Dat weet ik dus niet.Project 141 wrote:Dus spelers ontwikkelen nu overal even snel?Olijfboompje wrote:Nee...Pommer wrote:ff een vraagje: heb je geen staf meer met carriere mode? vroeger zette ik altijd al die trainers op niveau 10
Dat miste ik ook bij Fifa 11!
Active topics in Off-Topic
Moderators
Spelen hier mensen FIFA op de PC? Is dat wat?
Hmm oke, nou fifa 11 heb ik niet dus dat wist ik niet, maar wel apart dan... Blijven ze ook gewoon op conditie dan? Want die trainer zette ik altijd als eerste op 10 
Dunno...Pommer wrote:Hmm oke, nou fifa 11 heb ik niet dus dat wist ik niet, maar wel apart dan... Blijven ze ook gewoon op conditie dan? Want die trainer zette ik altijd als eerste op 10
Ik deed hetzelfde als jou altijd
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Gekut met EA-servers
geraak maar niet online
Dit is niet eerlijk, ik heb Bale & Messi aan de zijkanten maar de meeste backs kunnen ze gewoon bijhouden 
Pommer wrote:Dit is niet eerlijk, ik heb Bale & Messi aan de zijkanten maar de meeste backs kunnen ze gewoon bijhouden
Heb het een beetje omgezet
Het is nu:
- Fabregas -
Xavi - Iniesta
Bale - Messi - Villa
Misschien dat Messi ze hier wel alle hoeken van het veld kan laten zien
Het is nu:
- Fabregas -
Xavi - Iniesta
Bale - Messi - Villa
Misschien dat Messi ze hier wel alle hoeken van het veld kan laten zien
Verdomme ik ben slecht ouwe, ik verlies gewoon van Malaga op professioneel
Al is dat best een aardig team tegenwoordig
Maar waarom kunnen hun allemaal zo goed verdedigen en bij mij doen die kutspelers nooit wat ik wil. En nu wil Messi ook nog eens weg
Maar waarom kunnen hun allemaal zo goed verdedigen en bij mij doen die kutspelers nooit wat ik wil. En nu wil Messi ook nog eens weg
Messi voor 136,5 miljoen naar Real
Noujah dan koop ik Rooney wel ofzo
Noujah dan koop ik Rooney wel ofzo
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Heb hem vanmorgen gehaald en een uurtje kunnen spelen, geweldige feeling!
Realistische bewegingen en de AI is veel slimmer in verdedigend opzicht, het verdedigen zelf is even wennen, maar vind het wel slim het anders te doen. Messi voelt ook veel beter dan fifa 11. Gaat vaak gespeeld worden
Realistische bewegingen en de AI is veel slimmer in verdedigend opzicht, het verdedigen zelf is even wennen, maar vind het wel slim het anders te doen. Messi voelt ook veel beter dan fifa 11. Gaat vaak gespeeld worden
Nou ik speel 1 wedstrijd semi-pro en ik win gelijk 7-0... Dat verschil is echt te groot
hmm, ook maar eens kijken of het spel wil
, haal em morgen wel ofzo iets! kijk wel
Tot nu toe...ben ik nog niet heel positief om eerlijk te zijn. Het verdedigen blijkt tot nu toe een ramp, en de steekpassen zijn hard, hard verneukt, zelf op handmatig heb je 0 controle over de kracht van de pass, er zijn geen subtiele wipperjes en tikjes meer mogelijk etc. Daarnaast is het wel heel apart om bij een vrije trap van de tegenstander rond de middellijn, mijn 2 spitsen op de middenstip aan het neuken te zijn (lees: ze vallen standaard over elkaar heen).
Wat we nu hebben is een soort FIFA Street met meer spelers en een groter veld. Nou joepie...
Wat we nu hebben is een soort FIFA Street met meer spelers en een groter veld. Nou joepie...
Ik begin het al een beetje door te krijgen, al vind ik verdedigen nog steeds kut
Heb ook wel een leuk team nu
:
Valdes
D.Alves - Puyol - Pique - Dominguez (22 jaar 83)
Fabregas - Iniesta
Bale - Goetze (van Dortmund, 19 jaar & 87, speelt heerlijk ) - D. Villa
Rooney
En ik heb ook die Neymar gekocht, 19 jaar & 86
Verder nog op de bank Pedro & A.Sanchez
Beetje luxeprobleem voorin dus haha
Heb ook wel een leuk team nu
Valdes
D.Alves - Puyol - Pique - Dominguez (22 jaar 83)
Fabregas - Iniesta
Bale - Goetze (van Dortmund, 19 jaar & 87, speelt heerlijk ) - D. Villa
Rooney
En ik heb ook die Neymar gekocht, 19 jaar & 86
Verder nog op de bank Pedro & A.Sanchez
Beetje luxeprobleem voorin dus haha
Lekkere balans op het middenveld 
Sowieso, enige leuke aan carrière modus is beginnen met een League Two team (of iets dergelijks) en deze laten groeien tot een topploeg.
Sowieso, enige leuke aan carrière modus is beginnen met een League Two team (of iets dergelijks) en deze laten groeien tot een topploeg.
Verdedigen is kut, ben het slechts tegen ManCity, de rest is wel te doen. Inmiddels niveau 4 online. Dat competitie gedoe is vaag, opeens gaat het om dubbele punten?
Wat boeit mij die balans, ik wil gewoon aanvallende spelersSteffnov wrote:Lekkere balans op het middenveld
En met zo'n league 2 club beginnen deed ik eigenlijk ook altijd, of een middenmoter zoals Sampdoria of Sunderland ofzo, maar ik wilde gewoon persee met Barca nu
Fifa 12 gister binnen gekregen, iemand die hem ook op PS3 heeft? 
Voeg me maar toe dan: Patrickjeb
Voeg me maar toe dan: Patrickjeb
Vind trouwens wel dat die spelers echt achterlijk over elkaar heen vallen en rollen enzo. Soms vliegen ze uit het niets ineens de andere kant op.. Overal speelt die wel oké.
BAM!!!!!!
3 potjes gedaan online, 3 gewonnen!!
Misschien ben ik vanavond nog ff online voor een paar potjes
3 potjes gedaan online, 3 gewonnen!!
Misschien ben ik vanavond nog ff online voor een paar potjes
Fifa is niet goed voor je gezondheid de tering, word helemaal gek dervan
wrm is t zo ontiegelijk moeilijk.. dansen gwn door mn verdediging heen alsof er nix staat
wrm is t zo ontiegelijk moeilijk.. dansen gwn door mn verdediging heen alsof er nix staat
Wesz91 wrote:Fifa is niet goed voor je gezondheid de tering, word helemaal gek dervan
heb je die verdedigings instellingen veranderd?
Nee..? wat kan je daar precies veranderen dan..?The Anim0l wrote:Wesz91 wrote:Fifa is niet goed voor je gezondheid de tering, word helemaal gek dervan
Wesz91 wrote:Nee..? wat kan je daar precies veranderen dan..?The Anim0l wrote:Wesz91 wrote:Fifa is niet goed voor je gezondheid de tering, word helemaal gek dervan
als t goed is bij controller instellen
helemaal onderin
kan je verdedigings instellingen 'terug' zetten naar voorgaande fifa instellingen mbt het verdedigen