of je tegenstander..

Steekballetjes :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 10:37 
 
Artiest

je speelt gewoon tegen een slimmere tegenstander @ fifa12. De AI is gewoon slimmer geworden, maar dat vond ik ook toen ik van 09 naar 11 ging, dat was echt pittig. Is even wennen, want uiteindelijk wen je eraan en dan weet je dat je dingen nog meer moet forceren dan bij 11.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nieuwsbericht: lichte blessure tijdens training

boilesen 5 maanden pleite met gebroken scheenbeen xD

ben k benieuwd naar een zware blessure :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 18:26 
 
Artiest

ga deze week denk ik maar even een career beginnen met m'n normale clubje.
Tottenham, begin daar al elke FIFA vanaf 2009 mee, AS Roma leek me ook tof, met Bojan en Pjanic, maar ga toch voor Tottenham, met m'n favoriet: Dos Santos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 18:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen dat online of gewoon tegen elkaar spelen met vrienden wel heel fijn speelt. Het is gewoon kut om tegen de computer te spelen bij proffesioneel of hoger, die mannen kappen en draaien alle kanten op, wordt er helemaal gek van als ik aant verdedigen ben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 18:30 
 
Artiest

Pommer schreef:
Ik moet zeggen dat online of gewoon tegen elkaar spelen met vrienden wel heel fijn speelt. Het is gewoon kut om tegen de computer te spelen bij proffesioneel of hoger, die mannen kappen en draaien alle kanten op, wordt er helemaal gek van als ik aant verdedigen ben xd


klopt, maar dat was met fifa 11 ook zo in het begin, vond ik dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 18:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Pommer schreef:
Ik moet zeggen dat online of gewoon tegen elkaar spelen met vrienden wel heel fijn speelt. Het is gewoon kut om tegen de computer te spelen bij proffesioneel of hoger, die mannen kappen en draaien alle kanten op, wordt er helemaal gek van als ik aant verdedigen ben xd


klopt, maar dat was met fifa 11 ook zo in het begin, vond ik dan.


Kan wel, ik had fifa 11 niet dus ik kom van fifa 10 af ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 01:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik moet zeggen dat online of gewoon tegen elkaar spelen met vrienden wel heel fijn speelt. Het is gewoon kut om tegen de computer te spelen bij proffesioneel of hoger, die mannen kappen en draaien alle kanten op, wordt er helemaal gek van als ik aant verdedigen ben xd


Ik heb juist dat het met online gewoon kwestie van geluk is, je ziet nauwelijks verschil in skill.. win en verlies om en om.. Vind het tot nu toe nog maar waardeloos. Het is nog steeds wennen uiteraard, nu maar hopen dat het nog wat word.
Carriere daarentegen vind ik fijner spelen, speel nog maar op professioneel, daar niet van. Fifa 11 gewoon op wereldklasse, dus stelt nu nog niet veel voor.
Maar speel het liefst gewoon toch online, en dat valt nu nog vies tegen helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gerrard gewoon 3 maanden kwijt door een gebroken enkel in careermode. Best kut. Iemand die zin potje heeft te doen op de 360? Dutchmeister is me gamertag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Gerrard gewoon 3 maanden kwijt door een gebroken enkel in careermode. Best kut. Iemand die zin potje heeft te doen op de 360? Dutchmeister is me gamertag.


stond er ook in je berichten lichte blessure? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd dat

Citaat:
Sorry!

Het maximumaantal gebruikers is aangemeld bij FUT Web.

Probeer het later nog eens.


Op Ultimate Team online..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zieke selectie met Chelsea, nog steeds Fifa 11 :P
Heb nu Christiano Ronaldo en Nani erbij gehaald hahaha! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 08:56 
 
Artiest

Fifa 12 is echt super tof, AI is super slim geworden, professioneel schijt ik hem zeven kleuren als Man Utd aanvalt of Chelsea. Maar verdedigen krijg je wel onder de knie, behalve als een hernandez door je verdediging heen danst. Verloor de eerste wedstrijd van het seizoen met 1-3 thuis tegen Everton (ben Tottenham).
Heb het goed gemaakt uit tegen Man Utd met 1-3 te winnen, daarna kwam City dat werd 2-2, Wolves met 3-0 verslagen. Vind het tot nu toe dus gewoon goede en realistische uitslagen. Tottenham is ook een uitermate sterk team en het Youth Center gedoe vind ik echt super tof. Natuurlijk nog niet veel aan die spelers, maar zeker toegevoegde waarde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tijd om weer ff achter de cpu aan te rennen :D

ook ff ferdinand en nani van man utd gekocht voor bij inter :D
en natuurlijk mezelf in de spits :D :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat wordt bedoelt als je van pro naar semi-pro wilt en dat ze waarschuwen dat je campagne niet meer meer telt voor klassementen? welke klassementen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Is dat niet gewoon net zoals je bij je virtual pro niet meetelt als je amateur speelt? Maar weet niet welk klassement dan.

