Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 14:44 
 
Artiest

Vind het opzich wel handig dat druk zetten met een andere speler een andere knop is, normaal druk je dan op rondje en loopt er meteen iemand weg bij een lopende tegenstander, terwijl je een staande tackle wilt uitvoeren.
Ben er wel benieuwd naar iig, ik ga het spel geheid halen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Wat een gare demo zeg.. Pff dit wordt wel echt heel erg wennen. Normaal gesproken verdedig ik zelf de lopende man, en laat ik de computer druk zetten.. Dat is nu dus gewoon geen optie meer. Druk zetten met je eigen man is nu ook veranderd, je moet nu eerst met l2 je poppetje goed zetten en dan maar hopen dat je je tackle correct timed.. Wat echt onmogelijk is. Zie maar eens dichtbij te komen zonder teveel af te remmen, ze kappen je zo eruit.

En druk zetten met computer met R2. Wtf denken zij? Je hebt nou gewoon 10 knoppen meer nodig om te verdedigen, fucking irritant. T aanvallen lijkt me nog redelijk hetzelfde verder.. Het van afstand schieten met finesse lijkt me op t eerste oog wel iets lastiger, dat wel.

En omg.. Over elkaar vallende spelers gaan we nog echt vaak zien. Lelijk, ik zie mezelf alweer helemaal de pan uitflippen online door dat soort dingen.......

Pssst...ga naar controllerinstellingen, onderste optie, oude besturing
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:30 
 

Steffnov schreef:
Nazale schreef:
Wat een gare demo zeg.. Pff dit wordt wel echt heel erg wennen. Normaal gesproken verdedig ik zelf de lopende man, en laat ik de computer druk zetten.. Dat is nu dus gewoon geen optie meer. Druk zetten met je eigen man is nu ook veranderd, je moet nu eerst met l2 je poppetje goed zetten en dan maar hopen dat je je tackle correct timed.. Wat echt onmogelijk is. Zie maar eens dichtbij te komen zonder teveel af te remmen, ze kappen je zo eruit.

En druk zetten met computer met R2. Wtf denken zij? Je hebt nou gewoon 10 knoppen meer nodig om te verdedigen, fucking irritant. T aanvallen lijkt me nog redelijk hetzelfde verder.. Het van afstand schieten met finesse lijkt me op t eerste oog wel iets lastiger, dat wel.

En omg.. Over elkaar vallende spelers gaan we nog echt vaak zien. Lelijk, ik zie mezelf alweer helemaal de pan uitflippen online door dat soort dingen.......

Pssst...ga naar controllerinstellingen, onderste optie, oude besturing


Kan wel zijn, maar ik denk niet dat dat uiteindelijk net zo goed werkt als t nieuwe? Waarom zouden ze dat er anders in stoppen? :) Wil het wel proberen te leren in ieder geval.. + Ik gebruik oude PES instellingen, vierkantje schieten, rondje hoge bal enz. :p Of kan dat ook nog dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt de besturing zo aanpassen als je wilt, ook in de demo. En ik vind de oude besturing werken zoals ik uit 11 gewend ben, goed genoeg dus. Kan geen handmatige tackle tegenop. Dat nieuwe werkt alleen als je er een pro in bent, anders kun je het vergeten.

(mooiste is, je gaat nu heel veel lui online tegenkomen die er geen ene fuck van kunnen, en niet weten dat je die settings kunt veranderen. Net zoals stiften in 11 heel nuttig was, maar niet op de reguliere manier)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:46 
 

Steffnov schreef:
Je kunt de besturing zo aanpassen als je wilt, ook in de demo. En ik vind de oude besturing werken zoals ik uit 11 gewend ben, goed genoeg dus. Kan geen handmatige tackle tegenop. Dat nieuwe werkt alleen als je er een pro in bent, anders kun je het vergeten.

(mooiste is, je gaat nu heel veel lui online tegenkomen die er geen ene fuck van kunnen, en niet weten dat je die settings kunt veranderen. Net zoals stiften in 11 heel nuttig was, maar niet op de reguliere manier)


Oh ik heb er dus nog niet echt heel goed naar gekeken. Beter dan iig! Eerste wat ik gedaan heb is die pokke camera weer op tele gezet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wacht wel tot de originele, en oefening baart kunst, dus we zien het vanzelf wel! :D
Geen online voor mij, Xbox omgebouwt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 21:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Na hem de hele avond gespeeld te hebben ben ik er uit: kopen die handel! :D
voeg me maar toe op de 360: JP Headshooter (niet dat ik goed ben ofzo, ben meer een COD speler :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Na hem de hele avond gespeeld te hebben ben ik er uit: kopen die handel! :D
voeg me maar toe op de 360: JP Headshooter (niet dat ik goed ben ofzo, ben meer een COD speler :P )


iuk ken ook een paar COD verslaafde spakenburgers, 1 mongool heeft net 12e prestige gehaalt!:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 22:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Pommer schreef:
Na hem de hele avond gespeeld te hebben ben ik er uit: kopen die handel! :D
voeg me maar toe op de 360: JP Headshooter (niet dat ik goed ben ofzo, ben meer een COD speler :P )


iuk ken ook een paar COD verslaafde spakenburgers, 1 mongool heeft net 12e prestige gehaalt!:p


Kan wel, ik ben niet zo fanatiek
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 20:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb nou allebei de demo's een aantal keren gespeeld. Maar heb me nu al weer zo vaak lopen ergeren bij Fifa, net zoals bij die van vorig jaar. Bij PES heb ik dat eigelijk helemaal niet, dus denk dat ik PES dit jaar aan ga schaffen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 00:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb hem alwer besteld hoor :P Net als MW3 trouwensr, weer 120 euiro lichter >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 08:49 
 
Artiest

wootum schreef:
Heb nou allebei de demo's een aantal keren gespeeld. Maar heb me nu al weer zo vaak lopen ergeren bij Fifa, net zoals bij die van vorig jaar. Bij PES heb ik dat eigelijk helemaal niet, dus denk dat ik PES dit jaar aan ga schaffen :)


Dat betekend dus dat PES een slechter voetbalspel is dan Fifa, want in het echt erger je je ook als dingen niet lukken. Bij PES kan alles gewoon, dat is geen 'simulator' zoals fifa, dat is een arcade voetbalspel. Fifa wilt zo dicht mogelijk bij de realiteit staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 11:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

M'n enige minpunt: Kun je geen doorgebroken spelers neerhalen ofzo? :/ Dat was m'n favoriete bezigheid als ik Fifa speelde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 12:40 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
M'n enige minpunt: Kun je geen doorgebroken spelers neerhalen ofzo? :/ Dat was m'n favoriete bezigheid als ik Fifa speelde xd


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
M'n enige minpunt: Kun je geen doorgebroken spelers neerhalen ofzo? :/ Dat was m'n favoriete bezigheid als ik Fifa speelde xd

In de laatste minuut bij een onterechte 1-0 voorsprong zeker :p nee, kan nu niet checken, maar volgens mij kan dat nog steeds wel hoor, waarom niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste Fifa 12 review? :clap:

Kleim bumpje voor de release, hoop op een telefoontje morgen, maar denk woensdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Vrijdag :love: :love: :love:

donderdag*
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
katamaran schreef:
Vrijdag :love: :love: :love:

donderdag*

http://www.psonly.nl/nieuws/29434/Offic ... ndgemaakt/
Dan staat het hier dus fout. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donderdag in NL, vrijdag in de rest van Europa. Het hoe en waarom weet ik niet, maar goed :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Donderdag in NL, vrijdag in de rest van Europa. Het hoe en waarom weet ik niet, maar goed :p

Naja, beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat online heerlijk aanvoelt. Weinig lag en goede communicatie. Nog wel last van een paar glitches, maar de grootste ergerpunten uit de demo zijn verdwenen! Goh, dat ik ooit nog eens positief over FIFA zou zijn, wie had dat gedacht? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 19:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben binnenkort ook weer op live te vinden met fifa 12. Op de xbox 360 wel te verstaan. Mensen die van een uitnodiging houden mogen me toevoegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 13:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ff een vraagje: heb je geen staf meer met carriere mode? vroeger zette ik altijd al die trainers op niveau 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
ff een vraagje: heb je geen staf meer met carriere mode? vroeger zette ik altijd al die trainers op niveau 10

Nee...
Dat miste ik ook bij Fifa 11!
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic