Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 13 hours ago

Fifa 13

Een verbetering
31
37%
Ik zie het verschil niet...
22
26%
Was dit wel mijn €60 waard?
31
37%

Total votes: 84

D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Vind het opzich wel handig dat druk zetten met een andere speler een andere knop is, normaal druk je dan op rondje en loopt er meteen iemand weg bij een lopende tegenstander, terwijl je een staande tackle wilt uitvoeren.
Ben er wel benieuwd naar iig, ik ga het spel geheid halen ^^
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Nazale wrote:Wat een gare demo zeg.. Pff dit wordt wel echt heel erg wennen. Normaal gesproken verdedig ik zelf de lopende man, en laat ik de computer druk zetten.. Dat is nu dus gewoon geen optie meer. Druk zetten met je eigen man is nu ook veranderd, je moet nu eerst met l2 je poppetje goed zetten en dan maar hopen dat je je tackle correct timed.. Wat echt onmogelijk is. Zie maar eens dichtbij te komen zonder teveel af te remmen, ze kappen je zo eruit.

En druk zetten met computer met R2. Wtf denken zij? Je hebt nou gewoon 10 knoppen meer nodig om te verdedigen, fucking irritant. T aanvallen lijkt me nog redelijk hetzelfde verder.. Het van afstand schieten met finesse lijkt me op t eerste oog wel iets lastiger, dat wel.

En omg.. Over elkaar vallende spelers gaan we nog echt vaak zien. Lelijk, ik zie mezelf alweer helemaal de pan uitflippen online door dat soort dingen.......
Pssst...ga naar controllerinstellingen, onderste optie, oude besturing
N
Steffnov wrote:
Nazale wrote:Wat een gare demo zeg.. Pff dit wordt wel echt heel erg wennen. Normaal gesproken verdedig ik zelf de lopende man, en laat ik de computer druk zetten.. Dat is nu dus gewoon geen optie meer. Druk zetten met je eigen man is nu ook veranderd, je moet nu eerst met l2 je poppetje goed zetten en dan maar hopen dat je je tackle correct timed.. Wat echt onmogelijk is. Zie maar eens dichtbij te komen zonder teveel af te remmen, ze kappen je zo eruit.

En druk zetten met computer met R2. Wtf denken zij? Je hebt nou gewoon 10 knoppen meer nodig om te verdedigen, fucking irritant. T aanvallen lijkt me nog redelijk hetzelfde verder.. Het van afstand schieten met finesse lijkt me op t eerste oog wel iets lastiger, dat wel.

En omg.. Over elkaar vallende spelers gaan we nog echt vaak zien. Lelijk, ik zie mezelf alweer helemaal de pan uitflippen online door dat soort dingen.......
Pssst...ga naar controllerinstellingen, onderste optie, oude besturing
Kan wel zijn, maar ik denk niet dat dat uiteindelijk net zo goed werkt als t nieuwe? Waarom zouden ze dat er anders in stoppen? :) Wil het wel proberen te leren in ieder geval.. + Ik gebruik oude PES instellingen, vierkantje schieten, rondje hoge bal enz. :p Of kan dat ook nog dan?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Je kunt de besturing zo aanpassen als je wilt, ook in de demo. En ik vind de oude besturing werken zoals ik uit 11 gewend ben, goed genoeg dus. Kan geen handmatige tackle tegenop. Dat nieuwe werkt alleen als je er een pro in bent, anders kun je het vergeten.

(mooiste is, je gaat nu heel veel lui online tegenkomen die er geen ene fuck van kunnen, en niet weten dat je die settings kunt veranderen. Net zoals stiften in 11 heel nuttig was, maar niet op de reguliere manier)
N
Steffnov wrote:Je kunt de besturing zo aanpassen als je wilt, ook in de demo. En ik vind de oude besturing werken zoals ik uit 11 gewend ben, goed genoeg dus. Kan geen handmatige tackle tegenop. Dat nieuwe werkt alleen als je er een pro in bent, anders kun je het vergeten.