als t gewoon je online stats zijn met vrienden maakt t me nie uit
maar moet niet zo zijn dat me speler dan niet beter word als k van pro naar semi-pro wil xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 14:22 
 
Artiest

Waarom wil je met zo'n team met Inter van pro naar semi-pro :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Waarom wil je met zo'n team met Inter van pro naar semi-pro :P


op pro maak t nie uit met welk team je speelt xD
AI blijft maar rondjes draaien en je komt er gewoon bijna niet doorgeen

moest net voor 1ste ronde beker tegen een serie b team met 2 sterren

die verlies ik gewoon met 2-0 xD op pro
daarna speelde k m als losse wedstrijd op semi-pro en dan win je 9-0 xD

vind pro dit jaar net iets te lastig spele
en semi-pro weer te makkelijk
mja kwil natuurlijk wel gewoon leuke wedstrijden spelen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 14:42 
 
Artiest

T is echt wennen ja, fifa 11 speel je op wereldklasse en dan heb je moeite met real madrid of chelsea, maar verder win je alles nog redelijk rustig (behalve off-day). Fifa 12 verlies je zo van alles en iedereen, super lastig. Defensief is het niet super sterk, maar aanvallend is het draaien en draaien en ik moet ook wennen aan de verdediging dus dan scoren ze zo.
Ik heb hem nog wel op pro staan iig, sta atm 2de dus gaat redelijk, maar ben niet eens zeker van het feit of ik de top 5 wel ga halen aan het einde haha. Het brengt wel meer sfeer met zich mee en realiteit natuurlijk.
Had net een knotsgekke wedstrijd gespeeld:

West Brom - Tottenham

Ik koos voor Defoe als aanvaller, meer beweging dan adebayor en meer snelheid. Heeft zich uitbetaald uiteindelijk. kwam 1-0 acht na 17 minuten (penalty) 42ste maakt Modric 1-1 en vlak voor rust defoe met de 1-2.
Zij krijgen gewoon nog 2/3 pure kansen op 2-2 nog voor rust, maar Adler hielt het allemaal tegen. Na rust, defensieve blunder, 2-2.
Keihard knokken tot 70ste minuut. Defoe met de 2-3, daarna defoe met de 2-4 en toen weer Defoe met de 2-5
Zeer geflatteerd >.< maar je hoort mij niet klagen. Ik ben positief over het spel hoor, ben ook benieuwd naar hoe jeugdspelers zich ontwikkelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind de scoutfunctie echt zwaar oké, had gister een scout, die me even 3-4 14-15 jarige jongetjes aan kwam bieden, dat vind ik dan weer net te ver gaan, maar wel veel realistischer dan voorgaande edities,
verder, realisme ten top; ik ben man city, en 4 dagen voor het einde van de transfermarkt, krijg ik een bericht dat Tevez ongelukkig is in manchester, en graag wil verkassen.. bayern munchen bood 33,5 mil,
en real madrid 55.. beiden met nee beantwoord, en weer een potje voetballen. komt daarna real madrid met een bod van 72 mil aanzetten.
neymar teruggekocht, koste me 71 miljoen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 14:56 
 
Artiest

Ja totaal niet cool, fifa 11 was Neymar geen stuiver waard, nu is die gek bij Santos al 42 mil waard ofzo. Niet zo gek overigens, maar het is gewoon kut, ik wou Neymar binnen halen @ Tottenham :(
En fockin Hazard is al 86, dat vind ik dan echt totaal niet realistisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 15:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb Neymar ook idd, maar de gene die je écht moet hebben is Goetze van Dortmund :worship:
Helaas heb ik ze allemaal achter getalen bij barca xd Zit namelijk bij Milan nu, waar Pato dus bleek weg te zijn gegaan... Maar heb wel David Silva & Joao Mouthinho o.a. ervoor gekocht.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic