Seri vond ik n heel fijn CM'tje.
https://www.futbin.com/18/squad/951827 ?Hekzitter wrote:Ben Arfa en Fekir stonden ook op mijn lijstje! De overige 3 ken ik niet, maar ga ik eens checken! Thx!Broken Balance wrote:Sanson, Ben Arfa, Fekir, Cyprien, Seri.Hekzitter wrote:Ben nu squadbattles aan het spelen op professioneel. Gaat vrij aardig. Heb een frans team. Gisteren Payet en Thauvin gekocht. Ben nu bezig om Ben Yedder te krijgen. Merk wel dat verdedigen steeds beter af gaat. Wel een wazige wedstrijd gehad tegen een team die op papier (A-81- M-65 V-62). Keeper had ook maar stats van 62 en die hielt alles eruit. Zelfs schoten uit de kruising die bekant onhoudbaar waren. Daar werd ik echt heel moe van. Iemand nog leuke Franse spelers eventueel voor middenveld. Heb nu Rabiot erin staan. Opsich best prima, maar wil nog een fatsoenlijke aanvallende middenvelder.
Edit: Sanson dikke optie, maar dat is even sparen. Overigens is Seri geen Fransoos (speelt wel bij Nice, dus wel als vervanger goede optie). Cyprien ga ik sowieso halen. Die kost niet zoveel en is best een prima spelertje.