(mooiste is, je gaat nu heel veel lui online tegenkomen die er geen ene fuck van kunnen, en niet weten dat je die settings kunt veranderen. Net zoals stiften in 11 heel nuttig was, maar niet op de reguliere manier)
Oh ik heb er dus nog niet echt heel goed naar gekeken. Beter dan iig! Eerste wat ik gedaan heb is die pokke camera weer op tele gezet. :)
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Ik wacht wel tot de originele, en oefening baart kunst, dus we zien het vanzelf wel! :D
Geen online voor mij, Xbox omgebouwt
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Na hem de hele avond gespeeld te hebben ben ik er uit: kopen die handel! :D
voeg me maar toe op de 360: JP Headshooter (niet dat ik goed ben ofzo, ben meer een COD speler :P )
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Pommer wrote:Na hem de hele avond gespeeld te hebben ben ik er uit: kopen die handel! :D
voeg me maar toe op de 360: JP Headshooter (niet dat ik goed ben ofzo, ben meer een COD speler :P )
iuk ken ook een paar COD verslaafde spakenburgers, 1 mongool heeft net 12e prestige gehaalt!:p
Bierkoning
last seen 14 days ago
hardcoresjors wrote:
Pommer wrote:Na hem de hele avond gespeeld te hebben ben ik er uit: kopen die handel! :D
iuk ken ook een paar COD verslaafde spakenburgers, 1 mongool heeft net 12e prestige gehaalt!:p
Kan wel, ik ben niet zo fanatiek
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Heb nou allebei de demo's een aantal keren gespeeld. Maar heb me nu al weer zo vaak lopen ergeren bij Fifa, net zoals bij die van vorig jaar. Bij PES heb ik dat eigelijk helemaal niet, dus denk dat ik PES dit jaar aan ga schaffen :)
Bierkoning
last seen 14 days ago
Heb hem alwer besteld hoor :P Net als MW3 trouwensr, weer 120 euiro lichter >.<
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
wootum wrote:Heb nou allebei de demo's een aantal keren gespeeld. Maar heb me nu al weer zo vaak lopen ergeren bij Fifa, net zoals bij die van vorig jaar. Bij PES heb ik dat eigelijk helemaal niet, dus denk dat ik PES dit jaar aan ga schaffen :)
Dat betekend dus dat PES een slechter voetbalspel is dan Fifa, want in het echt erger je je ook als dingen niet lukken. Bij PES kan alles gewoon, dat is geen 'simulator' zoals fifa, dat is een arcade voetbalspel. Fifa wilt zo dicht mogelijk bij de realiteit staan.
Bierkoning
last seen 14 days ago
M'n enige minpunt: Kun je geen doorgebroken spelers neerhalen ofzo? :/ Dat was m'n favoriete bezigheid als ik Fifa speelde xd
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Pommer wrote:M'n enige minpunt: Kun je geen doorgebroken spelers neerhalen ofzo? :/ Dat was m'n favoriete bezigheid als ik Fifa speelde xd
xd
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Pommer wrote:M'n enige minpunt: Kun je geen doorgebroken spelers neerhalen ofzo? :/ Dat was m'n favoriete bezigheid als ik Fifa speelde xd
In de laatste minuut bij een onterechte 1-0 voorsprong zeker :p nee, kan nu niet checken, maar volgens mij kan dat nog steeds wel hoor, waarom niet?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Eerste Fifa 12 review? :clap:

Kleim bumpje voor de release, hoop op een telefoontje morgen, maar denk woensdag.
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Vrijdag :love: :love: :love:
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
katamaran wrote:Vrijdag :love: :love: :love:
donderdag*
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
tommetjeuh wrote:
katamaran wrote:Vrijdag :love: :love: :love:
donderdag*
http://www.psonly.nl/nieuws/29434/Offic ... ndgemaakt/
Dan staat het hier dus fout. :P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Donderdag in NL, vrijdag in de rest van Europa. Het hoe en waarom weet ik niet, maar goed :p
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Steffnov wrote:Donderdag in NL, vrijdag in de rest van Europa. Het hoe en waarom weet ik niet, maar goed :p
Naja, beter!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Moet zeggen dat online heerlijk aanvoelt. Weinig lag en goede communicatie. Nog wel last van een paar glitches, maar de grootste ergerpunten uit de demo zijn verdwenen! Goh, dat ik ooit nog eens positief over FIFA zou zijn, wie had dat gedacht? xd
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Ik ben binnenkort ook weer op live te vinden met fifa 12. Op de xbox 360 wel te verstaan. Mensen die van een uitnodiging houden mogen me toevoegen.
Bierkoning
last seen 14 days ago
ff een vraagje: heb je geen staf meer met carriere mode? vroeger zette ik altijd al die trainers op niveau 10
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Pommer wrote:ff een vraagje: heb je geen staf meer met carriere mode? vroeger zette ik altijd al die trainers op niveau 10
Nee...
Dat miste ik ook bij Fifa 11!